Zaloguj się, aby obserwować  
seroero

Dark Souls II

434 postów w tym temacie

Dnia 16.12.2012 o 18:16, Kubak10 napisał:

Nie wyjaśnia. To co się stało z bogami, jaka jest nasza w tym rola - sami musimy się
tego dowiedzieć

Trochę się zagalopowałeś: nie wyprzedzajmy faktów. W grze bogowie występują [na razie] tylko w ramach opisów przedmiotów, więc na horyzoncie nie ma żadnej "kwestii bogów". Być może później jakiś NPC coś tam napomknie, ale na etapie zwiedzania Głębi wpływ bogów ogranicza się do lore i w żaden sposób nie rzutuje na fabułę.

Dnia 16.12.2012 o 18:16, Kubak10 napisał:

Wyciąganie wniosków?

Z czego? Że gra ma dennie realizowany scenariusz?

Dnia 16.12.2012 o 18:16, Kubak10 napisał:

Kto go stworzył i dlaczego główny bohater mający klepki na swoim miejscu w nim przebywa?

Bohater dzieli los w wieloma podobnymi przeklętymi, którzy są izolowani, jak mniemam, od zdrowej tkanki społecznej. Wariują z czasem gdy "ogarnia ich pustka". Świadczy o tym multum wypowiedzi NPC, którzy zdają się mieć obsesję na tym punkcie.
A to kto stworzył azyl nie ma znaczenia bo to już jest lore, równie dobrze może go nie być, tak jak w setce innych gier : gdybym w każdej z nich szukał odpowiedzi na pytanie "kto to zbudował", to został bym z toną pytań i zerową przyjemnością z gry.

Dnia 16.12.2012 o 18:16, Kubak10 napisał:

Chyba nie wiesz o którym kowalu mówię

To ten uwięziony w Ruinach Nowego Londo? Myślałem, że to "uwięziony" to była przenośnia.
Ten to na pierwszy rzut okaz stereotypowy więzień jakich w grach wiele, i znowu: gdybym każdemu zaglądał do akt... Cóż, z tego co prawi wynika, że jest czeladnikiem kowala i jakieś niezidentyfikowane indywidua wpakowały go za kraty gdy był narąbany. To tajemnica z gatunku: czemu mi się mleko kwasi.

Dnia 16.12.2012 o 18:16, Kubak10 napisał:

A to, że jest uwięziona w miejscu, przez które przewijają się praktycznie wszyscy wędrowcy
to nic dziwnego.

Jakby jej nie było na posterunku to by było dziwne, a tak to po prostu pilnuje przydzielonego ogniska- wszystko jest na swoim miejscu. W tym punkcie kolejny raz mógłbym rzucić" jakbym w każdym takim przypadku roważał dlaczego ta osoba w tym miejscu...ale się wstrzymam;)
Swoją drogą, to nieścisłość, że inne ogniska nie mają opiekunów.

Dnia 16.12.2012 o 18:16, Kubak10 napisał:

Czytałeś opis pierścienia? Znalazłeś jego zbroję? Poza tym to, że jest kilkanaście razy

A skąd bym znał imię? Zbroi nie znalazłem-dziwne, czyżby gdzieś zamelinował zapasowy komplet?

Dnia 16.12.2012 o 18:16, Kubak10 napisał:

silniejszy od otaczających go wrogów naprawdę cie nie zastanowiło?

Czarny rycerz, mechaświnia i chodząca puszka też są silniejsze od sąsiadujących mobków: znasz termin miniboss? Mam się zastanawiać nad każdym z nich?

Dnia 16.12.2012 o 18:16, Kubak10 napisał:

No tak, w każdej "sieczce fantasy" widzimy NPC-ów o zdrowych zmysłach uwięzionych z nieznanych
przyczyn za kratami na szlakach pomiędzy lokacjami.

Nie, ale w każdej jest wielu "dekoracyjnych" NPC.

Dnia 16.12.2012 o 18:16, Kubak10 napisał:

Naprawdę nie widzisz tego, że jest podejrzanym tchórzem?

Zanotować: Tchórz -który zachowuje się raczej jak imbecyl- w zbroi jest podejrzany".
Zaczynam tu wyczuwać jakiś syndrom Dark Souls: to chyba jakiś paranoi, może pojawiający się nie tyle po przejściu gry, co zagłębieniu się w Dark Souls wiki, a objawiający się cichym głosikiem w głowie "jak ja mogłem tego nie widzieć i jak oni śmią tego nie widzieć teraz?!". No sorry, interpretuję tylko to co widać.

Dnia 16.12.2012 o 18:16, Kubak10 napisał:

Pierwsze słysze

A ja widzę: raz wyskakuje menu innym razem tylko pytanie o przymierze.

Dnia 16.12.2012 o 18:16, Kubak10 napisał:

Nie starasz się

Jw: interpretuję tylko to co pokazuje gra.

Dnia 16.12.2012 o 18:16, Kubak10 napisał:

A jaki ma interes w opowiadaniu swojej historii pierwszemu lepszemu przechodniowi?

A jaki jest interes w milczeniu gdy nieznajomy uwalnia cię z paki?

Dnia 16.12.2012 o 18:16, Kubak10 napisał:

Nie mam pojęcia do czego to się odnosi

A no tak, to L33T cytował, sorry, pomyliło mi się. W każdym razie cały czas w tym nie za długim wątku klaruję swoje podejście do fabuły w slasherach.

Dnia 16.12.2012 o 18:16, Kubak10 napisał:

i co to znaczy "FGS"

For Gods Sake, taki mój wytwór;)

Dnia 16.12.2012 o 18:16, Kubak10 napisał:

W trakcie którego walczyłeś praktycznie z samymi randomami, rzeczywiście

random? zadymek nie znać słowo.

Dnia 16.12.2012 o 18:16, Kubak10 napisał:

Sam się przyznałeś, że po dzwonie minąleś węża.

Pics or it didn''t happen.

Dnia 16.12.2012 o 18:16, Kubak10 napisał:

Crestfallen Warrior (na początku gry), Lautrec (za opłatą), pierścień Havela, Alvina,

De Lautrec? Za opłatą, co? Będzie gadał? Aktualnie gdzieś mi zniknął: jak znam gry później się znajdzie....

Dnia 16.12.2012 o 18:16, Kubak10 napisał:

jeśli miałeś szczęście - sprzęt Channelera, Domnhall of Zena, wszystko co znajdujemy
przy zwłokach czarownika z New Londo (katalizator, ubrania, czar), serpent. Jeśli chodzi

Jasne, znam to wszystko ...a to wszystko to lore, tło historii. A gdzie w tym fabuła? Co mi da historia zakonu Piromantów skoro żadnego nie spotkałem? Co mi po bełkocie Crest''a skoro to tylko zawoalowane i w praktyce zbędne wskazówki co do dalszej gry? Co mi po samym pierścieniu Havel''a skoro jego historia może być dowolna (a sam właściciel to nie musiał być Havel)?
Itemki to encyklopedia, a gdzie skrypt?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 16.12.2012 o 20:25, zadymek napisał:

Trochę się zagalopowałeś: nie wyprzedzajmy faktów. W grze bogowie występują [na razie]
tylko w ramach opisów przedmiotów, więc na horyzoncie nie ma żadnej "kwestii bogów".


Intro

Dnia 16.12.2012 o 20:25, zadymek napisał:

Być może później jakiś NPC coś tam napomknie, ale na etapie zwiedzania Głębi wpływ bogów
ogranicza się do lore i w żaden sposób nie rzutuje na fabułę.


To oni doprowadzili do obecnego kształtu świata.

Dnia 16.12.2012 o 20:25, zadymek napisał:

Z czego? Że gra ma dennie realizowany scenariusz?


Nietypowo zrealizowany scenariusz, nie wiem dlaczego wszyscy chcą, żeby gry były klepane na jedną modłę. I wybacz, ale na twoim GS-ie jest mnóstwo gier, które mają dennie zrealizowany scenariusz, a które pewnie broniłbyś do upadłego, pomimo tego, że one raczej nie mogłyby się bronić nietypową konwencją.

Dnia 16.12.2012 o 20:25, zadymek napisał:

Bohater dzieli los w wieloma podobnymi przeklętymi, którzy są izolowani, jak mniemam,
od zdrowej tkanki społecznej. Wariują z czasem gdy "ogarnia ich pustka".


Tylko, że bohater wcale nie jest pusty.

Dnia 16.12.2012 o 20:25, zadymek napisał:

Jakby jej nie było na posterunku to by było dziwne, a tak to po prostu pilnuje przydzielonego
ogniska- wszystko jest na swoim miejscu.


Za kratami?

Dnia 16.12.2012 o 20:25, zadymek napisał:

Swoją drogą, to nieścisłość, że inne ogniska nie mają opiekunów.


Niektóre mają

Dnia 16.12.2012 o 20:25, zadymek napisał:

Czarny rycerz, mechaświnia i chodząca puszka też są silniejsze od sąsiadujących mobków:
znasz termin miniboss? Mam się zastanawiać nad każdym z nich?


Tylko oni czegoś bronili, on był więziony.

Dnia 16.12.2012 o 20:25, zadymek napisał:

Zaczynam tu wyczuwać jakiś syndrom Dark Souls: to chyba jakiś paranoi, może pojawiający
się nie tyle po przejściu gry, co zagłębieniu się w Dark Souls wiki, a objawiający się
cichym głosikiem w głowie "jak ja mogłem tego nie widzieć i jak oni śmią tego nie widzieć
teraz?!".


Tylko ja przynajmniej nie biegałem po forach i nie udawałem jedynego oświeconego ( po przejściu 1/4 gry)

>>No sorry, interpretuję tylko to co widać.

To ja zinterpretuje to tak, że jesteś skończonym osłem, skoro termin "fabuła nie podana na tacy" musiałem ci tłumaczyć przez 5 postów. No sorry, interpretuję tylko to co widać

Dnia 16.12.2012 o 20:25, zadymek napisał:

A ja widzę: raz wyskakuje menu innym razem tylko pytanie o przymierze.


A zaraz po tym menu.

Dnia 16.12.2012 o 20:25, zadymek napisał:

Jw: interpretuję tylko to co pokazuje gra.


Interpretujesz tylko to co odkryjesz.

Dnia 16.12.2012 o 20:25, zadymek napisał:

> A jaki ma interes w opowiadaniu swojej historii pierwszemu lepszemu przechodniowi?


Bo ten nieznajomy ma nieprzyjazne intencje?

Dnia 16.12.2012 o 20:25, zadymek napisał:

Pics or it didn''t happen.


Poprzednie strony, najpierw pisałeś, że po dzwonach nic się nie stało, potem jak ja i inne osoby pytały się o węża to zacząłeś uprawiać dodging

Dnia 16.12.2012 o 20:25, zadymek napisał:

Jasne, znam to wszystko ...a to wszystko to lore, tło historii. A gdzie w tym fabuła?
Co mi da historia zakonu Piromantów skoro żadnego nie spotkałem?


Gdzie ja pisałem o piromantach?

Dnia 16.12.2012 o 20:25, zadymek napisał:

Co mi po bełkocie Crest''a
skoro to tylko zawoalowane i w praktyce zbędne wskazówki co do dalszej gry?


No tak, to żeby uderzyć w dzwony to zbędne wskazówki, nie dziwię się, że połowa rzeczy cie mija

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 16.12.2012 o 21:00, Kubak10 napisał:

Intro

Tak, i w intro. Co jednak nie znaczy, że to coś ponad zwyczajowe lore.

Dnia 16.12.2012 o 21:00, Kubak10 napisał:

To oni doprowadzili do obecnego kształtu świata.

No shit. To podaje (na tacy;) intro. Ale to znowu lore, w dodatku kosmologia, nijak nie związana z bohaterem i jego historią

Dnia 16.12.2012 o 21:00, Kubak10 napisał:

Nietypowo zrealizowany scenariusz, nie wiem dlaczego wszyscy chcą, żeby gry były klepane

Nieudolnie. A co do klepaniu na jedną modłę: kolejna historia o wybrańcu, który wypełnia przepowiednię, nie ważne jak podana to nadal kolejna kolejna historia o wybrańcu, który wypełnia przepowiednię:P

Dnia 16.12.2012 o 21:00, Kubak10 napisał:

scenariusz, a które pewnie broniłbyś do upadłego, pomimo tego, że one raczej nie mogłyby
się bronić nietypową konwencją.

To że o czymś pisze, nie znaczy, że nie mogę po tym jeździć jak po łysej kobyle (patrz The Force Unleashed). A poza tym nie przypominam sobie bym poza Half-Life sławił jakiś tytuł z tego powodu.

Dnia 16.12.2012 o 21:00, Kubak10 napisał:

Tylko, że bohater wcale nie jest pusty.

Jeszcze nie jest. Widać świeżak, nowo przyjęty. A poza tym co to by był za wybraniec gdyby nie był jak reszta??

Dnia 16.12.2012 o 21:00, Kubak10 napisał:

Za kratami?

Można i tak, wielu zboczków w grze to podnieca, może to jeden z nich...a może to taka reguła zakonna.Opis Płomienia Strażnika Ognia wyraźnie mówi, że robią to dobrowolnie. Aktualnie nie jestem w stanie porównać czy to standard, ale może spotkam jeszcze jakiegoś strażnika (ognisk ci dostatek;) i się zobaczy.

Dnia 16.12.2012 o 21:00, Kubak10 napisał:

Niektóre mają

A dlaczego niektóre to zapewne gra mi wytłumaczy? Czy to kolejny fail?

Dnia 16.12.2012 o 21:00, Kubak10 napisał:

Tylko oni czegoś bronili, on był więziony.

Mi to nie wyglądało na więzienie, wygląda to raczej tak jakby ktoś go ktoś tam zwabił i zamknął w tej wieży. Oczywiście może to być kolejny fail ale przypadek de Lautreca daje do myślenia. Cóż z mojego, fighterskiego, punktu widzenia to tylko kolejny miniboss czyt. pojemni na fajny loot.

Dnia 16.12.2012 o 21:00, Kubak10 napisał:

Tylko ja przynajmniej nie biegałem po forach i nie udawałem jedynego oświeconego ( po
przejściu 1/4 gry)

A kto biegał?

Dnia 16.12.2012 o 21:00, Kubak10 napisał:

To ja zinterpretuje to tak, że jesteś skończonym osłem, skoro termin "fabuła nie podana
na tacy" musiałem ci tłumaczyć przez 5 postów. No sorry, interpretuję tylko to co widać

Ach, wyczuwam nutkę fanbojstwa, może być ciekawie ;)Z)

Dnia 16.12.2012 o 21:00, Kubak10 napisał:

A zaraz po tym menu.

Na Tak czy na Nie?

Dnia 16.12.2012 o 21:00, Kubak10 napisał:

Interpretujesz tylko to co odkryjesz.

Dokładnie.

Dnia 16.12.2012 o 21:00, Kubak10 napisał:

Bo ten nieznajomy ma nieprzyjazne intencje?

Oczywiście: każdy kto ratuje cię z opresji i nawet w nędznym szczególe nie przypomina twoich oprawców to wróg, to logiczne ;)

Dnia 16.12.2012 o 21:00, Kubak10 napisał:

Poprzednie strony, najpierw pisałeś, że po dzwonach nic się nie stało, potem jak ja i
inne osoby pytały się o węża to zacząłeś uprawiać dodging

To ja radzę jednak przeczytać jeszcze raz - jeśli tak samo kreatywnie podchodzisz do fabuły w grze to nic dziwnego, że widzisz tam jakiś geniusz.

Dnia 16.12.2012 o 21:00, Kubak10 napisał:

Gdzie ja pisałem o piromantach?

Taki przykład (akurat zdobyłem jego ciuchy) możesz tu wstawić inny zakon/klan opisany na łachach- jak na razie spotkałem tylko bełkoczącego kolesia z Thorolund i niedoszłego adepta magii, więc trudno tu mówić o zetknięciu się z konkretnym stronnictwem.

Dnia 16.12.2012 o 21:00, Kubak10 napisał:

No tak, to żeby uderzyć w dzwony to zbędne wskazówki, nie dziwię się, że połowa rzeczy cie mija

Raz, że gość dubluje rycerza z Azylu a dwa, że plecie wiele rzeczy: same banały typu kup zestaw naprawczy do naprawiania sprzętu albo mętne sugestie, które i tak nie oszczędzą nikomu drogi (nawet przedszkolak załapał by, że trzeba użyć napotkanej dźwigni); ale bez związku z fabułą.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 16.12.2012 o 22:41, zadymek napisał:

No shit. To podaje (na tacy;) intro. Ale to znowu lore, w dodatku kosmologia, nijak
nie związana z bohaterem i jego historią

Dojdziesz do tego.

Dnia 16.12.2012 o 22:41, zadymek napisał:

Nieudolnie. A co do klepaniu na jedną modłę: kolejna historia o wybrańcu, który wypełnia
przepowiednię, nie ważne jak podana to nadal kolejna kolejna historia o wybrańcu, który
wypełnia przepowiednię:P

Z drugim stwierdzeniem się zgodzę, z pierwszym już nie. DS przedstawia fabułę opisami przedmiotów (naprawdę warto je czytać), lokalizacjami przeciwników, sytuacją, w jakiej ich znajdujemy, sposobem, w jaki gdzieś się dostajemy, wyglądem postaci (zwłaszcza to ostatnie), które nie są nam wrogie. To tak, jakbyś ty sam znalazł się nagle w nieprzyjaznym świecie fantasy, o którym nie masz pojęcia. Ponieważ nie ma nikogo, kto by wszystko wiedział, ani nikt - o dziwo! - nie pokusił się o stworzenie listu/pergaminu/notatki, w której to "wszystko" jest wyjaśnione, musisz wyciągać wnioski.

Dnia 16.12.2012 o 22:41, zadymek napisał:

Jeszcze nie jest. Widać świeżak, nowo przyjęty. A poza tym co to by był za wybraniec
gdyby nie był jak reszta??

Nie rozumiesz, kiedy w tej grze nieumarły staje się pustym, co? Byłeś u kowala w ruinach Nowego Londo? Pamiętasz, co mówił?

Dnia 16.12.2012 o 22:41, zadymek napisał:

> Niektóre mają
A dlaczego niektóre to zapewne gra mi wytłumaczy? Czy to kolejny fail?

Standardowo, nie powie tego wprost. Ale, ale, to naprawdę łatwe do wywnioskowania.

Dnia 16.12.2012 o 22:41, zadymek napisał:

Mi to nie wyglądało na więzienie

Czytałeś opisy przedmiotów, jakie do niego należały?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 16.12.2012 o 22:41, zadymek napisał:

Można i tak, wielu zboczków w grze to podnieca, może to jeden z nich...a może to taka
reguła zakonna.


Czyli nie wiesz, czyli tajemnica.

>Opis Płomienia Strażnika Ognia wyraźnie mówi, że robią to dobrowolnie.

Czyli jednak jest coś zapisane w tych opisach.

Dnia 16.12.2012 o 22:41, zadymek napisał:

A kto biegał?


Zgadnij.

Dnia 16.12.2012 o 22:41, zadymek napisał:

Ach, wyczuwam nutkę fanbojstwa, może być ciekawie ;)Z)


A ja wyczuwam nutkę błazeństwa - najpierw ad personam, później odkręcanie kota ogonem, nieładnie

Dnia 16.12.2012 o 22:41, zadymek napisał:

Oczywiście: każdy kto ratuje cię z opresji i nawet w nędznym szczególe nie przypomina
twoich oprawców to wróg, to logiczne ;)


Ponownie - przerysowana postać - od początku widać, że jest negatywnym bohaterem

Dnia 16.12.2012 o 22:41, zadymek napisał:

To ja radzę jednak przeczytać jeszcze raz - jeśli tak samo kreatywnie podchodzisz do
fabuły w grze to nic dziwnego, że widzisz tam jakiś geniusz.


Mam ciekawsze rzeczy do roboty, serpenta nie spotkałeś - to fakt

Dnia 16.12.2012 o 22:41, zadymek napisał:

Taki przykład (akurat zdobyłem jego ciuchy) możesz tu wstawić inny zakon/klan opisany
na łachach- jak na razie spotkałem tylko bełkoczącego kolesia z Thorolund i niedoszłego
adepta magii, więc trudno tu mówić o zetknięciu się z konkretnym stronnictwem.


Opis tych szat wyjaśnia co masz do zrobienia w New Londo, jeśli dobrze pamiętam

Dnia 16.12.2012 o 22:41, zadymek napisał:

Raz, że gość dubluje rycerza z Azylu


Nie dubluje, Oscar mówił o jednym dzwonie

Dobra, zaczynasz mnie nudzić - masz jakieś wątpliwości i koniecznie chcesz wojować - skończ grę, zapoznaj się przynajmniej z niektórymi filmikami z tej listy: https://www.youtube.com/playlist?list=PL4825DBA198EBE9B9 i wtedy pogadamy. Na chwilę obecną - to nie ma sensu. Bez odbioru

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 17.12.2012 o 00:15, Kubak10 napisał:

Czyli nie wiesz, czyli tajemnica.

Nie wiem i do szczęściai mi to nie potrzebne.

Dnia 17.12.2012 o 00:15, Kubak10 napisał:

Czyli jednak jest coś zapisane w tych opisach.

Tak, wszystko oprócz fabuły.

Dnia 17.12.2012 o 00:15, Kubak10 napisał:

Ponownie - przerysowana postać - od początku widać, że jest negatywnym bohaterem

Bo go posadzili? A może dlatego, że nie podnosi przyłbicy? Bo chyba nie dlatego, że radzi zgarnąć Człowieczeństwo od kogoś innego?

Dnia 17.12.2012 o 00:15, Kubak10 napisał:

Mam ciekawsze rzeczy do roboty, serpenta nie spotkałeś - to fakt

To fakt znaczący tyle co lore z tej gry: wszystko istnieje tylko w głowie.

Dnia 17.12.2012 o 00:15, Kubak10 napisał:

Opis tych szat wyjaśnia co masz do zrobienia w New Londo, jeśli dobrze pamiętam
Nie dubluje, Oscar mówił o jednym dzwonie

Nie Oskar tylko anonimowy rycerz. I mówił wierszyk "...udaj się na pielgrzymkę do krainy starożytnych władców. Gdy w dzwon przebudzenia uderzysz, ble, ble, ble los nieumarłych". takie utwory zwykle olewają kwestie ilościowe. Zapewne Dzwon przebudzenia to symbol efektu dwóch dźwięków z dwóch dzwonów...albo to kolejny fail;)

Dnia 17.12.2012 o 00:15, Kubak10 napisał:

Dobra, zaczynasz mnie nudzić - masz jakieś wątpliwości i koniecznie chcesz wojować -

A kto wojuje: napisałem tylko, że sposób serwowania fabuły w DS jest głupi. I poznanie dalszej fabuły nie zmieni mojego zdania na ten temat. Również bez odbioru.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 16.12.2012 o 23:13, Jave napisał:

Z drugim stwierdzeniem się zgodzę, z pierwszym już nie. DS przedstawia fabułę opisami
przedmiotów (naprawdę warto je czytać), lokalizacjami przeciwników, sytuacją, w jakiej

Fabułę czy historię?

Dnia 16.12.2012 o 23:13, Jave napisał:

ostatnie), które nie są nam wrogie. To tak, jakbyś ty sam znalazł się nagle w nieprzyjaznym
świecie fantasy, o którym nie masz pojęcia.

Alez to nie jest tak całkowicie obcy kraj, znam język to bym popytał, obserwował, poszperał: w grze jest tylko to trzecie.

Dnia 16.12.2012 o 23:13, Jave napisał:

ani nikt - o dziwo! - nie pokusił się o stworzenie listu/pergaminu/notatki, w której
to "wszystko" jest wyjaśnione, musisz wyciągać wnioski.

Pal lich fabułę: sam braku jakichkolwiek świadectw pisemnych zakrawa na fail.

Dnia 16.12.2012 o 23:13, Jave napisał:

Nie rozumiesz, kiedy w tej grze nieumarły staje się pustym, co? Byłeś u kowala w ruinach
Nowego Londo? Pamiętasz, co mówił?

Nic w temacie, to pewne. Nie ucieka bo na zewnątrz mógłby zostać pustym: to może znaczyć wszystko lub nic. A może później powie coś więcej?

Dnia 16.12.2012 o 23:13, Jave napisał:

Standardowo, nie powie tego wprost. Ale, ale, to naprawdę łatwe do wywnioskowania.
Czytałeś opisy przedmiotów, jakie do niego należały?

Inne przedmioty? Może dropią się losowo? U mnie jest tylko pierścionek: i wskazuje wyraźnie, że to "człowiek Havela" noszący pierścień na jego pamiątkę. To byłby straszny fail gdyby sam Havel się upamiętniał...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A co się dzieje z Dark Souls II na Wii U? Słyszałem coś, że jakaś petycja od graczy poszła i co zdołali zdobyć wystarczającą ilość podpisów?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jak donosi serwis IGN, jeszcze dziś będziemy mogli zobaczyć 12 minutowy gameplay z Dark Souls II ! Jest tez pierwszy screenshot. Nie wiem czemu nie ma o tym newsa jeszcze :P Nie wiem jak wy ale ja się jaram niesamowicie i czekam :)

Tutaj więcej info: http://uk.ign.com/articles/2013/04/10/dark-souls-2-gameplay-reveal-coming

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 10.04.2013 o 18:35, Lotarius napisał:

Nie wiem jak wy ale ja się jaram niesamowicie i czekam :)


Teraz to i mnie podjarałeś! ; )

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 10.04.2013 o 19:57, Eternal101 napisał:

Jaram się jak... ekhm może sobie daruję xD.

Tak na poważnie ciekawe czy jest szansa na wyjście tej gry w tym roku, super by było
;].

Sądze że nie bo jeszcze niedawno mówiono że jest ukończona w 25 %, a szczerze mówiąc wolę poczekać trochę dłużej i dostać bardziej dopracowaną grę a nie jakieś Aliens: colonial marines.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Drugiej takiej gry jak Aliens to chyba nie przeboleje.

Feallan Raczej nie bo jak to 2 Dark Soule naraz by robili? Przecież DS 1 wyszedł w 2011 bodajże na konsolach i rok później na PC''tach.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.


Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować