Zaloguj się, aby obserwować  
seroero

Dark Souls II

434 postów w tym temacie

Dnia 25.05.2014 o 15:34, vegost napisał:

To specyficzny boss. Można nawet wziąć partnerkę do pomocy, to chyba jakaś wiedźma, nie
pamiętam jej imienia. Nie pomaga za bardzo :) Najdłużej pocisnąłem z nią do drugiego
króla, potem padła :) W jedynce każdego bossa przechodziłem sam i ci kolesie padli za
drugim razem, zanim nauczyłem się ich ruchów to zajęło mi jeden zgon. Oczywiście miałem
bardzo wysoki def i życie, więc ciężko im było mnie zabić od tak jedno - dwoma ciosami.
W Walce z nimi chodziłem bez tarczy :>


To ja powiem Ci jeszcze ciekawszą rzecz.
Owszem, grałem tankiem w ciężkiej zbroi i ciężko było mi sobie wyobrazić jak można wygrać niektóre walki inną postacią z niskim życiem, defem itp.
Najbardziej przeszkadzała mi w mojej postaci mała mobilność. Opracowałem jednak zupełnie absurdalną, ale skuteczną, taktykę walki z Flipem i Flapem. Gdy chudy padł, ja zdejmowałem CAŁE uzbrojenie i zostawiałem tylko miecz trzymany w dwóch rękach. Pozwoliło mi to szybko zabiegać wzmocnionego grubasa od tyłu, zasadzić mu dwa hity i uciekać. Okazało się to kluczem do sukcesu. W tamtym momencie nosząc zbroje Havela zdążyłbym pewnie wsadzić mu dwa hity i zginąć podczas próby odwrotu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 25.05.2014 o 16:33, kaczek93 napisał:

To ja powiem Ci jeszcze ciekawszą rzecz.
Owszem, grałem tankiem w ciężkiej zbroi i ciężko było mi sobie wyobrazić jak można wygrać
niektóre walki inną postacią z niskim życiem, defem itp.


Widziałem ludzi którzy przechodzili NG+5 z SL1 więc... :P
Ot, po to masz dużo większą prędkość ruchu i ładowania się staminy żeby z tego korzystać zwłaszcza że uniki są skuteczniejsze od blokowania - tracisz 0% hp i mniej staminy a blokowanie tarczą np. Smougha kończy się... nieprzyjemnie.
W DS1 jak się miało poniżej 25% obciążenia to twoje Fast Rolle miały NAPRAWDĘ dużo invincibility frames więc w połączeniu z Dark Wood Grain Ringiem bardzo ciężko cię trafić. W dwójce z kolei po prostu pakujesz z 20-30 punktów w Adaptability i trzymasz się poniżej 70% obciążenia. Ba, nawet Estusy się szybciej pije.

Więc to nie jest tak że to jest jakieś wyjątkowo "trudne" żeby wszystko unikać, po prostu w lekkim pancerzu i z niewielkim obciążeniem uniki działają zupełnie inaczej niż przy 90% że musisz idealnie wcelować w moment żeby cokolwiek uniknąć. Zasadniczo największym problemem jest po prostu nauczyć się ile ataków ma combo bossa i jaka animacja je poprzedza.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 25.05.2014 o 16:49, ziptofaf napisał:

Więc to nie jest tak że to jest jakieś wyjątkowo "trudne" żeby wszystko unikać, po prostu
w lekkim pancerzu i z niewielkim obciążeniem uniki działają zupełnie inaczej niż przy
90% że musisz idealnie wcelować w moment żeby cokolwiek uniknąć. Zasadniczo największym
problemem jest po prostu nauczyć się ile ataków ma combo bossa i jaka animacja je poprzedza.

Dokładnie.
Jednak w zbroi Havela, przy ładowaniu większości punktów w siłę i hp ciężko o zwinność.
Często miałem uczucie, że gram ociężałym klocem, który całe wieki podnosi się po uniku.
Choć z drugiej strony, widziałem filmiki gdzie koleś robił gwiazdy w secie Havela :)
W tym wszystkim tkwi urok tej gry.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 25.05.2014 o 16:33, kaczek93 napisał:

To ja powiem Ci jeszcze ciekawszą rzecz.
Owszem, grałem tankiem w ciężkiej zbroi i ciężko było mi sobie wyobrazić jak można wygrać
niektóre walki inną postacią z niskim życiem, defem itp.
Najbardziej przeszkadzała mi w mojej postaci mała mobilność. Opracowałem jednak zupełnie
absurdalną, ale skuteczną, taktykę walki z Flipem i Flapem. Gdy chudy padł, ja zdejmowałem
CAŁE uzbrojenie i zostawiałem tylko miecz trzymany w dwóch rękach. Pozwoliło mi to szybko
zabiegać wzmocnionego grubasa od tyłu, zasadzić mu dwa hity i uciekać. Okazało się to
kluczem do sukcesu. W tamtym momencie nosząc zbroje Havela zdążyłbym pewnie wsadzić mu
dwa hity i zginąć podczas próby odwrotu.


Masz na myśli Omsteina i Smougha ? Bo źle grałeś tankiem i to jest twój błąd. Jeśli grasz ciężko zbrojnym to musisz zrezygnować z mobilności postaci. Czyli z dogów i innych zabaw na szybkiego. A za to dostajesz coś lepszego, bo niezniszczalność, tak to nazywam. Przez wysoki def, życie i siłę, żaden boss nie stanowi wyzwania. Dlatego, że ciężko mu będzie cię nawet walnąć z powodu ciężkiego pancerza i tarczy, która bierze całe obrażenia na siebie. Proste Ciężka zbroja powiedzmy.. Tarkusa + Tarcza Havela. Ta tarcza (która ma ogromną równowagę) + wytrzymałość tanka, daje niemożność cię hitowania. Dzięki temu mobilność jest bezużyteczna w takim bulidzie. Po co ci ona, jak nie musisz dodga robić, gdyż tarcza zapewnia ochrone w 100 %. Dodge tego nie daje, bo może cię atak jednak trafić przy obrocie do tyłu. Jedyne na co musisz uważać, to wytrzymałość. W miarę szybko musisz ją regenerować to nic ci się nie stanie. Na szczęście gra nie jest zrobiona tak, żebyś nie miał szans. Każdy atak moba czy bossa jest kontrolowany i nie może ci zadać więcej hitów, niż jest mu to przepisane a tym samym, może określić siłę ataków i jej częstotliwość.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Właśnie praktycznie wcale nie wykonywałem uników, bo szybko zauważyłem, że nie ma sensu.
Jednak tak już bardziej w kierunku osobistych preferencji, dopiero po jakimś czasie odczułem, że wolałbym grać szybką postacią.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 25.05.2014 o 17:08, kaczek93 napisał:

Właśnie praktycznie wcale nie wykonywałem uników, bo szybko zauważyłem, że nie ma sensu.

Jednak tak już bardziej w kierunku osobistych preferencji, dopiero po jakimś czasie odczułem,
że wolałbym grać szybką postacią.


Prawie wszyscy robią typowy balans między szybkością a obciążeniem. Ja mam to gdzieś. Szybkość nie daje mi niczego, poza unikami, bo siłą i tym samym obrażenia tez idą się walić. Tanker nie może być mobilny, to natura sama w sobie takiego bulidu :) Możesz oczywiście wpakować 100 lvli w życie, ale to z niego tanka nie zrobi, tylko z nazwy :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 25.05.2014 o 17:10, vegost napisał:

Prawie wszyscy robią typowy balans między szybkością a obciążeniem. Ja mam to gdzieś.
Szybkość nie daje mi niczego, poza unikami, bo siłą i tym samym obrażenia tez idą się
walić. Tanker nie może być mobilny, to natura sama w sobie takiego bulidu :) Możesz oczywiście
wpakować 100 lvli w życie, ale to z niego tanka nie zrobi, tylko z nazwy :P

To jasne, robiąc tanka rezygnuje się z mobilności.
Będę musiał dobrze przemyśleć mój build do DS II.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 25.05.2014 o 17:12, kaczek93 napisał:

To jasne, robiąc tanka rezygnuje się z mobilności.
Będę musiał dobrze przemyśleć mój build do DS II.


Ja w DSII mam tanka, ale mam duży udźwig, więc ciężka zbroja i ciężkie miecze to żaden problem. Ciągle mam ogromną mobilność :) Mam udźwig coś na poziomie 56 - 60 %. Więc bardzo ładnie :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 25.05.2014 o 17:14, vegost napisał:

Ja w DSII mam tanka, ale mam duży udźwig, więc ciężka zbroja i ciężkie miecze to żaden
problem. Ciągle mam ogromną mobilność :) Mam udźwig coś na poziomie 56 - 60 %. Więc bardzo
ładnie :)

Ja generalnie jestem człowiekiem, który nie lubi grzebać się godzinami w statystykach itp., dlatego takie proste buildy jak tank mi odpowiadają :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 25.05.2014 o 17:18, kaczek93 napisał:

Ja generalnie jestem człowiekiem, który nie lubi grzebać się godzinami w statystykach
itp., dlatego takie proste buildy jak tank mi odpowiadają :)


Ja też nie, ale grając w RPG, warto dawać pkt w statystyki, które mogą nam dupę uratować :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 25.05.2014 o 17:19, vegost napisał:

Ja też nie, ale grając w RPG, warto dawać pkt w statystyki, które mogą nam dupę uratować
:)

Ja właśnie nie przepadam za RPG, dlatego Dark Souls w wielu aspektach zgwałciło moje growe preferencje. Nie tylko jeśli chodzi o zabawy ze statystykami, ale też np. o długość rozgrywki. Będąc graczem, który szybko lubi kończyć jedne produkcje (8-10h) i zaczynać drugie, spędziłem przy DS 80h zupełnie tego nie odczuwając :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 25.05.2014 o 17:22, kaczek93 napisał:

Ja właśnie nie przepadam za RPG, dlatego Dark Souls w wielu aspektach zgwałciło moje
growe preferencje. Nie tylko jeśli chodzi o zabawy ze statystykami, ale też np. o długość
rozgrywki. Będąc graczem, który szybko lubi kończyć jedne produkcje (8-10h) i zaczynać
drugie, spędziłem przy DS 80h zupełnie tego nie odczuwając :)


Myślałem, że RPG to gra, która ma dać nam radość z gry na długie godzinny a nie jak shooterek czy strategia na 5 - 7 godzin :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam. Chciałem się zapytać, jak USUNĄĆ zaklęcie ze slotów dostrojenia, ponieważ chciałem dostroić sobie zaklęcie ktore zajmuje 4 sloty, a posiadam łącznie 7. Z góry wielkie dzięki za okazaną pomoc :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 28.05.2014 o 17:19, Tieru napisał:

Witam. Chciałem się zapytać, jak USUNĄĆ zaklęcie ze slotów dostrojenia, ponieważ chciałem
dostroić sobie zaklęcie ktore zajmuje 4 sloty, a posiadam łącznie 7. Z góry wielkie dzięki
za okazaną pomoc :)


Przy ognisku możesz sobie zmieniać zaklęcia. Usuwasz je "X" na padzie od Xboxa360. Na klawiaturze nie wiem, sprawdź w ustawieniach.


@Shinigami - gość chyba używał speedhacka bo to niemożliwe, żeby tak szybko biegał :) Ale fakt, glitche jak nie wiem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

No tak, jak gość używa buga z lornetką, aby dodać sobie szybokości to się nie dziwie, że tak szybko przelazł DkS 2.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 04.06.2014 o 19:17, Reffan napisał:

Oh. DLC z tego co pamiętam miało nie być.

"Miało" ( czas przeszły ) to tutaj kluczowe słowo :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.


Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować