Zaloguj się, aby obserwować  
seroero

Dark Souls II

434 postów w tym temacie

Żeby być dokładnym to twórcy mówili, że nie będzie żadnych DLC do Dark Souls 2 ponieważ będzie to pełen produkt, dopiero niedawno zmienili zdanie, że DLC ukaże się jeżeli będzie pozytywny odbiór gry przez graczy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Miałby ktoś jakieś porady co do walki ze Smoczym Jeźdźcem. Jakiś sposób na niego, bo naprawdę już nie mogę i nie wiem co robię źle.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 07.06.2014 o 20:51, Pawciu45 napisał:

Miałby ktoś jakieś porady co do walki ze Smoczym Jeźdźcem. Jakiś sposób na niego, bo
naprawdę już nie mogę i nie wiem co robię źle.

Rozmiotłem go za 1 razem więc pewnie za bardzo nie pomogę ale ... Staraj się byc cierpliwym bo to walka może sporo potrwać załóż lekką zbroje i jakąś dobrą tarcze żebyś mógł blokować jego uderzenia i jednocześnie dośc szybko doskakiwać do niego po jego ciosach .. To tyle co mogę poradzić ze swojej strony ;p

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 07.06.2014 o 20:51, Pawciu45 napisał:

Miałby ktoś jakieś porady co do walki ze Smoczym Jeźdźcem. Jakiś sposób na niego, bo
naprawdę już nie mogę i nie wiem co robię źle.


A) Kup pada jeśli jeszcze nie masz.
B) Zakładam że w ogóle zacząłeś od właściwego obszaru - Forest of the Fallen Giants. I zabiłeś tamtejszych dwóch bossów. Zaczynanie od tego ze Smoczym Jeźdźcem jest dość masochistyczne.
C) Jeśli NAPRAWDĘ masz problemy z tym Bossem to możesz go... troszeczkę oszukać. Po drodze do niego (po drugim kamiennym rycerzu w obszarze) powinieneś być w stanie go stamtąd zobaczyć. Zdobądź łuk, jakieś 50-60 strzał... i możesz go ustrzelić stamtąd. No, prawie. Jak ma poniżej 20% hp to unosi tarczę i nie da się go więcej tym zranić ale 20% hp to chyba zdołasz mu zabrać normalnie.
C1) Plan numer 2 - jeśli jeszcze nie użyłeś dźwigni w tym obszarze które dodają więcej miejsca do walki z nim to po przejściu przez fog wall podejdź do krawędzi i uniknij jego pierwszego ataku którym prawie zawsze jest szarża do przodu. Boss spadnie w przepaść i umrze. Proste i szybkie.
D) A jeśli chcesz go zabić uczciwie - ten boss początkowo robi maksymalnie combosy z 2 hitami. Jak hp spadnie mu bodajże poniżej 70% to zaczyna używać 3. Aż do 5 przy 10% bodajże. Ot, musisz po prostu rozpoznawać jego ataki i wciskać klawisz uniku za każdym razem gdy któryś nadchodzi. Można też blokować tarczą (choć bez unikania). Tutaj mogę poradzić jedno - zainwestuj przynajmniej do 10-11 punktów w Adaptability bo ten stat sprawia że picie estusów jest szybsze a podczas unikania masz więcej immortality frames gdy nie można cię atakować:
https://www.youtube.com/watch?v=JHxKOEsqVQs

E) Możesz też go ominąć - jeśli w Forest of the Fallen Giants zabiłeś drugiego Bossa to poszukaj za obszarem w którym go spotkałeś ptasiego gniazda - po jego użyciu wylądujesz w obszarze dalej (do którego możesz się również dostać przez Heide''s Tower of Flame w której teraz jesteś).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 07.06.2014 o 23:19, ziptofaf napisał:

A) Kup pada jeśli jeszcze nie masz.


Nie wiem skąd to przekonanie, dwójka niema już właściwie żadnych problemów z K/M, a dla gracza PC przerzucanie się teraz na pada będzie dużo trudniejsze.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 07.06.2014 o 23:25, Noirr napisał:

Nie wiem skąd to przekonanie, dwójka niema już właściwie żadnych problemów z K/M, a dla
gracza PC przerzucanie się teraz na pada będzie dużo trudniejsze.


Z kilku powodów:
a) Początkowo klawiatura i myszka w dwójce była koszmarem. Jeśli to poprawiono - to oki. Ale nie pamiętam takiej zmiany w patchu.
b) Limit klawiszy wciśniętych naraz i ich opóźnienia - skok wymaga wciśnięcia naraz... 3 - bieg, ruch i potem jeszcze jeden. Niektóre tańsze klawiatury już nawet tego nie potrafią zarejestrować. Jasne, jak masz taką klasy Razer Blackwidow 2013, Thermaltake Meka-G itp to naraz możesz walnąć nawet 10 i będzie git.
c) Klawiatura działa w trybie zero-jedynkowym. Albo klawisz jest wciśnięty albo nie. W przypadku gałek pada dochodzi jeszcze takie coś jak "natężenie". Gdzie jest to ważne? Np. w tym by móc się poruszać po obszarach z odpowiednią prędkością. A nie albo stać albo biec.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

/ciach/
Przeszedłem grę na klawiaturze i myszce beż żadnych patchy bez żadnych problemów młócąc 75% bossów za 1 razem więc wniosek wysuwa się sam ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 07.06.2014 o 23:43, Morrdin napisał:

/ciach/
Przeszedłem grę na klawiaturze i myszce beż żadnych patchy bez żadnych problemów młócąc
75% bossów za 1 razem więc wniosek wysuwa się sam ;)


Ja też ale na padzie. Na Ng+2 :P Wniosek wysuwa się sam!
Ot, wolę pada i nie wyobrażam sobie gry bez niego w DS czy DS2, gratuluję umiejętności ukończenia tej gry na klawiaturze ale i tak uważam ją w tym konkretnym tytule za ''gorszą'' alternatywę dla oryginalnego kontrolera w stosunku do tego na który napisano tę grę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 07.06.2014 o 23:31, ziptofaf napisał:

a) Początkowo klawiatura i myszka w dwójce była koszmarem. Jeśli to poprawiono - to oki.
Ale nie pamiętam takiej zmiany w patchu.


Właśnie jestem w okolicach Aldia''s Keep i jak dla mnie gra zachowuje się jak najzwyklejszy action RPG na PC, żaden koszmar.

Dnia 07.06.2014 o 23:31, ziptofaf napisał:

b) Limit klawiszy wciśniętych naraz i ich opóźnienia


Mam najprostszą klawiaturę Tsunami za jakieś 30 groszy i bez problemu łapie te trzy klawisze, już nie przesadzajmy.

Dnia 07.06.2014 o 23:31, ziptofaf napisał:

c) Klawiatura działa w trybie zero-jedynkowym.


To się zgadza, ale jeżeli ktoś gra na klawie od zawsze, to wie czego się spodziewać i nawet o tym nie myśli.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

/ciach/
Kwestia przyzwyczajenia i tyle ;) Grałeś od początku na padzie więc to na nim jesteś najbardziej skuteczny . Ja na klawie+myszka i gdyby teraz mi dać pada do tej gry to pewnie marnie bym skończył na 1 bossie ( tak samo jak i ty na klawiaturze z myszką) . A co do NG+2 Sam bym spróbował tak daleko dojśc xD ale gra mi się znudziła po 1 przejściu kampanii ;d

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 08.06.2014 o 13:11, Morrdin napisał:

Kwestia przyzwyczajenia i tyle ;) Grałeś od początku na padzie więc to na nim jesteś
najbardziej skuteczny . Ja na klawie+myszka i gdyby teraz mi dać pada do tej gry to pewnie
marnie bym skończył na 1 bossie ( tak samo jak i ty na klawiaturze z myszką) . A co do
NG+2 Sam bym spróbował tak daleko dojśc xD ale gra mi się znudziła po 1 przejściu kampanii
;d


NG+1 jest imho zupełnie nieporównywalny do NG (np. niektórzy bossowie mają teraz dodatkowych sojuszników którzy walą fireballami za 1700 obrażeń). Dodatkowo wszędzie są Red Phantomy z niekończącą się staminą i potrafiący się przebić przez 25 vitality i Smelter Armor +5 na jedno combo. I 4x tyle inwazji bo większość ma miejsce w okolicach właśnie 150-250 SL. Aż mi się wspomnienia z jedynki pojawiły podczas gry na NG+1, wreszcie było na tyle ciężko na ile liczyłem przy grze w DS. Więc warto chociaż spróbować :P

NG+2 jednak już dużo nie zmienia, ot jeszcze więcej hp i obrażeń ale nie jest to duża różnica. Aż myślę czy nie spróbować zrobić no-death runa na nim (na razie dotarłem do Lost Sinnera) żeby zdobyć pierścień który dostajesz tylko jeśli ani razu nie umarłeś na danym NG. Tylko że wtedy raczej nie da się grać inaczej niż offline bo szczęście ci za długo nie będzie dopisywać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

/ciach/
Ostatnio pokonywałem ostatnich bossów opcjonalnych na NG (

Spoiler

Vendrick

itd. ) i dobiłem właśnie do 145 SL więc jak będe miał kiedyś za dużo wolnego czasu to pewnie sprawdzę NG+ brzmi nieźle bo za 1 razem było stanowczo za łatwo

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dark Souls II DLC Launch Event
From announced a promotional campaign for the Dark Souls II DLC release. From is changing the contents of the Majula Mansion treasure box every week until the first DLC is released.
The scheduled contents are:
June 5, 2:00 pm: Petrified Something x3 (for Dyna & Tillo trading)
June 11, 2:00 pm: Twinkling Titanite x2 (for weapon upgrading)
June 18, 2:00 pm: Cracked Red Eye Orb x5 (for invading)
June 25, 2:00 pm: Bonfire Ascetic x4 (for increasing Bonfire level)
July 1, 2:00 pm: Poison Stone x1, Bleed Stone x1 (for weapon infusion)
July 8, 2:00 pm: Elizabeth Mushroom x3, Withered Dusk Herb x3 (for healing/spell cast replenishment)
July 15, 2:00 pm: Smooth and Silky Stone x5 (for Dyna & Tillo trading)
July 22, 2:00 pm: A Secret Item! (probably a Pendant)

W skrócie, bonusy w ramach nadchodzącego DLC ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 13.06.2014 o 14:52, Sipso napisał:

Balistami na Pursuerze MOŻNA ranić towarzyszy. Let the games begin!


Mnie gospodarze światów 2 razy tak załatwili. Za pierwszym, to nawet nie wiedziałem, co się stało. A chciałem tylko pomóc. :-)

I przy okazji, aby nie rozmnażać postów, mam pytanie:
Czy aby zdobyć pierścień Illusory Ring of e Conqueror, czyli ten od "nieginięcia" przez całą grę, muszę przejść DS2 w całości online, czy też nie jest to konieczne? Miałem przez 2 dni trochę problemów z łączem i załapało się do mojej rozgrywki kilka godzin offline. Jestem mniej więcej w połowie gry (może 60%) i zastanawiam się, czy przypadkiem nie muszę zaczynać od nowa. Z drugiej strony, takie zaczynanie na wszelki wypadek nie bardzo mi pasuje, bo zginać jednak nie jest trudno, a obecną postacią zaszedłem dość daleko.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.


Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować