Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Levine: - Praca nad grami z serii Bioshock to ciężki kawałek chleba

3 posty w tym temacie

Patryk Purczyński

Szef zespołu odpowiedzialnego za Bioshock: Infinite nie kryje, że projektowanie tego typu gier nie należy do zadań najprostszych. Wszystko przez to, że jego ekipa musi nieustannie coś odkrywać.

Przeczytaj cały tekst "Levine: - Praca nad grami z serii Bioshock to ciężki kawałek chleba" na gram.pl

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ale bzdety opowiada. Tworzenie filmow czy gier, jak sama nazwa tej czynnosci wskazuje, polega na kreowaniu czegos nowego. Tylko osoba naprawde ograniczona moze zakladac, ze tak sobie siadzie i wszystko samo sie wymysli. Swoja droga w Bioshocku niespecjalnie sie nawymyslali, bo zasadniczo przez wiekszosc czesc gry robimy to samo i przedzieramy sie przez nieustannie respawnujacych sie wrogow, ktorych jest moze z 5 rodzajow... Hostoria ogolnei fajna, ale poza tym gry mimo wszystko sa dosc monotonne i zasadniczo powinny trwac max 2h przy tej ilosci contentu. Mam nadzieje ze Infinite to zmieni.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować