Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Dema techniczne Agni`s Philosophy: zobacz niesamowity poziom szczegółów twarzy postaci

12 postów w tym temacie

Małgorzata Trzyna

Agni's Philosophy to seria dem opublikowanych przez Square Enix, prezentujących moc i elastyczność silnika Luminous, stworzonego z myślą o grach przyszłej generacji. Po obejrzeniu zostaje powiedzieć tylko jedno: wow.

Przeczytaj cały tekst "Dema techniczne Agni's Philosophy: zobacz niesamowity poziom szczegółów twarzy postaci" na gram.pl

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Co za czasy, dopiero co grałem w AC III i myślałem o tym jakie to brzydkie twarze w poprzednich częściach były i jakie to super teraz, a ledwo miesiąc później myślę dokładnie tak samo, tylko z przesunięciem AC III na "poprzednie części" i Agni''s Philosophy na "AC III".

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Modele naprawdę świetne.

W ostatnim czasie czuć mały zastój jeśli chodzi o rozwój grafiki w branży growej. Brakuje kamieni milowych na miarę pierwszego Crysisa. Na pewno jest to spowodowane kilkuletnim "cyklem wydawniczym" konsol. Pomijając fakt, że wiele gier to porty z konsol, to same silniki graficzne są tak tworzone, żeby gry płynnie chodziły na konsolach ( mimo, że gra wyjdzie tylko na PC, to silnik graficzny jest multi platformowy).

Nie pozostało nic innego jak tylko czekać na nową generacje konsol :D.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nowa generacja konsol raczej nie przyniesie wielkiego skoku graficznego, raczej lepszą optymalizację. Choć na początku i tak będą wychodziły na next-geny nieogarnięte buble ;)

Nie nastawiałbym się, iż next-gen = mega skok graficzny. To nie te czasy.


Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Statyczne modele to nic - liczy się animacja. Dla mnie poziom animacji w L.A. Noire już jest mistrzostwem i w zupełności wystarcza do oddania całej mimiki.
Jeśli dalej będą wykorzystywać tę technologię tylko zwiększą szczegółowość to będzie super.
Ale nadal potrzebny jest prawdziwy aktor, żeby odegrać tę twarz - animator ani żaden program kontrolujący X-dziesiąt punktów kontrolnych - to wciąż za mało.
I mam nadzieję, że tak zostanie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 22.12.2012 o 22:17, Bobo napisał:

I mam nadzieję, że tak zostanie.

Bo? Co będzie złego w tym, że algorytm będzie w stanie naśladować człowieka?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować