Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Maxis wyjaśnia korzyści płynące z ciągłego połączenia z siecią w SimCity

20 postów w tym temacie

Małgorzata Trzyna

Podczas ostatniej sesji AMAA na Reddicie okazało się, że bez połączenia z internetem gracze nie będą mogli zapisywać swoich postępów. Dlaczego studio uważa, że jest to dla nich korzystne rozwiązanie?

Przeczytaj cały tekst "Maxis wyjaśnia korzyści płynące z ciągłego połączenia z siecią w SimCity" na gram.pl

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

O ile dobrze rozumiem sprawę nowego SimCity to:
Jak będzie sukces to możemy pewnie się spodziewać miliona dodatków. Jak nie - to za rok, dwa serwery zostaną odłączone od tego "nieopłacalnego" interesu. Całe EA. Każdy kto planuje kupić tę grę powinien pamiętać, że prawdopodobnie kupuje ją na bliżej nieokreślony okres czasu ;) . Ładne słowa od twórców, którym też zależy na sprzedaży, nic nie zmienią. Ja od czasu Origina, żadnej gry od nich na PC i tak nie kupuję.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

YarpenSir zgadzam się. Ostatnim czasu natknąłem się na 2 produkty od EA gdzie mi serwery wyłączono ;D i od tego czasu (napisałem do nich w tej sprawie a propo trophy do PS3 skoro mi wyłączyli jak mogę je zdobyć;P) to mi napisali że oni za to nie odpowiadają itp. więc lał ich pies jak to się mówi ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

To jest jakiś argument z tymi połączonymi miastami, tworzeniem regionów i tak dalej. Ale to wtedy można powiedzieć coś innego: przecież jest coś takiego jak SimCity Social i inne tego typu gry więc po co zrobić odrębną grę? Zobaczymy jak to będzie, ale tak naprawdę od SimCity zawsze wolałem Capitalism 2 ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 23.12.2012 o 17:34, Muradin_07 napisał:

To jest jakiś argument z tymi połączonymi miastami, tworzeniem regionów i tak dalej.
Ale to wtedy można powiedzieć coś innego: przecież jest coś takiego jak SimCity Social
i inne tego typu gry więc po co zrobić odrębną grę? Zobaczymy jak to będzie, ale tak
naprawdę od SimCity zawsze wolałem Capitalism 2 ;)


capitalism 2 juz jest troche archaiczny i ubogi jak na dzisiejsze standardy. Mogliby wydać 3 :)

Sorry za offtop. Musialem :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 23.12.2012 o 17:16, SirYarpen napisał:

Każdy kto planuje kupić tę grę powinien pamiętać, że prawdopodobnie kupuje ją na bliżej nieokreślony
okres czasu ;)


A zazwyczaj gry kupuje się na określony okres czasu? ;]

Co racja to jednak racja. EA kiedyś się sparzy i to baaaardzo mocno. Trudno jednak się spodziewać, by ich działania zmieniły się znacząco na plus w najbliższym czasie. Jak ktoś ma kasę, to może sobie pozwolić na próby "ustalania nowych zasad". A że z miernym skutkiem [patrząc chociażby po reakcji potencjalnych odbiorców] to inna sprawa...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jak będę chciał kolejne miasta w regionie to sobie zbuduję, poza tym po cholerę mi wyniki innych graczy? To już bardziej by mnie przekonało tłumaczenie "bo chcemy mieć drm". ;p

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

To znaczy offtop: jak dla mnie Capitalism 2 jest chyba najlepszą tycoonówką pod słońcem, choć zawsze będę miło wspominał Rollercoaster Tycoon (ten pierwszy). Bawiłem się przy nim o wiele lepiej niż przy SimCity, które kiedyś zainstalowałem jak koleżanka (fanka gier od Maxis) mi go pożyczyła. Po prostu odrzuciło mnie. Teraz ciężko by było trójkę Capitalism wydać choć może i dobrze że do tego nie dochodzi- jakby nie patrzeć to dosyć hardcorowy tytuł jest nawet dla mnie ogranego w temacie ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Podziękuje wobec tego. Za jakiś czas serwery zamkną tak jak w dziesiątkach innych swoich gier i czas zmarnowany, bo nawet offline save nie ma.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

> Podziękuje wobec tego. Za jakiś czas serwery zamkną tak jak w dziesiątkach innych swoich
> gier i czas zmarnowany, bo nawet offline save nie ma.

Ta, bo tak ciężko będzie wypuścić patcha...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 23.12.2012 o 19:44, TobiAlex napisał:

Ta, bo tak ciężko będzie wypuścić patcha...

EA i patche parę lat po premierze.

Gooby plz.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wszystko pięknie i ładnie ale na siłę. Może i pomysł fajny ale na pewno nie kiedy zmuszać do tego graczy, zwłaszcza fanów serii, którzy pierwsi patrzą na ten tytuł. Co to za problem zrobienie singleplayer''a i oskryptowaniu miast AI ''w okolicy''. Ale EA i wszystko jasne, wypchaj się EA, mało już marek zniszczyliście!?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

> O ile dobrze rozumiem sprawę nowego SimCity to:
> Jak będzie sukces to możemy pewnie się spodziewać miliona dodatków. Jak nie - to za
> rok, dwa serwery zostaną odłączone od tego "nieopłacalnego" interesu.

Nie jestem zwolennikiem tego typu rozwiazan (szczegolnie jesli nie wydaja sie one konieczne i szczegolnie nie w tym gatunku gier) ani NIE popieram piractwa (sam SimCity juz zamowilem) ale prawda jest taka ze nawet jezeli EA odwali taki numer jak napisales to znajdzie sie przynajmniej kilka sposobow na obejscie ciaglego polaczenia z siecia prawdopodobnie jeszcze przed uplywem pierwszego tygodnia od wydania gry.
Takze nie martwilbym sie zbytnio ta sytuacja.
Tak wiem, nie jest to idealne rozwiazanie ale skoro inaczej sie w pewnym momencie moze nie dac...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 23.12.2012 o 20:30, Jarden napisał:

(...) znajdzie sie
przynajmniej kilka sposobow na obejscie ciaglego polaczenia z siecia prawdopodobnie jeszcze
przed uplywem pierwszego tygodnia od wydania gry.


Diablo 3 wyszło już ponad pół roku temu - zgodnie z tym co piszesz to wystarczająco dużo czasu by znalazł się przynajmniej jeden sposób na obejście konieczności ciągłego połączenia z siecią. Są jakieś sensowne, o których nie wiem?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

czyżby kolejny bezsens jak origin i battlelog w BF3. Co ciekawe BF3 mi mniej laguje jak wł. tryb offline w origin i normalnie na battleloga się zaloguję(potem tylko ewentualne download by profil zgodny).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

EA niestety moich pieniędzy nie zdobędzie. Za Origin, wymagany dostęp do internetu oraz IMO zbyt cukierkowy wygląd gry. Niestety, ale zostanę przy SimCity 4 :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 23.12.2012 o 20:57, Vilmar napisał:

Diablo 3 wyszło już ponad pół roku temu - zgodnie z tym co piszesz to wystarczająco dużo
czasu by znalazł się przynajmniej jeden sposób na obejście konieczności ciągłego połączenia
z siecią. Są jakieś sensowne, o których nie wiem?


1. Napisalem komentarz odnosnie SimCity i szybkiego konca jego wsparcia przez Ubi (co jest bardzo mozliwe znajac ta firme) w kontekscie "braku wsparcia i nowego contentu/patche itd" i jestem pewny ze wtedy znajdzie sie ktos kto da mozliwosc grania bez oficjalnych serwerow.
2. Szczerze mowiac nie szukalem takiego sposobu i osobiscie nie widze najmniejszego powodu by jakkolwiek modyfikowac Diablo 3, tym bardziej ze tej grze akurat "upadek" nie grozi a serwery Blizz bedzie pewnie utrzymywal jeszcze przez 10 lat badz dluzej.
Problem polega na tym ze Diablo 3 ciagle sie rozwija (czy w dobrym kierunku czy zlym to juz inna sprawa) i podejrzewam ze to jest najwiekszym problemem dla grup crackerskich, gdy oficjalnego wsparcia zabraknie ktos na pewno sie za to na powaznie zabierze.
To samo tyczy sie WoW'a, nie probowalem grac nigdy na pirackich serwerach (posiadam oryginalna wersje) ale z tego co czytalem to problem lezy w ciaglym dodawaniu/modyfikowaniu rozwijajacej sie gry.
Zapewne ilosci graczy na takich serwerach tez nie sa powalajace.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować