Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Torchlight II w rękach ponad miliona graczy

42 postów w tym temacie

Wszyscy pomstują jakie to T2 kiepskie, a tu proszę milion ludzi kupiło. Gra robiona 1/10 czasu diabła, pewnie za 1/10 kwoty i zgarnęła 1/10 ludzi :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach


> Na Steamie ~42 złote przez najbliższe dwa dni :)

Przez jakiś czas można było kupić za 32 zł, ale już poprawili cenę.

> Wszyscy pomstują jakie to T2 kiepskie, a tu proszę milion ludzi kupiło. Gra robiona 1/10
> czasu diabła, pewnie za 1/10 kwoty i zgarnęła 1/10 ludzi :D

A tam wszyscy, generalnie gra ma dobrą prasę i jest oceniana pozytywnie przez graczy. Całkiem słusznie zresztą.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Znów stado marud:) Osobiście gram w T2 jeszcze w demo, ale wiem, że kupię ją jak tylko uda mi się upolować dobrą cenę. Nie napinam się, gram dla relaksu i może tu tkwi największa zaleta T2? Że można popykać w singlu, jak się znudzi w multi i już:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Lordpilot, aope- moze bym i z wami probowal cos dyskutowac, ale widze ze pojecia w temacie nie macie, wciaz te wyswiechtane argumenty o poziomie trudnosci i casualach (tak jakby niby w T2 poziom byl wiekszy i jakby w Diablo nie bylo inferno o ktorym zaden z was jak widac pojecia nie ma) i o rozwoju postaci [tak jakby ciulanie malych punkcikow i przydzielanie ich do paru skilli (a jakie to skille to sobie trzeba poczytac na necie bo jak zle przydzielisz to wtopa i postac do kosza, no chyba masz czas zrobic sobie 20 wojownikow i kazdemu wybrac inne skille zeby sprawdzic co dziala lepiej) bylo fajniejsze, trudniejsze i bardziej rozbudowane niz kombinowanie i szukanie samemu odpowiedniego buildu]. Aha no i te statsy- magowi podbijaj inteligencje a wojakowi sile- w D3 to robi sie automatycznie, omg alez uproszczenia!
Brak myslenia w D3? No bo normalnie poprzednie Diablo i Torchlighty to gry dla inteligencji, tyle tam glebi i w ogole. Nigga please.

Blizzard zrobil cos innego niz tylko zmiana grafiki na lepsza- wiec owszem, jest to szukanie nowych rozwiazan i krok naprzod, czy to sie wam podoba czy nie. I co jest zlego w sejwach i danych w chmurze? Ze jeden cziter z drugim ci nie zniszczy gry? Dla mnie to plus, a jak jedziesz na modemie i ci przez to laguje to sorry, to juz twoj problem, nie spelniasz wymagan gry. Jak cos wymaga wiecej ramu niz masz albo szybszego procka to tez placzesz na forum?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ten ostatni raz.

Dnia 02.01.2013 o 12:19, Harunia napisał:

Lordpilot, aope- moze bym i z wami probowal cos dyskutowac, ale widze ze pojecia w temacie
nie macie, wciaz te wyswiechtane argumenty o poziomie trudnosci i casualach


Oczywiście, nikt poza Tobą i jeszcze jednym obrońcą w tym wątku, który "gdzie Diablo 3 tam i ja bronić muszę" nie ma o niczym pojęcia, o mądrości.

Dnia 02.01.2013 o 12:19, Harunia napisał:

(tak jakby
niby w T2 poziom byl wiekszy i jakby w Diablo nie bylo inferno o ktorym zaden z was jak
widac pojecia nie ma)


W T2 jak chcę wyzwania, to włączam sobie wyższy poziom trudności już na początku, a kolejne NG+ dodatkowo go podbijają. W Diablo 3 normal to jak casual w T2, albo i gorzej. I naprawdę nie interesuje mnie, że Blizz po kilku miesiącach coś z tym zrobił. Nikomu nie życzę takiego "wsparcia", jakie Blizz oferuje przy D3 (czyt. wypuszczamy betę a po kilku miesiącach stopniowego łatania ta beta zaczyna nabierać kształtu, po roku jest już nawet nieźle, a po dwóch jest tak, jak być powinno od samego początku - jak widać jednak, takie podejście - o zgrozo - niektórym pasuje i łykają to jak pelikan rybkę. Wszakże bycie beta-testerami Blizzarda to niesamowity zaszczyt.
Inferno? Czyli mam grać ile? Minimum 80 godzin? Przewałkować kilkanaście razy te same, niezmienne w swej prostackiej budowie poziomy, aby zacząć czerpać przyjemność z gry? Nigga please. Kupiłem grę i chce mieć z niej fun od razu.

Dnia 02.01.2013 o 12:19, Harunia napisał:

i o rozwoju postaci [tak jakby ciulanie malych punkcikow i przydzielanie
ich do paru skilli (a jakie to skille to sobie trzeba poczytac na necie bo jak zle przydzielisz
to wtopa i postac do kosza, no chyba masz czas zrobic sobie 20 wojownikow i kazdemu wybrac
inne skille zeby sprawdzic co dziala lepiej) bylo fajniejsze, trudniejsze i bardziej
rozbudowane niz kombinowanie i szukanie samemu odpowiedniego buildu].


No cóż. Planowanie "na zapas" i możliwość zepsucia sobie buildu przez błędne decyzje jest z pewnością bardziej wymagające od automatu, który wszystko robi za nas. Więc tak, jest to trudniejsze i bardziej rozbudowane, a tworzenie buildu faktycznie spersonalizowane.

Dnia 02.01.2013 o 12:19, Harunia napisał:

Aha no i te statsy-
magowi podbijaj inteligencje a wojakowi sile- w D3 to robi sie automatycznie, omg alez
uproszczenia!


Widać jak na dłoni, kto tu nie grał w tytuł, na którego temat się wypowiada :] A więc uświadomię Cię - nie, nie wystarczy podbijać "wojakowi siłę a magowi inteligencję". Zazwyczaj rozwijać trzeba 3 cechy, aby wykorzystać możliwości, ale najlepiej brać pod uwagę wszystkie, aby wyciągnąć maksimum. Chociaż to już zależy od stylu gry. Najlepsze jest to, że równie dobrze z maga możesz zrobić specjalistę od magii i broni palnej/walki bronią białą, a z wojownika szastającego fireballami tanka z mieczem dwuręcznym. Nie masz ograniczeń. Więc tak, w D3 z racji automatu co do rozwoju postaci jest totalnie uproszczone, ponieważ nie wyjdziesz za narzucony schemat, który o zgrozo realizuje się w zasadzie bez Twojego udziału.

Dnia 02.01.2013 o 12:19, Harunia napisał:

Brak myslenia w D3? No bo normalnie poprzednie Diablo i Torchlighty to gry dla inteligencji,
tyle tam glebi i w ogole. Nigga please.


W D3 z racji automatu faktycznie nie myślisz, a skupiasz się jedynie na sprzęcie. W poprzednich odsłonach jak i w T2 musisz planować. Musisz już za w czasu zastanowić się, jaki build chcesz przygotować, jaką rolę chcesz odgrywać w drużynie, w którym kierunku się rozwijać. I musisz to zrobić stosunkowo wcześnie. Jak sam zauważyłeś, działanie "na pałę" kończy się zepsuciem buildu i tym samym w zasadzie totalna klęską. W D3 nie jest możliwe zepsucie buildu. Więc tak, T2 i wcześniejsze Diabły posiadają głębię, o której automat o nazwie D3 może tylko pomarzyć. Ta głębia odróżnia również grę dla wymagających, od gry dla casuala.

Dnia 02.01.2013 o 12:19, Harunia napisał:

Blizzard zrobil cos innego niz tylko zmiana grafiki na lepsza- wiec owszem, jest to szukanie
nowych rozwiazan i krok naprzod, czy to sie wam podoba czy nie. I co jest zlego w sejwach
i danych w chmurze? Ze jeden cziter z drugim ci nie zniszczy gry?


Jak na razie niszczą ja boty, a prawdziwa zabawa zacznie się przy PvP, gdy sprzęt zacznie mieć znaczenie (ponieważ teraz, nie oszukujmy się - nie ma żadnego poza kolekcjonerskim). W danych w chmurze oczywiście nic złego nie ma, poza tym, że jeśli po stronie Blizza pojawią się jakiekolwiek problemy, to nie zagrasz, choćbyś nie wiem jak chciał. Nawet samemu. Ot, taki drobiazg. Mam nadzieję, ze tak samo hurra-optymistycznie reagujesz na usługi takie jak Onlive i nie miałbyś nic przeciwko zastąpieniu obecnego modelu grania, właśnie takim :] No bo przecież nie robisz wyjątku tylko na Blizza, prawda?

Dnia 02.01.2013 o 12:19, Harunia napisał:

Dla mnie to plus, a
jak jedziesz na modemie i ci przez to laguje to sorry, to juz twoj problem, nie spelniasz
wymagan gry. Jak cos wymaga wiecej ramu niz masz albo szybszego procka to tez placzesz
na forum?


Nie oceniaj innych swoją miarką. Z modemów już mało kto korzysta a i przeciętny komputer grającego nie należy do złomów. Co do płaczu na forum - nigga please :]

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 01.01.2013 o 04:26, EmperorKaligula napisał:

w diablo jest srednia. tutaj mamy zbior brzydkich przerywnikow nie pasujacych do stylistyki
gry i kilka okienek z tekstem.


Zgadzam się. Tylko że te "okienka z tekstem" w T2 można ładnie przeklikać nie mając zielonego pojęcia o co w grze chodzi. W D3 patos bokiem wychodzi, żenująco nadęta fabuła i efekciarstwo są dużo gorsze do zniesienia bo i nacisk na nie jest dużo większy, a to w jak poważny sposób Blizzard chciał ja przedstawić (a która jest praktycznie tak samo marna jak w T2) maluje u mnie na twarzy wielkiego banana. Formuła T2, poprzednich Diablo i w ogóle innych h''n''s sprawdza się znakomicie - przecież fabuła to tylko pretekst do zabijania potworów i gromadzenia złota i przedmiotów.

>ktos poleci jakiegos ciekawego moda ? gola gra znudzila mi sie po pierwszym ukonczeniu. jest juz cos sensownego ?

Przejrzyj sobie listę najczęściej ściąganych:

http://www.runicgamesfansite.com/vbdownloads.php?do=search&type=downloads

Obowiązkowy jest mod do respeca, można sobie swobodnie eksperymentować z rozwojem postaci. Niezły fun płynie z moda podnoszącego spawny potworów ( http://www.runicgamesfansite.com/vbdownloads.php?do=download&fileid=68).

@Harunia

>Porownywac to do Diablo 3 moga chyba tylko hejterzy Blizzarda albo ludzie bez pojecia o grach, bo nikt >normalny nie porowna malucha do mercedesa.

xD

Bo gdzie by tam ktoś poczytalny kto spędził 30+ godzin w obu grach mógłby je porównywać...

A i to wyświechtane "porównywanie malucha do mercedesa", 0/10 shitty troll ain''t even mad.

>tak jakby niby w T2 poziom byl wiekszy i jakby w Diablo nie bylo inferno

W T2 mogę sobię włączyć max poziom trudności mając fun od początku a przy NG+ zostaje od podnoszony, w D3 zanim dojdzie się do inferno trzeba posiedzieć co najmniej kilkanaście godzin. Spora różnica, ale jak się nie ma argumentów...

>Blizzard zrobil cos innego niz tylko zmiana grafiki na lepsza- wiec owszem, jest to szukanie nowych rozwiazan i krok naprzod

Gdyby tak było nie byłbym D3 rozczarowany, także nie koloryzuj rzeczywistości.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 02.01.2013 o 13:55, Niflheim napisał:

Obowiązkowy jest mod do respeca, można sobie swobodnie eksperymentować z rozwojem postaci.
Niezły fun płynie z moda podnoszącego spawny potworów ( http://www.runicgamesfansite.com/vbdownloads.php?do=download&fileid=68).


nie mow nic o respecie bo zaraz "fani" Cie zjedza za to ze nie myslisz przy systemu rozwoju i idziesz na latwizne i w ogole jestes casual ;) ja po premierze korzystalem z komendy na respec ;)

mody przypominaja w wiekszosci haxy... wiecej golda, wiekszy inv, wiecej punktow, wiecej socketow itd. chociaz ten z nekromana wyglada niezle. jeszcze sie wstrzymam.

Dnia 02.01.2013 o 13:55, Niflheim napisał:

W T2 mogę sobię włączyć max poziom trudności mając fun od początku a przy NG+ zostaje od podnoszony, w D3 > zanim dojdzie się do inferno trzeba posiedzieć co najmniej kilkanaście godzin.


mozesz zmienic monster power na kazdym poziomie trunosci. wplywa to na item drop, gold drop, exp, hp mobow i ich obrazenia. niektorzy ciagle oceniaja d3 na podstawie release ver, a gra od tego czasu strasznie sie zmienila i zmienia sie nadal. pierwsze 3 poziomy trudnosci to jest nauka i opanowanie skilli. co kazdy poziom az do inferno dostajesz 2-3 nowe umiejetnosci.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

>Nikomu nie życzę takiego "wsparcia", jakie Blizz oferuje przy D3
Lepsze "wsparcie" wydawców typu EA polegające na wypuszczaniu dlc zamiast patchy? Blizzard akurat słynie z tego, że wspiera swoje gry przez lata. Żadna gra nie jest w pełni dopracowana i zbalansowana zaraz po premierze, a dodać do tego, że Diablo 2 też po wielu patchach przybrało dopiero tem "właściwszy" kształt.

Dnia 02.01.2013 o 12:51, aope napisał:

No cóż. Planowanie "na zapas" i możliwość zepsucia sobie buildu przez błędne decyzje
jest z pewnością bardziej wymagające od automatu, który wszystko robi za nas. Więc tak,
jest to trudniejsze i bardziej rozbudowane, a tworzenie buildu faktycznie spersonalizowane.

Faktycznie, bardzo wymagające - otworzyć poradnik i skopiować z niego build lub próbować samemu, marnując wiele godzin gry i zamiast cieszyć się z własnego pomysłu na build, stworzyć skopaną postać. Ot, cała "swoboda rozwoju" postaci.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 02.01.2013 o 12:51, aope napisał:

Ten ostatni raz.


hahahah, bo ktos uwierzy.

Dnia 02.01.2013 o 12:51, aope napisał:

W T2 jak chcę wyzwania, to włączam sobie wyższy poziom trudności już na początku, a kolejne
NG+ dodatkowo go podbijają.


to samo od kilku miesiecy w d3. zmien plyte bo Ci sie zrobila nieaktualna.

Dnia 02.01.2013 o 12:51, aope napisał:

Inferno? Czyli mam grać ile? Minimum 80 godzin?


bo ja wiem... moze z 15 ? i przez te 15 godzin ciagle nowe skille (ktore roznia sie od siebie czyms poza cyferkami).

Dnia 02.01.2013 o 12:51, aope napisał:

Kupiłem grę i chce mieć z niej fun od razu.


to sprzedaj konto. placzesz jakby to byl pierwszy nietrafiony zakup w twoim zyciu.

Dnia 02.01.2013 o 12:51, aope napisał:

No cóż. Planowanie "na zapas" i możliwość zepsucia sobie buildu przez błędne decyzje
jest z pewnością bardziej wymagające od automatu, który wszystko robi za nas. Więc tak,
jest to trudniejsze i bardziej rozbudowane, a tworzenie buildu faktycznie spersonalizowane.


jakie znowu planowanie na zapas ? tutaj rozwoj jest minimalnie lepszy niz w d2, bo mozesz 3 punkty ''potestowac''. czyli chomikujemy, rozdajemy tylko 3 punkty (przy wolnych kilkunastu, ja tyle mialem zanim zaczalem uzywac respeca) i to ma byc planowanie ? ciut mniejsza loteria niz w d2.

jedno pytanko... jaki jest najpopularniejszy mod do t2 ? z tego co widze to ten na respec... co za paskudne casuale graja w hardcorowa giere, co ? ;)

Dnia 02.01.2013 o 12:51, aope napisał:

Widać jak na dłoni, kto tu nie grał w tytuł, na którego temat się wypowiada :] A więc
uświadomię Cię - nie, nie wystarczy podbijać "wojakowi siłę a magowi inteligencję". Zazwyczaj
rozwijać trzeba 3 cechy, aby wykorzystać możliwości, ale najlepiej brać pod uwagę wszystkie,
aby wyciągnąć maksimum. Chociaż to już zależy od stylu gry. Najlepsze jest to, że równie
dobrze z maga możesz zrobić specjalistę od magii i broni palnej/walki bronią białą, a
z wojownika szastającego fireballami tanka z mieczem dwuręcznym. Nie masz ograniczeń.
Więc tak, w D3 z racji automatu co do rozwoju postaci jest totalnie uproszczone, ponieważ
nie wyjdziesz za narzucony schemat, który o zgrozo realizuje się w zasadzie bez Twojego
udziału.


sa ograniczenia. duza czesc skill ma wymaga konkretnej broni, czyli konkretynch statystyk. wybierajac taka a nie inna bron zawezasz sobie pule skilli.

Dnia 02.01.2013 o 12:51, aope napisał:

W D3 z racji automatu faktycznie nie myślisz, a skupiasz się jedynie na sprzęcie. W poprzednich
odsłonach jak i w T2 musisz planować. Musisz już za w czasu zastanowić się, jaki build
chcesz przygotować, jaką rolę chcesz odgrywać w drużynie, w którym kierunku się rozwijać.
I musisz to zrobić stosunkowo wcześnie. Jak sam zauważyłeś, działanie "na pałę" kończy
się zepsuciem buildu i tym samym w zasadzie totalna klęską. W D3 nie jest możliwe zepsucie
buildu. Więc tak, T2 i wcześniejsze Diabły posiadają głębię, o której automat o nazwie
D3 może tylko pomarzyć. Ta głębia odróżnia również grę dla wymagających, od gry dla casuala.


Twoja glebia sprowadza sie w modow na respeca (legalnych w 100%) albo wujka google i ''builds torchlight2''

Dnia 02.01.2013 o 12:51, aope napisał:

Jak na razie niszczą ja boty, a prawdziwa zabawa zacznie się przy PvP, gdy sprzęt zacznie
mieć znaczenie (ponieważ teraz, nie oszukujmy się - nie ma żadnego poza kolekcjonerskim).


pomysl chwile. tak trudno wyobrazic sobie pvp bez sprzetu ? bo wg mnie nie. bloodline champions. wiecej wyobrazni. pve jest dla lootu, pvp moze byc do zbierania jeszcze lepszego sprzetu do pve, jakis rankingow, druzynowych turnamentow. na co zdecyduje sie blizz - czas pokaze, za wczesnie na tawierdzenie ze pvp bedzie oparte na przedmiotach z pve. zmien plyte, albo przestan sobie dopowiadac.

Dnia 02.01.2013 o 12:51, aope napisał:

W danych w chmurze oczywiście nic złego nie ma, poza tym, że jeśli po stronie Blizza
pojawią się jakiekolwiek problemy, to nie zagrasz, choćbyś nie wiem jak chciał. Nawet
samemu. Ot, taki drobiazg. Mam nadzieję, ze tak samo hurra-optymistycznie reagujesz na
usługi takie jak Onlive i nie miałbyś nic przeciwko zastąpieniu obecnego modelu grania,
właśnie takim :] No bo przecież nie robisz wyjątku tylko na Blizza, prawda?


ziew... sc1 zyje do dzis. diablo 1/2 zyje do dzis. czyli servery do d3 zostana zamkniete albo padna na czas nieokreslony lada chwila. a onlive juz zdechlo.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 01.01.2013 o 22:37, maniekk napisał:

Wszyscy pomstują jakie to T2 kiepskie, a tu proszę milion ludzi kupiło. Gra robiona 1/10
czasu diabła, pewnie za 1/10 kwoty i zgarnęła 1/10 ludzi :D


I jesli chodzi o zabawe to tez daje jej 1/10 tyle co diablo :]

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 03.01.2013 o 08:30, TigerXP napisał:

> Wszyscy pomstują jakie to T2 kiepskie, a tu proszę milion ludzi kupiło. Gra robiona
1/10
> czasu diabła, pewnie za 1/10 kwoty i zgarnęła 1/10 ludzi :D

I jesli chodzi o zabawe to tez daje jej 1/10 tyle co diablo :]

Całkiem możliwe, aczkolwiek jak na grę, która nie miała być rywalem dla diabła jest to wynik jak najbardziej zadowalający.
No chyba, że ktoś na dźwięk słów: "bawiłem się lepiej przy Torchlightcie niż przy Diablo" od razu wzywa inkwizycję, to się nazywa przewrażliwienie i zaczyna trącić fanbojstwem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 02.01.2013 o 23:01, Arcling napisał:

No cóż. Planowanie "na zapas" i możliwość zepsucia sobie buildu przez błędne decyzje
jest z pewnością bardziej wymagające od automatu, który wszystko robi za nas. Więc tak,
jest to trudniejsze i bardziej rozbudowane, a tworzenie buildu faktycznie spersonalizowane.

Dnia 02.01.2013 o 23:01, Arcling napisał:

Faktycznie, bardzo wymagające - otworzyć poradnik i skopiować z niego build lub próbować
samemu, marnując wiele godzin gry i zamiast cieszyć się z własnego pomysłu na build,
stworzyć skopaną postać. Ot, cała "swoboda rozwoju" postaci.


Hehe ciekawe :) to co w dwójce było ok i dzięki temu zabawy było na długi okres czasu i nikt nie narzekał, to po wyrzuceniu tego z trójki nagle zrobiło się brzydkie i niedobre?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 03.01.2013 o 17:07, maniekk napisał:

Hehe ciekawe :) to co w dwójce było ok i dzięki temu zabawy było na długi okres czasu
i nikt nie narzekał, to po wyrzuceniu tego z trójki nagle zrobiło się brzydkie i niedobre?

Może bez nadmiernych uproszczeń? Nie zakładaj, że każdy myślał tak samo.

Na marginesie - ludzie narzekają na to samo w D3, co było w D2. Widać to też po tym wątku - farming i przechodzenie kolejno poziomów trudności było ok, teraz jednak jest to już złe.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 03.01.2013 o 17:55, Arcling napisał:

> Hehe ciekawe :) to co w dwójce było ok i dzięki temu zabawy było na długi okres
czasu
> i nikt nie narzekał, to po wyrzuceniu tego z trójki nagle zrobiło się brzydkie i
niedobre?
Może bez nadmiernych uproszczeń? Nie zakładaj, że każdy myślał tak samo.


Uproszczeń? Ja po prostu czytam to co tutaj wypisują i teraz lvlowanie z automatu jest ok.

Dnia 03.01.2013 o 17:55, Arcling napisał:

Na marginesie - ludzie narzekają na to samo w D3, co było w D2. Widać to też po tym wątku
- farming i przechodzenie kolejno poziomów trudności było ok, teraz jednak jest to już
złe.


Ale teraz masz praktycznie niczym nie zakłóconą rozrywkę, wystarczy silny palec wskazujący ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 03.01.2013 o 18:03, maniekk napisał:

Uproszczeń? Ja po prostu czytam to co tutaj wypisują i teraz lvlowanie z automatu jest
ok.

No ale nie oznacza to, że każdy ma takie samo zdanie, a w tutejszych tematach często te samo osoby wałkują to samo po raz kolejny. Automatyczne przydzielanie statystyk może nie jest idealnym rozwiązaniem, ale lepszym niż skopany system rozdzielania ich samemu, bo mało jest prawdopodobne żeby coś takie zbalansować (a większość i tak by jechała na sprawdzonych schemacie, który byłby najbardziej "imba").

Dnia 03.01.2013 o 18:03, maniekk napisał:

Ale teraz masz praktycznie niczym nie zakłóconą rozrywkę, wystarczy silny palec wskazujący
;)

No i nie jest to żadna rewolucja ani krok wstecz - w końcu to hack ''n slash. Jeśli ktoś znał poprzednie części i kupił Diablo 3 spodziewając się cudów, np. braku farmy sprzętu, to zwyczajnie popełnił błąd i nie przemyślał zakupu. To tak jakbym nie znosząc piłki nożnej kupił FIFĘ i miałbym pretensje, że traktuje ona o nudnym kopaniu okrągłego przedmiotu. Zresztą, nostalgia robi swoje i trudno oczekiwać żeby trójka dawała te same emocje, co przy dwójce, inne czasy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 03.01.2013 o 18:14, Arcling napisał:

No ale nie oznacza to, że każdy ma takie samo zdanie, a w tutejszych tematach często
te samo osoby wałkują to samo po raz kolejny. Automatyczne przydzielanie statystyk może
nie jest idealnym rozwiązaniem, ale lepszym niż skopany system rozdzielania ich samemu,
bo mało jest prawdopodobne żeby coś takie zbalansować (a większość i tak by jechała na
sprawdzonych schemacie, który byłby najbardziej "imba").


Ale dlaczego "skopany"? przecież jak zrobiłeś coś źle, to mogłeś mieć pretensje tylko do siebie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 03.01.2013 o 18:24, maniekk napisał:

Ale dlaczego "skopany"? przecież jak zrobiłeś coś źle, to mogłeś mieć pretensje tylko
do siebie.

Pisałem już o tym wyżej. Nie ma sensu się powtarzać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ale polewka. Stadko marud nie może dopuścić do siebie myśli że niskobudżetowa gra w cenie 35zł może dostarczyć tyle samo, albo więcej rozrywki co Diablo III za 200 (jak ktoś miał szczęscie to za 150, lub 99) które zyskało graczy ze względu na popularność poprzedniej częśći.

A najbardziej rozwalił mnie argument że gra "żeruje" na klimacie Diablo II. No ja pierdziele... to jest ZALETA a nie wada. Bo jeżeli komuś udało się zachować taki klimat w innej grze, podczas gdy Diablo III go nie zawiera, to znaczy że ktoś zna się na rzeczy ! Jak można to poczytywać za wadę ? Jeśli nie widzę klimatu Diablo 2 w Diablo 3, ale widzę go w Torchlight 2, to ja wolę właśnię tę ostatnią grę. Zwłaszcza że kosztuje śmieszne pieniądze...

P.S Mam obie gry, więc argument że "jestem hejterem blizza i w ogóle nie grałem w nowe Diablo" możecie sobie darować.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 03.01.2013 o 17:55, Arcling napisał:

> Hehe ciekawe :) to co w dwójce było ok i dzięki temu zabawy było na długi okres
czasu
> i nikt nie narzekał, to po wyrzuceniu tego z trójki nagle zrobiło się brzydkie i
niedobre?


Odpisuje

Dnia 03.01.2013 o 17:55, Arcling napisał:

Może bez nadmiernych uproszczeń? Nie zakładaj, że każdy myślał tak samo.


I dodaje xD

Dnia 03.01.2013 o 17:55, Arcling napisał:

Automatyczne przydzielanie statystyk może nie jest idealnym rozwiązaniem, ale lepszym niż skopany system rozdzielania ich samemu


Nie wiem o co temu chodzi bo potwierdzil to czemu zaprzeczyl? xD

>No i nie jest to żadna rewolucja ani krok wstecz - w końcu to hack ''n slash. Jeśli ktoś znał poprzednie części i kupił Diablo 3 spodziewając się cudów, np. braku farmy sprzętu

Brak losowo generowanych poziomow z tego co czytam w tym watku o to chodzi ludziom i automatyczne levelowanie. To jest krok wstecz. I nikt tutaj nic o farmie nie napisal.

Dnia 03.01.2013 o 17:55, Arcling napisał:

To tak jakbym nie znosząc piłki nożnej kupił FIFĘ i miałbym pretensje, że traktuje ona o nudnym kopaniu okrągłego przedmiotu.


Nie. To tak kupienie nowej fify w ktorej nie mozna zmienic stadionu i nazwisk pilkarzy. Tym jest diablo 3 w porownaniu do 2 i o tym uproszczeniu pisza w tym watku, chociaz moge nie miec racji :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Pomieszałeś trochę posty, pierwsza część była cytatem z innego posta, który nie należał do mnie. Pewna losowość poziomów akurat w D3 jest. Poza tym twój styl pisania nie najlepiej świadczy o tobie, skoro piszesz w trzeciej osobie. Z mojej strony EOT - równie dobrze można dyskutować o tym we właściwym temacie o Diablo 3, niż wałkować to samo co news.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować