Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Cyberpunk 2077 - wreszcie długo oczekiwany trailer. I nie tylko...

176 postów w tym temacie

Dnia 11.01.2013 o 18:32, Triderus napisał:

Zawiodłem się w pełni na zwiastunie a szczególnie na muzyce ,chociać trudno to nazwać
muzyką ,choć to osobny temat...

Sam trailer jest nie tyle słaby ile po prostu przeciętny ,nie wyróznia się na tle innych
gier tego typu.Tak samo muzyka ,marzyło mi się coś w stylu Vangelisa a dostałem jakąś
tandetną współczesną muzykę rozrywkową.Mam nadzieje że muzyki tego typu co w zwiastunie
nie będzie w grze.


Vangelis jest świetny, ale nie do tego typu gry. Może do trailera Wiedźmina 3 by pasował, ale Cyberpunk to jednak zupełnie inne klimaty. Jak dla mnie świetnie pasuje do settingu, choć na codzień takiej muzyki nie słucham.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 11.01.2013 o 18:47, Tenebrael napisał:

Vangelis jest świetny, ale nie do tego typu gry. Może do trailera Wiedźmina 3 by pasował,
ale Cyberpunk to jednak zupełnie inne klimaty. Jak dla mnie świetnie pasuje do settingu,
choć na codzień takiej muzyki nie słucham.

Zdefiniuj muzykę pasującą. Są filmy cyberpunk z muzyką symfoniczną w tle, są z elektroniczną i jest nawet taki z muzyką Vangelisa. Zatem dlaczego nie gry?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 11.01.2013 o 13:17, aTF-KUDLaTY666 napisał:

Czy mi się tylko wydaje, czy ta pani w Psycho Squadzie to ta sama osoba co na ulicy?


No skoro krążą plotki o tym iż Psycho Squad to byli psychole to może ten gość ją zarekrutował.

Co do teaser trailera to nie podoba mi się. Pod względem technicznym jest świetnie ale cała reszta bardzo mnie zawiodła delikatnie mówiąc... Mam już dość tej zabawy z bullet time i odtwarzaniem od tyłu (tutaj go nie ma ale warto o nim wspomnieć), które mnie strasznie denerwuje. Nie rozumiem zachwytów tym trailerem tak jak nie rozumiałem co takiego cudownego i odkrywczego było w trailerze Dead Island, o którego to "geniuszu" dowiedziałem się z mediów. Czekam na więcej info i jakiś gameplay.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ale poważnie, modę na ten cały dubstep osobiście uważam za chorobę obecnych czasów.

Nie jest to pierwszy trailer z dubstepem, więc wychodzi na to, że innej muzyki do zwiastunów widocznie nie ma...

Podsumowując - filmik do mnie nie trafił, bo słysząc te dźwięki autentycznie dostałem pionowego uśmiechu...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 11.01.2013 o 21:26, Cygi napisał:

Nie jest to pierwszy trailer z dubstepem, więc wychodzi na to, że innej muzyki do zwiastunów
widocznie nie ma...


Ty chyba dubstepu nie słyszałeś.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 11.01.2013 o 17:24, SimplyLucas napisał:

Absolutnie trafiony chciałeś powiedzieć, tekst idealnie pasuje do tego co się dzieje
na ekranie, nie wspominając już o wokalu Dava i Pollarda.


Właśnie, że podkład absolutnie nie pasuje do powoli rozwijającej się tragedii na ekranie ( w zwolnionym tempie na dodatek). Zbyt dynamiczny, równie dobrze mógłby być podkładem do trailera ze scenami wartkiej akcji (niespowolnionymi) z filmu z bourne''m albo bondem. Tutaj potrzeba by było czegoś subtelniejszego, trochę spokojniejszego aby dopasować to do tempa rozgrywających się zdarzeń.

Mamy tragedie z wątkiem technologicznym, osobę która usuwając części ciała i wszczepiając kolejne sztuczne elementy do ciała zatraciła człowieczeństwo. Tekst niby mówi coś o osobistej odpowiedzialności ale jest tak ogólny, że równie dobrze mógłby opowiadać o jakiekolwiek decyzji wliczając w to huligańskie wybryki na stadionie. Nie ma w nim nic o istocie człowieczeństwa, trans-humanizmie czy technologicznym aspekcie całego zdarzenia. Nie ma nawet lekkiego elektronicznego syntezatora w tle sugerującego ten technologiczny element sceny czy Cyberpunka ogółem.

Nie pomaga również to, że brzmi tendencyjnie. Dwa najbardziej utarte schematy z zwiastunów to epicka symfonia w stylu Zimmermanna (któremu już chyba skończyły się pomysły) i strawne dla ogółu widowni lekkie rockowe brzmienie (utwór Chrisa Cornell''a w Casino Royal). Panowie z Archive wpadają w ten drugi schemat. Ale to nie ich wina tylko kogoś kto pracował nad filmikiem.

Montaż i styl wizualny jest dobry, ba jest świetny. Ale w moim raczej obiektywnym przekonaniu utwór muzyczny jest źle dobrany i nawet utarty schemat z "zmodernizowanym Vangelisem" czy innymi syntezatorami by brzmiał lepiej. O ile tempo było by odpowiednie bo to jest podstawowa wada strony audio trailera. Można by było też pójść w inną stronę i zrobić coś z solowym wokalem i minimalizmem instrumentalnym jak na początku tego utworu:

http://www.youtube.com/watch?v=eON5O5MRz5M

Naprawdę możliwość było wiele, "reveal trailer" cyberpunka 2077 był bardzo dobry stylistycznie pod względem audiowizualnym wiec mnie dziwi, że teraz jednak wyszło im to gorzej.

PS. Widziałem kilka "remixów" trailera z różnymi podkładami i większość ludzi je robiących daje byle jaki utwór byle był elektroniczny bo według nich pasuje. Efekt jest taki sam jak z utworem Bullets. Nie chodzi o to aby dać konkretny gatunek tylko, żeby strona audio i wideo się nie gryzły tylko zazębiały w spójną artystyczną wizje.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 11.01.2013 o 21:26, Cygi napisał:

Ale poważnie, modę na ten cały dubstep osobiście uważam za chorobę obecnych czasów.


No faktycznie, kazdy nowy styl muzyczny to choroba. Kiedys tak mowiono na rock&rolla.

Dnia 11.01.2013 o 21:26, Cygi napisał:


Nie jest to pierwszy trailer z dubstepem, więc wychodzi na to, że innej muzyki do zwiastunów
widocznie nie ma...


Nie ma, 100% trailerow jest z dubstepem.

Dnia 11.01.2013 o 21:26, Cygi napisał:


Podsumowując - filmik do mnie nie trafił, bo słysząc te dźwięki autentycznie dostałem
pionowego uśmiechu...


Ja tez dostalem pionowego usmiechu jak przeczytalem Twoj post. Ale jestem wyrozumialym czlowiekiem, mozesz napisac ze Ci sie tematy pokrecily, rzucisz linkiem do tematu z trailerem takiego Cargo, gdzie faktycznie jest dubstep i bedzie ok, naprawde jestem gotowy w to uwierzyc :]

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 11.01.2013 o 21:26, Cygi napisał:

Ale poważnie, modę na ten cały dubstep osobiście uważam za chorobę obecnych czasów.

Nie jest to pierwszy trailer z dubstepem, więc wychodzi na to, że innej muzyki do zwiastunów
widocznie nie ma...

Podsumowując - filmik do mnie nie trafił, bo słysząc te dźwięki autentycznie dostałem
pionowego uśmiechu...


Ludzi którzy nazywają Archive dubestepem powinno się wysyłać na roboty przymusowe do kamieniołomów, tyle w temacie podsumowania.

To jeden z niewielu trailerów który pokazuje że można inaczej niż z dubstepem

Poza tym z idealnym tekstem do treści.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 11.01.2013 o 21:53, Hubi_Koshi napisał:

Mnie w sumie ciekawi czy ci którzy narzekają na muzykę lookneli na lyricsy...

Cieszę się że nie tylko ja na to zwróciłem uwagę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 11.01.2013 o 19:40, Sinirio napisał:

Czekam na więcej info i jakiś gameplay.


Niestety na ten poczekamy jeszcze bardzo długo.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 11.01.2013 o 18:47, Tenebrael napisał:

Vangelis jest świetny, ale nie do tego typu gry. Może do trailera
Wiedźmina 3 by pasował, ale Cyberpunk to jednak zupełnie inne klimaty.


Oj, pasuje, pasuje. Jednym z głównym natchnień twórców C2077 jest "Łowca androidów" - a kto komponował muzykę do tego filmu? No ale już pomijając Vangelisa, w tej grze można zawrzeć utwory z kilku różnych gatunków, które pozornie są nie do pogodzenia. Rzecz trzeba traktować indywidualnie. Zależnie od miejscówki czy sytuacji pasowałby np. klasyczny utwór fortepianowy czy jazz.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 11.01.2013 o 22:24, Zakharov napisał:

Właśnie, że podkład absolutnie nie pasuje do powoli rozwijającej się tragedii na ekranie
( w zwolnionym tempie na dodatek). Zbyt dynamiczny, równie dobrze mógłby być podkładem
do trailera ze scenami wartkiej akcji (niespowolnionymi) z filmu z bourne''m albo bondem.
Tutaj potrzeba by było czegoś subtelniejszego, trochę spokojniejszego aby dopasować to
do tempa rozgrywających się zdarzeń.


Co od tego odnosić się nie zamierzam , kwesia gustu co do tempa.

Dnia 11.01.2013 o 22:24, Zakharov napisał:

Mamy tragedie z wątkiem technologicznym, osobę która usuwając części ciała i wszczepiając
kolejne sztuczne elementy do ciała zatraciła człowieczeństwo. Tekst niby mówi coś o osobistej
odpowiedzialności ale jest tak ogólny, że równie dobrze mógłby opowiadać o jakiekolwiek
decyzji wliczając w to huligańskie wybryki na stadionie. Nie ma w nim nic o istocie człowieczeństwa,
trans-humanizmie czy technologicznym aspekcie całego zdarzenia. Nie ma nawet lekkiego
elektronicznego syntezatora w tle sugerującego ten technologiczny element sceny czy Cyberpunka
ogółem.


Mam pytanie czy my mówimy o tym samym utworze ? co jak co ale braku elektroniki w muzyce Archive ( i nie mówię tu tylko o tym konkretnym utworze ) zarzucić nie można, to że nie ma w nim Vangelisowskich syntezatorów ( które osobiście uwielbiam ) fakt, ale wszystkie utwory Archive to mniej lub bardziej syntetyzowane brzmienia. Co do tekstu, weź proszę pod uwagę to że ten utwór nie powstał jako ilustracja do tego trailera tylko jest wyciągnięty żywcem ze studyjnego albumu sprzed 4 lat Controlling Crowds ! więc trudno żeby tekst w 100% procentach opisywał to co się dzieje na ekranie !
A mimo to ....
wyrywki ...
Come touch me like i''m an ordianry man ( patrząc na główną bohaterkę całego zajścia która jest w potężny sposób odrutowana )
have a look in my eyes... ( nie wymaga tłumaczenia )
underneath my skin there is a violence, it''s got a gun in it''s hand ( dalej o naszej bohaterce ktora prawdopodobnie w napadzie cyberpsyhozy spowodowała masakre )

Personal responsibility ... słyszymy to pierwszy raz kiedy widzimy dokładnie co się tam stało , klęcząca bohaterka , ciała wokół niej

po logu Cyberpunk
come and make me a martyr come and break my feeling, with your violence with the gun on my head,
ready to take out anyone, anywhere.
...kiedy nasza bohaterka ( wczesniejsze zdażenia najprawdopodobniej były retrospekcją rozgrywającą się w jej wspomnieniach ) jest już członkiem Psycho Squad

plus kilka innych elementów ktore są idealnie spasowane z tym co w danym momencie widzimy na ekranie.

Dnia 11.01.2013 o 22:24, Zakharov napisał:

Nie pomaga również to, że brzmi tendencyjnie. Dwa najbardziej utarte schematy z zwiastunów
to epicka symfonia w stylu Zimmermanna (któremu już chyba skończyły się pomysły) i strawne
dla ogółu widowni lekkie rockowe brzmienie (utwór Chrisa Cornell''a w Casino Royal).
Panowie z Archive wpadają w ten drugi schemat. Ale to nie ich wina tylko kogoś kto pracował
nad filmikiem.

Zimmera! Zimmerman i Zimmer to dwie różne osoby to tak jako sprostowanie

Dnia 11.01.2013 o 22:24, Zakharov napisał:


Dnia 11.01.2013 o 22:24, Zakharov napisał:

PS. Widziałem kilka "remixów" trailera z różnymi podkładami i większość ludzi je robiących
daje byle jaki utwór byle był elektroniczny bo według nich pasuje. Efekt jest taki sam

Powiem tak, przeróbek sam widziałem kilka, i śmiem twierdzić że wszystkie są robione przez ludzi ktorzy nie wsłuchali się w treśc utworu.

Dnia 11.01.2013 o 22:24, Zakharov napisał:

jak z utworem Bullets. Nie chodzi o to aby dać konkretny gatunek tylko, żeby strona audio
i wideo się nie gryzły tylko zazębiały w spójną artystyczną wizje.


Gryzą ? bardziej spójnie być nie może ! wyjaśnienie powyżej
Podsumowując gdybym nie znał tej płyty i nie znał Archive po obejżeniu i wysluchaniu tego trailera pomyślałbym że utwór był napisany pod niego.


Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować