Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Pierwsze oficjalne screeny z The Walking Dead: Survival Instict od Activision

17 postów w tym temacie

Adam Berlik

The Walking Dead: Survival Instinct jakiś czas temu zostało pokazane w ruchu na materiale, który – jak wyjaśniło Activision – był nieoficjalny. Teraz możemy z kolei zobaczyć kilka obrazków prosto z gry. Oficjalnych.

Przeczytaj cały tekst "Pierwsze oficjalne screeny z The Walking Dead: Survival Instict od Activision" na gram.pl

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

W tej grze grafika nie musi być najwyższych lotów, to nie Crysis (co nie wyklucza tego, że mogłaby być lepsza :D )

Tu najważniejszy będzie klimat. Jeżeli to zawiedzie to będzie źle.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

O, kurczę... :D Po załadowaniu pierwszego screena myślałem, że to przygodówka od Telltale Games... Z taką oprawą graficzną? Co to jest? HL2? Z czym do ludu? Przyznam, że czekałem na ten tytuł, ale teraz już chyba nie.

@up
Pierwsze wrażenie się liczy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A gdzie jest teraz ten (wyimaginowana liczba)% graczy, którzy uważają, że grafika nie jest najważniejsza. Jeśli ta gierka będzie miała klimat i ciekawe rozwiązania to ją kupie i organ męski rozrodczy mnie to interesuje czy będzie miała grafikę jak w Half Life.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 11.01.2013 o 16:21, Bimber1995 napisał:

A gdzie jest teraz ten (wyimaginowana liczba)% graczy, którzy uważają, że grafika nie
jest najważniejsza

Jestem tu!

Absolutnie nie przekreślam gry ze względu na nędzną grafikę, ale jakoś nie chce mi się wierzyć, by wyszło z tego coś lepszego niż średniaczek. Aby być zgodną z lore TWD to ta gra musiałaby być dość hardkorowa. Jedno draśnięcie, ugryzienie i trzeba ładować sejwa, bo w świecie TWD nie ma na to cudownego lekarstwa (no chyba, że amputacja kończyny, ale wątpię, by gra dawała taką opcję, zważywszy na to, że to prequel do serialu i kierujemy Darylem, a on wszystkie kończyny ma na miejscu). Problem w tym, że robienie hardkorowej gry nie leży zbytnio w interesie Activision, bo takie gry na ogół nie biją rekordów sprzedaży.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 11.01.2013 o 16:21, Bimber1995 napisał:

A gdzie jest teraz ten (wyimaginowana liczba)% graczy, którzy uważają, że grafika nie
jest najważniejsza.


ogarniety gracz ma gdzies screeny, pseudo trailery i czeka na gameplaye. na takie newsy szkoda czasu bo nie maja za bardzo nic wspolnego z gra. ot kilka obrazkow bez huda...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

To ta kupa co gdzies wyplynal fragment rozgrywki i gracze zrobili z tego trailer, a potem sie tworcy gry tlumaczyli ze to amatorski zwiastun i nie oddaje w pelni ich dziela? A czy wyszedl w ogole oficjalny? Pewnie nie bo ludzie by chyba padli jakby zobaczyli ze ta padaka naprawde ma zostac wydana. Co do screenow- przeurocze , maszyna do podrozy w czasie 10 lat wstecz jednak dziala.
Nawet za darmo bym w to nie zagral, ale sa ludzie co kupia kazdy syf rozreklamowany znana nazwa (w tym przypadku WD) i to chyba oni sa tu targetem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Acti mogłoby zainwestować w nowy silnik. Skoro ma tyle studiów deweloperskich które mają tak małą autonomię działania i muszą zajmować się ciągle grami licencjowanymi to dlaczego by nie oddelegować jednego studia do pracy nad czymś co mogłoby konkurować z frostbite od EA. Nawet pojedyncze studia deweloperskie potrafią tworzyć rewelacyjne silniki (Epic Games, Crytek, Id software...). Gry z serii CoD (i pewnie TWD) działają na silniku Quake 3. Widać i czuć podczas gry ("czuć" w pozytywnym tego słowa znaczeniu :). IW i tak odwaliło rewelacyjną robotę uaktualniając silnik. Ale nie czuć tych skoków jakościowych (jakie robi np. Valve ze swoim source).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 11.01.2013 o 18:13, KrisK91 napisał:

Acti mogłoby zainwestować w nowy silnik. Skoro ma tyle studiów deweloperskich które mają
tak małą autonomię działania i muszą zajmować się ciągle grami licencjowanymi to dlaczego
by nie oddelegować jednego studia do pracy nad czymś co mogłoby konkurować z frostbite
od EA.

Po co, skoro i bez Frostbite wgniatają sprzedażowo EA w ziemię.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 11.01.2013 o 16:31, mati285 napisał:

Aby być zgodną z lore TWD to
ta gra musiałaby być dość hardkorowa. Jedno draśnięcie, ugryzienie i trzeba ładować sejwa,
bo w świecie TWD nie ma na to cudownego lekarstwa


Z tego co słyszałem to jak ma wyglądać walka z Walkerami w TWD ma przypominać ZombieU. Czyli pierwsze cztery razy wroga odpycha, a później zostaniesz dziabnięty.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować