Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Korzystasz z Windows XP? Nie zagrasz w BioShock Infinite

57 postów w tym temacie

Dnia 15.01.2013 o 21:55, zadymek napisał:

Oh, how sad...cóż, to oni nie chcą moich pieniędzy, ja mam co grać.


Mi tez lezka poleciala po przeczytaniu tego artykulu :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jak zwykle mnie czymś zadziwią - w zalecanych odpowiednikiem GTX560 w stajni AMD jest raczej Radeon HD6870, a nie HD 6950 :D Chyba, że zawalili optymalizację na Radkach :D
A brak wsparcia dla Windows XP nie powinien dziwić - zanosi się na to od dawna. Poza tym ze statystyk Steama wynika, że w tej chwili Windows XP jest zainstalowany na ok 11% pecetów z zainstalowanym Steamem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bo mało kto robi oprogramowanie które trafia na system którego producent ogranicza się tylko do krytycznych łat a i to za jakiś czas przestanie istnieć. Więc chcąc nie chcąc za jakiś czas i tak czeka ludzi przesiadka na 7 lub 8.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 15.01.2013 o 22:17, L33T napisał:

Bo mało kto robi oprogramowanie które trafia na system którego producent ogranicza się
tylko do krytycznych łat a i to za jakiś czas przestanie istnieć. Więc chcąc nie chcąc
za jakiś czas i tak czeka ludzi przesiadka na 7 lub 8.


Niekoniecznie :) Nawet bez wsparcia MS, system nadal będzie działa i jak najbardziej będzie funkcjonował. A to, że producenci gier, już nie będą na niego przychylnie patrzeć, to już inna sprawa. Dla mnie powinni robić gry, dopóki mają do tego chęci a nie tylko patrzeć na zysk, który też może się powiększyć przecież. Nic nie tracą na dodaniu obsługi DX9.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

zdajesz sobie sprawę że im płacą za to by dodali brak wsparcia dla XP bo ja w tej grze nic nowego w grafice nie widzę by tłumaczyło brak wsparcia dx9 biorąc pod uwagę że gra wychodzi na xpudlo między innymi.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 15.01.2013 o 22:25, Joanna-dArc napisał:

Niekoniecznie :) Nawet bez wsparcia MS, system nadal będzie działa i jak najbardziej
będzie funkcjonował. A to, że producenci gier, już nie będą na niego przychylnie patrzeć,
to już inna sprawa. Dla mnie powinni robić gry, dopóki mają do tego chęci a nie tylko
patrzeć na zysk, który też może się powiększyć przecież. Nic nie tracą na dodaniu obsługi
DX9.

Nie łatany system jest mniej bezpieczny, i nie ukrywajmy XP + nowy sprzęt to starta pieniędzy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mnie tam nie dziwi brak wsparcia dla XP przez Infinite. Dziwi mnie za to, że nadal tak wielu twórców implementuje wsparcie dla dziadka XPka. Narzekać na twórców, że teraz porzucają ten system to po prostu zbrodnia. I tak tkwili przy nim wystarczająco długo. Bardzo, bardzo długo.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 15.01.2013 o 22:37, L33T napisał:

Nie łatany system jest mniej bezpieczny, i nie ukrywajmy XP + nowy sprzęt to starta pieniędzy.


Wiadomo, ale dlaczego nowy sprzęt miałby nie działać na starym systemie ? Ciągle jest wspierany przez producenta każdego produktu. To nie jest argument do tego, żeby oddać się tylko i wyłącznie DX11 i nie ukrywajmy silnemu komputerowi, który uciągnie to i owo. Brak wsparcia dla XP krzywdzi i logicznym wytłumaczeniem jest lecenie na kasę a nie "dobro produktu", który może być uruchomiony na dwóch wersja DX. Przykładem niech będzie Lost Planet.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Kij tam, nowy Alien:Colonial Marines ma wsparcie dla XP.

Secundo - wymiana systemu może być obecnie kłopotliwa ze względu na to, że nowe PC kupić można razem z Win8, Win7 gdzieś się „zapodział".
Kumaci może i znajdą, ci mniej (czyt. większość) już nie bardzo.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

dodajmy do tego jeszcze to że gra obsługuje 32 bitowy system co już daje do myślenia to+UE3= na bank nie będzie 64bitowego pliku.exe który by załatwił ewentualne problemy ze stabilnością jakie to były w przypadku np. Crysis Warhead.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Po premierze okaze sie czy brak XP na odwrocie pudelka oznacza brak dzialania na XP. A to dwie rozne sprawy (patrz XCOM czy Dishonored). Przeciez i w tym wypadku to katowany od premiery X360 - "ponadczasowy" - Unreal "trojka".

Zadnej rewelacji graficznej tu nie ma, gra po prostu bardzo duzo nadrabia strona "artystyczna". Magia swiata przedstawionego dziala juz na screenach.

Zbliza sie koniec obecnych konsol wraz z koncem zycia XP, jakas tam mala epoke historyczna w graniu przezylismy, nie? ;).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Najlepszym przykładem robienia ludzi w konia są gry które wymagają min visty/7mki a mają minimalne wymagania pod dx9 [łącznie z min wymaganym directem właśnie 9.0c]
A najlepsze są te gry które tylko ten 9.0c obsługują a z 10 czy 11 wcale nie korzystają :) [więc sens posiadania windy ponad xp jest tu tylko wciskany jako lobby sprzętowe].

Sam siedzę na win7 od dłuższego czasu [konkretnie w momencie kiedy dowiedziałem się, że krater nie wyjdzie pod XP a zajarany byłem na ten indie game jak szczerbaty na suchary] i nie narzekam.
Na 8 nie wskakuję póki nie oleją w 100% 7mki.
Dobrze mi się użytkuje 7mkę ultimate [kupioną za śmieszne pieniądze bo od kumpla który dostał ten system w prezencie a miał już wersje pro, za 550zł kupiłem ulti 32/64 bit].

Każdy posiadacz XP może śmiało się przesiąść [wersje home czy pro można kupić za naprawdę niewielkie pieniądze] i nic nie straci.
Sam byłem wielkim fanem XP [i jestem, to świetny system i dalej nadaje się do wielu rzeczy] i miałem spore opory przed zmianą na win7 - ale nie żałuję.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować