Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

World of Tanks: aktualizacja 8.3 z Chinami i 17 nowymi czołgami już dostępna, zobacz zwiastun i screeny

16 postów w tym temacie

Małgorzata Trzyna

Wargaming ogłosił, że gracze w Europie i Ameryce mogą już cieszyć się aktualizacją 8.3. Wprowadza ona do gry nowe państwo – Chiny – oraz 17 tanków używanych przez Armię Ludowo-Wyzwoleńczą w połowie XX wieku.

Przeczytaj cały tekst "World of Tanks: aktualizacja 8.3 z Chinami i 17 nowymi czołgami już dostępna, zobacz zwiastun i screeny" na gram.pl

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Póki co nie zaszedłem daleko w drzewku chińskim, ale powiem tak mimo kopii są bardzo unikalne na swój sposób. Pomińmy to że płoną jak świece :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Pierwsze czołgi najlepsze czyli amerykańskie, niemieckie i ruskie , chińszczyzna V tieru ginie od 1 strzału VI , a co gorsza łapią wszystkie pociski, oby na 6-7 tierze było lepiej.

Co do "newsa" o 2 dni informacja spóźniona, 15 stycznia na stronie gry było już info.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 17.01.2013 o 14:11, EmperorKaligula napisał:

kpina to nowe drzewko...


Przecież drzewko pojawia się w grze tylko i wyłącznie z racji ekspansji wargaming na rynku chińskim.
Zwykły marketing, a nie "kpina"...
Jakby ten domniemany milion polskich graczy płacił więcej za tankietki to identycznie szybko mielibyśmy w grze własny tech tree.

A same pojazdy od TI do TV (bo te na obecna chwile testowałem), są całkiem przyjemne, jak na niskotierowce.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 17.01.2013 o 15:00, meryphillia napisał:

Przecież drzewko pojawia się w grze tylko i wyłącznie z racji ekspansji wargaming na
rynku chińskim.
Zwykły marketing, a nie "kpina"...


mogli tylko im wprowadzic, jak osobna versja wowa na tamtejszy rynek.

Dnia 17.01.2013 o 15:00, meryphillia napisał:

to identycznie
szybko mielibyśmy w grze własny tech tree.


wolalbym nie

Dnia 17.01.2013 o 15:00, meryphillia napisał:

A same pojazdy od TI do TV (bo te na obecna chwile testowałem), są całkiem przyjemne,
jak na niskotierowce.


praktycznie to samo co na odpowiednikach... katuje t-34... bez 122 sssie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wtedy byłby płacz na wszystkich serwerach, czemu nie ma tego "u nas"...
Znając Ciebie po Twoich wypowiedzich, pewnie byłbyś jednym z pierwszych "dlaczego oni mają Op tanki, a my nie". ;)

Polskie tech tree pojawi sie jeszcze może nawet w tym roku.
Sam WG nie wie jeszcze, czy jako oddzielne dzrewko, czy jako część wspólnego drzewka EU.

A każdy stockowy, niewymaksowany pojazd w grze possysa i nic tego nie zmieni.
Logiczne, bo w końcu po co byłoby tyle rzeczy do odkrywania, skoro podstawowa konfiguracja miałaby być już doskonałą.
To nie symulator...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 17.01.2013 o 17:06, meryphillia napisał:

Znając Ciebie po Twoich wypowiedzich, pewnie byłbyś jednym z pierwszych "dlaczego oni
mają Op tanki, a my nie". ;)


widocznie nie rozumiesz moich wypowiedzi. badziewne drzewko, a bez niego i tak mam kilka linii ''do roboty''. mogli sie przylozyc albo rozbudowac brytoli.

za miesiac moga przedstawic inne panstwo ktore robilo czolgi na obcych licencjach... furtka do nieskonczonej ilosci drzewek, a kazde potezniejsze od poprzedniego by przyciagac ludzi.

Dnia 17.01.2013 o 17:06, meryphillia napisał:

Sam WG nie wie jeszcze


WG nigdy nie dotrzymuje zapowiedzianych terminow.

Dnia 17.01.2013 o 17:06, meryphillia napisał:

A każdy stockowy...


122 t-34 mialo przed nerfem, bez tego czy wymaxowane ruskie czy chinskie - posysa.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

> Pod koniec II wojny światowej Chińczycy zaczęli kopiować sowieckie T-74 i zbudowali własne fabryki

Pod koniec II wojny światowej nie było jeszcze T-74

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 17.01.2013 o 19:54, EmperorKaligula napisał:

badziewne drzewko


I tu się nie zgodzę całkowicie.
Mający doświadczenie gracze też:

TI: Renault NC-31 battles: 25,824 WR: 64.31 %
TII: Vickers Mk. E Type B battles: 30,032 WR: 65.66 %
TIII: Type 2597 Chi-Ha battles: 24,648 WR: 68.88 %
TIV: M5A1 Stuart battles: 14,096 WR: 66.58 %
TV: Type T-34 battles: 2,717 WR: 64.14 %

Według danych użytkowników korzystających z vbaddict.

Dnia 17.01.2013 o 19:54, EmperorKaligula napisał:

za miesiac moga przedstawic inne panstwo ktore robilo czolgi na obcych licencjach...
furtka do nieskonczonej ilosci drzewek, a kazde potezniejsze od poprzedniego by przyciagac
ludzi.


Nadal chyba nie rozumiesz idei, która skłoniła Wg do tak nagłego i praktycznie nie zapowiedzianego wydanie chińskiego tech tree.

Pieniądze.

Gdyby było duże zainteresowanie WoT''em w Paragwaju czy inym Mozambiku, a gracze wydawaliby duże pieniądze na gry MMO, WG dość szybko cośby wymysliło by połechtać tamtejszych graczy.
Oni nie tworzą drzewek poza flagowymi dla pojazdów IIWŚ na podstawie własnego "widzimisię", tylko na podstawie potencjalnych zysków.
Rynek w Chinach jest tak potencjalnie dochodowy, że wart był szybkiego wypuszczenia pojazdów, którymi chińczycy chętnie grali.
Ot cała filozofia.

Dnia 17.01.2013 o 19:54, EmperorKaligula napisał:

WG nigdy nie dotrzymuje zapowiedzianych terminow.


Ale też i WG nigdy nie deklarowało konkretnie "kiedy".
Jest opcja iż możliwe będzie, to w tym roku, ale nie było żadnego dokładnego sugerowania co do daty.

Dnia 17.01.2013 o 19:54, EmperorKaligula napisał:

122 t-34 mialo przed nerfem, bez tego czy wymaxowane ruskie czy chinskie - posysa.


T-34/85 jak już.
I wcale nie "posysa".
Po prostu nie potrafisz wykorzystać tego pojazdu należycie, bo najzwyczajnie w świecie każdy pojazd jest na tyle dobry, na ile dobry jest jego użytkownik.

Jeżdżę sobie wspomnianym T-34/85 od czasu do czasu i wcale zabranie 122mm nie osłabiło w moich odczuciach, przyjemności z jazdy tym czołgiem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 17.01.2013 o 20:26, meryphillia napisał:

Według danych użytkowników korzystających z vbaddict.


czytaj wczesniejsze wiadomosci... badziew o ktorym mowie sprowadza sie do drzewka zlozonego z modyfikacji znanych czolgow. badziewny patch, minimum wysilku.

Dnia 17.01.2013 o 20:26, meryphillia napisał:

Nadal chyba nie rozumiesz idei, która skłoniła Wg do tak nagłego i praktycznie nie zapowiedzianego
wydanie chińskiego tech tree.


zawsze znajda sie ludzie co konwertuja masowo... juz dla nich warto robic co miesiac "nowe" drzewko... albo dla zbieraczy - kupuja miejsca w garazu, a sprzedany gold nie smierdzi nie wazne w jakich ilosciach.

Dnia 17.01.2013 o 20:26, meryphillia napisał:

Po prostu nie potrafisz wykorzystać tego pojazdu należycie, bo najzwyczajnie w świecie
każdy pojazd jest na tyle dobry, na ile dobry jest jego użytkownik.


taaaa a ''wszystkie czolgi sa rowne''... bla bla bla

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 17.01.2013 o 22:11, EmperorKaligula napisał:

czytaj wczesniejsze wiadomosci... badziew o ktorym mowie sprowadza sie do drzewka zlozonego
z modyfikacji znanych czolgow. badziewny patch, minimum wysilku.


No, ale na dobrą sprawę czego można było oczekiwac po chińskim tech tree?
Sami mieli sobie powymyślać te chińskie tankietki?

Dnia 17.01.2013 o 22:11, EmperorKaligula napisał:

zawsze znajda sie ludzie co konwertuja masowo... juz dla nich warto robic co miesiac
"nowe" drzewko...


Mylisz się i to bardzo.
Ludzi kupujących złoto po to by konwertowac je na free expa jest bardzo niewielu, jeszcze mniejsza ich liczba konwertuje go jakies olbrzymie ilości.
Liczba graczy wydających masakrastyczne ilości pieniędzy, jak jeden z vblogerów youtuba, który kupił 100k golda specjalnie na okazję wprowadzenia chińskiego drzewka jest jeszcze mniej, bo na cały serwer EU będzie to pewnie góra kilkanaście osób.
A nie z myślą o takich osobach projektuje się całe tech tree.

Dnia 17.01.2013 o 22:11, EmperorKaligula napisał:

taaaa a ''wszystkie czolgi sa rowne''... bla bla bla


Oczywiście, że nie, bo niby jak można porównać KW-1 z Crusaderem chociażby.
Na tym opiera się różnorodność pojazdów zarówno w rzeczywistości, jak i w grze. Mają różne role do spełnienia, ale mimo wszystko ogarnięty gracz, wykorzystując właściwości jezdne, specyfikę terenu i własną wiedzę o opancerzeniu KW-1, ma możliwość jego zniszczenia za pomocą wspomnianego odpowiednika tierowego, lekkiego Crusadera.

Dziwne wręcz że takie rzeczy trzeba Tobie wykładać, jak "kawę na ławę".
Zresztą nie rozumiem tego jęczenia, że niby w grze jest za duzo pojazdów.
To przecież główny sukces tej gry, że pozwala pokierować najróżniejszymi konstrukcjami...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować