Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Zwolnienia w Codemasters. Nie powinny zakłócić prac nad GRID 2 i serią F1

13 postów w tym temacie

Patryk Purczyński

Kadra Mistrzów Kodu się uszczupli, ale doniesienia w sprawie liczby osób do zwolnienia są sprzeczne. Grunt, że ruchy kadrowe nie powinny się negatywnie odbić na grach powstających w studiu.

Przeczytaj cały tekst "Zwolnienia w Codemasters. Nie powinny zakłócić prac nad GRID 2 i serią F1" na gram.pl

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

> Czyli F1 2013 pewne. Super :)

Pewne to może nie, bo oficjalnego ogłoszenia nie było, ale jakoś trudno sobie wyobrazić, żeby Codies marnowali licencję.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 19.01.2013 o 11:53, pepsi napisał:

> Czyli F1 2013 pewne. Super :)

Pewne to może nie, bo oficjalnego ogłoszenia nie było, ale jakoś trudno sobie wyobrazić,
żeby Codies marnowali licencję.


Do poprawienie trochę mają, do dodania bardzo dużo. Będą sobie przez lata dawkować :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Może nie aż tak dużo do poprawiania co po prostu zmienić trochę kilka rzeczy m.in. poziom ścinania zakrętów, bo w Australii to po prostu jest hardcorowo z tym - jedziesz po trawniku na legalu. Po prostu Codies muszą popracować nad urozmaiceniem gry pod wieloma trybami rozgrywki, może rozszerzenia jej o coś nowego. Na tryb kariery własnego teamu to bym nie liczył... licencja... ale zagrać bym zagrał w takie coś.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 20.01.2013 o 08:48, Muradin_07 napisał:

Może nie aż tak dużo do poprawiania co po prostu zmienić trochę kilka rzeczy m.in. poziom
ścinania zakrętów, bo w Australii to po prostu jest hardcorowo z tym - jedziesz po trawniku
na legalu. Po prostu Codies muszą popracować nad urozmaiceniem gry pod wieloma trybami
rozgrywki, może rozszerzenia jej o coś nowego. Na tryb kariery własnego teamu to bym
nie liczył... licencja... ale zagrać bym zagrał w takie coś.


Wierz mi, dużo jest do poprawienia:

http://gameplay.pl/news.asp?ID=72766

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wierz mi: aż tak mi nie potrzebny jest realizm. Okrążenie formujące jest trochę... hmmm... załóżmy że je zrąbiesz - wyścig masz z bani. Ja bym tylko wrócił do menu z paddocku, trochę popracował nad pierdółkami takimi jak odgłosy czy team radio i tyle. AI jest całkiem spoko na normalnym - jest całkiem wymagająco jak dla gracza, który gra mało w takie torowe ścigałki. Punkt widzenia zależy od punktu siedzenia.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 20.01.2013 o 14:54, Muradin_07 napisał:

Wierz mi: aż tak mi nie potrzebny jest realizm. Okrążenie formujące jest trochę... hmmm...
załóżmy że je zrąbiesz - wyścig masz z bani. Ja bym tylko wrócił do menu z paddocku,
trochę popracował nad pierdółkami takimi jak odgłosy czy team radio i tyle. AI jest całkiem
spoko na normalnym - jest całkiem wymagająco jak dla gracza, który gra mało w takie torowe
ścigałki. Punkt widzenia zależy od punktu siedzenia.


Ok, powiedzmy, że każda nowostka będzie już ok i będzie zbliżała serię F1 do ideału :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Od początku ta seria nie miała być idealnym odwzorowaniem F1, to trzeba powiedzieć sobie szczerze. Przez wiele lat jeździli ludzie na rFactorach czy modach do F1 Challenge i problemów z tym większych nie było, a nawet przeciwnie: ludzie siedzą dalej na fanowskich modach niż grają w F1 20XX. Nawet te mody nie są idealne i nie mają wszystkiego, ale za to dają wiele możliwości dodania własnej zawartości czyli robienie własnych teamów np.. I chyba to by było najlepsze z tego wszystkiego.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 20.01.2013 o 17:09, Muradin_07 napisał:

Od początku ta seria nie miała być idealnym odwzorowaniem F1, to trzeba powiedzieć sobie
szczerze. Przez wiele lat jeździli ludzie na rFactorach czy modach do F1 Challenge i
problemów z tym większych nie było, a nawet przeciwnie: ludzie siedzą dalej na fanowskich
modach niż grają w F1 20XX. Nawet te mody nie są idealne i nie mają wszystkiego, ale
za to dają wiele możliwości dodania własnej zawartości czyli robienie własnych teamów
np.. I chyba to by było najlepsze z tego wszystkiego.


Tak, ale F1 od Codemasters nie miało być idealnym symulatorem, a grą z najlepiej odwzorowaną otoczką. Jeśli chodzi o fizykę to jasne, że rFactor rządzi, ale akurat otoczkę Codemasters mogłoby zapewnić, bo to co jest obecnie w grze to tylko namiastka tego, co jest w rzeczywistości.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja to widzę inaczej: ścigałką na licencji FIA. Nie oznacza to, że będzie to gra z najlepiej odwzorowaną otoczką, choć najbliżej temu było w wersji 2011. Ale powywalali... wszystko w imię minimalizmu i czystości menusów by Codies (patrz DiRT 3)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 20.01.2013 o 18:01, Muradin_07 napisał:

Ja to widzę inaczej: ścigałką na licencji FIA. Nie oznacza to, że będzie to gra z najlepiej
odwzorowaną otoczką, choć najbliżej temu było w wersji 2011. Ale powywalali... wszystko
w imię minimalizmu i czystości menusów by Codies (patrz DiRT 3)


Akurat menusy mi się podobają ;) Chodzi właśnie o to, że nie widać flag i tablic informacyjnych, że nie ma okrążeń formujących, że brakuje dekoracji... Pierdułków, których zrobienie zajęłoby tak doświadczonemu studiu parę chwil.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 20.01.2013 o 20:14, barth89 napisał:

Akurat menusy mi się podobają ;) Chodzi właśnie o to, że nie widać flag i tablic informacyjnych,
że nie ma okrążeń formujących, że brakuje dekoracji... Pierdułków, których zrobienie
zajęłoby tak doświadczonemu studiu parę chwil.


Dla mnie są po prostu za bardzo sterylne. A w DiRT, gdzie brudu powinno być sporo to w ogóle. Jeżeli chodzi o takie pierdółki to w sumie mogłyby one spowalniać np. PC ze względu na ilość wyświetlanych rzeczy na raz. Ale np. coś takiego jak podium, nowe "cieszynki" po wygranej można by było wrzucić tak aby gracze nie mówili - ale to już było.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować