Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Tak rozpoczyna się StarCraft II: Heart of the Swarm - zobacz intro z gry!

49 postów w tym temacie

Adam Berlik

[Zaktualizowano] Tradycji stało się zadość. Przed każdą premierą swojej nowej produkcji, Blizzard publikuje jej intro. Nie inaczej jest w przypadku StarCraft II: Heart of the Swarm, który trafi do sklepów za kilka tygodni.

Przeczytaj cały tekst "Tak rozpoczyna się StarCraft II: Heart of the Swarm - zobacz intro z gry w polskiej wersji" na gram.pl

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ale z Was niedouczeni redaktorzy. Przecież nie od dziś wiadomo, że to nie Blizzard, ale zewnętrzne studio robi dla Zamieci CGI movies...

Żenujący poziom merytoryczny prezentujecie takim newsem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 22.01.2013 o 11:43, Laid_back napisał:

Sorry, ale gdzie jest info w newsie, że Blizzard sam robi filmy?


Sprawdź jak podpisano link do newsa na Facebooku.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 22.01.2013 o 11:48, Allanon napisał:

Sprawdź jak podpisano link do newsa na Facebooku.


1. I co ma do tego news?
2. I co jest niezgodne z prawdą w opisie na FB - "Kiedy Blizzard wreszcie się zbierze do zrobienia filmu pełnometrażowego?". Wyjaśnij dokładnie i zaprezentuj wysoki poziom merytoryczny wypowiedzi.

Zanim zaczniesz wyzywać innych ludzi, dobrze jest sobie przemyśleć, czy sam głupot nie pleciesz...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 22.01.2013 o 12:00, Laid_back napisał:

> Sprawdź jak podpisano link do newsa na Facebooku.

1. I co ma do tego news?
2. I co jest niezgodne z prawdą w opisie na FB - "Kiedy Blizzard wreszcie się zbierze
do zrobienia filmu pełnometrażowego?". Wyjaśnij dokładnie i zaprezentuj wysoki poziom
merytoryczny wypowiedzi.

Zanim zaczniesz wyzywać innych ludzi, dobrze jest sobie przemyśleć, czy sam głupoty
nie pleciesz...


Uuuuuu. To tak łopatologicznie, abyś zrozumiał (co może być trudne).

Dlaczego Blizzard nie zrobi pełnometrażowego filmu? Bo nie potrafi (a raczej na pewno nie ma do tego wyspecjalizowanych ludzi) i to się mu nie kalkuluje. Kropka. Na tym powinienem zakończyć, ale jako że najwidoczniej potrzebujesz dokładne wyjaśnienie to lecimy:

Tworzenie CGI jest BARDZO KOSZTOWNE i wymaga potężnego studia, które posiada maszyny będące w stanie w dosyć szybkim czasie (O ile na cokolwiek przy CGI można powiedzieć, że jest robione "szybko) wyrenderować daną scenę. Nie trzeba ukończyć gimnazjum, aby wiedzieć, że takie maszyny kosztują furę pieniędzy.

Dodatkowo, CGI to nie jest prosta sprawa. To nie jest to samo, co prosta grafika w grach. Gdyby studio tworzące gry komputerowe mogło tanim kosztem robić CGI, to takie potęgi jak PIXAR co chwila wypuszczałoby wielkie pełnometrażowe produkcje. W końcu po co opłacać aktorów, licząc na ich umiejętności, skoro można stworzyć własnych?

Niestety, filmów full CGI (FF: SW) jest jak na lekarstwo (tych dobrych, nie mówię o bajkach) głównie ze względu na koszty. Nie zapominajmy również o czasie produkcji. Jeżeli jesteś bystry, to zauważysz, że wiele scen z intra już wieki temu Blizzard pokazał na concept artach. I to PRZED premierą SC II. Teraz wykonaj proste 2 + 2 i masz wynik dlaczego Blizzard nigdy nie zrobi filmu CGI.

Jeżeli nadal sprawi Ci to kłopot, napisz. Postaram się wyjaśnić jeszcze prościej. Może nawet dorzucę parę grafik, aby było czytelniej.

Także jeżeli ktokolwiek jara się, że CDPR, czy Blizzard zrobili świetne intro.... to gratuluję wiedzy. Oni co najwyżej je sfinansowali. Kupili. Jak bułkę, czy masło. Kupując bułkę, mówisz, że to Ty ją stworzyłeś? Czy jedynie, że jest to produkt, do którego nabyłeś praw?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

> Ale z Was niedouczeni redaktorzy. Przecież nie od dziś wiadomo, że to nie Blizzard, ale
> zewnętrzne studio robi dla Zamieci CGI movies...
>
> Żenujący poziom merytoryczny prezentujecie takim newsem.

Zanim coś napiszesz, to sprawdź najpierw, kto pracuje w tej rzeczonej przez Ciebie firmie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 22.01.2013 o 12:18, Allanon napisał:

Tworzenie CGI jest BARDZO KOSZTOWNE i wymaga potężnego studia, które posiada maszyny
będące w stanie w dosyć szybkim czasie (O ile na cokolwiek przy CGI można powiedzieć,
że jest robione "szybko) wyrenderować daną scenę. Nie trzeba ukończyć gimnazjum, aby
wiedzieć, że takie maszyny kosztują furę pieniędzy.


O tak, zapewne Bagiński i jego studio ma najnowocześniejszy sprzęt... Głupoty gadasz.

Dnia 22.01.2013 o 12:18, Allanon napisał:


Dodatkowo, CGI to nie jest prosta sprawa. To nie jest to samo, co prosta grafika w grach.
Gdyby studio tworzące gry komputerowe mogło tanim kosztem robić CGI, to takie potęgi
jak PIXAR co chwila wypuszczałoby wielkie pełnometrażowe produkcje. W końcu po co opłacać
aktorów, licząc na ich umiejętności, skoro można stworzyć własnych?


A dlaczego zrezygnowano w grach z filmów z aktorami (ostatnim bastionem był Commander & Conquer). Bo to było nudne i nie przedstawiało nic nadzwyczajnego. PIXAR często wypuszcza pełnometrażowe produkcje... zresztą jaki PIXAR? Chyba Disney.

Dnia 22.01.2013 o 12:18, Allanon napisał:

Także jeżeli ktokolwiek jara się, że CDPR, czy Blizzard zrobili świetne intro.... to
gratuluję wiedzy. Oni co najwyżej je sfinansowali. Kupili. Jak bułkę, czy masło. Kupując
bułkę, mówisz, że to Ty ją stworzyłeś? Czy jedynie, że jest to produkt, do którego nabyłeś
praw?


Bułkę czy masło... które najpierw wyprodukowali. Już Ci napisałem wyżej, sprawdź kto pracuje w tej firmie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 22.01.2013 o 12:30, Kucyk-Kuleczka napisał:

Zergi są imba,
i czy z tego filmiku nie wynika że zergi mogą otrzymać przyzywanie jednostek w takich
kapsułach jak terranie muły ?


Nie, to tylko kampania. W multi tego nie ma.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja to wszystko wiem i nawet trochę więcej, ze względu na branżę w której pracuję. Nie rozumiesz tylko, że się zacietrzewiłeś i gubisz wątek :).
To Blizzard się zabierze za zrobienie filmu jeśli w ogóle, bo są właścicielami praw. Mogą sobie wynająć setkę firm do zrobienia tego filmu, ale ponad wszystko decydują czy taki film powstanie, czy nie i jaką będzie miał wartość techniczną, artystyczną i fabularną. Do zrobienia gier wszystkie duże studia wykorzystują - czasem dziesiątki - outsourcingowych firm i wolnych strzelców. Ale to duże studia w dalszym ciągu odpowiadają za końcowy produkt i "brandują" gotowy projekt. Tak jak ubrania które masz na sobie, są szyte w bezimiennej fabryce na Tajwanie, gdzie potem dostajesz metkę niemieckiej czy amerykańskiej firmy odzieżowej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

> Także jeżeli ktokolwiek jara się, że CDPR, czy Blizzard zrobili świetne intro.... to
> gratuluję wiedzy. Oni co najwyżej je sfinansowali. Kupili. Jak bułkę, czy masło. Kupując
> bułkę, mówisz, że to Ty ją stworzyłeś? Czy jedynie, że jest to produkt, do którego nabyłeś
> praw?

o mój Boże! niektórzy jak tutaj coś napiszą to po prostu ręce opadają. Zanim coś napiszesz to poczytaj w sieci to nie boli. Słyszałeś o czymś takim jak Blizzard Cinematics, pełno o tym w sieci. http://wow.joystiq.com/2009/01/21/blizzards-cg-team-talks-about-making-those-epic-cinematics/ Po za tym, ten trailer to nie jeden Cinematics z gry bo są one po każdej misji.
Preorder zamówiony oby 12 nie było kolejek w Krakowsiej GaleriixD

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

> Ja to wszystko wiem i nawet trochę więcej, ze względu na branżę w której pracuję. Nie
> rozumiesz tylko, że się zacietrzewiłeś i gubisz wątek :).
> To Blizzard się zabierze za zrobienie filmu jeśli w ogóle, bo są właścicielami praw.
> Mogą sobie wynająć setkę firm do zrobienia tego filmu, ale ponad wszystko decydują czy
> taki film powstanie, czy nie i jaką będzie miał wartość techniczną, artystyczną i fabularną.
> Do zrobienia gier wszystkie duże studia wykorzystują - czasem dziesiątki - outsourcingowych
> firm i wolnych strzelców. Ale to duże studia w dalszym ciągu odpowiadają za końcowy produkt
> i "brandują" gotowy projekt. Tak jak ubrania które masz na sobie, są szyte w bezimiennej
> fabryce na Tajwanie, gdzie potem dostajesz metkę niemieckiej czy amerykańskiej firmy
> odzieżowej.

Dokładnie. Właściwie jest tak z wszystkim łącznie ze sprzętem, który jest markowany np. przez Microsoft a produkowany w Meksyku przez dużą elektroniczną firmę (mowa o XBOXach).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować