Zaloguj się, aby obserwować  
Strange101

Torment: Tides of Numenera

51 postów w tym temacie

Zastanawiam się, czy wzorem "starych tytułów" w grze będą dziesiątki małych lokacji czy może kilka dużych.

Nie powiem, że stara forma mi przeszkadza ale dla jakiejś odmiany duże rozległe lokacje byłoby miło pozwiedzać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 04.04.2013 o 22:39, Szymon666 napisał:

Nie powiem, że stara forma mi przeszkadza ale dla jakiejś odmiany duże rozległe lokacje
byłoby miło pozwiedzać.


Z większych lokacji na tę chwilę mamy potwierdzone Bloom i Klify Sagus, pozostaje też mieć nadzieje że uda się ufundować podwodne miasto na pustyni którego nazwy nie pamiętam i kryształowy wymiar.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 04.04.2013 o 22:43, Nagaroth napisał:

pozostaje też
mieć nadzieje że uda się ufundować podwodne miasto na pustyni którego nazwy nie pamiętam


Na fanpage''u Tormenta ogłoszono, że osiągnięto już te wymagane 4 miliony (KS + PP). Do końca zbiórki pozostało 7,5 h, ale internauci są dziś dość hojni, więc może kolejne stretch goale pękną.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ostatni ze stretch goali - w tym "twierdza" - zostanie zrealizowany - nie udało się zebrać na PayPalu zakładanej na niego sumy, ale twórcy gry i tak się tego podejmą :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Na nic tak bardzo nie czekam. Fajnie, że pozostają wierni regule, że można unikać walk, w PS:T też większość sytuacji dało się rozwiązać słownie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Gra nie będzie ponoć na zasadach AD&D więc trudno doszukiwać się różnic skoro już na pierwszym strzale widać że to będzie co innego.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Grubo się jaram, ale dla mnie brak aktywnej pauzy to wada i po cichu wciąż mam nadzieję, że będzie umieszczona w grze, np. jako osobna opcja.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 18.09.2014 o 13:04, Noirr napisał:

Grubo się jaram, ale dla mnie brak aktywnej pauzy to wada i po cichu wciąż mam nadzieję,
że będzie umieszczona w grze, np. jako osobna opcja.

nope, nie będzie, było już wiele razy tłumaczone że to kompletnie nie pasuje do gry. Zresztą jak ktoś uważa że to taki kapitalny pomysł to polecam pograć nieco w Wastelanda 2, jak całkiem sporo eventów działa jak tormentowe kryzysy, tylko że w real time. Podpowiem, ni w cholerę się to nie sprawdza

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wygląda świetnie i z kilometra czuć ducha Planescape, więc sa na dobrej drodze do powtórzenia tego dzieła :)

Teraz czekamy na artykuł od SS na temat tego jak ta gra słabo wygląda, jest zacofana o 15 lat i w ogóle, że gracze nie chcą takich gier ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.


Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować