Zaloguj się, aby obserwować  
Strange101

Torment: Tides of Numenera

51 postów w tym temacie

Dnia 18.09.2014 o 13:13, dark_master napisał:

nope, nie będzie, było już wiele razy tłumaczone że to kompletnie nie pasuje do gry.
Zresztą jak ktoś uważa że to taki kapitalny pomysł to polecam pograć nieco w Wastelanda
2, jak całkiem sporo eventów działa jak tormentowe kryzysy, tylko że w real time. Podpowiem,
ni w cholerę się to nie sprawdza


W W2 będę grać, ale bardziej odnoszę się do systemów z IE. Dla mnie aktywna pauza pozwala na wystarczające możliwości taktyczne przy zachowaniu odpowiedniej dynamiki walki. I z tego co pamiętam, to nie jestem sam w tym przekonaniu, wyniki głosowania na rodzaj walki były prawie identyczne.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dnia 18.09.2014 o 16:18, Noirr napisał:

W W2 będę grać, ale bardziej odnoszę się do systemów z IE. Dla mnie aktywna pauza pozwala
na wystarczające możliwości taktyczne przy zachowaniu odpowiedniej dynamiki walki. I
z tego co pamiętam, to nie jestem sam w tym przekonaniu, wyniki głosowania na rodzaj
walki były prawie identyczne.

nie, nie jesteś, własnie ostatnio w AMA ktoś znowu butthurtował (staram się unikać takich określeń, ale niemalże grożenie twórcom i milion dziwnych pretensji oraz uwag, które dawno już tłumaczono ciężko nazwać inaczej niż butthurtem), ale tury są postanowione. Bo raz, walka nie będzie tutaj walką, tylko całym łańcuchem wydarzeń i potencjalnych akcji, dwa, przez owo rozbudowanie walk w całej grze ma być coś koło dziesięciu czy dwunastu. Dynamika jest ci potrzebna, ale jak walczysz co pięc minut jak w baldurze, nie w grze, która za cel stawia sobie wywalenie thrashmoba na zbity pysk.
B''sides RTwP się nie sprawdza, jak nie pauzujesz co chwila to jest chaos, jak co chwila pauzujesz to w sumie równie dobrze możesz mieć tury.

A Wastelanda wspominam nieprzypadkowo, bo tam też trafiają się sytuacje, gdzie walka, dialogi i decyzje się przeplatają, zupełnie jak w tormentowych kryzysach. I szczerze mówiąc to.. no może nie ssie, ale jest irytujące, bo ok, to realistyczne że widząc gościa grożącego bronią dwójce przechodniów wypadałoby się tym zająć od razu zamiast pójśc dalej i wrócić do lokacji, ale w W2 po prostu widzisz dymek rozmowy i jeśli szybko (jakieś 5 sekund) nie podbiegniesz i nie zagadasz do bandyty, to cała akcja rozwiązuje się bez twojego udziału oraz bez PDków dla drużyny. Jednym słowem, może i realistyczne, ale gra to nie życie i średnio się to sprawdza.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 18.09.2014 o 20:20, dark_master napisał:

B''sides RTwP się nie sprawdza, jak nie pauzujesz co chwila to jest chaos, jak co chwila
pauzujesz to w sumie równie dobrze możesz mieć tury.

Zawsze miałem takie wrażenie. Zresztą w BG była opcja auto-pauzy po każdej turze - czyli gra tury miała, kolejkowanie akcji też itd. Tylko wszystko zakamuflowane w formie para-real-timeowej. Dla niektórych to po prostu jedyna opcja, by coś takiego jak tury mentalnie przełknąć. Bo przecież JA już nie da rady, bo to się wlecze, i nudne, i trzeba czekać...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dnia 18.09.2014 o 20:26, Graffis napisał:

Zawsze miałem takie wrażenie. Zresztą w BG była opcja auto-pauzy po każdej turze - czyli
gra tury miała, kolejkowanie akcji też itd. Tylko wszystko zakamuflowane w formie para-real-timeowej.
Dla niektórych to po prostu jedyna opcja, by coś takiego jak tury mentalnie przełknąć.
Bo przecież JA już nie da rady, bo to się wlecze, i nudne, i trzeba czekać...

no jest jeszcze opcja pośrednia, czyli zrobić RTwP w stylu "na DA" - prosty samograj, gdzie obsługuje się tylko własną postać, a reszta sama się sobą zajmuje. Tylko wtedy po co nam tak naprawdę jest drużyna?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 19.09.2014 o 22:50, dark_master napisał:

Tylko wtedy po co nam tak naprawdę jest drużyna?

Do odkrywania głębi relacji emo-gender-homoseksualnych w niej panujących, duh! Przecież o to chodzi w całej serii. Zbyt pobieżnie grałeś :P
A na poważnie system w DA nie wydaje mi się opcją pośrednią, raczej jeszcze dalej mu do tur niż w BG. Przecież od tego co opisujesz już tylko krok do jednego bohatera i zupełnie oderwanych od niego ''najemników'' - tak jak w Assassin''s Creed.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Klimatyczny filmik. Brakuje mi tylko jednego w tej grze - Torment miał bardzo wyraziste postacie. Dosłownie każda w drużynie była inna. A tu wszystko na jedno kopyto...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Spokojnie, niby beta ma się pojawić niedługo, jednak mam przeczucie, że do premiery sporo ulegnie zmianie. Nikt im nad głową nie wisi, mają dokładnie tyle czasu ile potrzebują. Zobaczymy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja nie wiem czy to forum naprawdę upada? Coraz rzadziej tutaj w tematach się pisze. Kiedyś ciężko było nadążyć za tematem ehh :/

Dobra teraz pytanie odnośnie Tormenta.
Grał ktoś w betę? Jak wrażenia? Bo czytając opinie czy oglądając na YouTube betę to zdania sa raczej podzielone. Klimat, przedstawienie uniwersum jest świetne ale mechanika czy sama historia ponoć juz niekoniecznie.
Grał ktoś?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.


Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować