Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Wiedźmin 3 na okładce GameInformera! Znamy szczegóły na temat The Witcher 3: Wild Hunt!

328 postów w tym temacie

Dnia 05.02.2013 o 09:02, Lordpilot napisał:

ps. Pani Gosiu czy jest pani pewna, że w całej grze będzie tylko jeden "boss" ? Nie chce
mi się wierzyć - zalatuje mi bezmyślnym "kopiuj-wklej" albo jakimś błędem przy tłumaczeniu....


Dokładnie. Org.: "One boss: ice giant" Myślę, że to po prostu chodzi o to, że jeden z bossów to lodowy gigant, a nie, że jest tylko jeden. Tym bardziej, że tuż nad tym stoi: No scripted boss encounters. Czyli, że tych potyczek z bossami będzie kilka.

Co do samego W3 to zapowiada się bardzo interesująco. Stawiają sobie poprzeczkę bardzo wysoko ale wierzę, że CDPRed da radę :)
Oby do 2014. Czekam na kolekcjonerkę :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 05.02.2013 o 09:15, Phobos_s napisał:

Oby do 2014. Czekam na kolekcjonerkę :)

Po głowie Geralta chyba przyszła pora na wiedźmiński miecz ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 05.02.2013 o 09:18, Sztywny_pl napisał:

Po głowie Geralta chyba przyszła pora na wiedźmiński miecz ;)


Heh... To byłoby coś... Ale taki full-size oczywiście ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

> ps. Pani Gosiu czy jest pani pewna, że w całej grze będzie tylko jeden "boss" ? Nie chce
> mi się wierzyć - zalatuje mi bezmyślnym "kopiuj-wklej" albo jakimś błędem przy tłumaczeniu....

Drobna poprawka. W źródle jest "jeden boss" - co może równie dobrze oznaczać przykład, jeśli pisano to w pośpiechu (a tak było).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

> To będzie świetna gra, już nie mogę się dcczekać :) Z tej listy jedyne co mnie zasmuciło,
> to to, że misje poboczne będą zanikać jeśli w odpowiednim czasie ich nie wykonamy. Przez
> to nie każdy zobaczy całą grę :/ Ale może to tylko takie moje odczucie, w grze pewnie
> będzie to dobrze działać.
Pewnie będzie to oskryptowane, na podobnej zasadzie jak w Red Dead... czyli jedziemy konno i nagle widzimy jak bandyci szturmują wioskę i możemy zadecydować czy się wtrącamy czy nie.. jak nie to bandyci wybiją wieśniaków albo na odwrót i po queście... czy weźmiemy zlecenie na potwora i olejemy je bo będzie coś ważniejszczego do zrobienia a potwór zaatakuje wioskę czy ktoś inny go zabije to też quest nie zaliczony... myślę że to dobre rozwązanie, bo nie będzie "chomikowania" zadań... i będzie bardziej realistycznie .. bo co realnie jak policja widzi napad na bank to co bierze questa i idzie robić coś innego a potem wraca ??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Zmiana podzespołów komputera zbliża się nieubłaganie :P. Mam obie poprzednie części i grałem w nie po kilka razy. Nie mogę się doczekać tej następnej. Zapewne ponownie złożę preorder. Teraz czekamy na więcej informacji, obrazki i jakieś filmy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mam tylko nadzieję, że opowieść nie ucierpi na otwartym świecie. Zaczynam zbierać pieniądze na kolekcjonerkę :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 05.02.2013 o 09:02, Lordpilot napisał:

2) sandbox. Ja akurat lubię, ale to przeważnie oznacza spłycenie fabuły, potraktowanie
jej trochę po macoszemu. Znam jednak przynajmniej kilka przykładów (z RDR na czele),
gdzie sobie z tym doskonale poradzono i zaserwowano głęboką opowieść.

Też mam lekkie obawy co do tego elementu, ale po klaustrofobicznym drugim i trzecim akcie z drugiej części wolę już otwarty świat.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mega. Gra zapowiada się po prostu cudnie. Nic dodać, nic ująć.
Obym tylko miał na czym to odpalić.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Zapowiada się nieźle, mam tylko nadzieję, że nie popsują wszystkiego przez zbyt wysoki poziom trudności walk, jak w W2.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

> Zapowiada się nieźle, mam tylko nadzieję, że nie popsują wszystkiego przez zbyt wysoki
> poziom trudności walk, jak w W2.
ale wysoki poziom trudnosci to byla wlasnie zaleta

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 05.02.2013 o 09:51, Vaderio napisał:

ale wysoki poziom trudnosci to byla wlasnie zaleta

Dla mnie wada, przez którą nie wyszedłem poza I rozdział.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

> Mam tylko nadzieje że W3 nie będzie korzystał ze Steam''a i innych utrudnień. To była
> by totalna porażka.

Pewnie wypuszczą także na Steama, jednak wiemy jakie REDzi mają nastawienie do DRM, więc pojawi się ew. później na Gog-u

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

>Lewy trigger włącza zmysły wiedźmińskie
No kur... i gra zepsuta bo robią pod konsole :|
Pozatym martwi mnie to, że CDP przejmuje się Skyrimem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

> > ale wysoki poziom trudnosci to byla wlasnie zaleta
> Dla mnie wada, przez którą nie wyszedłem poza I rozdział.
na najniższym poziomie trudnosci mozna bylo bez problemu przejsc gre na zasadzie interaktywnego filmu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

k...a ale się jaraam zaraz normalnie nie wytrzymie, czekałem na ten moment odkąd skończyłem po raz kolejny W2- wg mnie najlepsze RPG z uwagi na ten zarąbisty iście Polski , Sapkowski klimat, genialny dubbing, dynamiczną walkę, wyjechaną w kosmos fabułę itp. Jakbym mógł to już bym składał pre-order na kolekcjonerkę. Ale się jarraamm

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować