Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Wiedźmin 3 na okładce GameInformera! Znamy szczegóły na temat The Witcher 3: Wild Hunt!

328 postów w tym temacie

Dnia 05.02.2013 o 09:56, Vaderio napisał:

na najniższym poziomie trudnosci mozna bylo bez problemu przejsc gre na zasadzie interaktywnego
filmu

To dlaczego tam co chwilę ginąłem? W premierowej wersji PC, może później coś zmienili, a z tego się orientuję na konsoli dodali łatwiejszy poziom.

I to opinia wielu osób, które grę kupili będąc fanami powieści, bez jakiegoś obycia z tego typu rozrywką.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 05.02.2013 o 09:56, Furusu napisał:

>Lewy trigger włącza zmysły wiedźmińskie
No kur... i gra zepsuta bo robią pod konsole :|


To jakiś żart?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

krzywa przyrostu wyzwań drastycznie łagodnieje już w okolicach walki z Łygą, która de facto jest nieformalną cezurą

po niej wszystko jest nawet dosyć nudne

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

W grudniu wydałem prawie 2000 zł na modernizację kompa. Ciekawe czy za rok trzeba bedzie znowu dorzucić kolejny 1000 żeby podźwignąc Wieśka :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 05.02.2013 o 10:07, maAtis9988 napisał:

> >Lewy trigger włącza zmysły wiedźmińskie
> No kur... i gra zepsuta bo robią pod konsole :|

To jakiś żart?

A Wiedźmin 2 nie był robiony pod konsole? Te kołowe menusy, reszta rozwiązań? :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dnia 05.02.2013 o 10:13, Krzysiek_Ogrodnik napisał:

A Wiedźmin 2 nie był robiony pod konsole? Te kołowe menusy, reszta rozwiązań? :)


"To jakiś żart?" odnosi się do tego, że gra będzie zepsuta, bo robiona jest pod konsole, a nie do tego, że robiona jest pod konsole.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

>
> > A Wiedźmin 2 nie był robiony pod konsole? Te kołowe menusy, reszta rozwiązań? :)
>
>
> "To jakiś żart?" odnosi się do tego, że gra będzie zepsuta, bo robiona jest pod
> konsole, a nie do tego, że robiona jest pod konsole.
>
juz 2 byla robiona konsole

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Hmm, badzo fajnie, choć martwi mnie ten otwary świat, który zasadniczo zawsze wplywa negatywnie na intensywność historii/fabuły. Choć nie twierdze, że będzie tylko źle :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Cóż, zapowiada się.. no może nie dobrze, bo po W2 mam spory niesmak, ale ''ciekawe co z tego wyjdzie'' już na pewno. Może komentując poszczególne cytatty:

Ekipa czuła, że brakuje jej nieskrępowanej wolności i otwartego świata jak w Skyrimie

Przede wszystkim zmiana formuły na otwarty świat jest na plus, wiedźmin aż się prosił o grę, gdzie będzie się jeździło od wioski do wioski i rozwiązywało lokalne problemy - i miejmy nadzieję, że twórcy myśleli to samo, a nie że wyznacznikiem były cyferki sprzedaży skajrima

"Nie będzie rozdziałów, aktów ani innych, sztucznych przerywników
z jednej strony istnieje obawa, że eksperyment ''otwarty świat zamiast rozdziałów'' skończy się jak gothic 3, gdzie fabuły trzeba było wręcz szukać, ale z drugiej.. bardziej mdła i beztreściowa niż W2, gdzie i tak ciągle biegaliśmy za cudzymi problemami tylko po to, by z dupy zostać uderzonym zakończeniem, i tak chyba nie będzie.

Geralt nie będzie już miał zaników pamięci i spróbuje odzyskać utraconą miłość, będzie działał w imieniu imperiów północy, które żądają niepodległości i zmierzy się z Dzikim Gonem
..ale ten motyw to już mogli sobie darować. Kolejna inwazja Nilfgaardu jest bardzo ''meh'' (i to nie tylko dlatego ze sztampowa, ale w kontekscie zakonczenia sagi gdzie bodaj cesarz wprost stwierdzil ze podboj nie byl wcale istotny), tak samo jak drętwy motyw gonu, gdzie sapkowskiego niepotrzebnie juz poniosła fantazja

Ciekawe miejsca zawsze będą w zasięgu wzroku
To z kolei ciekawi jak nalezy rozumiec - wszystkie istotne lokacje są na wzniesieniach, czy moze idiotyczny system podpowiedzi jak skajrim?

Każdy rejon ma osobny wątek fabularny

..i to juz jest malo fajne, bo najczesciej prowadzi do rozmycia opowieści w stylu "idź w trzy miejsca by zdobyć sojuszników''.

W grze postawiono na głębsze uczucie, nie na przelotne romanse – relacje damsko-męskie zostaną potraktowane w sposób dojrzały, tak jak w „dwójce” - nie będzie można kolekcjonować kart
wszyscy kochamy wmawianie graczowi ze kogos kocha i wart on jest ratowania ;) Zresztą, przelotne romanse były bardzo w stylu książek

Kamera została tak zaprojektowana, by w kadrze przez cały czas znajdowało się największe zagrożenie
musialbym to zobaczyc w ruchu, ale brzmi.. no jak brzmi. Lock kamery która ''wie lepiej'' to nie jest cos, co kazdy lubi.

Twórcy chcieli, by walka była „bardziej osobista”
W Wiedźminie 2 biegało się cały czas, w „trójce” się chodzi, ale ataki są bardzo szybkie; przeciwnicy również nie biegają, ale mogą m.in. szarżować
Unik w postaci przewrotu zastąpiono piruetem, który jest równie skuteczny

amen. Tarzanie się po glebie oraz nawalanie po piętnaście razy w byle żołdaka który ma nas na dwa ciosy było mało wiedźmińskie. W ogole pójście w pewną slasherowatość wyszłoby tej grze na dobre.
I dac sobie spokój z walką z konia, wiedźmin to nie rębajło (chyba ze jako dodatek, równie efektywny co walka toporem w W1, ale imho szkoda na takie coś zasobów czasowo-finansowych).

reszta punktów nie wywołuje jakiś głębszych protestów lub aplauzu

Około 12 różnego typu przedmiotów, z którymi można wykonać interakcję
kwestia co pod tym rozumieją, bo sama liczba nie brzmi specjalnie imponująco.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

> Zapowiada się nieźle, mam tylko nadzieję, że nie popsują wszystkiego przez zbyt wysoki
> poziom trudności walk, jak w W2.

Nie wiem gdzie ten zbyt wysoki poziom trudności walk, chyba na początku gry w trybie hard. Bo nawet na mrocznym jak złoży się któryś set, to walka jest banalna (za każdy cios regenerujemy hp). Jak dla mnie walka jest w sam raz we W2.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A ja mam nadzieję, że nie będzie trzeba znowu czekać do edycji rozszerzonej, żeby dało się w to grać bez rzucania obelg pod adresem gry... o ile gra się włączy, z czym REDzi mieli przecież już problemy. Tak wiec nie radzę się napalać na preorder, bo premierowe wydania Wiedźminów do udanych nigdy nie należały, a w trzeciej części dołożyli sobie masę elementów, których wcześniej nie robili. Znając ich to może równie dobrze wyjść tragedia gorsza niż Gothic 3, którego uczynić grywalnym musiała społeczność.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 05.02.2013 o 10:34, Buachu napisał:

>
wolał bym już otwarty świat na poziomie Fallout: New Vegas, TESy nie mają najlepszego
otwartego świata.


Możliwe, możliwe. Ahh zobaczymy jak to będzie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Strasznie boje się tego otwartego świata. Jeżeli chodzi o sandboxy to zawsze obawiam się:
- Mniejszego nastawienie na fabułę.
- Mniejszego skupienie na kreowaniu postaci niezależnych. Zamiast jednego NPC typu Vernon Roche dostaniemy dziesiątki miałkich i płytkich, o których nikt nie będzie pamiętał po zakończeniu gry.
- Mniej "żywego" świata. NPC robiący zawsze to samo niezależnie od pory dnia, nie mający własnych domów.
- Szeroko rozumiana zbyt duża "losowość".

Na plus zaliczyć mogę:
+ Brak poziomowanie stworów: To mnie zawsze dziwiło w sandboxach, że dwa wilki na każdym etapie rozwoju postaci stanowiły takie same wyzwanie. A wystarczyło by porozmieszczać silniejsze potwory w dalszych zakątkach świata, przez które przedrzeć będziemy mogli wraz z rozwojem bohatera.
+ Ręcznie zaprojektowane misje: Mam wielką nadzieję, że wliczają się w to także wszystkie misje poboczne i nie będzie się pojawiała nowa (losowo wygenerowana) misja zabicia potwora po każdym przybyciu do miasta.

Pomimo kilku obaw mam jednak nadzieje, że CDPR stworzy Sandbox inny niż wszystkie...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 05.02.2013 o 10:39, mieckodwarf napisał:

Nie wiem gdzie ten zbyt wysoki poziom trudności walk

Na najniższym poziomie trudności, w początkach I rozdziału? Złóż sobie wtedy seta dającego regenerację.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wszystko ładnie, pięknie, tylko jedna rzecz mnie martwi "Optymalizacja". Bo skoro świat ma być otwarty i ma być w nim tyle złożonych elementów, to mam wątpliwości co do ilości pcetów które pociągną tą grę. Ale jeśli optymalizacja będzie tak dobra jak w Skyrimie, który chodził mi płynnie na Hight detalach to nie ma problemu. Czas pokaże jakie będą wymagania Wiedźmina 3.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 05.02.2013 o 09:56, Furusu napisał:

No kur... i gra zepsuta bo robią pod konsole :|
Pozatym martwi mnie to, że CDP przejmuje się Skyrimem.


Pierwsza prezentacja W2 odbywała się na PC z podłączonym padem. Dodanie obsługi pada do Wiedźmina zwiększył dynamizm i jakość walk.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Zapowiada się cudownie! Otwarty świat Sapkowskiego ? Ekstra, oby dało się jeszcze przywrócić klimat książkowy, lub chociaż ten z części pierwszej, bo w W2 klimatu zabrakło.
No i wyspy Skellige <3.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 05.02.2013 o 10:52, Bracio napisał:

Pierwsza prezentacja W2 odbywała się na PC z podłączonym padem. Dodanie obsługi pada
do Wiedźmina zwiększył dynamizm i jakość walk.

Szkoda, że z Wiedźminem 2 kompatybilny był jedynie pad do Xboxa. Ale może, w związku z równoczesną premierą na wszystkie platformy, dodadzą obsługę padów pod PC, na co szerze liczę :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować