Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Wiedźmin 3 na okładce GameInformera! Znamy szczegóły na temat The Witcher 3: Wild Hunt!

328 postów w tym temacie

Dnia 05.02.2013 o 10:47, Kadaj napisał:

> Nie wiem gdzie ten zbyt wysoki poziom trudności walk
Na najniższym poziomie trudności, w początkach I rozdziału? Złóż sobie wtedy seta dającego
regenerację.


Przeszedłem grę na każdym poziomie, przyjacielu. A set mozna złożyć tylko na mrocznym trybie ( czyli ponoc very hard), gdzie niby jest to fajne, ale gra własnie zmienia sie w najniższy poziom :) Ale wiem że to co dla niektorych jest łatwe, dla inncyh moze okazac sie barierą nie do przebycia. I nie jest to w żadnym razie obelga.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jest na co czekać i mogę czekać długo byle by zrobili ją dopracowaną i dobrze zoptymalizowaną. REDzi pokażą w końcu na co ich na prawdę stać:) WIESIEK!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wszystko fajnie, ale czemu świat będzie większy od Skyrima (tutaj przede wszystkim chodzi o jego dopracowanie) oraz dlaczego będzie QTE podczas walki? jedynie co mnie martwi ;/ lubiłem reżyserowanego wiedźmina, ale mam duży kredyt zaufania do CDPRed więc postaram się tym nie martwić i liczę że wyjdzie naprawdę coś dobrego

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam. Jeżeli ktoś nie wspomniał, to tam literówka jest:
"Zespół jest świadom, że zarządzanie ekwipunkiem w „dwójce” było niewygodne, tym razem będzie inacze(j)"

A tak poza tym bardzo fajnie to wszystko zgromadziliście i jest tego naprawdę sporo. Sporo się też zmienia jak widzę, a to zawsze pisze się na plus. Mnie tylko martwi to, że otworzono świat. Z jednej strony ciężko było im wsadzić cokolwiek do trzeciego aktu, co byłoby w miarę ciekawe (nie oszukujmy się, akt III w W2 był słaby - tylko końcowa walka go ratuje, która mnie dość zaskoczyła) więc nie wiem czy to nie skok na zbyt głęboką wodę.
Z drugiej jednak strony Wiedźmin dobrze się nadaje na takiego Sandboxa i skoro mówią że pracuje nad nim dwa razy więcej ludzi, to być może wyjdzie z tego coś bardzo dobrego. Wydaje mi się że nie ma się co przejmować nowym silnikiem (w sensie wymagań). To pewnie ten sam stary, z tą różnicą że będzie potrafił generować większe połacie terenu no i doczytywać obszary w trakcie + jakieś tam drobniejsze usprawnienia. Ogólnie ja jestem z ich silnika zadowolony. W W2 bardzo ładnie to wygląda i działa bez zarzutu.

PS:
Ciri wraca z Kamelot ;)?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 05.02.2013 o 10:48, freedommen napisał:

Wszystko ładnie, pięknie, tylko jedna rzecz mnie martwi "Optymalizacja". Bo skoro świat
ma być otwarty i ma być w nim tyle złożonych elementów, to mam wątpliwości co do ilości
pcetów które pociągną tą grę. Ale jeśli optymalizacja będzie tak dobra jak w Skyrimie,
który chodził mi płynnie na Hight detalach to nie ma problemu. Czas pokaże jakie będą
wymagania Wiedźmina 3.


Skoro gra projektowana jest na next-geny, to trzeba się liczyć ze sporymi wymaganiami na wejście.

A gry wprost doczekać się nie mogę, jestem bardzo ciekaw, jak zajmą się sandboksem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dobrze by było gdyby szybko podali wymagania na kompa. Trzeba będzie parę części wymienić :D A co do konsoli to było pisane gdzieś (nie pamiętam), że W3 będzie wypuszczony także na nową platformę

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bardzo się cieszę, że CDPR poszedł w stronę otwartego świata, bo to jest to, co tygryski lubią najbardziej :D Wyraźnie widzę, że Redsi chcą połączyć najlepsze elementy W1 i W2 ze Skyrimem. Zresztą, coś już chyba o Skyrimie wspominali w swoich wypowiedziach, tak mi się przynajmniej wydaje :)
Bardzo mnie ciekawi jak ten świat większy niż w grze Bethesdy będzie wyglądał. Jeśli uda im się go ciekawie zapełnić, to będzie sukces. Mam nadzieję też, że nie będzie tylko takiego wiejskiego klimatu jak z I i IV aktu W1, ale również będzie można trochę czasu spędzić w miastach, bo powiem szczerze, że akurat Wyzima wyjątkowo CDPR się udała.
Jeśli chodzi o level scalling, a właściwie jego brak, to moim zdaniem najlepiej sprawdzał się system z Gothica, gdzie w niektóre rejony na początku nawet nie było sensu się wybierać, bo byle potwór zabijał nas jednym ciosem :D
Jak dla mnie fabuła przestała być taka ważna odkąd pojawiło się określenie sandbox przy W3 - jednak fajnie by było gdyby CDPR stworzył jednak sandboxa z ciekawą i dynamiczną fabułą. Na pewno byłby to niebagatelny plus tej produkcji.
Tak swoją drogą, chyba czas zainwestować w akcje CDPR :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jakoś te nowości do mnie nie przemawiają. Wiedźmin 2 podobał mi się (znacznie bardziej niż Skyrim) głównie dzięki skupieniu na fabułę. Jeżeli trójka będzie takim rozmemłanym i rozlanym tworem jak Skyrim - bez fabuły, ciekawej i dynamicznej akcji, a za to z masą ganiania po wielkim świecie, to ja chyba podziękuję.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 05.02.2013 o 10:16, maAtis9988 napisał:


> A Wiedźmin 2 nie był robiony pod konsole? Te kołowe menusy, reszta rozwiązań? :)


"To jakiś żart?" odnosi się do tego, że gra będzie zepsuta, bo robiona jest pod
konsole, a nie do tego, że robiona jest pod konsole.

Jestem tego świadom, ale masz racę - nie odnosiłem się do Twojej wypowiedzi, a mimo wszystko ją zacytowałem. Sorry.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

> Jak to atak Nilfgaardu? Będziemy cofać się w czasie czy też będzie on przedstawiony jako
> retrospekcja? Dobrze wiemy że pierwsza i druga część miały miejsce po 5 części sagi o
> wiedzminie stąd też nie uzyskał merytorycznego poparcia Sapkowskiego Jak też wiemy podczas
> ataku wojsk południa za Jaruge Geralt wcale na wyspach Skellige nie był nie mówiąc już
> o Novigradzie przez który tylko przemkmnął z tego co pamiętam niech mnie ktoś poprawi
> jeśli się mylę. Wszystko wspaniale się czyta jeśli chodzi o tę nowinki ale jeśli będą
> takie nieścisłości w fabule o ile dobrze zrozumiałem to dziękuję postoję!

Wydarzenia przedstawione w pierwszej części Wiedźmina mają miejsce 5 lat po śmierci Geralta w Rivii (jeśli mnie pamięć nie myli) i trafieniu z Yen na tajemniczą wyspę. Wojen z Nilfgardem w sadze były dwie - pierwsza w Sodden (Wzgórze Sodden) i klęska czarnych. Druga wojnę zakończył pokój Cintryjski, tam tez po poczatkowej dominacji wojsk czarnych, sojusz królestw północy "zwycięrzył" militarnie, a przegrał gospodarczo. ER drugiej części Wiedźmina, tzn jej zakończenie (końcowy filmik) wprowadza nas w trzecią wojnę Nilfgardzką. No i co z tego że geralt w sadze na Wyspach Skellige nie był? Widocznie teraz będzie musiał tam trafić do pewnego klasztoru by porozmawiać z pewną kapłanką o pewnej czarodziejce ;).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 05.02.2013 o 11:35, AlePoCoTo napisał:

Jakoś te nowości do mnie nie przemawiają. Wiedźmin 2 podobał mi się (znacznie bardziej
niż Skyrim) głównie dzięki skupieniu na fabułę. Jeżeli trójka będzie takim rozmemłanym
i rozlanym tworem jak Skyrim - bez fabuły, ciekawej i dynamicznej akcji, a za to z masą
ganiania po wielkim świecie, to ja chyba podziękuję.

Przecież jest wyraźnie napisane, że jak nie chcesz to możesz iść tylko głównym wątkiem.. i z drugiej strony możesz całkowicie olać główny wątek, co będzie po prostu jednym z wyborów. Dla mnie rozwiazanie uniwersane, idelane, z drugiej strony trzeba bedzie zobaczyć efekt, bo samo gadanie o grze bądź co bądź charakteryzującą się oczekwianymi cechami, to jeszcze nie jest gra idealna, tym bardzej, że mówią to twórcy. Jak im wyjdzie to się jeszcze okazę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

To wszystko brzmi po prostu zbyt pięknie. Zobaczymy ile rzeczy się z tego uda. BTW, przydałby się jakiś nieoczekiwany zwrot akcji w postaci śmierci bliskiego przyjaciela Geralta (Triss albo Jaskier)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 05.02.2013 o 11:51, Paoro napisał:

Przecież jest wyraźnie napisane, że jak nie chcesz to możesz iść tylko głównym wątkiem..
i z drugiej strony możesz całkowicie olać główny wątek, co będzie po prostu jednym z
wyborów. Dla mnie rozwiazanie uniwersane, idelane, z drugiej strony trzeba bedzie zobaczyć
efekt, bo samo gadanie o grze bądź co bądź charakteryzującą się oczekwianymi cechami,
to jeszcze nie jest gra idealna, tym bardzej, że mówią to twórcy. Jak im wyjdzie to się
jeszcze okazę.


Trudno mi uwierzyć w dobry poziom fabuły w wątku głównym przy otwartym świecie i masie innych zadań stojących przed zespołem CDPR. Jak zobaczę to uwierzę, póki co jestem sceptyczny.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mam nadzieje, że tym razem ktoś z CDR wziął sobie do serca system walki i nie będzie znów chaosu. Niby ostatnim razem wzorowano się na Demon''s Souls, chociaż dokładnie to nie wiem w którym miejscu. Tam miałem całkowitą kontrole nad swoją postacią. Za najsłabszą cześć W2 uważam własnie ten nieszczęsny system. Całkowicie odstaje jakościowo od całej reszty gry. Geralt zachowywał się co najmniej nieodpowiedzialnie a brak możliwości stania do przeciwnika "zawsze przodem" irytował niesamowicie i często kończył się śmiercią na najwyższym poziomie trudności.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować