Zaloguj się, aby obserwować  
GRAMy

Konsul odpowiada - zadaj pytanie Bartkowi Żarkowi ze sklepu gram.pl (gry cyfrowe)

194 postów w tym temacie

Dnia 28.10.2013 o 16:47, topex_81 napisał:

Numer zamówienia nie zostal jeszcze wygenerowany ponieważ nie mam jak zapałcić z w/w
powodów.


Bardzo mi przykro, ale niestety w tym momencie nie jesteśmy w stanie zaoferować innego sposobu płatności niż karta płatnicza/płatności online przy zakupie produktów w wersji cyfrowej. Oczywiście pracujemy nad rozwiązaniem tego problemu.

@Bartusz10 Nie planujemy takiej promocji w najbliższym czasie.

@dark84 Czy DOK ostatecznie skontaktował się z Tobą w tej sprawie?

@Wojtek256 Nie. Jest to edycja limitowa przygotowana z myślą o zamówieniach przedpremierowych. W skład zestawu wchodzi gra BF4, dodatek Chińska Nawałnica oraz Złoty Pakiet Bojowy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dot. zamówienia AH00571374

Witam

Zamówiłem w sklepie pre-order Battlefield 4. Dokonałem płatności wg zaleceń podanych w mailu od sklepu. Po zaksięgowaniu wpłaty dostałem kolejnego maila z informacją, że od 25.10.2013r. wysyłacie już klucze do wersji cyfrowej. W statusie mojego zamówienia figuruje " zrealizowane" a nie otrzymałem klucza.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam. Dokonałem wczoraj zakupu produktu. Chciałbym dokonać jego zwrotu. Jak mam to zrobić ? Z góry dzięki za pomoc. Infolinia jak zwykle nie odbiera. na maila nie ma jeszcze odpowiedzi.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 30.10.2013 o 10:08, DemIce napisał:

Dot. zamówienia AH00571374

Witam

Zamówiłem w sklepie pre-order Battlefield 4. Dokonałem płatności wg zaleceń podanych
w mailu od sklepu. Po zaksięgowaniu wpłaty dostałem kolejnego maila z informacją, że
od 25.10.2013r. wysyłacie już klucze do wersji cyfrowej. W statusie mojego zamówienia
figuruje " zrealizowane" a nie otrzymałem klucza.


Klucz powinien być już przypisany do Twojego zamówienia.

@TomaszTosza Proszę o numer zamówienia, postaram się przyspieszyć całą procedurę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Moje pytanie Pan pominoł więc ponawiam.

Witam. Dokonałem wczoraj zakupu produktu. Chciałbym dokonać jego zwrotu. Jak mam to zrobić ? Z góry dzięki za pomoc. Infolinia jak zwykle nie odbiera. na maila nie ma jeszcze odpowiedzi.

Chciałbym zeby ktos wreszcie odpowiedział bo jest problem który trzeba rozwiązać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Hej,
Próbuję się z Wami skontaktować od wczoraj, ale tel cały czas zajęty albo nikt nie odbiera.
Od złożenia pierwszego zgłoszenia mineło ponad 24h a odp dalej brak...
Może tu się uda załatwić to. Chodzi o zamówienie UL02561363, podany przez was kod nie do końca poprawny. Dokładny opis sprawy zawarty jest w zgłoszeniu. Prosił bym o odpowiedź w tym temacie. I to jak najszybszą.

Pzdr

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 30.10.2013 o 12:30, TomaszTosza napisał:

Moje pytanie Pan pominoł więc ponawiam.

Witam. Dokonałem wczoraj zakupu produktu. Chciałbym dokonać jego zwrotu. Jak mam to zrobić
? Z góry dzięki za pomoc. Infolinia jak zwykle nie odbiera. na maila nie ma jeszcze odpowiedzi.

Chciałbym zeby ktos wreszcie odpowiedział bo jest problem który trzeba rozwiązać.


Poproszę o numer zamówienia.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja pozwolę sobie zapytać - Wy odbieracie kiedykolwiek ten telefon, który na stronie służy do komunikacji z BOK? Przecież żeby przy wolnej! linii nikt nie odebrał przez 1,5h prób to jest jakaś piramidalna kpina.

Spróbuję tutaj zadać pytanie.
Mam zamówienie od Was zrealizowane na BF4 i BF4Premium. Już wiem, że BF4 będę zwracać korzystając z prawa do zwrotu w ciągu 10 dni od zamówienia (niestety ale wersja językowa only PL ma dla mnie wartość taką, jak zeszłoroczny śnieg). Pytanie - muszę odesłać całe zamówienie (BF4 i BF4Premium), czy mogę odesłać samego BF4 (zakładając, że support EA potwierdzi, iż polskie Premium nie spieprzy beznadziejnym dubbingiem gry sprowadzonej z UK)?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 31.10.2013 o 10:26, elambasadore napisał:

Poproszę o numer zamówienia.


FW02081367

Posłałem wam juz list polecony z dokumentami. Rezegnacja z zamówienia, plus wydruk faktury. Mam nadzieję że dokumenty dotarły i uda się to załatwić.

Pozdrawiam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jest 2 listopada a ja nadal nie dostałem kodu na Podwójne Doświadczenie(1.11-3.11) z promocji na preorder BF4. Moje zamówienie to DB00181375. Kiedy otrzymam kod lub rekompensatę?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam
Ja mam pytanko co ogółem dzieje sie w gramie że nie odbieracie telefonów od 3 dni nie wspominając o ignorowaniu formularzy kontaktowych w sprawie reklamacji Battlefielda 4 (wysłane 4) każdy z czasem oczekiwania ponad 24 godziny bez jakiejkolwiek informacji że sprawa zajmie dłużej.

Nr zamówienia to: SV02291344

Nie będe się tu rozwodził czemu reklamuje możecie Państwo doczytać sobie w 4 kompletnie zignorowanych formularzach kontaktowych..
Jeśli muszę wykonać jakieś dodatkowe kroki w związku z reklamacją proszę o informacje.


Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Widzę, że nie tylko ja się nie mogę dodzwonić... Dostałem BF4 lecz w pudełku nie ma instrukcji z cd-key''em. Może ktoś łaskawie odbierze telefon lub odpisze na formularz kontaktowy?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 04.11.2013 o 10:58, 1xtra napisał:

Widzę, że nie tylko ja się nie mogę dodzwonić... Dostałem BF4 lecz w pudełku nie ma instrukcji
z cd-key''em. Może ktoś łaskawie odbierze telefon lub odpisze na formularz kontaktowy?


No i dziś to samo... To już jest jawna kpina. Po co podajecie ten numer telefonu. Cały czas zajęte a jak już uda się dostać na wolną linię nikt nie raczy podnieść słuchawki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wchodząć głębiej w kontakty firmy otrzymałem nr kom. do jakiegoś p. Rafała podałem problem i powiedzieli, że jak się czegoś dowiedzą to dadzą znać przez maila. Jesli nic nie bd wiedział do 15 dalej będę dzwonił. Ponoć w biurze obsługi klienta pracuje parę osób, widocznie wszyscy na kawie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość
Temat jest zablokowany i nie można w nim pisać.
Zaloguj się, aby obserwować