Zaloguj się, aby obserwować  
GRAMy

Konsul odpowiada - zadaj pytanie Bartkowi Żarkowi ze sklepu gram.pl (gry cyfrowe)

194 postów w tym temacie

Dnia 04.11.2013 o 12:38, 1xtra napisał:

Wchodząć głębiej w kontakty firmy otrzymałem nr kom. do jakiegoś p. Rafała podałem problem
i powiedzieli, że jak się czegoś dowiedzą to dadzą znać przez maila. Jesli nic nie bd
wiedział do 15 dalej będę dzwonił. Ponoć w biurze obsługi klienta pracuje parę osób,
widocznie wszyscy na kawie.


A można wiedzieć gdzie konkretnie wygrzebaleś ten dodatkowy kontakt?:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dodzwoniłem się do firmy znalezionej pod adresem gram.pl sp. z o.o.ul.Dawidowska 10, Zamienie 05-500 Piaseczno wygrzebałem numer i tak od pana z działu handlowego dostałem numer do pani Marzeny czy jakoś, a od tej pani dostałem numer na kom. do p. Rafała. I tak jakoś ktoś odebrał. Ludzie tam pracują ale w dupie chyba mają numer biura obsługi klienta.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 04.11.2013 o 13:27, 1xtra napisał:

Ludzie tam pracują ale w dupie chyba mają numer biura obsługi
klienta.


Zwłaszcza jak już mają pieniądze w kieszeni :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 04.11.2013 o 14:03, 1xtra napisał:

Gdy będę dzwonił o 15 dam znać. A jaki jest twój problem?


Rozumiem że z podaniem numeru na który dzwoniłeś byłby problem?:) to też bym zadzwonił.
Poprostu próbuje zareklamować BF4 nie lubie dostawać wybrakowanej dwu językowej wersji gdy za dokładnie tą samą kwotę kupć można klucz multilanguage z 11 językami:) ale nie ma co opowiadać i tak i tak kontakt personalny mnie nie ominie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Rozumiem. Problem to jest biuro obsługi klienta które jest przodownikiem pracy w firmie. Mi obojętnie czy dostaje 11 czy 2 języki, chodzi mi to ty by firma była sumienna i jak jest problem to go rozwiązała... Jeśli nie będę żądał zwroty pieniędzy a grę kupie sobie gdzieś indziej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 04.11.2013 o 14:12, 1xtra napisał:

Rozumiem. Problem to jest biuro obsługi klienta które jest przodownikiem pracy w firmie.
Mi obojętnie czy dostaje 11 czy 2 języki, chodzi mi to ty by firma była sumienna i jak
jest problem to go rozwiązała... Jeśli nie będę żądał zwroty pieniędzy a grę kupie sobie
gdzieś indziej.


A odnośnie tego numeru telefonu mógłbyś podać ten pod który się dodzwoniłeś? Personalnie znalazłem tylko maila a niestety do 17 siedze w pracy wiec nie mam za dużo czasu na szukanie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dzwoniłem ponownie ale p. Rafał powiedział, że kolega wyszedł czy coś tam i nic nie wiadomo i nie wiem czy się rozłączył czy co ale jeśli tak działa ich firma to więcej u nich nie kupie żadnego produktu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 04.11.2013 o 14:38, 1xtra napisał:

Dzwoniłem ponownie ale p. Rafał powiedział, że kolega wyszedł czy coś tam i nic nie wiadomo
i nie wiem czy się rozłączył czy co ale jeśli tak działa ich firma to więcej u nich nie
kupie żadnego produktu.


Problem w tym że dotąd miałem naprawde pozytywane wrażenia odnośnie gramu i ich supportu.

Pierwszy raz coś u nich reklamuje i czar prysnał. Naprawde wydaje mi się że cała ta premiera Battlefielda 4 i koppletny brak informacji jaką właściwie wersję kupujemy(nie wiedziało tego nawet EA polska czy bedzie czy nie wersja eng w wersji sklepowej) ,itp ich przerosło. Zobaczymy jak rozwiąża całą sytuacje i jak nas potraktują.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dodzwoniłem się na tel kom. dowiedziałem się, że wysłali zapytanie do producenta i mam się dowiedzieć do godziny 17 co z tym mają zrobić. Jak coś to będę pisać na forum jakie są progresy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach


No prosze jeden mail do handlowca i mozna? można...


[M][Cieszymy się, że wszystko załatwione, ale dobre obyczaje podpowiadają, by nie przeklejać na forum korespondencji z personaliami]

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam. I jak tam moja sprawa, czy dotarły do Państwa dokumenty ze zwrotem ? Również mam problem z kontaktem z wami i chciałbym sie dowiedzieć co i jak w tej sprawie. Podaje jeszcze raz numer zamówienia.

FW02081367


Pozdrawiam i czekam na informację!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam. Chciałbym się skontaktować z kierownikiem sklepu. Kontakt z Państwem jest praktycznie nie możliwy. Zamówiłem Battlefielda 4 w lipcu, wszystko zostało opłacone (dostawa do punktu) termin wysyłku przekładany wielokrotnie bez poinformowania mnie o sytuacji. Wysyłka była planowana na 30.10 obecnie jest to 7.11. Po prostu żart. Zostałem przez Państwa wprowadzony w błąd. To niestety nie jest już preorder a po prostu zwykła gra. Proszę o pilną odpowiedź z Państwa strony. Zamawiałem u państwa dawniej i byłem bardzo zadowolonym klientem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 04.11.2013 o 20:17, Rumo napisał:

Witam. Chciałbym się skontaktować z kierownikiem sklepu. Kontakt z Państwem jest praktycznie
nie możliwy. Zamówiłem Battlefielda 4 w lipcu, wszystko zostało opłacone (dostawa do
punktu) termin wysyłku przekładany wielokrotnie bez poinformowania mnie o sytuacji. Wysyłka
była planowana na 30.10 obecnie jest to 7.11. Po prostu żart. Zostałem przez Państwa
wprowadzony w błąd. To niestety nie jest już preorder a po prostu zwykła gra. Proszę
o pilną odpowiedź z Państwa strony. Zamawiałem u państwa dawniej i byłem bardzo zadowolonym
klientem.

Dodam, że jeżeli problem nie zostanie rozwiązany, zgłoszę sprawę do UOKIK

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 04.11.2013 o 14:29, 1xtra napisał:

[M] [Prosimy bez personaliów, wystarczą normalne sposoby kontaktu]



No to może raczycie odpowiedzieć wreszcie ? Czy jednak wolicie sie bawić i rozgrywać sprawę konfliktowo? Dodzwonić do was sie nie da a na odpowiedź mailem czekam tydzien. Pozwów z sądu tez nie odbieracie ? Komornika rozumiem też nie wpuścicie ?

Czekam na odpowiedź!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Masakra. Od 31.10 do chwili obecnej wykonalem ok 120 prob polaczenia telefonicznego z obsluga gram.pl. Wyslalem korzystajac z formularza 2-krotnie zglosilem zaistanialy problem z zawartoscia przesylki. ZERO odzewu.
Pisze tym razem na forum o mojej sprawie.

Zamowienie: AV09011312

Odebralem od kuriera paczke w godzinach poludniowych. Otworzylem - w srodku bylo pudelko z BF4. W zwiazku z wyjazdem do pracy na II zmiane odlozylem instalacje do wieczora. Po powrocie do domu po godzinie 22 rozpakowalem z folii gre. W srodku byly TYLKO 3 plyty z gra ponumerowane wszystkie jako 1. KODu aktywacyjnego brak !! Dostalem mailem kody do zawartosci dodatkowiej i do 3 dni premium - ktore przepadly bo nie mam podstawowego kodu. Dzwonilem rowniez do supporu EA.pl - z infolinii dowiedzialem sie ze to sklep jako dystrybutor odpowiada za reklamacje. Wiec czekam i juz mnie trafia w srodku. Na co mam sie powolac zeby otrzymac brakujacy kod - reklamacje, rekojmie czy odpowiedzialnosc sprzedawcy ?

PS: Mialem dobre zdanie o gram.pl ale support to jakies kpiny.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 05.11.2013 o 13:57, przemyslaw777 napisał:

Masakra. Od 31.10 do chwili obecnej wykonalem ok 120 prob polaczenia telefonicznego z
obsluga gram.pl. Wyslalem korzystajac z formularza 2-krotnie zglosilem zaistanialy problem
z zawartoscia przesylki. ZERO odzewu.
Pisze tym razem na forum o mojej sprawie.


Radzę pogrzebać w internecie:) Znajdziecie maila do bardzo konkretnej Pani handlowiec(piszę tak żeby nie było personaliów). Załatwiła sprawę szybko i konkretnie. Szkoda tylko że w samej pomocy technicznej nie ma takich ludzi:< , lub jest ich zdecydowanie zbyt mało na premierę BF 4 :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość
Temat jest zablokowany i nie można w nim pisać.
Zaloguj się, aby obserwować