Zaloguj się, aby obserwować  
GRAMy

Konsul odpowiada - zadaj pytanie Bartkowi Żarkowi ze sklepu gram.pl (gry cyfrowe)

194 postów w tym temacie

Dnia 06.11.2013 o 18:15, wilqu94 napisał:

Zamówienie : DN01341342

Zamówiłem do sferisu na odbiór osobisty co mam teraz zrobić jak nie mam cd-key''a w pudełku.


Też nie mam juz od ponad tygodnia i nadal nie wiem co gram.pl ma zamiar zrobic z brakujacymi cd-keyami w pudelku z BF4

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wciąż czekam na rozwiązanie mojej sprawy! Zkontakowano sie ze mną abym dezaktywował klucz. Uczyniłem to i posłałem potwierdzenie wam na Maila bok@gram.pl i od paru dni znowu cisza !!!! Czy ktoś wreszcie się tym zajmie ?
zaznaczam że od czasu otrzymania dokumentów o zwrocie gotówka powinna zostać zwrócona do 14 dni. Chyba nie musze mówic co po tym terminie nastepuje.

Czekam i Pozdrawiam !

podaje jeszcze nr zamówienia !

FW02081367

Mam nadzieje ze wreszcie ktos sie od was tym zajmie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ponieważ przez formularz kontaktowy nie odpowiadacie, to może któryś pracownik sklepu zajrzy tutaj. Ciekawi mnie po prostu sprawa płatności w waszym sklepie za gry cyfrowe; mianowicie brak opcji zapłaty zwykłym przekazem pocztowym. Płatności obsługuje PaYU, a ponieważ w innych sklepach płaciłem już w ten sposób co najmniej kilkukrotnie, więc wiem że standardowo mają taką opcję. Mało tego, w swojej pomocy macie taki fragment:
"Co w przypadku gdy nie posiadam konta w jednym z obsługiwanych banków?
Czy mogę w tym wypadku zapłacić przelewem?
Tak, osoby które posiadają rachunek w banku nieobsługiwanym przez serwis PayU również mogą zapłacić za złożone zamówienie za pomocą przelewu. Aby tego dokonać należy w trakcie składania zamówienia jako formę płatności wybrać "przelew bankowy / przekaz pocztowy". Po finalizacji procesu składania zamówienia, w Twoich zamówieniach, w szczegółach konkretnego zamówienia wyświetlone zostaną dane potrzebne do dokonania płatności."
W swojej "Pomocy" wprowadzacie klienta w błąd, więc przynajmniej weźcie i to porawcie. Dobrze by było też jak byście mogli wyjaśnić z czego wynika to, że sami nakładacie takie ograniczenie. Macie teraz kolejną promocję, w której nic przez to nie kupię; na szczęście są jeszcze inne sklepy, które oferują wszystkie sposoby płatności.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nr zamówienia :

DN01341342

Kiedy gram.pl skontaktuje się ze mną w sprawie brakującego klucza aktywacyjnego w pudełku mojej kopii Battlefield 4 ? Zero odpowiedzi z waszej strony.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ponawiam !!

Zamowienie: AV09011312

BRAK KLUCZA !! Zdjęcia z zawartości pudełka/przesyłki wysłane do BOK i nadal ZERO odzewu !!

Dostałem nr tel. kom do P. Jakuba Sz. podobno z gram.pl ktory tak samo milczy jak tel. kontaktowy do gram.pl

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam,

zamówienie nr: UL02561363

Mam pytanie czy uzyskam od Państwa wkońcu odpowiedź czy mam złożyć jednak sprawę do UOKiK??
Sprawa dotyczy kodu do AC4 który wg. Państwa miał umożliwić dostęp do zawartości Pre-order.


Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Hej,
mógłbyś podać mi numer do tego Jakuba Sz. bo z chęcią się z nim skontaktuję, w celu złożenia osobistej reklamacji na produkt i na ich sklep.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

W zeszłym tygodniu na gram było info, że w środku tego tygodnia będziecie rozsyłać maile do osób, które złożyły preorder na PS4 z zapytaniem czy zamienić na zestaw. Tak więc mamy czwartek a tutaj cisza. Kiedy będą te maile?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 14.11.2013 o 11:19, kocurek2 napisał:

W zeszłym tygodniu na gram było info, że w środku tego tygodnia będziecie rozsyłać maile
do osób, które złożyły preorder na PS4 z zapytaniem czy zamienić na zestaw. Tak więc
mamy czwartek a tutaj cisza. Kiedy będą te maile?



Czy jest szansa na odpowiedź przedstawiciela sklepu gram czy aktualnie nie macie nikogo na etacie?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam, gdzie można znaleźć więcej szczegółów na temat 2-giej darmowej gry do pre-ordera ACIV. Gra do wyboru z pełnej ofert sklepu czy losowo dodawana jest jakaś gra, której nikt nie chce nawet po przecenie?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Losowo system dodaje Ci grę z jakiejś tam puli (nie licz na np. BF4 czy AC III).
Wiem, bo w pierwszym zamówieniu miałem inną, a w drugim inną. Nigdzie wybrać tego nie mogłem.
Możesz jednak poczekać na bardziej fachową odpowiedź :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

To są jakieś kpiny co gram wyczynia. zamówienie nr UG01141336 złożyłem w dniu 13 czerwca 2013 r. W zeszłym tygodniu miały być rozesłane maile o możliwej zamianie, rozesłali je dziś o 2 w nocy z zaskoczenia a o godzinie 8:30 nie była możliwa zmiana zamówienia na ten zestaw z padem i kamerą. To ile oni dostali tych zestawów? 3? Przecież większość ludzi naweet nie zdążyło przeczytać tego maila. Najlepsze jest to, że miesiąc temu zgłaszałem wolę zamiany na zestaw i otrzymałem zapewnienie, że pierwszeństwo będą miały osoby, które złożyły preorder najwcześniej. i co? gucio. Zamówienie złożone na koncie KERMIz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość
Temat jest zablokowany i nie można w nim pisać.
Zaloguj się, aby obserwować