Zaloguj się, aby obserwować  
GRAMy

Konsul odpowiada - zadaj pytanie Bartkowi Żarkowi ze sklepu gram.pl (gry cyfrowe)

194 postów w tym temacie

Najlepsze jest to, że w mailu nie było żadnych informacji o cenach tych zestawów.
Napisałem do DOKU zapytanie, ale oczywiście żadnej odpowiedzi nie dostałem.
Dodzwonić się nie można. A moje zamówienie jest wstrzymane.
I co? Zamówiłem konsolę w lipcu, a teraz nie wiem czy w ogóle ją dostanę?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 19.11.2013 o 15:45, Niminum napisał:

Najlepsze jest to, że w mailu nie było żadnych informacji o cenach tych zestawów.
Napisałem do DOKU zapytanie, ale oczywiście żadnej odpowiedzi nie dostałem.
Dodzwonić się nie można. A moje zamówienie jest wstrzymane.
I co? Zamówiłem konsolę w lipcu, a teraz nie wiem czy w ogóle ją dostanę?


W mailu nic nie znajdziesz prócz odnośnika do twojego zamówienia w którym możesz zmienić zamówienie. Ja zanim rano wybrałem też miałem wstrzymane na czas aż się zdecydowałem:)
Napiszę to też tutaj, mi na przeglądarce chrome Adblock blokował wyświetlanie się "przycisku" zatwierdzającego zmianę. Spróbuj może wyłączyć mi pomogło, lub użyj innej przeglądarki:) Mam nadzieję że pomogłem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wysłano dzisiaj Assasyns Creed 4 edycje bukaniera. Spodziewam się że jutro będzie w salonie do odbioru. Czy nie będzie problemu gdy wyśle po to tate podając mu kod? Na moje nazwisko chyba odbierze bez problemu zwlaszcza że będzie znał kod. Ja niestety chodze na dniówki do pracy i nie będę miał jak odebrać, zwłaszcza że pewnie przyślą koło 14-15 a ja 11.30 wyjeżdzam i wracam 21. Może ktoś potwierdzić odbiór osoby postronnej? Czy mam dać dowód osobisty wrazie potrzeby? Po dostaniu smsa od salonu przesłałbym kod do taty.

Fajnie było by wieczorem po pracy odstersować się przy odpakowywaniu Edycji Bukaniera :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam

W niedziele wieczorem (17.11.2013) złożyłem zamówienie na cyfrową wersję gry europa universalism VI.
Niestety w wyniku literówki nie otrzymałem maila z kodem aktywacyjnym na stema.

Pisałem do Państwa w tą niedziele, dzwoniłem w poniedziałek (około 20 razy od południa do 17), napisałem kolejne zgłoszenie w Państwa systemie i uzyskałem zapewnienie o kontakcie w 24h.

We wtorek 19.11.2013 czekałem na odpowiedź, próbowałem się nawet dodzwonić się, ale pomny na daremne próby z dnia poprzedniego spróbowałem tylko 4 razy w ciągu dnia.

Może po przez to forum uda mi się zwrócić Państwa uwagę.

Numer zamówienia to FC02051300 i tym numerem sygnowałem zgłaszany problem podając rozwiązanie.

Czy mogę prosić o pomoc?

Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Hej, myślę, że nie powinno być problemu. Po prostu jak się zapytają o nazwisko to niech Twój tata poda nazwisko. :) I kod z maila/SMSa.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam moze mi ktoś usunac jedna kopie Battelfield 4 z mojego zamowienia nr.SX00811316, gdyz kliknelem dodaatkowa kopie gry omywlkowo a chce w koncu oplacic pre-order PS4 !

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam moze mi ktoś usunac jedna kopie Battelfield 4 z mojego zamowienia nr.SX00811316, gdyz kliknelem dodaatkowa kopie gry omywlkowo a chce w koncu oplacic pre-order PS4 !

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam. Wygrałem w konkursie spartańskim Xbox Live gold - trzymiesięczny abonament. Odpowiedziałem na maila, którego otrzymałem. Napisałem tam moje imię i nazwisko, z resztą jak mnie proszono. Minął już tydzień, a maila z nagrodą jak nie ma tak nie ma. Wysłałem nawet zapytanie w tej sprawie pod przyciskiem "Kontakt z Ekipą", było to w niedzielę, i do tej pory nie otrzymałem żadnej odpowiedzi. Liczę na szybkie wyjaśnienie tej sprawy!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam.
Dlaczego Dział Obsługi Klienta traktuje klienta jak... śmiecia? Nie odpowiada na maile, nie odbierają telefonów a na dodatek sam sklep zaczyna oszukiwać klienta! Jestem (a raczej byłem, bo teraz już zaczynam omijać ten sklep wielkim krokiem) stałym klientem od początku istnienia (nawet jeszcze od czasów Wirtualnego). Zrobiłem u Was zakupy na naprawdę wielką kwotę a Wy jak traktujecie klienta? A teraz do rzeczy. Jakiś czas temu zakupiłem grę Assassin''s Creed IV Black Flag Edycję Bukaniera na PS3. Zgodnie z tym, co nadal piszecie na stronie tej gry, jako bonus powinienem dostać kod na dodatkową zawartość tj. dostęp do usługi The Watch oraz pakiet Nagroda rozbitka. Klucz pobrałem, był on w pliku tekstowym, jego treść (to ważne!) była taka (wiem, bo mam zachowany ten klucz z dnia zamówienia):

Kody do zamówienia FQ00761317

Assassins Creed IV: Black Flag - Edycja Bukaniera +bonus (Playstation 3):
ABF-xxxx-xxxx-xxxx-xxxx ( Kod odblokowujcy dodatkow zawartoć - dostęp do usługi The Watch oraz pakiet Nagroda rozbitka )

Zwróćcie uwagę na pogrubiony tekst! Ok, klucz dostałem i aktywowałem na stronie usługi The Watch. Ku mojemu zdziwieniu nie otrzymałem żadnego klucza na pakiet Nagroda rozbitka. Klucz ten miałem otrzymać od Ubisoftu w momencie aktywacji usługi The Watch. Skoro klucza nie otrzymałem, zgłosiłem się do pomocy technicznej Ubisoftu. Po paru rozmowach okazało się, że otrzymany klucz z gram.pl upoważnia tylko do aktywacji usługi The Watch, nie daje bonusowego pakietu Nagrody rozbitka. Ubisoft nakazał skontaktować się w tej sprawie ze sklepem. Oczywiście napisałem maila do DOK, ale do dnia dzisiejszego nikt nie raczył na tego maila odpisać. Parę razy próbowałem dzwonić, w różne dni, o różnych porach. I nic, nikt tam nie odbiera telefonów! Dziś postanowiłem jeszcze raz do nich zadzwonić. I nic. Mówię sobie, może w końcu dodali ten kod. Więc wszedłem na moje zamówienia, pobiera klucz... i jakieś było moje zdziwienie, gdy ujrzałem coś takiego:

Kody do zamówienia FQ00761317

Assassins Creed IV: Black Flag - Edycja Bukaniera +bonus (Playstation 3):
ABF-46B8-B8E2-BF8B-E761 ( Kod odblokowujcy dodatkow zawartoć - dostęp do usługi The Watch )


Zniknął dopisek o pakiecie Nagroda rozbitka! Oczywiście na stronie produktu dalej widnieje wpis o tym bonusie. Dziękuje Wam bardzo za takie traktowanie klienta!

Pozdrawiam,

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Hej, nie martw się, nie jesteś sam! Ja sam kupiłem BioShocka Infinite z myślą, że pogram sobie w Burial at Sea DLC. Gra miała zawierać Season Pass, ale cóż, niestety niczego takiego nie było. Próby dodzwonienia się iw wyjaśnienia tej sprawy są daremne. Prawdopodobnie nigdy już nie zdobędę tego kodu, ale cóż, człowiek uczy się na błędach. Teraz przynajmniej wiem, aby omijać ten sklep szerokim łukiem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Edycja pudełkowa, którą zamawiało się przed premierą, posiadała tylko jeden kod, który aktywował jednocześnie podstawkę, jak i SP proponuję sprawdzić najpierw zakładkę DLC we właściwościach gry na Steam.
Poza tym SP był z tego co kojarzę tylko do preorderów.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam, to już ostatnia próba kontaktu po niezliczonych próbach dodzwonieniem się i trzech mailach wysłanych formularzem. 3 listopada zamówiłem wieże philips DCM1170/12 tego samego dnia opłaciłem przez payu, mam potwierdzenie ze pieniądze były u was po 3 minutach, kontaktowalem się z payu. Jest 20 listopada a ja nie mam ani wieży ani pieniędzy. Trzy tygodnie i zero kontaktu. Numer mojego zamówienia to FUB0031326. A wystarczyło tylko odebrać telefon i wyjaśnić co się dzieje, ze wieży niema, ze muszę czekać, oki tylko napiszcie jak długo. Nie chce straszyć bo nie o to chodzi, prawnik z UOKiK stwierdził ze jeśli taka forma kontaktu nie pomoże to mam złożyć u nich sprawę. Proszę o odpowiedz!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 21.11.2013 o 13:22, Krisztof napisał:

mam złożyć u nich sprawę.


Proponuję od razu składać i zaoszczędzić troche czasu. Ostatni raz tu widziano konsula pod koniec października, od tego czasu mamy 3-4 strony pytań, skarg i zażaleń. Rezultat - kompletna olewka. Odkąd odeszła Akne, całość poleciała na pysk, i teraz leży i kwiczy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 21.11.2013 o 01:02, Narmo napisał:

Edycja pudełkowa, którą zamawiało się przed premierą, posiadała tylko jeden kod, który
aktywował jednocześnie podstawkę, jak i SP proponuję sprawdzić najpierw zakładkę DLC
we właściwościach gry na Steam.
Poza tym SP był z tego co kojarzę tylko do preorderów.


Myślisz, że nie sprawdzałem? Poza tym, co mnie obchodzi, że było tylko do preorderów? Taka informacja była cały czas na stronie, więc było to wprowadzanie klienta w błąd.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

To w końcu jak z tym konkursem Xbox Live Gold, który wygrałem? Wysłałem potwierdzenie, minęło już 12 dni od m ojego potwierdzenia i żadnej odpowiedzi, nawet osobne maile pisałem i jestem tylko i wyłącznie ignorowany... -.-

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Macie jakieś hinty odnośnie wyprzy punktów BioWare''u? Zagadajcie z EA, o ile znają się na sprzedawaniu gier nieco starszych i zechcą gadać. Aktualna cena wręcz woła o piracenie DLC, bo kosztują (niemal) tyle co podstawka, a dodają 3-10% tego, co podstawka zawiera.
Chciałbym kiedyś móc wreszcie zacząć ogrywać ME3, ale cena punktów nie pozwala mi nabyć np. The Arrival.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 20.12.2013 o 22:29, Karfein napisał:

Macie jakieś hinty odnośnie wyprzy punktów BioWare''u? Zagadajcie z EA, o ile znają się
na sprzedawaniu gier nieco starszych i zechcą gadać. Aktualna cena wręcz woła o piracenie
DLC, bo kosztują (niemal) tyle co podstawka, a dodają 3-10% tego, co podstawka zawiera.
Chciałbym kiedyś móc wreszcie zacząć ogrywać ME3, ale cena punktów nie pozwala mi nabyć
np. The Arrival.


Prawdę mówiąc nie mamy żadnych informacji na temat wyprzedaży punktów BioWare, ale postaramy się zwrócić uwagę EA na ten problem;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 23.12.2013 o 12:31, elambasadore napisał:

Prawdę mówiąc nie mamy żadnych informacji na temat wyprzedaży punktów BioWare, ale postaramy
się zwrócić uwagę EA na ten problem;)


Wielkie dzięki! Jak w końcu by wpadły, to 4 większe pakiety z miejsca nabywam, bo jeśli już promocja taka się pojawi, to zapewne prędko nie wróci :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość
Temat jest zablokowany i nie można w nim pisać.
Zaloguj się, aby obserwować