Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Wasteland 2 - jest pierwszy gameplay!

55 postów w tym temacie

Zastanawiałem się, kiedy napiszesz newsa a tym :-)

Wrażenie ogólne bardzo dobre, ale system dialogów to mam nadzieję jeszcze zmienią, bo to co teraz jest to jakaś pomyłka. Tury zamiast aktywnej pauzy też trochę boli, ale przeżyję.
Muzyka świetna, projekty poziomów cudowne, styl graficzny też przypadł mi bardzo do gustu.
W materiale było powiedziane, że elementy interface''u można zmniejszać i mam nadzieję, że to prawda.
Już nie mogę się doczekać. Mogli pokazać walkę z tym pajączkiem, straszny niedosyt pozostał :-)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Właściwie podobało mi się wszystko poza dialogami. Dialogi kontekstowe są ok jesli występują obok standardowych drzewek.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Też wolałbym aktywną pauzę zamiast tur :P Ale ogólnie wygląda to świetnie, nie mogę się doczekać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

system walki bez celowania w konczyny/roznych atakow za rozna ilosc SP - zle
system dialogow oparty o slowa (mniej roboty dla pisarzy, jednostronne dialogi) - zle
skille... pokazano tylko "skanuj", "otworz" i "rozwal przedmiot" - zle

nie jaram sie. czekam na wiecej materialow.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dialogi, dialogi, dialogi - gdzie jesteście? Ta gra tyle straci na braku "normalnych" dialogów.
Nie można będzie grać idiotą i śmiać się z wypowiadanych kwestii? Tsk. Szkoda, szkoda.
Reszta zaś... cóż. Graficznie okej, opisy w okienku - super, turowy system walki -> f**k yeah.
Tylko czemu mam wrażenie, że gra zmierza bardziej w kierunku Enemy Unknown, czy Tacticsa niż starego Wastelanda, albo Fallouta 1/2?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Czytając komentarze (w całych internetach), odnoszę wrażenie, że chyba wszyscy oczekują Fallouta 2 i 1/2, a nie Wasteland 2. Wasteland był grą o eksploracji, zbieraniu gratów i walce, czyli bliższą właśnie Tacticsowi, czy X-COM, niż F1/F2. Tak więc to, że w dwójce będzie jakikolwiek w miarę rozbudowany system dialogowy (a nie czytanie tekstów z instrukcji) mnie cieszy. Owszem, forma jest dyskusyjna, też wolałbym normalne odpowiedzi. Podobnie, jak możliwość celowania w walce. Ale pamiętajmy, że to wciąż wczesna wersja, build zrobiony w celu pokazania gry.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja zdecydowanie ciesze sie ze sa Tury a nie aktywna pauza, bo ta to jakas totalna pomylka w grach. Klimat, muzyka, wyglad jak najbardziej na plus, w koncu cos mroczniejszego. Dialogi jednak musza poprawic.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

> Wasteland był grą o eksploracji, zbieraniu gratów
> i walce, czyli bliższą właśnie Tacticsowi, czy X-COM, niż F1/F2.

Mimo iż bardzo opłakuję dialogi to jednak najbardziej niepokojącym faktem jest dla mnie to, że gra zdaje się przyjmować strukturę rozgrywki znaną właśnie z X-Coma, czy Tacticsa. "Base of operations" gdzieś się zbroimy i dobieramy kompanów, dostajemy misję, lecimy na miejsce, posprzątane, wracamy. Przy takiej konstrukcji gry element "eksploracji" będzie szczątkowy, a sam pierwowzór przecież miał otwarty świat. To oczywiście tylko takie tere-fere z mojej strony, ale intuicja mi podpowiada, że coś może w tym być - obym się mylił.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 10.02.2013 o 15:02, Myszasty napisał:

Wasteland był grą o eksploracji, zbieraniu gratów
i walce, czyli bliższą właśnie Tacticsowi, czy X-COM, niż F1/F2. Tak więc to, że w dwójce
będzie jakikolwiek w miarę rozbudowany system dialogowy (a nie czytanie tekstów z instrukcji)
mnie cieszy.


O ile lubie te wszystkie gry, to nie rozumiem czemu mamy rezygnować z rozbudowanego system
dialogowego kosztem rozbudowanego systemu walki i na odwrót. Właściwie, to nawet bardziej niż z Tacticsem
gra kojarzy mi się z Jagged Alliance (najlepsza strategia turowa z elementami RPG, w którą kompletnie
nie umiem grać). Sequel sequelem... ale jak się mówi, że to prawdziwe RPG, to dialogi jednak też zobowiązują.

Co do formuły samej gry, widziałem, że Wasteland będzie nieco bardziej, hm... liniowy odkąd zapowiedzieli,
że znowu będziemy rangerami, a nie jakimś samotnym (przynajmniej na początku) wędrowcem poszukującym
[wstaw odpowiednią rzecz]. Wydawało mi się, że świat Wasteland był nieco bardziej bogaty, niż powtarzanie
schematu z pierwszej części. Mimo tych wszystkich uwag nie wątpię, że gra będzie dobra.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Czekam na wiecej, po tym filmiku stwierdzam, ze jest powiedzmy ok, ale szalu i opadu szczeny nie ma. Fajnie ze tury i widok z gory, ale brakuje mi tu "tego czegos".

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Zdecydowanie dobrze się zapowiada, zalatuje dobrymi starymi tytułami z drobnymi - choć pewnie będą większe - ulepszeniami. Czekam na więcej ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jak dla mnie to mechaniką poszli aż za bardzo w tył. Dialogi w formie ściany niemego tekstu i walka turowa to jak dla mnie przeżytek. :/ Za czasów Fallouta było to fajne, bo właściwie nie było alternatywy, ale dziś?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bardzo dobry gameplay, aczkolwiek już wiem, że nie podejdę do gry zbyt szybko ze względu na brak "dialogów". Mierziło mnie to w Morrowind i w Oblivionie, a tutaj jest to dla mnie bolesne, tym bardziej, że to duchowy spadkobierca nie tylko Wasteland ale i fallouta. Boli mnie to, aż szczękę podnosiłem z podłogi, bo cały czas myślałem, że system rozmów będzie właśnie Falloutowy. Zagrać oczywiście spróbuję, ale zanim kupię i pogram będę musiał się długo zastanowić...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Forma dialogow rzeczywiscie srednia, ale jesli patrzec na pozostale kwestie to jest niezle...
jest mrocznie i klimatycznie..oby tylko fabularnie bylo dobrze i bede zadowolony ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować