Zaloguj się, aby obserwować  
Alamar

Baldur's Gate 2 - Temat ogólny

21790 postów w tym temacie

Chodzi o tę pauzę ? Bo jak na razie to wygodnie mi jest w takich grach jak gothic3 :-) Ale powiem że w NWN też jest elegancko... tylko muszę ten rozgryźć.. ;-)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 18.09.2007 o 13:17, Baal Namib napisał:

Chodzi o tę pauzę ? Bo jak na razie to wygodnie mi jest w takich grach jak gothic3 :-)


Gdzie masz 5 minut na zastanowienie się nad następnym krokiem w czasie gdy gra doładowuje kolejne centymetry tekstur?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Hej!

Mam problem. Dostałem zadanie od Elhana, zdobyć latarnię.. No to idę na Cmentarz zabijam Bohdi ale nie ma ani latarni ani bohdi ani jej trumny, żeby ją przebić, nie mam też serca, a w dzienniku mam napisane, że została zniszczona na zawsze.. To jakiś bug??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 19.09.2007 o 11:41, kukambas napisał:

Mam problem. Dostałem zadanie od Elhana, zdobyć latarnię.. No to idę na Cmentarz zabijam Bohdi
ale nie ma ani latarni ani bohdi ani jej trumny, żeby ją przebić, nie mam też serca, a w dzienniku
mam napisane, że została zniszczona na zawsze.. To jakiś bug??

W przypadku gdyby rada Karharota nie pomogła ~~> W pliku baldur.ini wpisz Debug Mode=1 pod linijką "[Program Options]", a następnie w grze wpisz :
- CLUAConsole:CreateItem("C6LANTHO") - Lanthorn
- CLUAConsole:CreateItem("MISCBP") - Serce Bodhi
Konsolę wywołujesz Ctrl + Spacja

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 18.09.2007 o 13:17, Baal Namib napisał:

Chodzi o tę pauzę ?


O pauzę, interfejs i wszystko to, co sprawia że podczas emocjonującej walki z przeważającymi siłami potworów możemy bez problemu jednocześnie kontrolować wojowników, rzucać czary lecznice i pomocnicze klerykami i wspomagać ich ognistymi kulami magów. :) Dla mnie miód.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Potrzebna podpowiedź

Gram w BGT - megainstalacja z takimi modami jak TDD, TS, no i wieloma mniejszymi. Po rozegraniu fabuły BG 1 dostałem się do Athkatli. I tu pojawił sie problem. Po wyjściu z lokacji Promenada Waukeen do Slumsów tracę możliwość powrotu na Promenadę i to z każdej z dzielnic Athkatli. Przemieszczanie się miedzy innymi dzielnicami odbywa się normalnie. Na mapie świata przy Promenadzie pojawia się informacja, iż lokacja ta jest niedostępna. W czym tkwi problem? Nie chce mi sie wierzyć by był to błąd instalacji. Nie jest to też błąd save''a.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Hmmm, jedyne co mogę poradzić to skopiowanie save''ów ---> Reinstalacja gry i ponowne wszytanie save''a. Jeżeli to nie pomoże oznacza to że w grze wystąpił jakiś bug...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 21.09.2007 o 20:34, CzeZar napisał:

Potrzebna podpowiedź

/ciach/

IMO to te mody, o których mówisz, zgrzytają ze sobą. Z niektórymi jest tak, że trzeba je instalować w niecodzienny, powiedziałabym, sposób, poza tym trzeba uważać, bo niektóre mody buraczą grę, jeżeli są zainstalowane jednocześnie z innymi. Zwykle przy opisach poszczególnych modów jest zaznaczone, z jakimi się gryzą (i ew. sposób instalacji, jeśli jest nietypowy). I tak mogę Ci doradzić tyle, co Firaxo, i ofkorz sprawdzenie dokładnie wszystkiego o modach, jakie sobie zainstalowałeś, jeżeli to w tym może leżeć problem ;]

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Firaxo & Nathicana dziękuję za Wasz odzew

Infinity Explorerem sprawdziłem save''a. Linki prowadzące ze Slumsów na Promenadę Waukeen są poprawne ale w grze nie działają. Nie chce mi się bawić w ponowną instalację. Stare save''y w nowych instalacjach wykazują - jak wynika z mojej praktyki - wiele błędów, zwłaszcza językowych. Poza tym gram w tę grę może nawet już 15 raz i obecnie interesuje mnie głównie przejście jej jedną wieloklasową postacią oraz dwa - nowe dla mnie - mody, a mianowicie TDD i TS. Ponadto znalazłem rozwiązanie pozwalające obejść przedmitowy problem. Na Promenadę będę dostawał się mianowicie za pośrednictwem czaru teleportacja. Rozwiązanie już sprawdzone.

pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Miałem miesięczną przerwę w graniu, dziś wracam napalony do gry xD A tu niemiła niespodzianka, litery i FX''y od czarów migają... Jestem niemal pewien, że to problem z OpenGL, bo MoH AA który też wykorzystuje OpenGL do renderowania grafiki, też mi tak "miga"
Proszę o pomoc, kombinowałem trochę ze sterami, ale nie chcę zejść zbyt wysoko ze sterownikami, gdyż moja karta (GeForce 2 mx/400) wtedy traci na wydajności...
Jakieś propozycje do do sterów/jak naprawić błąd?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

baldur korzysta x directx, więc nijak ma się do opengl-a (więc problem tkwi gdzie indziej, pewnie w samych sterach) zaś moh jest (chyba? jakoś nie przepadam za strzelankami więc pewności nie mam) fps-em więc faktycznie może go wykorzystywać, bo jest bardzo popularny w tym gatunku gier

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 22.09.2007 o 22:06, sig. napisał:

baldur korzysta x directx, więc nijak ma się do opengl-a (więc problem tkwi gdzie indziej,
pewnie w samych sterach) zaś moh jest (chyba? jakoś nie przepadam za strzelankami więc pewności
nie mam) fps-em więc faktycznie może go wykorzystywać, bo jest bardzo popularny w tym gatunku
gier


Problem rozwiązany, poświęciłem wydajność, i zainstalowałem nowsze sterowniki. Baldur widocznie korzysta z OpenGL przy wyświetlaniu tekstu, i efektach 3D : P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 24.09.2007 o 19:45, Asthariel napisał:

Czy mod dungeon be Gone działa z BGT?

Oczywiście. Większość modów (a tym bardziej takich małych jak DBG) nie będących totalną konwersją powinny działać bez problemu z BGT.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.


Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować