Zaloguj się, aby obserwować  
Alamar

Baldur's Gate 2 - Temat ogólny

21790 postów w tym temacie

Dnia 27.09.2008 o 13:42, raven91 napisał:

Co można znaleźć w Twierdzy Strażnika?


Wszystko ;]

>I na jakim poziomie rozwoju postaci warto tam iść?

Późno, Twoja ekipa musi być naprawdę pałerna. Ne pamiętam już jak się ma sprawa z poziomami, ale polecam pójście tam po zakończeniu fabuły bg2.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 27.09.2008 o 13:53, Budo napisał:

Późno, Twoja ekipa musi być naprawdę pałerna. Ne pamiętam już jak się ma sprawa z poziomami,
ale polecam pójście tam po zakończeniu fabuły bg2.

Czy ja wiem... pierwszy i drugi level można spróbować wyczyścić mając coś koło 14 levela, tak mniej więcej przed wypłynięciem na ratunek Imoen.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 27.09.2008 o 13:53, Budo napisał:

Późno, Twoja ekipa musi być naprawdę pałerna. Ne pamiętam już jak się ma sprawa z poziomami,
ale polecam pójście tam po zakończeniu fabuły bg2.

Niekoniecznie :) Na sam koniec fabuły podstawki to może być troszkę za łatwo, zwłaszcza jeśli ktoś wykonuje dużo zadań pobocznych. Ja bym się skłaniał raczej do tego, co napisał Hubi Koshi - okolice 14 poziomu to wystarczająco dużo, żeby zacząć się zapuszczać do Twierdzy, a w razie czego zawsze można się wycofać (choćby z pomocą save''a przed zejściem na kolejny poziom :D).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 27.09.2008 o 13:42, raven91 napisał:

Co można znaleźć w Twierdzy Strażnika?I na jakim poziomie rozwoju postaci warto tam iść?


Ja uwazam ze na pierwsze poziomy mozna isc nawet wczesniej niz pisali poprzednicy, mniej wiecej 12 poziom. Jedynym problemem bedzie zmiennobarwny demon, chociaz i jego da sie zalatwic jak ma sie 2 magow i kaplana, druida lub nawet 3 maga. Pozniejsze poziomy da sie napewno zrobic postaciami na poziomach okolo 16 - 17, najwieksza trudnosc sprawi druzyna straznikow z obserwatorem i wampirem (trzeba sie bedzie bawic w pojedyncze wyciaganie kolesi). Tych lodowych gostkow i lisza (licza?) da sie wzglednie latwo pokonac. Sam demogorgon oczywiscie tez bedzie stanowic problem, ale jak twoi magowie osiagna 18 poziom (reszta druzyny oczywiscie wiekszy bedzie miec) to spokojnie go rozwalasz.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 27.09.2008 o 14:17, Mumin napisał:

Niekoniecznie :) Na sam koniec fabuły podstawki to może być troszkę za łatwo, zwłaszcza
jeśli ktoś wykonuje dużo zadań pobocznych.


No dobra, mówisz, że będzie za łatwo. Ale jak zaczniesz przechodzić twierdzę, to w końcu zadania z podstawki będą za łatwe... W twierdzy jest do zdobycia sporo doświadczenia i mnóstwo przedmiotów ułatwiających rozgrywkę. To co? Tak źle i tak niedobrze? :P

Ja zawsze przechodziłem twierdzę już po skończeniu dwójki. Przynajmniej mogłem od razu usprawniać przedmioty, które tam znalazłem i niczego po drodze nie gubiłem. Choć faktycznie walki nie były zbyt wielkim wyzwaniem. Lecz wystarczyłoby przesunąć wskaźnik poziomu trudności...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 27.09.2008 o 21:57, Egan Wolf napisał:

No dobra, mówisz, że będzie za łatwo. Ale jak zaczniesz przechodzić twierdzę, to w końcu
zadania z podstawki będą za łatwe... W twierdzy jest do zdobycia sporo doświadczenia
i mnóstwo przedmiotów ułatwiających rozgrywkę. To co? Tak źle i tak niedobrze? :P

Słuszna uwaga, nie pomyślałem o tym :) Cóż, w takim razie chyba dobrym rozwiązaniem jest wykonywanie zadań trochę na przemian, tzn. iść z główną fabułą, a od czasu do czasu zrobić skok do Twierdzy i machnąć jeden poziom.

Zresztą - jak komu wygodnie ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mam problem: kiedy idę do sferalnego więzienia za Raelis i Haer''Dalisem wszystko jest gites, pokonuję wrogów, zabijam strażnik , niewolnik mi dziękuje ide do cel a tam Haer''Dalis i Lunisia mówią mi coś, doświadczenia nie dają, Raelis nigdzie nie ma i nie wiem jak się stamtąd wydostać. Czy ktoś wie co mogło się stać???

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 28.09.2008 o 16:03, Fouton napisał:

A zabiłeś Władcę niewolników i odzyskaleś jakiś tam kryształ?

Zabiłem, a kryształ wrzuciłem do tej otchłani z ogniem i go jakaś ręka wzięła.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Gdzie mogę znaleźć maga,który ma klucz do celi w której więzione jest dziecko Garrena.Jaka broń najlepiej sprawdza się w walce z adamantowym golem i czy jest jakiś sposób żeby stworzenia tego typu pozbawić odporności na magię.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 02.10.2008 o 14:43, raven91 napisał:

Gdzie mogę znaleźć maga,który ma klucz do celi w której więzione jest dziecko Garrena.


Maga znajdziesz w leżu Firkraaga (zejście do niego jest tuż obok celi).

Dnia 02.10.2008 o 14:43, raven91 napisał:

Jaka broń najlepiej sprawdza się w walce z adamantowym golem


Najlepiej zwab go do jakiegoś wąskiego przejścia i gdy się tam zablokuje użyj przeciwko niemu broni dystansowej (o jak najwyższym umagicznieniu).

Dnia 02.10.2008 o 14:43, raven91 napisał:

i czy jest jakiś sposób żeby stworzenia tego typu pozbawić odporności na magię.


Owszem, musisz użyć na nim czaru maga "Obniżenie Odporności". Będziesz go musiał rzucić kilka razy (efekt się kumuluje) aby wystarczająco obniżyć odporność golema.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ten mag nazywa się Conster i po twojej rozmowie z Firkraagiem powinien znajdować się w pomieszczeniu z celą, w której jest dziecko Garrena.
Adamantytowe golemy da się zranić każdą magiczną bronią z umagicznieniem co najmniej +3.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Walka z Firkraagiem jest opcjonalna radzę Ci jednak spróbować go pokonać bo dostaniesz za to 64000 expa, najlepszy miecz dwuręczny w grze (tylko dla paladyna) i łuski z których Cromwell wykona dla Ciebie doskonałą zbroję płytową. Zanim przystąpisz do tej walki przyszykuj sobie zaklęcia (pamiętaj że Firkraag jest całkowicie odporny na ogień, warto też przyszykować czary chroniące przed tym żywiołem oraz ze 3 "obniżenia odporności" którymi zlikwidujesz jego odporność na magię) i odpocznij, dopiero potem zejdź z powrotem do jego leża zapisz grę wypij mikstury, odpal czary ochronne i wspomagające (zaczynając od tych o najdłuższym czasie działania) po czym zaszarżuj na gada.
Całkiem prawdopodobne że przy pierwszym podejściu (i być może paru następnych) Firkraag zmiecie całą Twoją drużynę ale nawet jeśli teraz nie zdołasz go pokonać to pamiętaj aby wrócić do niego później i dokończyć sprawę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 03.10.2008 o 17:04, raven91 napisał:

Zabiłem maga i uwolniłem dziecko.Mam teraz wrócić walczyć ze smokiem czy zakończyć już
to zadanie i wrócić do chaty ojca dziecka?

Do Firkraga możesz wrócić kiedy zechcesz. Ale na twoim miejscu sprawdziłbym się i próbować go ubić ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 03.10.2008 o 17:25, bartog123 napisał:

Do Firkraga możesz wrócić kiedy zechcesz.


Kiedy chce tzn w tym rozdziale czy w każdym następnym momencie gry też będę mógł wrócić?Bo mówiąc szczerze to na razie jestem trochę za słaby na tego smoka.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 04.10.2008 o 07:45, raven91 napisał:

> Do Firkraga możesz wrócić kiedy zechcesz.

Kiedy chce tzn w tym rozdziale czy w każdym następnym momencie gry też będę mógł wrócić?Bo
mówiąc szczerze to na razie jestem trochę za słaby na tego smoka.

Na jakiś czas opuścisz kontynent więc stracisz tam dostęp, potem jednak znowu na niego powrócisz (a wiec znowu będziesz mógł się tam wybrać)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jestem teraz w trakcie misji pogrzeb ojca Nalii,rozmawiałem z tym odgrażającym się lordem i on powiedział że jeszcze się spotkamy,gdzie mam się udać żeby wykonać tę misję do końca?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ten, co chce przejąć warownię? jeśli tak, to po paru questach "zamkowych" przyjdzie posłaniec z nowiną, że atakuje twoją twierdzę, i wtedy sie wszystko rozwiąże.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.


Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować