Zaloguj się, aby obserwować  
Alamar

Baldur's Gate 2 - Temat ogólny

21790 postów w tym temacie

O kurka, zauważyłem że zamiast pakować Minscowi do ''broni dwuręcznych'' dałem aż 2 atuty na ''walke jedna bronią''. Czy ten atut też działa na tych posługujących się bronią dwuręczną(sądząc po nazwie tak, ale zdaje mi się że to się tyczy tylko walczących jedną jednoręczną bronią)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 21.01.2007 o 17:43, misioo napisał:

O kurka, zauważyłem że zamiast pakować Minscowi do ''broni dwuręcznych'' dałem aż 2 atuty na
''walke jedna bronią''. Czy ten atut też działa na tych posługujących się bronią dwuręczną(sądząc
po nazwie tak, ale zdaje mi się że to się tyczy tylko walczących jedną jednoręczną bronią)


umiejeytnosc poslugiwania sie jedna bronia dotyczy osob walczacych bronia jednoreczna (bez tarczy)
za wladowanie punktow w ta umiejetnosc uzyskuje sie za to bonusy do klasy pancerza. (oczywiscie kiedy walczysz bronia jednoreczna)

broni oburecznych to nie dotyczy... bo jest przeciez dla nich oddzielna umiejetnosc w ktora laduje sie gwiazdki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 21.01.2007 o 14:58, kamiln napisał:

Proponuję rzucić na mającego najwięcej pż woja czar "ochrona przed energią negatywną"(do
kupienia w świątyniach
lub po przyłączeniu aerie
z promenady), wyposaż go w mieczyk, najlepsze przedmioty ochronne, wbiegnij w środek największej
grupy, i kiedy
zbiorą się wokół niego użyj promienia- 3/4 padnie a resztę wykończysz bez problemu

Negatywnej energii nie znalazłem w 3 świątyniach i 3 sklepach :/
Dałem szefowi amulet niewrażliwości, zrobiłem wszystkich niewidzialnymi. Na szczęście wszystkie Wampy oprócz jednego na czatach w kupie stały.
Szef przywalił ze Słonecznego promienia i 2 się nóżkami nakryły, jeden się ledwo na nogach trzymał, a 2 inne też były pokancerowane. Jaheira i 2 mięśniaków zajęli się tym zdrowym co na czatach stał, czarodzieje nawalali tymi kamykami Melfa. Wszyscy oczywiście na Przyspieszeniu.
Udało się za drugim razem, dzięki.

>^ a przedewszystkim czar przyspieszenie! On zawsze potrafi z walki nie do wygrania zrobić banalną potyczkę.
Liszka z dzielnicy Mostów tak załatwiłem. 3 razy do niego podchodziłem. W końcu zrobiłem tak: uwolniłem go i uciekłem na górę. Poczekałem aż mu zejdą czary i dwoma mięśniakami na Przyspieszeniu wparowałem. Zdążył rzucić dwa czary :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 22.01.2007 o 00:30, Icestalker napisał:

Widziałem, że grałeś z modem Tashia. Chciałem się zapytać gdzie mogę ją znaleźć.

A co to za mod?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 21.01.2007 o 14:58, kamiln napisał:

No to musisz zadziałać kodem, osobiście tego nie cierpię, ale nie ma innego wyjścia więc :
CLUAConsole:CreateItem("key02")

To teraz kolejne pytanie z cyklu niedyskretnych. Gdzie się wpisuje kod? Nigdy w życiu nie czitowałem :P
I wielkie dzięki za Wampiry, smok już gryzie glebę :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 23.01.2007 o 08:47, Songohan1986 napisał:

ludzie. Zjechała mi się 2 CD od tej gry. Zarejestrowałem ją ale nie mam opcji "wymień". Czyżbym
musiał kupować nowy egzemplarz???

Brak opcji wymiany oznacza, że nia ma już żadnych egzemplarzy na magazynie. Pozostaje więc kupno nowego egzemplarza. Z tym jednak też możesz mieć problem, bo w sklepach raczej Baldura nie dostaniesz, pozostaje Allegro. Ale wstrzymaj się, bo chodzą słuchy, że CDP ma zamiar wydać sagę jeszcze raz. :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 23.01.2007 o 09:37, Greeder napisał:

To teraz kolejne pytanie z cyklu niedyskretnych. Gdzie się wpisuje kod? Nigdy w życiu nie czitowałem :P

Ja też, ale przeglądałem strony o grach, to się widziało. Musisz w pliku baldur.ini dopisac pod [program options] linijkę:
Debug Mode=1
potem wciskasz bodajże spacja+ctrl, lub ctrl+tab i wpisujesz to co powiedziałem wcześniej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Odkryłem ciekawostkę - otóż o ile w BG2 jest ograniczenie ilości przyzywanych istot do 5, to najwyraźniej nie obowiązuje ono jeśli potwory te są przyzywane przez inne postaci przyzwane przez nas. I tak - grając np. czarownikiem rzucam czar "zwodniczy sobowtór" , po czym wzywam ile wlezie czar "niewidzialny mysliwy" (ten jest najlepszy bo trwa 9 godzin, więc nie przejmuję się czasem, poza tym niewidzialni myśliwi są np. kompletnie odporni na psionikę, a jako że są niewidzialni to wrodzy magowie nie rzucają na nich czarów, jedynie te obszarowe). Po kilku powtórzeniach mam grupę 20-30 myśliwych. Przy tej ekipie nawet Kangaax zdurniał i dał się spokojnie i bezstresowo zadziobać czarami.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Hmm bardzo ciekawe. Nie spodziewałem się, że poznam jeszcze jakąś sztuczkę ale moja niewiedza pewnie wynika z tego, że rzadko używam przywołań :D. Super patent. Koledzy oniemieją. Dziękli.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 23.01.2007 o 18:16, Mistiq napisał:

hmm bardzo interesujace... chetnie to wyprobuje mimo ze nie bawie sie nigdy w przywolania ^_^


Czasem warto, zwłaszcza jak gra się samotną postacią, ale akurat niewidzialni myśliwi są rewelacyjni w walce z łupieżcami umysłu ze względu na całkowitą odporność na ich ataki. No i z magami radzą sobie dobrze - chociaż zaklęcie śmierci jest nieubłagane i 100% skuteczne ;-) Poza nimi w/g mnie warto rzucać chyba tylko czar Miecz Mordenkainena (m. in. ze względu na dużą odporność na magię i obrażenia), przyzwanie Planetara i przyzwanie żywiołaków z 7 poziomu magii kapłańskiej.
Poza tym inne przyzwania to raczej strata czaru i czasu.
Chyba że czar Brama, ale to tak jakby z innej beczki. :-)))

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dnia 23.01.2007 o 18:50, Amistan napisał:

Czasem warto, zwłaszcza jak gra się samotną postacią, ale akurat niewidzialni myśliwi są rewelacyjni
w walce z łupieżcami umysłu ze względu na całkowitą odporność na ich ataki. No i z magami radzą
sobie dobrze - chociaż zaklęcie śmierci jest nieubłagane i 100% skuteczne ;-) Poza nimi w/g
mnie warto rzucać chyba tylko czar Miecz Mordenkainena (m. in. ze względu na dużą odporność
na magię i obrażenia), przyzwanie Planetara i przyzwanie żywiołaków z 7 poziomu magii kapłańskiej.
Poza tym inne przyzwania to raczej strata czaru i czasu.
Chyba że czar Brama, ale to tak jakby z innej beczki. :-)))


wiem ze przyzwania sa dobre.. generalnie to ja w BG probowalem juz wzystkiego tyle ze przyzwania to nie jest moj styl (mam wlasne taktyki na kazdego rodzaju przeciwnikow)
No i co do skutecznosci przyzwanych istot to sie z Toba w zupelnosci zgadzam ^_^

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dnia 22.01.2007 o 11:58, shinian napisał:

www.google.pl+"Tashia download"+0.15 sek+1 kliknięcie= http://www.spellholdstudios.net/mods/tashia/
Enjoy:)


Chodzilo raczej, gdzie moge ja znalezc w samej grze, szukalem przez pol godziny a mod dawno zainstalowalem. Po pol godzinie dowiedzialem sie, ze siedzi w oberzy w Targowie..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 22.01.2007 o 14:23, Amistan napisał:

> Widziałem, że grałeś z modem Tashia. Chciałem się zapytać gdzie mogę ją znaleźć.
>
A co to za mod?


Dodaje bardzo fajnego NPC. Czarownice Tashie o neutralnym dobrym charakterze. Statsy moga przyprawic o wybuch smiechu, ale sama Tashia jest genalna osobka z ciekawymi czarami. Teraz gram:

Ja - Woj/Mag
Saerileth - Paladyn
Yasraena - Woj
Chloe - Woj
Amber - Woj/zlodziej (dwuklasowiec)
Tashia - praktycznie jedyna postac czarujaca

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 26.01.2007 o 06:19, Icestalker napisał:

Dodaje bardzo fajnego NPC. Czarownice Tashie o neutralnym dobrym charakterze. Statsy moga przyprawic
o wybuch smiechu, ale sama Tashia jest genalna osobka z ciekawymi czarami. Teraz gram:


I tu moje pytanie: jest jej przetłumaczona - polska wersja? czy musze nastawic się na granie ininglisz?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.


Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować