Zaloguj się, aby obserwować  
Alamar

Baldur's Gate 2 - Temat ogólny

21790 postów w tym temacie

A ja mam osobiście jedno pytanie.. Czy można zmienić, np. w shadow keeperze, to z kim romansuje główny bohater? Bo na moje nieszczęście dialog miedzy Aerie i Viconią odbył się na początku Kuli Sfer, która w 2 rozdziale z niezbyt rozwiniętą drużyną, specjalnie łatwa nie jest. ;P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 08.10.2009 o 13:21, zBiK93ck napisał:

To super! Na pewno w najbliższym czasie kupię Legendy RPG.

Jak już masz baldura to kupować nie trzeba, wszelakiej maści mody są darmowe (widescreen też)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dobra.. Udało mi się przemęczyć następne walki z kitajcami w kuli sfer, poszło nawet łatwiej niż za pierwszym razem. Jednak woj/mag w pierwszym rzędzie potrafi nieźle przerzedzać wrogów. ;]

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 08.10.2009 o 11:02, TetraGramaton napisał:

...po kij ci punkty na charyzmę skoro potem będziesz mógł ją podnieść dzięki płaszczu
nimfy.
Bard musi mieć wysoką inteligencję najlepiej na maxa aby mógł zapamiętać jak największą
liczbe czarów,
sił daj mu tak 15, 16 bo potem i tak będzie można ją łatwo podbić jakimiś miksturami
których jest od cholery albo pasami, daj mu też wysoką mądrość, 15,16. W sumie jeśli
będziesz cierpliwy to może wyrzucisz w końcu staty średnio po 16, 17.
Zwykle charyzmy na surowo daje po 5 - 8 punktów.


A ja znam przykład, co prawda ze zmodowanej gry, gdzie naturalna charyzma - min. 16 - jest NIEZBĘDNA.
Mod Saerelith.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 09.10.2009 o 07:08, jasparr napisał:

A ja znam przykład, co prawda ze zmodowanej gry, gdzie naturalna charyzma - min. 16 -
jest NIEZBĘDNA.
Mod Saerelith.

Nie dzięki modom tylko takie są zasady AD&D a dokładnie chodzi o paladyna.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 09.10.2009 o 21:31, TetraGramaton napisał:

> A ja znam przykład, co prawda ze zmodowanej gry, gdzie naturalna charyzma - min.
16 -
> jest NIEZBĘDNA.
> Mod Saerelith.
Nie dzięki modom tylko takie są zasady AD&D a dokładnie chodzi o paladyna.


Dobrze mówi. Podczas rozwijania romansu z Saerelith jeśli postać miała charyzmę mniejszą niż 16 to romans padał. Żadne płaszcze/pierścienie/inny shajz nie pomagał.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 09.10.2009 o 23:30, d0nut napisał:

Dobrze mówi. Podczas rozwijania romansu z Saerelith jeśli postać miała charyzmę mniejszą
niż 16 to romans padał. Żadne płaszcze/pierścienie/inny shajz nie pomagał.


Ou, a cóż to za mod, bo nie kojarzę?
Osobiście czekam na ukończenie mod z Imoen :(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 09.10.2009 o 23:37, Ichibanboshi-kun napisał:

> Dobrze mówi. Podczas rozwijania romansu z Saerelith jeśli postać miała charyzmę
mniejszą
> niż 16 to romans padał. Żadne płaszcze/pierścienie/inny shajz nie pomagał.

Ou, a cóż to za mod, bo nie kojarzę?


romans z 15letnią paladynką.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mod dodaje bardzo dużo nowych dialogów, kilka nowych obszarów, nowe questy. Ogólnie jest dobrze zrobiony od technicznej strony. Jednak nie każdemu się spodoba (mnie się średnio podobał), choćby ze względu na wiek Saerileth, czy jej osobowość. Dziewczę mówi też z dziwnym akcentem i używa specyficznego języka (sporo nieużywanych już angielskich słów, więc czasem przydaje się dobry słownik).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Pozwolę sobie dodać, że ludzie o upodobaniach podobnych do pedobear''a nie mają na co liczyć bo:
a) "scen" łóżkowych nie ma - romans jest bardziej oparty na relacjach i uczuciach niż na siłowaniu się w śpiworze
b) dla pedobear''a i tak jest zbyt stara ;P

Dla mnie był to bardzo dobrze zrobiony i przemyślany mod. Jak wspomniał Xanax od strony technicznej był naprawdę świetny. Jej specyficzny język dodawał imo jeszcze więcej klimatu.
Pamiętam, że pisałem do autora mail''a z pytaniem co zrobiłem źle bo odłączała się od mojej drużyny tuż przed walką finałową SoA. Jeden durny, zły, chciwy wybór i całe piekło od nowa... ale warto było X]

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 10.10.2009 o 13:42, d0nut napisał:

Jeden durny, zły, chciwy wybór i całe piekło
od nowa... ale warto było X]

Cóż nie na darmo nazywają czasami Paladynów Lawful Stupid (zero zdrowego, cynicznego podejścia do życia), ale mod brzmi ciekawie. Saerelith, tak ??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

To nie wynika z samego podręcznika, bardziej jest uwarunkowane fabularnie. Bazowa charyzma znacząco wpływa na interakcję miedzy postaciami (szczególnie gdy są konflikty), Pierścień wpływa tylko na rozmowy z niezależnymi i ceny, wysoka bazowa pomaga utrzymać drużynę w kupie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem w jakim temacie to napisać, więc zrobię to tutaj, mianowicie czy ktoś kupił Legendy RPG i wie jaka jest zawartość dodatkowa typu płyta z soundtrackiem, poradnik?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mam takie pytanie, właśnie wyszedłem z Twierdzy Strażnika i przechodziłem ją z poradnikiem i w poradniku było napisane ze jak pogadam z Ta zjawą Helma i powiem ze uratuje Derdana i ona mi da zwój rytuału i jak go użyje na zewnątrz twierdzy to zamkną się wejścia do Uwięzionego ale zostanie mała szczelina przez która będę mógł wejść i go zabić, może mi ktoś powiedzieć gdzie ta szczelina się znajduje dokładnie?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem co to za poradnik ale sprawa wygląda inaczej - szczelinę wykorzystuje Uwięziony aby uwolnić Twoją drużynę. Po spotkaniu ze zjawą masz 3 wybory:
1) Zejść do Uwięzionego i walczyć z nim w obronie upadłych Helmitów

Spoiler

(lub raczej tego co z nich zostało
)


2) Nie robić nic i odejść z Twierdzy Strażnika
Spoiler

(najgorsze rozwiązanie bo uwolniony Uwięziony i tak Cię dopadnie)


3) Odczytać zwój i zapieczętować celę Uwięzionego - w takim wypadku nie możesz już się do niej ponownie dostać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.


Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować