Zaloguj się, aby obserwować  
Alamar

Baldur's Gate 2 - Temat ogólny

21790 postów w tym temacie

Obawiam się, że tak się właśnie musi dziać i jest to jak najbardziej zgodne z fabułą, bo przecież Yoshimo jest w Czarowięzach i tam ginie, więc niby jak miałbyś go móc dołączyć? :D Jeśli koniecznie go chcesz to chyba musisz się pofatygować i ściągnąć jakiegoś moda. Wiem, że na pewno Tortured Souls zawiera wątek odkupienia Yoshimo, ale nigdy w niego nie grałem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 21.06.2006 o 12:58, szopen666 napisał:

:( nie mam problem zrobile tak jak przeczytale zeby uratowac yoshimo zostawile go w knajpie
w miescie przy czarowiezach ale dobra jest tam ale nie nadarzam tam doniehgo podejsc po zaraz
umiera:( mozxe ktos mi mogl pomuc z tym:(


Mógłbyś pisać nieco bardziej po polsku? ;)

Jeżeli zostawi się Yoshimo w Athkatli, to rzeczywiście umiera. :)

Są dwa proste sposoby, żeby zatrzymać go w drużynie (jest i więcej, ale inne są bardziej skomplikowane). Jeden z nich to mod. :) Instalujemy i po problemie. Drugi to zabić go przed zdradą i wskrzesić kiedy już znajdziemy się w labiryncie pod Przytułkiem. Nie wiem dlaczego, ale ten sposób nie wszystkim działa. U niektórych znika portret Yoshimo po śnie, który przechodzimy w Przytułku.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 21.06.2006 o 13:15, szopen666 napisał:

ehhh kto jest jeszcze dobrym zlodziejem??


Jan Jansen spisuje się całkiem nieźle:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 21.06.2006 o 13:15, szopen666 napisał:

ehhh kto jest jeszcze dobrym zlodziejem??

Poza Janem jansenem i Yoshimo NIE ma innego mogącego awansować złodzieja.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ze złodziei do wyboru masz:
- Yoshimo (do czasu - jak sam wiesz)
- Jana Jansena (gnom, złodziej/iluzjonista, rzuca świetne teksty, czary też niczego sobie, a i złodziejem jest niezłym)
- Nalię (człowiek, złodziej/mag - przy czym to mag jest aktywną klasą, więc jako złodziej nie awansuje)
- Imoen (tak jak u Nalii)
Jeśli chodzi o obie kobitki, to od biedy mogą być złodziejkami, ale Jansen sprawdzi się w tej roli znacznie lepiej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 21.06.2006 o 10:17, wanan napisał:

> Calun Pogrzebowy potzrebny jest do zobaczenia niewidzialnego demona w korytarzu
ktorym trzeba przejsc dalej do wiezienia na wyszym poziomie



Tu już coś pomieszałeś. Po zabiciu żywiołaka który jest widoczny tylko po założeniu maski. Możesz dostać się do grobowca króla Stromma III (albo coś w podobnie) i zabrać mu parę rzeczy z trumny ;p (m.in. Smoczy miecz (długi) i tarczę (średnia tarcza) - oba przedmioty przydają się w walce ze smokami, zrobione se zkóry czerwonego smoczka.
Przy wychodzeniu z grobowca, panienka, która kazała ci go zbadać zagrodzi ci drogę i razem z ekipą bedize chciała odzyskać skarby

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 21.06.2006 o 13:54, Latniak napisał:

> > Calun Pogrzebowy potzrebny jest do zobaczenia niewidzialnego demona w korytarzu

> ktorym trzeba przejsc dalej do wiezienia na wyszym poziomie
>


Tu już coś pomieszałeś. Po zabiciu żywiołaka który jest widoczny tylko po założeniu maski.
Możesz dostać się do grobowca króla Stromma III (albo coś w podobnie) i zabrać mu parę rzeczy
z trumny ;p (m.in. Smoczy miecz (długi) i tarczę (średnia tarcza) - oba przedmioty przydają
się w walce ze smokami, zrobione se zkóry czerwonego smoczka.
Przy wychodzeniu z grobowca, panienka, która kazała ci go zbadać zagrodzi ci drogę i razem
z ekipą bedize chciała odzyskać skarby

Ty no masz racje...:-) tera se przypomnialem ...przypomnialem tez ze jest tam swietny miecz do kompletu rzeczy z czerwonego smoka ;nie radze pokazywac sie z takowymi pod reka w obecnosci jakiegokolwiek smoka:-) bo nawet nioe pogadasz odarzu ci zaatakuje jak to zobaczy/tyle sie tam dzieje ze juz niepamietam co kiedy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mam pewne pytanie...a mianowicie jak wskrzesic Aerie po tym jak została zarażona wampiryzmem przez Bodhi? Nie mam zielonego pojecia jak to zrobic ;/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 21.06.2006 o 15:13, Kwiecus napisał:

Mam pewne pytanie...a mianowicie jak wskrzesic Aerie po tym jak została zarażona wampiryzmem
przez Bodhi? Nie mam zielonego pojecia jak to zrobic ;/

Światynia Oghmy w Dokach + Serce Bodhi + ciało Aerie. W światyni skierują Cie do kolesia, który ma ksiegę z zakleciem i potem lecisz do kapliczki w ruinach na wzgórzach Umar. Tak przynajmniej mi sie przypomina, że tak było.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Hehe, wyłapałem błąd na Przystani :P

W "Historii powstania BG" jest błąd:

Potrzebny był ktoś, kto mógłby wyłożyć jakąś większą sumę pieniędzy na projekt. Pomocną dłoń BioWare znalazło w Interplay''u, który po dorzuceniu kilku pomysłów, zgodził sie zostać wydawca gry. Sprawa była o tyle prostsza, ze Interplay posiadał licencje na wykorzystanie systemu AD&D. W ten sposob rozpoczęła sie produkcja gry, która znamy dzisiaj jako Baldrur''s Gate.

Ja tam nie znam takiej gry :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A tak przy okazji, to nigdy, przenigdy nie używajcie edytora Nvu do robienia strony. :) Kod wygląda po prostu masakrycznie. Ja z chwilowego braku innego edytora (poza Notatnikiem ;)), użyłem go do zrobienia dwóch podstron na Bezpiecznej Przystani ("Historia powstawania BG" i "Icewind Gate 2"). Tą pierwszą właśnie doprowadziłem do porządku, a w tej drugiej możecie sobie zobaczyć źródło strony (jeśli zdążycie ;)). Tragedia. Na szczęście ten koszmar już się skończył i mam profesjnalny edytor. :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Zamieszczę screena. :) A co mi tam. ;)

Ku chwale potomnych, screen kodu strony z cyklu "czym nie należy robić stron internetowych". ;) Tak w ogóle, to bardzo negatywnie zaskoczył mnie ten Nvu. Mówię Wam jeszcze raz: nie zbliżajcie się do niego. :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam. Mam takie pytanko w Saradush w domu kupca, który porwał dzieciaka w piwnicy pod pułapką jest jakaś dźwignia. Po rozbrojeniu pułapki dźwignia jest automatycznie włączana i słychać w oddali, że się coś przesuwa. No tak tylko sprawa taka, że co?? Hmm nic nie zauważyłem, żadnej rożnicy, co robi ta dźwignia??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.


Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować