Zaloguj się, aby obserwować  
Alamar

Baldur's Gate 2 - Temat ogólny

21790 postów w tym temacie

Dnia 26.07.2006 o 12:56, Krzysiek xD napisał:

Tak samo zabijanie demi-liszów np. Kangaxxa za pomocą zwoju Ochrony przed Nieumarłymi to co
to za wyzwanie? Ja w ten sposób zaraz po wyjściu z lochów Irenicusa go zabiłem (najpierw jednego
lisza żywiołów czy co to tam był, drugą część szkieletu sobie dodałem :P). Bez sensu tak walczyć,
albo wykorzystywać bugi typu "lurowanie po jednym" i "zabijanie chmurami na bezpieczną odległość".
Te bugi zostały naprawione dopiero w IwD II :|

Przydałby się modzik naprawiający te błędy... I dodający trochę... "inteligencji" potworkom...
Bo głupota to takie coś jak moja drużyna bije jakiegoś króla, a reszta jego sług czeka aż zginie
lub aż my podejdziemy do nich bo im się nie chce... Tak samo ma się sprawa z Irenicusem w Otchłani.
Zabijasz jego mamidła i sobowtóry, potem czekasz aż ucieknie, zabijasz demony i czekasz aż
jemu przeminą czary ochronne i lejesz ile wlezie. Mam nadzieję że ktoś z BioWare kto zna polski
język przeczyta to!


Jest mod utrudniający grę. MIanowicie mod "Tactics" dodaje on sporo "inteligencji" potworkom. Tak że uciułać bodhi podczas pierwszej ekterminacji weampirów prawie się nie da. Grałem W/M/Z i od czasu do czasu ją trafiałem (nie miałem jeszcze takicxh wypaśnych statów jak teraz ;p), ale i tak ona zaraz zdejmowała mi wszystkie kamienne skóry i lustrzane odbicia, tyle ataków miała. Jedynym wyjściem było przetrwać parę rund żeby dała ci spokój i uciekła. Gdy poszedłem już na dobre zabić Bodhi to miała całkiem niezłą nową obstawę, na szczęscie drizzt troche ich osłabił a potem sam padł (sejmitary i kolczuga za free :)
Także smoki są o wiele inteligentniejsze, używają swych czarów na bardizej efektywne sposoby. Irenicus został również ulepszony... a na Knagaaxa nie działa pro-undead scroll :p Ani atak z odległości (chmury) bo się do ciebie przyteleportuje

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 26.07.2006 o 14:19, Latniak napisał:

> Tak samo zabijanie demi-liszów np. Kangaxxa za pomocą zwoju Ochrony przed Nieumarłymi
to co
> to za wyzwanie? Ja w ten sposób zaraz po wyjściu z lochów Irenicusa go zabiłem (najpierw
jednego
> lisza żywiołów czy co to tam był, drugą część szkieletu sobie dodałem :P). Bez sensu tak
walczyć,
> albo wykorzystywać bugi typu "lurowanie po jednym" i "zabijanie chmurami na bezpieczną
odległość".
> Te bugi zostały naprawione dopiero w IwD II :|
> > > Przydałby się modzik naprawiający te błędy... I dodający trochę... "inteligencji" potworkom...

> Bo głupota to takie coś jak moja drużyna bije jakiegoś króla, a reszta jego sług czeka
aż zginie
> lub aż my podejdziemy do nich bo im się nie chce... Tak samo ma się sprawa z Irenicusem
w Otchłani.
> Zabijasz jego mamidła i sobowtóry, potem czekasz aż ucieknie, zabijasz demony i czekasz

> jemu przeminą czary ochronne i lejesz ile wlezie. Mam nadzieję że ktoś z BioWare kto zna
polski
> język przeczyta to!

Jest mod utrudniający grę. MIanowicie mod "Tactics" dodaje on sporo "inteligencji" potworkom.
Tak że uciułać bodhi podczas pierwszej ekterminacji weampirów prawie się nie da. Grałem W/M/Z
i od czasu do czasu ją trafiałem (nie miałem jeszcze takicxh wypaśnych statów jak teraz ;p),
ale i tak ona zaraz zdejmowała mi wszystkie kamienne skóry i lustrzane odbicia, tyle ataków
miała. Jedynym wyjściem było przetrwać parę rund żeby dała ci spokój i uciekła. Gdy poszedłem
już na dobre zabić Bodhi to miała całkiem niezłą nową obstawę, na szczęscie drizzt troche ich
osłabił a potem sam padł (sejmitary i kolczuga za free :)
Także smoki są o wiele inteligentniejsze, używają swych czarów na bardizej efektywne sposoby.
Irenicus został również ulepszony... a na Knagaaxa nie działa pro-undead scroll :p Ani atak
z odległości (chmury) bo się do ciebie przyteleportuje


Mmm... Nieźle brzmi : > Myślę, że gdy zdobędę trochę więcej wprawy w grze to spróbuję tego. Dziękuję :)

A co do IwG to nie wiem czy warto instalować - nie wiem na przykład czy czary, których w IwD 2 nie ma będą kasowane czy nie, a nie chciałbym : (

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 26.07.2006 o 15:14, Krzysiek xD napisał:

A co do IwG to nie wiem czy warto instalować - nie wiem na przykład czy czary, których w IwD
2 nie ma będą kasowane czy nie, a nie chciałbym : (


Cały silnik gry to silnik z IwD II. To jest tak jakbyś grał w IwD II tylko zamist tamtej fabuły miał fabułe z BG2. Tak przynajmniej mi się wydaje. Nie próbowałem nigdy bo słyszałem (czytałem) że IwG jest strasznie zabugowane narazie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 26.07.2006 o 20:34, Wirus napisał:

Witam możecie mi podać największą ilość punktów z których "zbudowaliście" swojego herosa


U mnie to chyba obecna postać jest najsilniejsza, coś koło 96 pkt (+/- 1).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 26.07.2006 o 20:34, Wirus napisał:

Witam możecie mi podać największą ilość punktów z których "zbudowaliście" swojego herosa

Duuużo. I raczej nie jesteś w stanie zrobić takiej szybciej niż w 5 godzin:-).
U mnie to był paladyn o sumie 104 punkty.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dnia 26.07.2006 o 20:51, Budo napisał:

U mnie to chyba obecna postać jest najsilniejsza, coś koło 96 pkt (+/- 1).


Aha i żeby nie było, te moje postacie robię po pół godziny i nie dłużej bo mi sie nie chce :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 26.07.2006 o 22:08, Szymon123456789 napisał:

mam jedna rzecz czemu jak sie zmienie w zabojce to po jakims czasie zadaje mi obrazenia i zaraz
gine??


Po prostu skaza Bhaala prawdopodobnie chce przejąć nad Tobą kontrolę, a to Cię zabija, szczególnie mogę twierdzić że to przez utratę duszy. Gdy będziesz otrzymywał już około 10 punktów obrażeń to zmień się z powrotem. Warto tego używać głównie jeśli punkty życia spadną Ci poniżej 100 - przemiana w zabójcę daje Ci zawsze maximum 100 punktów życia, a u mnie - chociaż nie wiem jak u Was - leczy mi te 100 pkt. Bardzo przydatne dla magów :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

wie ktos moze jak zabiac tego cholernego kangaxxa ?:P probowalem juz tyle razy i nic...ciagle moj "poor" hero ginie :<

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 26.07.2006 o 22:35, ma5b napisał:

wie ktos moze jak zabiac tego cholernego kangaxxa ?:P probowalem juz tyle razy i nic...ciagle
moj "poor" hero ginie :<

Musisz rzucić na bohatera, który będzie walczył z kangaxxem czar ochrona przed magią / z zielonego zwoju, do kupienia u Ribalda/ i oczywiście musisz mieć broń conajmniej +4. Mag morze rzucać melfy, przydaje się też proca Everarda.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 26.07.2006 o 22:35, ma5b napisał:

wie ktos moze jak zabiac tego cholernego kangaxxa ?:P probowalem juz tyle razy i nic...ciagle
moj "poor" hero ginie :<


Taktyka dla noobów - zwój Ochrony przed Nieumarłymi lub Negatywną energią. Dla tych lepszych: paladyn z przyspieszeniem i Karsomirem - rula. Tylko mag jeszcze z sekwencerem wyłomów lub czegoś takiego. Tożto banalne.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Problem z Jaheirą i Viconią - błąd gracza czy bug?
Gram w BG2 po raz czwarty (pierwszy raz z modem TDD) i nigdy nie zetknąłem się z takim problemem. Drużyna: Korgan, Minsc, Yoshimo, Jaheira i Viconia. Razem już od pewnego czasu i do tej pory żadnych gróźb odejścia, ostrzeżeń itp. Nagle na Umar Hill klikam na latarnię, blokuję drużynę i każę im iść do danego miejsca. Idą, idą i… moja postać, Korgan, Minc i Yoshimo dochodzą, a Jaheira i Viconia zatrzymują się w pewnej odległości i nie chcą iść dalej. Obie postacie funkcjonują tak samo, tj: klinam – pokazuję gdzie mają iść – robią 1-2 kroki i znowu stają – i tak do skutku aż dojdą do grupy. Praktycznie nie da się grać w ten sposób.
Nie pomogło: zmiana formacji, zmiana ustawienia w grupie (zawsze te same postacie opóźniają), restart gry ani kompa. Nie zdążyłem sprawdzić czy pomaga odłączenie od drużyny i ponowne przyłączenie. Jeśli ktoś wie, co się stało i jak temu zaradzić to proszę o pomoc.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 27.07.2006 o 08:58, jasparr napisał:

Problem z Jaheirą i Viconią - błąd gracza czy bug?

Bug, jeśli już o to pytasz....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 27.07.2006 o 08:58, jasparr napisał:

Gram w BG2 po raz czwarty (pierwszy raz z modem TDD) i nigdy nie zetknąłem się z takim problemem.


TDD to największy, podobno najlepszy ale i najbardziej zabugowany mod do bg2:P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 27.07.2006 o 09:11, lampak napisał:

> Problem z Jaheirą i Viconią - błąd gracza czy bug?
Bug, jeśli już o to pytasz....

Dzięki za odpowiedź na pierwszą część pytania.
A czy znasz na to jakieś lekarstwo? Strasznie nie chciałbym usuwać tych postaci z drużyny, bo z kim będę wtedy romansował... z Korganem?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 27.07.2006 o 09:32, jasparr napisał:

A czy znasz na to jakieś lekarstwo? Strasznie nie chciałbym usuwać tych postaci z drużyny,
bo z kim będę wtedy romansował... z Korganem?


reinstal gry. Jaką masz wersje? weidu czy no-weidu??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.


Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować