Zaloguj się, aby obserwować  
Alamar

Baldur's Gate 2 - Temat ogólny

21790 postów w tym temacie

Dnia 18.12.2006 o 14:14, Amistan napisał:

Poziom życia schodzi mu do "bliski śmierci", czytam ten znany tekst o piekle ognia i takie
tam bzdury no i...
NIC!!!
Jak był tak jest. Tłukę go ile wlezie i nic.


to jest bug gry, wystarczy load i powinno być OK

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dnia 19.12.2006 o 01:46, Mistiq napisał:

najlepszy i najlatwiejszy sposob na Demi-Lisza jest inny :)
zakupienie zwoju odpornosci na magie (rzucic go na kolesia ktory ma jakas dobra bron (np. Keldron
z Karsomirem)) i wiooo.
jezeli ktos jest pod wplywem zwoju odporonosci na magie to uwiezienie na to osobe nie dziala

twoj punkt szosty mozna zatem skreslic ;) (mam na mysli to odnosnie modlitwy)


A ja się w zwoje nie bawię. Zresztą Keldorn i tak ma 50% odp na magię dzięki Karsomirkowi. I chyba jeszcze Demi-Lisz ma czary zdejmujące odporności ignorujące odp. na magie itp i obniżające ją.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 19.12.2006 o 07:10, siwymaster napisał:

to jest bug gry, wystarczy load i powinno być OK


Load nie wystarczył, tylko reinstall Tacticsa.

>Mistiq -
to jednak było w Portraits, wystarczyło zmienić tam właśnie nazwę pliku,

>Icestalker -
okauje się że Zwój odpornosci na magię daje odporność PERMANENTNĄ, również na czary zmniejszające odporność na magię. Nie działa po prostu NIC, poza oczywiśie Zatrzymaniem Czasu
Warto chyba taki jeden nosić przy sobie na wszelki wypadek, nie?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dnia 19.12.2006 o 12:25, Amistan napisał:

>Icestalker -
okauje się że Zwój odpornosci na magię daje odporność PERMANENTNĄ, również na czary zmniejszające
odporność na magię. Nie działa po prostu NIC, poza oczywiśie Zatrzymaniem Czasu
Warto chyba taki jeden nosić przy sobie na wszelki wypadek, nie?



Tak? A w opisie czaru pisze, że ignoruje się wszystkie odporności, niezależnie od okoliczności. "Odporność celu na magię nie ma żadnego wpływu na działanie zaklęcia".

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 19.12.2006 o 12:29, Sareavok1 napisał:

No cóż jak są bugi to trzeba sobie jakoś radzić. Nawet koda(chita) walnąć i już jest ;).


Oooo, cheatować się chcę, co? Czyn karalny: -100,000 EXP i ostrzeżenie od Zakapturzonych Czarodziei. ;P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

ale zaufaj mi ze to naprawde dziala bo ja tak zwsze przechodze i nigdy nie bylo sytuacji ze mi zmniejszona odpornosc kiedy bylem pod wplywem zwoju!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 19.12.2006 o 13:06, Icestalker napisał:

Oooo, cheatować się chcę, co? Czyn karalny: -100,000 EXP i ostrzeżenie od Zakapturzonych Czarodziei.
;P

Te tipsy i tak nic nie pomagają bo jak grać nie będziesz umiał to smoka nie zatłuczesz ;].
W IWDII jest kod na nisczenie BN''ów za pomocą kliknięcia ale za to sie nawet nie dostaje doświadczenia.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam! Mam takie pytanko. Słuszałem o nowym modzie subrace weimera. niestety nie mam aktualnie ani baldura ani czasu,ale zbliżaja się święta, i mam zamiar sobie troszke poużywać:)

ps. czy konwersacja BG+OzWM i BDII+TB działa z TDD nie weimerowską wersją? Bo nieźlee byłoby mieć to wszystko razem, tlko że TDD z Big picture(czy jakoś) tak może się gryźć.

pps.a jedynka jest już dostępna czy jeszcze nie??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 19.12.2006 o 16:53, Sareavok1 napisał:

W IWDII jest kod na nisczenie BN''ów za pomocą kliknięcia ale za to sie nawet nie dostaje doświadczenia.


nie jestem pewien ale w BG też tak jest, aczkolwiek nie damreki uciąć, nigdy nie kożystałem:P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

a propos subrace, ktoś może używał?wiem że zmienia rasy poszczególnych NPC, nie ma tylu bugów jak poprzednie wersje i jest znacznie bardziej zbalansowany
PS. sorki że na trzy razy, coś mię dzis zakręciło:):):)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 19.12.2006 o 01:39, Icestalker napisał:

> Bo to nie jest niezwykłe, jak Wekiera Zniszczeń +2 zadaje ponad 1k obrażeń nieumarłemu.
Przy
> krytyku może i 2k, ale nie jestem pewien.


Za przeproszeniem bzdury. Największe zadane obrażenia Wekierą wynoszą może 20. Jedyny sposób
żeby zadać w tej grze ponad tysiąc obrażeń jest jeden. Trzasnąć umarlaka promieniem słońca
z Dziennej Gwiazdy.


Qrde, faktycznie. Chyba. W sumie dawno nie grałem, więc mogłem się pomylić. I tak też raczej uczyniłem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dnia 19.12.2006 o 19:52, Taschon napisał:


Qrde, faktycznie. Chyba. W sumie dawno nie grałem, więc mogłem się pomylić. I tak też raczej
uczyniłem.


To nic w porównaniu z czymś co ja kiedyś napisałem: "Trzeba było dać mu siłę 18 i mieć krytyki jeszcze częściej". ;P to było mistrzostwo jak na razie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dnia 19.12.2006 o 16:53, Sareavok1 napisał:

Te tipsy i tak nic nie pomagają bo jak grać nie będziesz umiał to smoka nie zatłuczesz ;].
W IWDII jest kod na nisczenie BN''ów za pomocą kliknięcia ale za to sie nawet nie dostaje doświadczenia.



Dokładniej Q+kliknięcie. Nie podam kodu, bo nie popieram ich używania, z resztą nigdy nie użyłem kodu i jestem z siebie dumny. :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 20.12.2006 o 08:15, Sareavok1 napisał:

Ja też jesteś z tego powodu dumny. Jednak jak się dowiedziałem, że przechodzicie co poniektórzy
tactkca na very high to jestem rad waszej dumy.




WOW, właśnie dostałem delegata. Jeju po trzech miesiącach. Ja w Tacticsie próbuję Kuroisana na 10lv. pokonać. Raz doszedłem do "poważnych ran" i sobie ciołek poszedł. ;P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dnia 19.12.2006 o 01:36, Icestalker napisał:

Keldorn -
1. Karsomir
2. Rękawice zręczności
3. Ulepszone przyśpieszenie
4. Prawdziwe Widzenie
5. Rozproszenie na Liszka
6. Nawalanka i modlimy się, żeby liszek nas nie uwięził. :D


Modlitwy nic nie pomogą:D trza miec szczęście:D ja tam go poknałem dopiero złodziejem na pulapki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dnia 20.12.2006 o 11:16, Janwart napisał:

Modlitwy nic nie pomogą:D trza miec szczęście:D ja tam go poknałem dopiero złodziejem na pulapki


Kangaax nie był bardzo wymagający. Opowiedzmy to tak:

Przed przytułkiem, Kangaax był trudny, ale do przejścia (ok 10lv. drużyny). A po Podmroku był oślą łączką.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 20.12.2006 o 12:35, Icestalker napisał:

Przed przytułkiem, Kangaax był trudny, ale do przejścia (ok 10lv. drużyny). A po Podmroku był
oślą łączką.

Jeżeli chodzi o walki z samymi magami to ich potencjał nie ulega zmianie w raz ze zmianą poziomu trudności
więc się wypowiem iż ja jego i spaczony run kładłem przed pójściem do Podmroku :]:].

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dnia 20.12.2006 o 12:50, Sareavok1 napisał:

Jeżeli chodzi o walki z samymi magami to ich potencjał nie ulega zmianie w raz ze zmianą poziomu
trudności
więc się wypowiem iż ja jego i spaczony run kładłem przed pójściem do Podmroku :]:].


To są moje plany na tą rozgrywkę, tyle, że ja mam Tacticsa ;P. Jak zdobędę tą legendarną katanę Kuroisana, to wbije do Runa i ich wykoszę. P.S. Skubaniec znowu mi uciekł.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.


Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować