Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Wiedźmin 3: Dziki Gon - jak poprawić TES V: Skyrim?

53 postów w tym temacie

Ja jeszcze się przyczepię do tych aktów co to cdp chce zlikwidować. No niech mi ktoś powie, że nararacja Jaskra pomiędzy aktami w Wiedźminie 2 nie była świetna. Te jego "spostrzegawcze" komentarze :D Szkoda by było żeby to znieśli w W3. Dla mnie to nadawało świetnego charakteru książkowej powieści(wiem powtarzam się :P). Zachowajcie strukturę 3 aktową jak to sobie "życzył" Arystoteles, bądź 5 aktową. Dla mnie struktura z W2 była świetna- 3 akty z prologiem i epilogiem- coś pośredniego niczym w dobrym dramacie. Szkoda znosić to na zakończenie przygód Geralta...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

O ile gry Redów uważam za świetne, o tyle ich metody marketingowe są bardzo prymitywne. Znów czeka nas tysiąc newsów "o niczym". W dodatku jeśli w każdym będą pitolić o Skyrimie to ludzie faktycznie zaczną mylić te dwie gry. ;P Czekam na jakieś konkretne info i to bez słowa "Skyrim".

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jeju ludzie zrozumcie,że te porównania odnoszą się jedynie do przestrzeni,która ma znaleźć się w grze. Świat gry ma być ogromny ale przecież będzie on wypełniony tym wiedźminowskim. Przecież jedynie czego brakowało w Wiedźminie to otwartej przestrzeni, bo wszystko inne już zostało osiągnięte. Jeżeli uda się Redom połączyć ten klimat,fabułę,dialogi,questy, no wszystko czym jak dotąd charakteryzowały się poprzednie części z ogromną wolną przestrzenią to czego chcieć więcej ?
Czy to tak trudno zrozumieć czy łatwiej jest wylewać swoje żale jakie to CDPR jest głupie?
Niektórzy to mają tak krótkie myślenie,że w ramach złośliwości radzę wam wybrać się po Skyrima do sklepu, bo przecież po co czekać rok na nowego Wiedźmina, który ma być wg.was Skyrimem...

Jedyne czym powinniśmy się martwić to optymalizacją nowego W3 bo z tym CDPR miał zawsze problemy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 18.02.2013 o 14:05, RitzierComic napisał:

Ja uważam, że Skyrim bije Wieśka 2 na głowę.


ja tam sie zgadzam. skyrim dostarczyl mi gruuubo ponad 100 godzin zabawy za jednym podejsciem. (a bedzie drugie, krotsze, zupelnie inna postacia i z DLC), a wieska2 nawet nie chcialo mi sie konczyc... jak sobie przypomne ten system walki... brrrrr...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

> Żeby tylko nie wyszły im takie flaki z olejem jak Skyrim. Ogromny wspaniały nudny jak
> diabli świat z marną warstwą fabularną. Wolę mniej otwarty świat ale z dobrą fabuła.
> Jak mam się szlajać przez sto godzin i zaziewać się na śmierć to ja dziękuję. Panowie
> nie róbcie popeliny tylko róbcie świetną grę z ciekawymi postaciami i fabułą! I zostawcie
> akty, bo nadają fajny pęd fabularny i przypominają troszkę dobre powieści książkowe.
> Szkoda z tego rezygnować w ostatniej części przygód Geralta. Liczę na was i lepiej mniej
> a dobrze, niż dmuchany bez sensu balon.
Trafiłeś w samo sedno!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Oj nie, dla mnie każda część TES-a dawała unikatowe perełki wśród utworów.

Moje top 3 z każdej części 3D:

Morrowind:
3.Shed Your Travails
2.Peaceful Waters
1.The Prophecy Fulfilled

Oblivion:
3.Alls Well
2.Auriels Ascension
1.Peace of Akatosh

Skyrim:
3.Death or Sovngarde
2.Far Horizons
1.The Streets of Whiterun

Jestem nawet skłonny stwierdzić, że OST z tej serii to najpiękniejsza muzyka, jaką miałem okazję usłyszeć. :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

mam nadzieje ze w w3:wh nie bedzie tak jak w skyrimie - latasz po mapie wykonujesz godzinne questy itp a praktycznie w ten sposob nie rozwijasz postaci - chodzi mi, ze za samo wykonywanie zadan praktycznie zero pkt doswiadczenia a za trzymanie np. przycisku bloku kiedy oponent cie atakuje mozna nabic nawet kilka poziomow doswiadczenia a to tylko jeden przyklad...
natomiast sama koncepcja otwartego swiata jest w pyte! ;D wlasnie tej wolnosci wyboru brakuje w wiedziminie 1 i 2, co w innych grach rpg jest juz praktycznie standardem...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 19.02.2013 o 11:50, Lykenos napisał:

mam nadzieje ze w w3:wh nie bedzie tak jak w skyrimie - latasz po mapie wykonujesz godzinne
questy itp a praktycznie w ten sposob nie rozwijasz postaci - chodzi mi, ze za samo wykonywanie
zadan praktycznie zero pkt doswiadczenia a za trzymanie np. przycisku bloku kiedy oponent
cie atakuje mozna nabic nawet kilka poziomow doswiadczenia a to tylko jeden przyklad...

Według mnie to właśnie jest bardzo dobry system. Im częściej i dłużej nad czymś pracujesz, tym jesteś w tym lepszy. Przykładowo kowal który wykuł 50 mieczy będzie miał większe doświadczenie i zarazem lepszej jakości wyroby. Początkujący kowal będzie robił crap. Ten system jest bardzo realistyczny.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dnia 19.02.2013 o 12:06, Eff3ctiv3 napisał:

Według mnie to właśnie jest bardzo dobry system. Im częściej i dłużej nad czymś pracujesz,
tym jesteś w tym lepszy. Przykładowo kowal który wykuł 50 mieczy będzie miał większe
doświadczenie i zarazem lepszej jakości wyroby. Początkujący kowal będzie robił crap.
Ten system jest bardzo realistyczny.



moze jesr i bardziej realistyczny ale moze i az za bardzo - w koncu najwieksze doswiadczenie zdobywa sie w zyciu a wq tym przypadku w grze a gdzie tu logika skoro poprzez wykuwanie mieczy mozna sie wyszkolic np. w zaklinaniu (perki w skyrim)... powinno swoja droga dodawac doswiadczenie za sama gre a nie za nabijanie perkow w proste sposoby - gdzie tu zabawa?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Moim zdaniem zachwyt nad "doskonałością" otwartego świata Skyrim jest jednak nieporozumieniem a to z jednego bardzo ważnego powodu: powtarzalności. Ta gra ma dużo większy potencjał, samo ukształtowanie terenu jest niebywałe, świat powala ogromem i pięknem a jednocześnie.. strasznie nudzi. Bo po kilku godzinach sam piękny świat już nie wystarcza. A co tu dużo mówić, lochy są niemal identyczne do siebie, dodatkowo najlepszy ekwipunek można wykuć więc nie ma sensu badać kolejnych takich samych podziemi, i tak nie znajdziemy nic wartościowego. Szkoda bo mogła to być gra wyjątkowa a jest tylko dobra

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować