Zaloguj się, aby obserwować  
Renzov

PlayStation 4 - temat ogólny

3538 postów w tym temacie

Może od telefonu by sie jakaś znalazła gdzieś, sprawdze jak wróce ze stancji :D
A jeszcze pytanie. Czy w tym samym czasie mozna grać z jednego konta PSN na PS3 i PS4? Bo mam PS3 na stancji a PS4 w domu, to bym z kumplem, który zostaje również grał.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 09.03.2015 o 22:36, Kirabaxior napisał:

Może od telefonu by sie jakaś znalazła gdzieś, sprawdze jak wróce ze stancji :D
A jeszcze pytanie. Czy w tym samym czasie mozna grać z jednego konta PSN na PS3 i PS4?
Bo mam PS3 na stancji a PS4 w domu, to bym z kumplem, który zostaje również grał.


Nie sprawdzałem ale jak wyżej pisałem powinno to normalnie działać, w grze będziecie mieli takie same nicki i przy każdym nicku bedzie liczba.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Gdyby przywrócenie Crasha zależało od Sony...

Przecież Activison ma prawa do marki.I wątpię aby Sony w tym momencie byłoby w stanie na ,,odkup'''' marki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 10.03.2015 o 21:05, Hepe napisał:

Przecież Activison ma prawa do marki.I wątpię aby Sony w tym momencie byłoby w stanie
na ,,odkup'''' marki.


To nawet nie wiedzialem :(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Krol powrocil!!

"They say in Souls you are frequently scared of dying, but in Bloodborne you are also scared of what is coming to kill you - "There is a moment in Dark Souls that we will never forget: down in the Depths, picking up an item from a corpse and a slime dropping onto our head. We spent the rest of the level panning the camera endlessly for unseen threats, no longer scared of dying, but of moving. Imagine a whole game of that."

Bardzo tez cieszy to:
"Lantern checkpoints are not "overabundant" like the bonfires of Dark Souls II, you open shortcuts rather than getting new bonfires (ala Demon''s Souls)"
czyli powrot wlasnie do Demon''s Souls, gdzie gralo sie poziom, a nastepnie otwieralo skrot np. do bossa, zeby nie musiec wszystkiego przechodzic. Za duzo checkpointow powoduje, ze gra traci troche swojej charakteru

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 11.03.2015 o 21:45, Piotrek_K napisał:

Krol powrocil!!


Dobra, dobra. Jak widzę takie materiały to zaczynam się zastanawiać nad sensem ich istnienia, poza oczywistym nakręcaniem ludzi na kupno PS4 i gry - bo tego w tej ''recenzji'' sporo. Mam nadzieję, że dostarczą jednak to ocenię sam, lub przeglądając opinie ludzi którzy w grze trochę spędzą, EDGE żadną wyrocznią nie jest.

Dodatkowo to co najbardziej interesuje hardcorowych fanów serii to PvP - a tego nikt przed premierą nie przetestuje.

Dobrze, że przynajmniej wspomniał o tym, że broni jest mało (40h gry 6 sztuk żelastwa i tyle samo pistoletów), NG+ i ogólne powtarzanie rozgrywki nie będzie tak udane jak w poprzednich odsłonach, wrogowie nie wyrzucają sprzętu (poza fiolkami, ''duszami'' oraz przedmiotami do ulepszania broni), zbroja staje się lepsza (automatycznie, lol) po pokonaniu bossów.

Zobaczymy. Stawiam jednak na to, że to i tak będzie najlepszy exclusive na PS4, niezależnie od finalnych ocen.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Cześć! Gra ktoś w Driveclub? Jeżeli tak to poproszę o podanie nazwy użytkownika, chętnie zostałbym członkiem czyjegoś klubu, bo samemu to chyba nudno tak pomykać :3

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 11.03.2015 o 21:58, Shinigami napisał:

Dobrze, że przynajmniej wspomniał o tym, że broni jest mało (40h gry 6 sztuk żelastwa
i tyle samo pistoletów),


Wszystkie bronie mogą zmieniać formę (transformacje mogą również zmieniać kombosy) i być modyfikowane. Jeżeli wszystkimi gra się inaczej, to biorę lepszy design i bogatszy system walki nad pińćset ton żelastwa, które trochę różni się wyglądem i statystykami i staje się bezużyteczne gdy znajdziemy swoją uber-broń. ;P Tym akurat w ogóle się nie martwię, to po prostu inne założenie.

Dnia 11.03.2015 o 21:58, Shinigami napisał:

NG+ i ogólne powtarzanie rozgrywki nie będzie tak udane jak
w poprzednich odsłonach,


Nie, napisali że takie mają wstępne wrażenie, nie przeszli jeszcze gry. I to tylko w kontekście tradycyjnego NG+, Chalice Dungeons będą ponoć gwarantować sporo replayability.

Dnia 11.03.2015 o 21:58, Shinigami napisał:

wrogowie nie wyrzucają sprzętu (poza fiolkami, ''duszami'' oraz
przedmiotami do ulepszania broni), zbroja staje się lepsza (automatycznie, lol) po pokonaniu
bossów.


Hmm? To vendor dostaje więcej zaopatrzenia po pokonaniu bossów, w tym więcej pancerzy. Poza tym akurat pancerze to w tych grach kwestia kosmetyczna.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Tja, w DS 1 czy 2 tych broni bylo w cholere i jeszcze wiecej. Z jednej strony fajnie (bo czesc miala cudowny, unikalny design i warto bylo ich szukac), z drugiej jak napisales - rzadko kiedy sie uzywalo duzej liczby. Zobaczymy, to jest na razie element, ktory albo im wyjdzie albo bedzie w glownej mierze krytykowany.

Coz - skonczyly sie chyba czasy, kidy szukalo sie wrogow z ogonami by zdobyc nowa bron :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 12.03.2015 o 10:35, Niflheim napisał:

Wszystkie bronie mogą zmieniać formę /.../


Tak, wygląda to o tyle ciekawie, że można zmieniać style w trakcie walki, daje to sporo możliwości, jednak mimo wszystko tak mała liczba opcji pozostawia pewien niedosyt. Szczególnie w PvP. Mnogość ciekawego uzbrojenia, różnych ataków i możliwości to niemal nieodłączna część tej serii, cóż - zobaczymy czy wyjdzie im to na dobre.

Dnia 12.03.2015 o 10:35, Niflheim napisał:

Nie, napisali że takie mają wstępne wrażenie, nie przeszli jeszcze gry.


Zobaczymy jak to będzie wyglądać - jednak mimo wszystko seria opierała się (dla wielu) właśnie na NG+, bo ten zawsze oferował większe wyzwania dla fanów PvE. Nowe bronie, zbroje, wrogowie etc. Ciekawe, czy bieganie po losowo generowanych lochach zastąpi ten tryb.

Dnia 12.03.2015 o 10:35, Niflheim napisał:

Hmm? To vendor dostaje więcej zaopatrzenia po pokonaniu bossów, w tym więcej pancerzy.
Poza tym akurat pancerze to w tych grach kwestia kosmetyczna.


Nie wiem czy graliśmy w ten sam tytuł, jednak pancerze w poprzednich odsłonach nie mały tylko kosmetycznego wymiaru. Różniły się statystykami, odpornościami, kombinacje z udźwigiem, łączenie różnych setów w celu otrzymania szerokiego wachlarza dodatkowych bonusów.

Tutaj nie dość, że statystki zostały znacznie zredukowane (jest ich bodaj też sześć) to jeszcze ogranicza się możliwości tworzenia własnego bohatera, może się okazać, że większość skończy z jednym słusznym zestawem, co byłoby tragiczne w skutkach. Wojny klonów :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

We’re also adding more sorting options along with the new ability to remove games from the Trophy list that have 0% completion

W koncu bede mogl sobie usunac te potworki z Trophy List! Cudnie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 12.03.2015 o 12:48, Shinigami napisał:

Tak, wygląda to o tyle ciekawie, że można zmieniać style w trakcie walki, daje to sporo
możliwości, jednak mimo wszystko tak mała liczba opcji pozostawia pewien niedosyt. Szczególnie
w PvP. Mnogość ciekawego uzbrojenia, różnych ataków i możliwości to niemal nieodłączna
część tej serii, cóż - zobaczymy czy wyjdzie im to na dobre.


Liczba ataków wcale nie jest mniejsza niż w Soulsach, a system walki jest bogatszy - można płynniej tworzyć kombosy z korzystając z obu form broni. Ciekawy jestem jak to będzie wyglądało w PvP, ale o tym dowiemy się dopiero po premierze. Podobnie z tą ilością uzbrojenia w DeS/DaS - i tak duża część z niego to tymczasowe śmieci, jeżeli brać pod uwagę tylko naprawdę użyteczne bronie to była to tylko iluzja bogatego wyboru. Nie mówiąc już o takich rzeczach jak Drake Sword z DaS, który (przynajmniej w pierwszym playthrough) sprawiał że inne bronie były zbyteczne przez większość czasu.

Dnia 12.03.2015 o 12:48, Shinigami napisał:

Zobaczymy jak to będzie wyglądać - jednak mimo wszystko seria opierała się (dla wielu)
właśnie na NG+, bo ten zawsze oferował większe wyzwania dla fanów PvE. Nowe bronie, zbroje,
wrogowie etc. Ciekawe, czy bieganie po losowo generowanych lochach zastąpi ten tryb.


Nie musi go zastępować, bo w grze wciąż będzie NG+ opierający się na tych samych założeniach. Miyazaki potwierdził ten tryb dodając, że jest wymagający również dla samych twórców.

Dnia 12.03.2015 o 12:48, Shinigami napisał:

Nie wiem czy graliśmy w ten sam tytuł, jednak pancerze w poprzednich odsłonach nie mały
tylko kosmetycznego wymiaru. Różniły się statystykami, odpornościami, kombinacje z udźwigiem,
łączenie różnych setów w celu otrzymania szerokiego wachlarza dodatkowych bonusów.


Również mam wątpliwości co do twojej znajomości serii Fashion Souls, zwłaszcza w Demon''s Souls pancerz nie był istotnym elementem gry. ;P Pewnie, że miały swoje właściwości, ale w Bloodborne jest nie inaczej.

Dnia 12.03.2015 o 12:48, Shinigami napisał:

Tutaj nie dość, że statystki zostały znacznie zredukowane (jest ich bodaj też sześć)
to jeszcze ogranicza się możliwości tworzenia własnego bohatera, może się okazać, że
wszyscy większość skończy z jednym słusznym zestawem, co byłoby tragiczne w skutkach.
Wojny klonów :)


Znacznie zredukowane względem czego? Przecież jest tylko o jedną statystykę mniej niż w Demon''s Souls i dwie mniej niż w Dark Souls. Trudno żeby statystyki zostały takie same, skoro gra założeniami i mechaniką różni się od Soulsów.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 12.03.2015 o 13:45, Niflheim napisał:

Liczba ataków wcale nie jest mniejsza niż w Soulsach, a system walki jest bogatszy -
można płynniej tworzyć kombosy z korzystając z obu form broni.


Zobaczymy, bo na tą chwilę to i tak wesołe gdybanie, zwróć uwagę na różnorodność sprzętu i stylów walki w DS2 - nie mówiąc już o zmianach borni w locie, w czasie walki. Pewnie, że się dało.

Dnia 12.03.2015 o 13:45, Niflheim napisał:

Nie mówiąc już o takich rzeczach jak Drake Sword z DaS, który (przynajmniej w pierwszym playthrough)
sprawiał że inne bronie były zbyteczne przez większość czasu.


Tutaj wszystko zależało od gracza i tego jakie wyzwania przed sobą postawi. Jeden grał w trybie ''easy'' z magią, czy właśnie zdobywając silny sprzęt już na starcie, ktoś inny powoli zdobywając doświadczenie stawia na wyzwania omijając wszelkie ułatwienia. To było właśnie świetne.

Dnia 12.03.2015 o 13:45, Niflheim napisał:

Nie musi go zastępować, bo w grze wciąż będzie NG+ opierający się na tych samych założeniach.
Miyazaki potwierdził ten tryb dodając, że jest wymagający również dla samych twórców.


Pewnie, że tak z tym, że ten tryb bez pewnych ''dodatków'' trochę straci na atrakcyjności, przynajmniej jeżeli wierzyć temu co udało się do tej pory ustalić.

Dnia 12.03.2015 o 13:45, Niflheim napisał:

Również mam wątpliwości co do twojej znajomości serii Fashion Souls, zwłaszcza w Demon''s
Souls pancerz nie był istotnym elementem gry. ;P Pewnie, że miały swoje właściwości,
ale w Bloodborne jest nie inaczej.


Seria od DeS poczyniła pewne postępy, teraz szykuje się powrót na stare śmieci. Cóż - jak pisałem, zobaczymy czy wyjdzie im to na dobre. Oraz ile tych nowych zbroi będzie, bo tutaj pojawiły się dość sprzeczne informacje, nie mówiąc już o tym jaką rolę odegrają.

Dnia 12.03.2015 o 13:45, Niflheim napisał:

Znacznie zredukowane względem czego? Przecież jest tylko o jedną statystykę mniej niż
w Demon''s Souls i dwie mniej niż w Dark Souls. Trudno żeby statystyki zostały takie
same, skoro gra założeniami i mechaniką różni się od Soulsów.


Spoko. Sprawdź karty nie tyle (atrybutów) co wszystkich pobocznych właściwości broni, odporności i reszty magicznych statystyk których tak wiele było w DS2 - widzisz różnicę? ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ponawiam pytanie - czy gra ktoś w Driveclub? Jeżeli tak to poproszę o podanie nazwy użytkownika, chętnie zostałbym członkiem czyjegoś klubu, bo samemu to chyba nudno tak pomykać :3

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.


Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować