Zaloguj się, aby obserwować  
Renzov

PlayStation 4 - temat ogólny

3538 postów w tym temacie

Witam . Czy ktoś miał podobną sytuację do mojej ? Otóż zaobserwowałem parę razy grając w różne tytuły , że parę razy obraz zrobił się czarny po czym wszystko wróciło do normy ... zaczynam się bać czy to nie jest objaw jakiejś awarii poważniejszej ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nie ma chyba na forum tematu dotyczącego AC Syndicate ale ponieważ gram na PS4 to opiszę tu moje wrażenia po kilku godzinach spędzonych z grą:

Fajne jest to, że

Spoiler

już na początku gry twórcy rzucają nas na głęboką wodę. Nie ma nic o tym, jak nasi bohaterowie wstąpili do Zakonu, oni już są Assasynami ( aczkolwiek młodymi i niedoświadczonymi ) i wykonują misje pod okiem swojego mistrza.


Od razu czuć, że bohaterowie to rodzeństwo. Jacob ma fajne, takie szelmowskie poczucie humoru i nie bierze wszystkiego na poważnie. Eve jest bardziej poważna, a nawet oziębła.
Gameplay obiema postaciami zasadniczo się nie różni, choć czuć, że Jacob jest lepszy w walce i ma bardziej bezpośredni styl, a Eve woli się skradać, ale w efekcie różnice to niuansa, dostrzegalne w misjach fabularnych.
Londyn i ogólnie oprawa graficzna gry, wygląda świetnie, jak na konsolę słabszą od PC. Naczytałem się o słabej grafice i trochę obawiałem się tego, ale jest na prawdę dobrze. Świetna jest oprawa dźwiękowa, zwłaszcza muzyka.
Walka - cóż, dla mnie jest ciut trudniejsza ze względu na to, że trzeba walczyć dłużej i dosyć długo okładać przeciwnika.
Trzon starć opiera się na walce wręcz, do tego dochodzą noże i inna broń. Przeciwnicy najczęściej atakują nas pięściami i nożem, wtedy trzeba stosować unik. Z większą grupką jest trudno, nie ma już tak łatwo jak w ACIII, gdzie Connor swoim tomahawkiem mógł wyciąć w pień cały fort ;)
Do linki z hakiem jeszcze nie doszedłem, więc jeszcze nie opiszę swoich wrażeń związanych z tą nowością w serii.
Powożenie dorożką jest dosyć ociężałe. Fajnie, ze buja na boki ale jest zbyt masywna, kosi latarnie, itp. ;) trochę jak prowadzenie aut w Watch-Dogs ;)
Poruszanie się po Londynie sprawia taką samą frajdę, jak Paryż w Unity.
Fabuła wydaje się być ciekawa - zresztą, z recenzji wynika, że jest mocną stroną gry.
Właśnie, recenzje - zauważyłem, że GPL chce rehabilitacji w oczach czytelników za, słuszną skądinąd ocenę dla Unity i teraz postanowił hejtować Syndicate, pisząc że wszystko w grze jest słabe ;) a tak na prawdę, jeśli podobało nam się Unity, to i spodoba się nam Syndicate ;) Nie ma zbyt wielkich różnic na niekorzyść gry żeby dawać Unity 9 a Syndicate 7 ;)

Teraz o wadach:
Gra stanowczo zbyt długo się wczytuje. Dłużej niż Bloodborne i to nie tylko na początku po uruchomieniu, ale po każdej śmierci.
Dosyć często nie działa mi przybliżanie i oddalanie kamery na mapie, za co odpowiada L2 i R2.
Często nie działa też tryb '' assasyna ", czyli tryb skradania się. Oby w wersji PC było już z tym ok.
Przejmowanie dzielnic i zdobywanie doświadczenia jest zbyt szybkie jak dla mnie, powinno się to odbywać wolniej, bardziej zrównoważenie.

To na razie tyle, jakby co, pytajcie ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 24.10.2015 o 09:21, lis_23 napisał:

Nie ma chyba na forum tematu dotyczącego AC Syndicate

Widać, że Syndicate "nikogo". Mnie ta seria już zmęczyła i znudziła totalnie. Unity nawet nie skończyłem. W ogóle nie pamiętam już nawet co tam się działo. Asasyny chyba z racji swojej "taśmowości" szybko tanieją więc sam kupię używkę za jakąś marną kasę. Srr Ubi, ale do nowego roku wyjdzie parę lepszych tytułów od tego waszego tasiemca.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 24.10.2015 o 09:21, lis_23 napisał:

Nie ma chyba na forum tematu dotyczącego AC Syndicate


Mam podobnie jak Damianuss1: mnie ta seria juz znuzyla. Ostatnia odslona, w jaka gralem, byl Black Flag, a i to tylko ze wzgledu na genialne, pirackie klimaty i piekne widoczki. Moim zdaniem czas juz pozwolic serii przejsc na zasluzona emeryture. A przynajmniej dac jej troche odsapnac. To sie juz robi nudne - zli Templariusze znowu probuja przejac wladze nad swiatem, nikt z doswiadczonych asasynow tego nie widzi (albo nie chce z tym nic zrobic), wiec do akcji wkracza mlody asasynski narybek, bez wiekszych problemow ratujac as wszystkich przed "losem gorszym od smierci"... Serio, ile mozna?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jesteście dziwni ;)
Mnie seria nie znudziła i co roku tak samo czekam na kolejną odsłonę i kolejną EK ;)
Ile można? - Ile się tylko da ;)
Jak dla mnie, nie ma na rynku podobnej gry. Owszem, są sandboxy z dużymi, otwartymi miastami, ale nie ma takich z naciskiem na parkur. Jeśli o to chodzi, AC jest serią wyjątkową.
Damianuss1, ja Unity skończyłem z ciekawością. Polubiłem Arno, oraz zaciekawiła mnie historia miłosna, wątek nieczęsto obecny w serii. Do tego Paryż jest rewelacyjny. Wydaje mi się jednak, ze od Unity Ubi popełnia ten sam błąd 9 a może i od trójki? ), mianowicie, główny wątek jest strasznie krótki ... W przypadku Unity to tylko połowa Rewolucji Francuskiej.
Nie wiem, jak jest z BF, którego jeszcze nie ukończyłem ( po reinstalacji systemu wykasowało mi sejwy i muszę grać od nowa, a byłem w połowie gry ), czy po odjęciu zadań pobocznych główny wątek też jest tak krótki? W BF czas wydłuża nudne pływanie okrętem, więc ogólne odczucie może być takie, ze gra jest na prawdę długa, ale mnie odpycha sam Edward, który jest większym klocem drewna, niż Elijah Wood i Daniel Radcliffe razem wzięci ;) tylko Desmond był gorszy ;) Ja wolę Connora, Arno, nawet Eizo ( także rodzeństwo Fray ).

Poniżej, moja kolekcja ;)

[IMG] http://i57.tinypic.com/rmpmwz.jpg[/IMG]

[IMG] http://i60.tinypic.com/211m1i0.jpg[/IMG]

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 24.10.2015 o 12:04, lis_23 napisał:

Jesteście dziwni ;)


Tak? A Ty... Ty... Ty masz niekompletnego lisa w avatarze!

Dnia 24.10.2015 o 12:04, lis_23 napisał:

Jak dla mnie, nie ma na rynku podobnej gry.


Nie o to mi chodzi. Ten element akurat jest fajny. Chodzi mi o walkowany w kolko ten sam watek (ktory nakreslilem wyzej). To jest dla mnie nudne i to mnie odrzuca od kolejnych czesci. Natomiast wielokrotnie juz mowilem, ze UBI powinno zrobic spinoffy dotyczace roznych epok - ale bez elementu asasynskiego, bez animusa itp. Gdyby zrobili gre o piratach, w tych samych czasach, co BF, z identyczna mechanika, bralbym bez zastanowienia.

Dnia 24.10.2015 o 12:04, lis_23 napisał:

czy po odjęciu zadań pobocznych
główny wątek też jest tak krótki?


Nie wiem, jak jest w pozniejszych AC, ale jest raczej krotszy od dwojki.

Dnia 24.10.2015 o 12:04, lis_23 napisał:

W BF czas wydłuża nudne pływanie okrętem


He? Podstawa gry dotyczacej morza jest nudna? ;)

Dnia 24.10.2015 o 12:04, lis_23 napisał:

mnie odpycha sam Edward, który
jest większym klocem drewna,


Wiesz, Ezio raczej zadna postac nie dorowna, ale chyba nie jest az tak zle. Ja go polubilem. :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 24.10.2015 o 12:21, Damianuss1 napisał:

Edward klocem drewna? Jak dla mnie to chyba najbardziej wyrazista postać z całej serii.
Widzę, że chyba nie mamy o czym pisać bo nasze zdanie jest całkowicie odmienne :P.

Dla mnie był strasznie nudny. Na niczym mu nie zależało, nawet nie chciał być Assasynem. Dla mnie to najgorsza, obok Desmonda, postać serii. Jakoś go nie polubiłem ;)

Ring5 - wielokrotnie już pisałem, ze o ile w trójce pływanie własnym okrętem było ok, gdyż stanowiło urozmaicenie i tak już urozmaiconego gameplaya, o tyle, zrobienie z niego podstawy tegoż, strasznie mnie znudziło i wymęczyło.

Zgodzę się, że powinni pozbyć się elementów przyszłości, ale w żadnym razie elementu Assasyńskiego. Wszak konflikt Assasyni vs Templariusze to kwintesencja serii. Powinni jednak skupić się właśnie na tym - bez Animusa, synchronizacji, podświetlanych wrogów, itp.
Drugim problemem jest miasto / miasta: są wielkie ale nie ma nic poza tym, a ja oczekiwałbym mapy jak w AC III czy GTA 5 - duże miasto + tereny przylegające.
Kolejną bolączką Ubi są misje / aktywności poboczne, ktorymi wypchane jest Watch-Dogs i Unity[/n]. Jest ich zdecydowanie za dużo, od nadmiaru ikonek na mapie bolą oczy. Do tego, misje poboczne są zbyt powtarzalne. Moim zdaniem, kazda misja poboczna powinna odblokowywać coś w głównym wątku, tak żeby ich przechodzenie miało jakiś sens.
W Syndicate jest ciut lepiej, gdyż aktywności poboczne pojawiają się w miarę odkrywania mapy, a nie wszystkie na raz. Niestety, same misje poboczne to nadal system znany z jedynki; kilka rodzajów tych samych misji w danej dzielnicy aby ją przejąć + wojna gangów,

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

To już prawie rok od unity ?!, a wydaje mi się jakby premiera unity była ze 3 miesiace temu, co ja robilem przez ten czas? jedno wiem na pewno, nie gralem w nowsze AC i w te tez nie zamierzam.
Czy doczekam sie AC gdzie nastapi jakis bug w programie Animusa, co pozwoli na wprowadzenie AC do prehistorii dinozaury z ludzmi (ostatnio modna) czy do swiata przyszlosci (i maja do wyboru nie tylko post-apo, ale tez "przyszlosc pelna korpo-rzadow (bez licencji znanego uniwersum-a zaraz moze juz jest i nazywa sie watch dogs ? ) [a w sumie z wladza bohaterowie walcza dosyc czesto?],a moze przygody w kosmosie z laserami i takie tam, a nawet zmieszane rozne epoki historyczne/geograficzne czy inne szalone miksy czy nawet swiat fantasy -tylko teraz mozesz zostac ogrem-assaynem?! tyle mozliwosci daje "potencjalnie zbugowany animus )

"misje poboczne są zbyt powtarzalne" to tez esencja serii AC,ktora potrafi odrzucić jakąś grupę osób, bo nowe miasto i inne "assety" nie zawsze przyciagna posiadaczy poprzednich czesci, ale taka jest cecha tasiemcow, kiedys moga sie znudzic(a moze powinny lub nawet nigdy nie powinno sie w nie grac ?) , bo daja to samo regularnie, ( a inne typowe "czynniki" tez wplywaja na chec zakupu )

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A moim zdaniem, nie ma lepszej serii niż AC.
Nie można jej porównywać z takim CoD, gdyż tamta gra od ok. 10 lat stawia na multi player kosztem kampanii single, a AC cały czas stawia na opowieść, ns historię dla jednego gracza.

Po dłuższej rozgrywce mogę powiedzieć jeszcze, że fajna jest różnica charakteru dwójki bohaterów: Jacob jest porywczy i w gorącej wodzie kompany ( taki trochę Eizo ) i wszystkie problemy chce rozwiązać za pomocą pięści. Natomiast Eive jest bardziej subtelna, opanowana, interesuje się też nauką.
Tym razem gra nie przytłacza nas mnogością ikon na mapie, wszystkie aktywności poboczne pojawiają się wraz z postępami w grze. Jest to bardziej uporządkowane niż w Unity. Moim zdaniem, zarówno Unity jak i Syndicate to dobre gry a ta pierwsza została zhejtowana przez problemy techniczne ( których ja na PC nie uświadczyłem ). Mam jednak lekki problem ze sterowaniem na PS4:
W grze są dwa, trzy tryby poruszania się:
- Postać chodzi wyprostowana, porusza się spacerkiem, wciskając X przechodzimy w tryb Assasyna ( postać zakłada kaptur i się skrada ). W tym trybie można ograbiać ciała pokonanych przeciwników, oddalać i przybliżać mapę.
- Postać jest pochylona do przodu, może wtedy biegać, ale nie może przejść w tryb Assasyna, ograbiać zwłok, oddalać i przybliżać mapy.
przez 90% rozgrywki mam ten drugi tryb poruszania się i nie mam pojęcia, jak wrócić do tego podstawowego, przez co nie mogę się skradać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dodam jeszcze, że fanie tym razem wykorzystano postaci historyczne: jest

Spoiler

Darvin, Marks, Dicens, Bel, królowa Victoria, itp.

, brakuje jednak ( chyba ) postaci na które liczyłem, czyli
Spoiler

Verne''a i Doyle''a.

.

A wracając do samej serii to nie wiem, jakich zmian oczekiwali by po niej gracze? Co można by tu zmienić żeby gra nie zatraciła swojego charakteru?
Ok, można przemodelować walkę na wzór Batmana ( choć mamy już Cień Mordoru i Mad Maxa ) ale co dalej?
Misje a raczej zadania poboczne: te nie zmieniły się od jedynki. Tam była kradzież kieszonkowa, jakieś przesłuchania, obrona ludzi / pielgrzymów przed Templariuszami, itp. Tutaj jest
Spoiler

porywanie Templariuszy, wyzwalanie dzieci z fabryk, odbijanie baz Templariuszy / gangi /, itp.


Osobiście poszedłbym bardziej w kierunku RPG a la Wiedźmin 3 ale poza tym nie mam większych pomysłów na zmiany w serii. Skumulowałbym wszystkie zalety w serii w jednej gry ( te z dwójki, trójki, BF, Unity i Sindycate ), wprowadził bardziej otwarty świat ( w Unity i Syndicate mamy tylko jedno miasto, co jest wadą i zaletą jednocześnie ). Może należałoby wykorzystać poprzednie części? Tzn. Mamy już dwóch Assasynów żyjących w podobnych czasach 9 Connor i Arno ) i można by to połączyć, umiejscawiając akcję w czasach Napoleońskich i dodając może Rosyjskiego Assasyna? To mogłoby być fajne.
Jakieś błędy Animusa też byłyby mile widziane i akcja w fikcyjnych realiach, np. Trzej Muszkieterowie lub Sherlock Holmes ;) Mogłyby to być spin offy głównej serii.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 26.10.2015 o 23:15, Sipso napisał:

Wiadomo coś więcej o modach w Falloucie 4?

Wiadomo na chwilę obecną tylko tyle, że będzie je można pobrać z jakiejś dedykowanej strony i niekoniecznie będą one płatne.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 27.10.2015 o 07:23, lis_23 napisał:

Nie można jej porównywać z takim CoD, gdyż tamta gra od ok. 10 lat stawia na multi player
kosztem kampanii single, a AC cały czas stawia na opowieść, ns historię dla jednego gracza.


Ale idea jest taka sama - bierze się system, który się sprawdził, wrzuca się go w coraz to inne "okoliczności przyrody", zmieniając tak naprawdę skórki i mapy.

Dnia 27.10.2015 o 07:23, lis_23 napisał:

A wracając do samej serii to nie wiem, jakich zmian oczekiwali by po niej gracze?


Dla mnie najdziwniejsze w tym wszystkim jest to, że zarówno przodkowie głównych bohaterów, jak i oni sami, od wieków toczą walkę z Templariuszami i co? I nic z tego nie wynika! Naprawdę nikt przez tyle stuleci nie zauważył, że dwa "tajne" stowarzyszenia wzajemnie się publicznie wybijają? O_o I żadna ze stron przez tyle czasu nie była w stanie skutecznie wytłuc drugiej?

Jedyną zmianą, jakiej bym oczekiwał, jest zakończenie serii. Przynajmniej w tym stylu, jaki znamy obecnie. Zakończenie raz na zawsze motywu animusa, współczesności itp, bo to tylko rozwala klimat. Chcą robić tego typu gry w różnych okresach historycznych - proszę bardzo. Ale, jak rany, skończmy już z asasasasasynami, templariuszami i ich wojenką. Chcą zrobić grę o piratach, niech faktycznie zrobią grę o piratach (i sequele, jak rany! Ja chcę więcej Black Flag!). Chcą grę o wiktoriańskim Londynie? Super, niech ją zrobią, niech pozwolą nam się wcielić w "prywatnego detektywa". Chcą grę o Rewolucji Francuskiej? Bajka, ale czy musi to być kolejna strona wspomnianego konfliktu? Ja mam już tych asasyńsko-templariuszowych klimatów powyżej dziurek w nosie. I dlatego nie kupuję już żadnych gier z tej serii. To mnie po prostu znudziło.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dnia 27.10.2015 o 13:38, Ring5 napisał:


Dla mnie najdziwniejsze w tym wszystkim jest to, że zarówno przodkowie głównych bohaterów,
jak i oni sami, od wieków toczą walkę z Templariuszami i co? I nic z tego nie wynika!
Naprawdę nikt przez tyle stuleci nie zauważył, że dwa "tajne" stowarzyszenia wzajemnie
się publicznie wybijają? O_o I żadna ze stron przez tyle czasu nie była w stanie skutecznie
wytłuc drugiej?

Wszędzie jest dosyć podobnie, np. w HP: nikt nie zauważył, że pośród nich żyją czarodzieje i czarnoksiężnicy i że jeden z nich jest tak straszny, że boi się go cała czarodziejska społeczność?
Takie organizacje są zwykle ukryte, odseparowane od reszty społeczeństwa. Działają one w ukrycie i mają tak opanowane techniki, że nie wzbudzają niczyjego zainteresowania.
Czyż niepodobnie było z Lożą Masońską? Każdy wie, że istniała ale nikt nie wie nic na prawdę.
Podobnie prawdziwi Templariusze: wiadomo, że z II Wyprawy Krzyżowej wrócili jako bogaci ludzie, że wprowadzili namiastkę współczesnego systemu bankowego i że zadłużyli się u nich królowie a nawet całe państwa, aż w końcu możni i władczy postanowili się ich pozbyć, aby pozbyć się swoich długów. Podobnie było zresztą z Żydami, którzy zawsze byli bogaci dzięki swej przedsiębiorczości.

Dnia 27.10.2015 o 13:38, Ring5 napisał:

Jedyną zmianą, jakiej bym oczekiwał, jest zakończenie serii. Przynajmniej w tym stylu,
jaki znamy obecnie. Zakończenie raz na zawsze motywu animusa, współczesności itp, bo
to tylko rozwala klimat. Chcą robić tego typu gry w różnych okresach historycznych -
proszę bardzo. Ale, jak rany, skończmy już z asasasasasynami, templariuszami i ich wojenką.
Chcą zrobić grę o piratach, niech faktycznie zrobią grę o piratach (i sequele, jak rany!
Ja chcę więcej Black Flag!). Chcą grę o wiktoriańskim Londynie? Super, niech ją zrobią,
niech pozwolą nam się wcielić w "prywatnego detektywa". Chcą grę o Rewolucji Francuskiej?
Bajka, ale czy musi to być kolejna strona wspomnianego konfliktu? Ja mam już tych asasyńsko-templariuszowych
klimatów powyżej dziurek w nosie. I dlatego nie kupuję już żadnych gier z tej serii.
To mnie po prostu znudziło.


Sorry, ale to by już nie było to, nie miałoby już takiego klimatu. Widzę jednak że Ty zamiast gry o Assasynach i Templariuszach wolałbyś co roku grę o piratach ;) ale to byłoby nudne, tak jak motyw zoombie, który jest obecny wszędzie.
Siłą serii są różnorodne realia historyczne i lokacje, a konflikt Assasynów z Templariuszami to tylko spoiwo serii - podobnie zresztą jak Animus, pamięć, wspomnienia przodków, itp. Bez tego nie ma AC.
Ja oczekuję drobnych zmian, może pójścia w kierunku RPG, jak W3? Przede wszystkim jednak oczekuję cofnięcia się akcji w czasie i odwiedzenia innych, nieznanych jeszcze lokacji i miejsc. Wtórność serii aż tak mi nie przeszkadza, dopóty, dopóki ilość plusów przeważa nad minusami.

Wracając do Syndicate: to z czym mam problem nazywa się " swobodny bieg " i u mnie nie da się z tego trybu wyjść, a w tym trybie nie można : podnosić przedmiotów, skradać się, przybliżać i oddalać mapy. Myślicie, ze to może być bug? W opcjach sterowania pisze jak w ów tryb wejść ( R2 ) ale nie ma nic o tym, jak zeń wyjść ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Tak tylko dodam, że Syndicate jest obecnie najgorzej sprzedającą się odsłoną w historii marki AC. Co prawda chodzi o rynek GB, a jak wiadomo GB to największy rynek gier w Europie. Graczy już po prostu męczy ta seria, a do końca roku wychodzi naprawdę kilka innych lepszych tytułów godnych uwagi.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.


Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować