Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Sony otwiera się na gry niezależne

12 postów w tym temacie

Dnia 23.02.2013 o 01:04, Eternal101 napisał:

No w sumie telltales pokazało co potrafi przy TWD, i fajnie bd jak takie Sony bd pomagało
małym developerom.


eee... mam nadzieje ze sony nie mysli tak jak Ty ;) tellatele to duza firma w porownaniu do wielu swietnych gier, ktore robi czesto jedna osoba (patrz: steam greenlight, desura).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Świetnie. Takie gry jak Legend of Grimrock czy Hotline Miami, nie potrzebowały milionów dolarów, czy setek pracowników, a nieraz gra się lepiej niż w te gry AAA.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 23.02.2013 o 01:30, EmperorKaligula napisał:

> No w sumie telltales pokazało co potrafi przy TWD, i fajnie bd jak takie Sony bd
pomagało
> małym developerom.

eee... mam nadzieje ze sony nie mysli tak jak Ty ;) tellatele to duza firma w porownaniu
do wielu swietnych gier, ktore robi czesto jedna osoba (patrz: steam greenlight, desura).



No tak ale w stosunku do gigantów takich jak ubisoft, EA, Rockstar czy Bethesda to Telltale jest malutkie a po świetnym TWD mam nadzieję że ich wydajność nie spadnie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 23.02.2013 o 10:12, Hades92 napisał:

Świetnie. Takie gry jak Legend of Grimrock czy Hotline Miami, nie potrzebowały milionów
dolarów, czy setek pracowników, a nieraz gra się lepiej niż w te gry AAA.


A teraz wyobraź sobie, jak niesamowite by były, gdyby miały wielomilionowe budżety. ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ciekawe ile dev kit będzie kosztował, bo jak rozumiem zasadniczo do developingu wystarczy PC bo ma być ta sama architektura.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 23.02.2013 o 18:59, Namaru napisał:

Ciekawe ile dev kit będzie kosztował, bo jak rozumiem zasadniczo do developingu wystarczy
PC bo ma być ta sama architektura.


i co z autoryzacja i kosztami patchowania...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 23.02.2013 o 19:02, EmperorKaligula napisał:

> Ciekawe ile dev kit będzie kosztował, bo jak rozumiem zasadniczo do developingu
wystarczy
> PC bo ma być ta sama architektura.

i co z autoryzacja i kosztami patchowania...


Może SONY pójdzie po rozum do głowy i zacznie zcalać patche z grą na PSNie ;) A jeśli chodzi o certyfikacje to imo mogli by zrobić kącik z grami niezależnymi gdzie dostęp miały by konta 18+ i byli by czyści tj. mogliby się wymigać, że każdy tam wchodzi na własne ryzyko. Choć z drugiej strony muszą sprawdzać czy ktoś nie odpala szkodliwego kodu na konsoli, ciekawe jak mocno izolowana jest odpalana aplikacja tzn. jakie uprawnienia do plików i różnych zasobów.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować