Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Nieudana premiera SimCity za oceanem, EA przeprasza i obiecuje, że w Europie obejdzie się bez przykrych niespodzianek

76 postów w tym temacie

Małgorzata Trzyna

SimCity wymaga od graczy ciągłego połączenia z siecią. EA nie przewidziało jednak, że zainteresowanie będzie tak duże, że gracze będą musieli czekać godzinami w kolejce do serwerów.

Przeczytaj cały tekst "Nieudana premiera SimCity za oceanem, EA przeprasza i obiecuje, że w Europie obejdzie się bez przykrych niespodzianek" na gram.pl

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

> No proszę głupie pomysły i ciekawy efekt. Czy oni kiedykolwiek się czegoś nauczą?

Nie, nie nauczą. Potrwa to parę dni i wszyscy będą szczęśliwi. Przerabialiśmy to z Ubisoftem i Blizzardem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nie będę się bawił w betatestera, jeżeli kupię to za jakiś miesiąc, dwa. Z naciskiem na "jeżeli", w chwili wielkiej słabości jako fan serii - non stop online i w przyszłości festiwal dodatków, dlc jak przy simsach nie zachęcają

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 06.03.2013 o 15:43, Mr_Spike napisał:

No proszę głupie pomysły i ciekawy efekt.

Efekt? Nie ma jeszcze działającej pirackiej kopii. Dla EA to sukces.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Cóż, każda porażka EA, mnie cieszy :] To nauczka za głupotę i wykonanie. Fajnie, że kupuję grę i muszę czekać aż się połączę do jakiegoś serwera. W porównaniu do piratów, to oni po prostu się śmieją i kwiczą :p

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 06.03.2013 o 15:52, vegost napisał:

W porównaniu do piratów, to oni
po prostu się śmieją i kwiczą :p


d3 do dzis nie zlamane (bedzie rok niedlugo), simcity tez jest nie do polamania bo dane sa trzymane na serverze i przetwarzane przez server. nie ma polaczenia z serverem, nie ma pirata. z czasem kazda gra bedzie wymagac ciaglego polaczenia i to bedzie 100% skuteczna metoda walki z piractwem.

edit: kazda gra AAA

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

EA jak zwykle nawaliło.O nich to jest jakoś głośno tylko wtedy jak nawalą z jakąś grą albo ściemniają,że gracze cieszą się z mikrotransakcji.Szkoda mi jedynie studiów,które godzą się na współpracę z tymi idiotami.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

100% skuteczność? Assassin Creed 2 też wymagał stałego połączenia i zostało złamane. To zależy od tego, co ściąga w ten czas, kiedy jest połączenie z serwerami EA. Stawiam, że pirat będzie do 2-3 tygodni.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

@EmperorKaligula Wymaganie ciągłego połączenia to nie jest skuteczna metoda walki z piractwem. Do tej pory jedynie Diablo 3 nie zostało złamane. Jedna gra. A ile gier wymagało stałego dostępu do sieci?
Jest inny skuteczny sposób. Wydanie zabugowanej gry, i jednocześnie udostępnienie patcha na steamie. (Football Manager 2013). Został złamany, ale gra się wysypuje do pulpitu i nie da się grać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Tak nieco odchodząc od tematu...Spojrzałem teraz na ten baner promocyjny SimCity. Informacja, że "JUŻ za 149,99 zł" wywołała szeroki uśmiech na mojej twarzy. Toż to faktycznie okazja - Ciężko znaleźć grę, która w dniu premiery kosztowałaby mniej:P Ale kłamstwo powtórzone 1000 razy...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 06.03.2013 o 16:02, Mateusz_t2 napisał:

@EmperorKaligula Wymaganie ciągłego połączenia to nie jest skuteczna metoda walki z piractwem.
Do tej pory jedynie Diablo 3 nie zostało złamane. Jedna gra. A ile gier wymagało stałego
dostępu do sieci?


stalego sekunda w sekunde ? tylko mmo.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 06.03.2013 o 16:01, Isdead napisał:

100% skuteczność? Assassin Creed 2 też wymagał stałego połączenia i zostało złamane.
To zależy od tego, co ściąga w ten czas, kiedy jest połączenie z serwerami EA. Stawiam,
że pirat będzie do 2-3 tygodni.


z tego co pamietam AC2 wymagal polaczenia aby otrzymywac "pakiety" od servera gry. z tym ze te pakiety wystarczylo uzyskac jeden raz, polaczyc je i wypuscic emulator servera ubi... tutaj gdzie savy/dane przetwarzane w jakis sposob przez server "w locie" caly czas nie uzyskasz emulatora.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

No cóż powiedzieć... EA chyba nie umie uczyć się na błędach i zrobili to samo co Blizzard z Diablo III... też trzeba było dosyć długo czekać aż sytuacja się ustabilizuje zaraz po premierze.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dlatego takie zabezpieczenia są głupie i nikomu nie służą. Pirat z piraci i będzie grał, a ludzie, którzy kupili oryginał borykają się z problemami i czekają na rozwiązanie lub sami próbują je rozwiązać, ale to wiedzą wszyscy - również twórcy - tylko to do nich nie dociera.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

> Dlatego takie zabezpieczenia są głupie i nikomu nie służą. Pirat z piraci i będzie grał,
> a ludzie, którzy kupili oryginał borykają się z problemami i czekają na rozwiązanie lub
> sami próbują je rozwiązać, ale to wiedzą wszyscy - również twórcy - tylko to do nich
> nie dociera.

Tak, tylko w naszym "growym grajdołku" klient jest traktowany bardzo przedmiotowo i robią z niego frajera, który wszystko wybaczy i grzecznie poczeka, aż np. takie EA zlituje się nad nim. Co z tego, że płacisz grubą kasę siedz cicho i czekaj.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 06.03.2013 o 16:41, Mefisto napisał:

Dlatego takie zabezpieczenia są głupie i nikomu nie służą. Pirat z piraci i będzie grał,

Gdzie spiraci? SimCity jest praktycznie MMO, większość danych, a nawet część obliczeń silnika jest robionych w chmurze. Będzie drugie Diablo - tego nie spiracisz.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 06.03.2013 o 16:52, Dared00 napisał:

> Dlatego takie zabezpieczenia są głupie i nikomu nie służą. Pirat z piraci i będzie
grał,
Gdzie spiraci? SimCity jest praktycznie MMO, większość danych, a nawet część obliczeń
silnika jest robionych w chmurze. Będzie drugie Diablo - tego nie spiracisz.


Chodziło mi ogólnie o tego typu zabezpieczenia. Diablo hehe przecież piracone było i serwery nawet jakies były, może i dalej są......ma może się mylę ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować