Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Miks Total Wara z Warhammerem 40k możliwy? Creative Assembly sceptycznie nastawione do współpracy

17 postów w tym temacie

Patryk Purczyński

Odkąd SEGA przejęła studio Relic, pojawiły się głosy (część żartobliwych, część na poważnie), by stworzyć fuzję między Total Warem a Wathammerem 40k. Czy jest coś na rzeczy?

Przeczytaj cały tekst "Miks Total Wara z Warhammerem 40k możliwy? Creative Assembly sceptycznie nastawione do współpracy" na gram.pl

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nie widzę tego. Fantasy Battle - jak najbardziej, TW mechaniką jest praktycznie stworzone do przeniesienia tego uniwersum. Ale 40k? Niezbyt, o ile starcia piechoty jeszcze by jako tako dało radę opierając się na Empire/Napoleonie/Zmierzchu Samurajów to z pojazdami byłby już problem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Na pewno można byłoby coś zrobić w kwestii mapy taktycznej. Widok na całe galaktyki, planety składające się z kilku sektorów, itp. Nie wiem natomiast jak z bitwami, tutaj w40k nieco odbiagałby od Total Wara. Co nie zmienia faktu że bitwy są prowadzone na podobną skalę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

No WH40K to raczej nie. Do tego DoW się lepiej nadaje. Zresztą sama stołowa czterdziestka jest raczej nastawiona na mniejsze, bardziej taktyczne potyczki. Warhammer Fantasy za to myślę że mógłby się tutaj sprawdzić nieźle.
Zresztą jest np. świetny mod do Medievala 2, Third Age ( o ile pamiętam) przenosi nas do realiów Lord of the Rings (którego wersję bitewną swoją drogą też robi Games Workshop) i gra się naprawdę fajnie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Realia nie pasują do mechaniki bitew z Total War. Równo ustawione rzędy piechoty na dużą skalę tutaj nie miałyby miejsca przy broni z Wh40k (zwłaszcza w przypadku takich Assault Marines czy armii orków dążącej do starcia wręcz). Poza tym taka gra musiałaby się skupiać wyłącznie na bitwach. Brak dyplomacji, ekonomii itd.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A czemu by nie stworzyć czegoś w realiach Apocalypse i walk na planecie Armageddon? Dowodzenie wielkimi armiami oraz tytanami, ech mogę tylko pomarzyć...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Kto wie, kto wie...
Na pewno najpierw będzie Warhammer: Total War, tam przetestują nowe efekty, jednostki latające, jednostki olbrzymie, efekty obszarowe w formie magii. To będzie poligon doświadczalny przed World War: Total War, a później, może i bogatsi o wcześniejsze produkcje zabiorą się i za 40k.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Troche szkoda.
Panowie z Total War wiedza co robia ze swoja seria:)
Panowie z Relica po DoW2 i dodatkach chyba nie za bardzo:) Kryzys tozsamosci po DoW i dodatkach jest nie dosc ze wyrazny, to jeszcze dosc bolesny;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

> A jak ciągłym połączenie wH 40k np z takim XCOMem z zeszłego roku było by ekstra .

NIe jesteś jedyny. Taki nowoczesny Chaos Gate by wyszedł.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ciekawe jak. Total War to setki gości i wielkie bitwy. Praktycznie tylko tyranidzi i orkowie mają duże armie. Poza tym Orkowie i Mroczni Eldarowie (Eldarzy? jak to się odmienia) musieliby raczej być kimś w rodzaju band atakujących kogo popadnie, bo nie są w żaden sposób zcentralizowani. No i nie wiadomo co zrobić z 4. stronnictwami, które generalnie są po jednej stronie. Szarzy Rycerze, Siostry Bitwy, Kosmiczni Marines i Gwardia Imperialna nie podlegają sobie na wzajem, ale walczą po jednej stronie (z wykluczeniem jakiśtam incydentów i herezji), do tego KM i SB mają po ileśtam zakonów, które nie zawsze zgodnie idą ramię w ramię, poza tym mają różne podejście do strategii prowadzenia bitwy, wiec nie można tego rozwiązać dając ich jako jakieśtam jednostki jednej armii.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jest już świetny mod Call of Warhammer Total War do Medieval''a 2 i wątpie że gra w świecie Warhammera zrobiona przez Creative Assembly była by lepsza od tego moda.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Szkoda, ale zadowoliłbym się WFB. DoW2 to jak dotąd najlepszy imho rts jaki powstał. Dobrze, żeby utrzymał formułę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

> Jest już świetny mod Call of Warhammer Total War do Medieval''a 2 i wątpie że gra w świecie
> Warhammera zrobiona przez Creative Assembly była by lepsza od tego moda.

Może i tak, ale już mod powstały na grze zrobionej przez Creative Assembly w Uniwersum młotka będzie dużo lepszy, niż przestarzały Medieval 2.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Tylko przejąć firme to pierwsze a przejąć prawa do tytułu games workshop to drugie.
Ale z tego co czytałem na stronie segi to mają prawa do WH Battle i do takiego total war się przymirzają

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować