Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

PS4 - pecetowa architektura odpowiedzią na prośby deweloperów

33 postów w tym temacie

Paweł Pochowski

Michael Denny, wiceprezydent Sony Worldwide Studios, w rozmowie z OPM próbuje przekonać, że PlayStation 4 ma konsolowe serce, a pecetowa architektura jest odpowiedzią na prośby twórców z wewnętrznych zespołów tworzących gry dla Sony

Przeczytaj cały tekst "PS4 - pecetowa architektura odpowiedzią na prośby deweloperów" na gram.pl

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 11.03.2013 o 20:04, Kessarath napisał:

Zdecydowanie poprawi to jakość portów na jedyną słuszną platformę jaką jest PC...

Żeby to było takie proste...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja się cieszę, bo oznacza to więcej gier od twórców doświadczonych na PC, którzy w poprzedniej generacji albo w ogóle nie portowali swoich gier na PS3 (tylko na X360), albo robili to kiepsko.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

> > Zdecydowanie poprawi to jakość portów na jedyną słuszną platformę jaką jest PC...
>
> Żeby to było takie proste...

Może nie jest to proste, ale na pewno będzie łatwiejsze. Mało tego, niektóre gry mogą powstać najpierw na PC, a potem dopiero będą portowane na konsole.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

> Jakie to ma znaczenie ? To wciąż między innymi platforma do gry. Taka a taka, co za różnica
> ?

Bardzo duża - koszty produkcji. Teraz, każdy kto inwestował w PS3 musiał się nieźle napocić (czytaj włożyć kupę kasy), aby stworzyć grę na tę konsolę (jest to zupełnie inna architektura niż PC/XBOX360). Samo Sony na tym się przejechało (zauważ, że nie ma kolosalnej różnicy w grach między PS3 a XBOX360, ale już wkład włożony w kodowanie o wiele większy). Teraz, na szczęście, tak nie będzie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mam nadzieję że twórcy Total Wara nagle nie polecą ze swoją serią na konsole, oraz mam nadzieję że teraz nie będzie ciągłe tłumaczenie twórców że nie umieli zrobić dobrego portu na PC.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 11.03.2013 o 23:39, Eternal101 napisał:

Mam nadzieję że twórcy Total Wara nagle nie polecą ze swoją serią na konsole

A co? Jakby wydali to zaraz wielki butthurt bo ex z PC zniknął?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

To że sterowanie w takiej strategi na padzie będzie bardzo utrudnione. Po drugie konsole i tak nie dadzą sobie rady z taką ilością jednostek na ekranie i nową szatą graficzną.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

> Mam nadzieję że twórcy Total Wara nagle nie polecą ze swoją serią na konsole

Jeśli stwierdzą że im się to będzie opłacać to pójdą.

> oraz mam nadzieję że teraz nie będzie ciągłe tłumaczenie twórców że nie umieli zrobić dobrego
> portu na PC.

Pytanie czy się do tego przyłożyli

> To że sterowanie w takiej strategi na padzie będzie bardzo utrudnione. Po drugie konsole
> i tak nie dadzą sobie rady z taką ilością jednostek na ekranie i nową szatą graficzną.

Nowe ? Tutaj możesz się zdziwić .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

> To że sterowanie w takiej strategi na padzie będzie bardzo utrudnione. Po drugie konsole
> i tak nie dadzą sobie rady z taką ilością jednostek na ekranie i nową szatą graficzną.
Odezwał się znawca nowej generacji konsol i ich wydajnosci...ręce opadają

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

> To że sterowanie w takiej strategi na padzie będzie bardzo utrudnione. Po drugie konsole
> i tak nie dadzą sobie rady z taką ilością jednostek na ekranie i nową szatą graficzną.
Dlaczego miałyby nie dać rady? zastosowane CPU i GPU są jak w HighEnd PC, a ilość RAM, to więcej niż większość graczy ma obecnie na PC. Do tego nie masz obciążenia Windowsem i stekami lepiej lub gorzej napisanych sterowników. Zgadzam sie co do sterowania - dlatego właśnie na konsole strategii jest raczej niewiele i to się nie zmieni.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 12.03.2013 o 11:22, mobinio napisał:

Żal 8gb to mam w kompie . i tak są mocno spóźnieni z tymi konsolami około 2 lata.

Fajnie, że masz. A ja mam tylko 4GB i nie dość że gram, to jeszcze w tle jest parę programów otwarych i jeszcze zostaje mi wolnego trochę. A masz to na GDDR5, bo zdaje się taka pamięć bedzie w konsoli?
Spóxnieni, czy nie - konsola jest dość mocna i jak nie schrzanią czegoś z architekturą, to do czasu upowsechnienia SuperHD powinna dać radę i pochnąć gry, szczególnie te wieloplatformowe, w końcu przestaną na PC wyglądać, jak z poprzedniej epoki :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 12.03.2013 o 10:44, Druid2 napisał:

Do tego nie masz obciążenia Windowsem
i stekami lepiej lub gorzej napisanych sterowników.


Wiele się zmieniło od czasów Windows 98, możemy przestać powtarzać te bzdury o "obciążeniu Windowsem"? Jasne, jest to bariera (więcej "na sumieniu" ma tutaj API pokroju DirectX, tak naprawdę) , ale zalecałbym ostrożność przy wyciąganiu takich wniosków.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować