Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Duch, pantera, szturm - który styl wybierzesz w Splinter Cell: Blacklist?

13 postów w tym temacie

Pantera wydaje się być strasznie przesadzona i stworzona specjalnie właśnie z myślą o graczach, którzy nie za bardzo lubią wyzwań. Mam nadzieję, że ten system strzelania do oznakowanych przeciwników zniknie albo będzie mocno ograniczony na wyższych poziomach.
Póki co: Lekki zawód, czekam na dalsze informacje.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dostaniesz tylko poczekaj cierpliwie. Grę będzie można ukończyć w 95% omijając każdego kogo popadnie, z wyjątkiem celów głównych które musisz zabić aby przejść dalej.
Wiem to od cmommunity developera UbiZacka - jak do tej pory wszystko co mówił okazało się prawdą, więc.. ; )

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

@Leos8:
Najwyższy poziom to Perfectionist:

There''s one more thing I wanted to talk about, and that''s Perfectionist mode. For all the Splinter Cell fans who complain that the games have become too easy, that they''re focused too much on action and not enough on stealth, that new moves like mark-and-execute ruin the challenge, Perfectionist mode is for you.

On Perfectionist, you can''t resupply or change equipment during missions. what you start with is what you have to work with. You can still mark targets in order to track them, but the quick execute function no longer works. You have to take enemies out the old fashioned way. That''s made even more difficult by their more acute senses—they''ll hear you and come investigating much more frequently. To top it off, Fisher''s signature goggles don''t even see through walls anymore.

To jest specjalny tryb dla klasycznych fanów którzy zjedli zęby na starszych częściach - taki ukłon w ich stronę można powiedzieć.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jeśli to prawda to niezmiernie się cieszę ^^
UBI narobiło w gacie po E3 i nagle można grać bez zabijania, z fikuśną sondą która strzela strzałkami, chować ciała..
Pozostaje jeszcze kwestia nowego głosu i tego że wygląda młodziej (chociaż oglądając ten gameplay odniosłem wrażenie że twarz ma taką samą jaką miał w Conviction, czyli wygląda staro) Szkoda też że nie ma już swojego legendarnego SC-20K :(
Ktoś wie na jakim silniku będzie ta odsłona? Nowy czy ten sam co w poprzednim?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Duch przekonał mnie do zakupu. Pozostałe dwie opcje działania są u mnie skreślone na starcie. Jak mój przedmówca wspominał również będzie mi brakować SC-20K. Ale może będzie do odnalezienia, kto wie :) Sam Fisher dla mnie zawsze będzie tylko duchem a nie jakimś tam seryjnym mordercą. Powinni jeszcze przywrócić do łask Lamberta (bynajmniej ja w Double Agent go nie zabiłem) który wydawałby polecenia. Niech wróci Michael Ironside, muzykę napisze Amon Tobin i mogę umierać...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ten gameplay idelanie pokazuje czasy gry - jak ktoś będzie grał jak duch, to będzie miał grę na kilka ładnych godzin, jak będzie grał bardziej agresywnie... to będzie płakał, że gra jest krótka (vide Dishonored, mam ponad 17h i gry jeszcze nie ukończyłem, a są tacy, co płakali, że gra jest na 5h...). Ale zapowiada się dobrze :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 21.03.2013 o 21:07, rammi napisał:

Duch przekonał mnie do zakupu. Pozostałe dwie opcje działania są u mnie skreślone na
starcie. Jak mój przedmówca wspominał również będzie mi brakować SC-20K. Ale może będzie
do odnalezienia, kto wie :) Sam Fisher dla mnie zawsze będzie tylko duchem a nie jakimś
tam seryjnym mordercą. Powinni jeszcze przywrócić do łask Lamberta (bynajmniej ja w Double
Agent go nie zabiłem) który wydawałby polecenia. Niech wróci Michael Ironside, muzykę
napisze Amon Tobin i mogę umierać...


Następnym razem może spoiler wziąłbyś w odpowiednie "ramki" co? Bo ja np. Double Agenta jeszcze nie przeszedłem :/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Po poprzednich dwóch częściach i pierwszych informacjach na temat tej gry zupełnie ją skreśliłem. Po obejrzeniu tego gameplaya muszę przyznać, że wygląda to jednak całkiem nieźle, znacznie lepiej niż Double Agent i Conviction. Chyba dam Blacklist szansę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 21.03.2013 o 21:15, TobiAlex napisał:

Następnym razem może spoiler wziąłbyś w odpowiednie "ramki" co? Bo ja np. Double Agenta
jeszcze nie przeszedłem :/


Przepraszam. Nie sądziłem, że to może być spoiler dla gry z 2006 roku, która ma 7 lat na karku. Więc jak najszybciej nadrób zaległości. Następnym razem będę spojlery ukrywał.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

> > Następnym razem może spoiler wziąłbyś w odpowiednie "ramki" co? Bo ja np. Double
> Agenta
> > jeszcze nie przeszedłem :/
>
> Przepraszam. Nie sądziłem, że to może być spoiler dla gry z 2006 roku, która ma 7 lat
> na karku. Więc jak najszybciej nadrób zaległości. Następnym razem będę spojlery ukrywał.

Ano widzisz, niestety, za dużo tych gier. Zarówno Double Agent (szczerze to Double Agent kupiłem dopiero 2 dni temu :P ) jak i Conviction leżą jeszcze. Do premiery tej gry muszę nadrobić zaległości :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Strzelanie wyglada tradycyjnie slabo, nudne oslony i kiepskie ai. Tryb pantery tez raczej lipa, te egzekucja jednym klawiszem, meh. Tylko Ghost.
No i ten wspomniany w pierwszych postach tryb Perfectionist brzmi ciekawie, moze cos z tego bedzie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Raczej nie spodziewam sie czegos lepszego od poprzedniej odslony Splintera. Przypuszczam ze fajnie sie bedzie w to gralo dla odprezenia, ale nie doszukiwalbym sie tu pozycji dla wymagajacego gracza. Niestety starsi gracze mocno ucierpieli przez uproszczenia i "oglupienie" na masowa skale w dzisiejszych grach, ktorego oczekuja bezmozgie amerykanskie teensy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować