Zaloguj się, aby obserwować  
Wojman

HearthStone: Heroes of WarCraft - nowa karcianka od Blizzarda

3282 postów w tym temacie

Dnia 24.07.2015 o 17:07, MisticGohan_MODED napisał:

Na jego zastępcę typowałbym Lodowego Olbrzyma - 8/8 za 10 krzyształów, ale -1 przywołanie
za każde użycie skilla bohatera w walce...


Czy ja wiem, mi Frost Giant wygląda na mocno średnią kartę. Może da się ją gdzieś upchnąć u handlocka, ale nawet i to mi się średnio widzi.

Dnia 24.07.2015 o 17:07, MisticGohan_MODED napisał:

Ale ta legendarka też niczego sobie :]
Tylko te 3 życia to łatwo zdjąć ;/


Legendarka jako taka sama w sobie wygląda nieźle, ale problem jest jej koszt. 6 many jest już całkiem mocno obstawione świetnymi legendarkami (Sylvanas, Thaurisian) i upchanie w decku jeszcze jednej moze być kłopotliwe. W control deckach może mieć jak najbardziej niezłe zastosowanie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 24.07.2015 o 17:33, Saref napisał:

Czy ja wiem, mi Frost Giant wygląda na mocno średnią kartę.

Ocenianie teraz jest trochę problematyczne - zobaczyliśmy w sumie z 20 kart wybranych z dodatku, który wprowadza 130. Co prawda synergia z hero power jakaś została pokazana, pytanie, czy będzie się dało zbudować wokół niej deck.
Poza tym, giant jest nadal dość wolną kartą bez natychmiastowego efektu - a cała meta i tak polega na tym, żeby przetrwać rushe... ;)

Dnia 24.07.2015 o 17:33, Saref napisał:

u handlocka, ale nawet i to mi się średnio widzi.

Problem w tym, że aktualnie handlock nie ma za bardzo miejsca (ekspertem nie jestem, ale jako świeżo upieczony
posiadacz Jaraxxusa powoli wspinam się w ladderze, właściwie tylko tym deckiem), a już się pojawiła inna kusząca karta.
Mountain giant ma przewagę kosztu w early, Molten - przewagę przeciw rushom (molten -> healbot albo molten -> sunfury/argus). Najskuteczniej ich nowy kuzyn prezentuje się w sytuacji topdecków pod koniec gry. Tyle, że taka sytuacja pojawia się wyłącznie w match-upie control vs control, gdzie nadużywany Lifetap może doprowadzić do przegranej związanej z Fatigue.

Dnia 24.07.2015 o 17:33, Saref napisał:

W control deckach może mieć jak najbardziej niezłe zastosowanie.

Pytanie tylko, który z obecnie istniejących archetypów na niej skorzysta? Dla warriora brzmi jak przesada (ale może pojawić się zmiana typu 1x shieldmaiden 1x justiciar), magowi zbędne, handlock... patrz wyżej, poza tym handlockowi poniekąd zależy na traceniu hp ;)

Btw, Blizzard Taiwan na streamie pokazał kolejne karty - wrzucał nie będę, bo krzaczki, więc tylko tekst:

1. Sacred Warrior - Priest common: 4 mana 3/5 - +2 ataku gdy ktoś zostanie uleczony
Ten sam efekt co lightwarden - silne. Wada lightwardena to 2 hp... Tutaj tego nie ma.

2. King''s Defender - Warrior rare: 3 mana, broń 3/2 - battlecry: +1 durability za każdego miniona z tauntem.
Nie widzę zastosowania. W early lepszy jest war axe, później Death''s Bite. Battlecry dość wymagający.

3. Wilfred Fizzlebang - Warlock legendary: 6 mana 4/4 - karty otrzymywane przez Lifetap mają koszt zredukowany do 0.
Albo będzie bezużyteczny i za wolny (sens ma zagranie go w 8 turze razem z tapem, bo i tak zaraz padnie przez niskie hp), albo będzie broken. Wyciagnięcie malygosa/jarraxusa/alex daje ogromne możliwości.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 24.07.2015 o 18:11, Adjatha napisał:

Ocenianie teraz jest trochę problematyczne - zobaczyliśmy w sumie z 20 kart wybranych
z dodatku, który wprowadza 130. Co prawda synergia z hero power jakaś została pokazana,
pytanie, czy będzie się dało zbudować wokół niej deck.


Tak jak mówisz trzeba poczekać aż pokażą resztę kart, ale inspire jakoś średnio mi podchodzi z tego względu, że używając hero power tracimy na tempie. Jeśli rzucimy karte z inspire bez uzywania hero power sporo ryzykujemy, ze karta straci na wartosci jesli nie dotrwa do nastepnej tury, a jesli rzucimy ją i użyjemy hero power to i tak mam wrażenie, że lepiej byśmy wyszli gdybyśmy zagrali kartę droższą o te dwa many (ale to takie luźne przemyślenie, trzeb poczekać na więcej kart z inspire).

Dnia 24.07.2015 o 18:11, Adjatha napisał:

Poza tym, giant jest nadal dość wolną kartą bez natychmiastowego efektu - a cała meta
i tak polega na tym, żeby przetrwać rushe... ;)


Problem z giantem jest taki, że by opłacało się go rzucić to trzeba tak naprawdę użyć hero power 4 razy (niby 3 też wystarczy, ale 8/8 za 7 many to też średnio wychodzi). Jeśli dostanie się go pod koniec gry do ręki to jest ok, ale jeśli w early/mid game to wtedy jest to moim zdaniem dosyć martwa karta. Bo sytuacja kiedy powiedzmy w pierwszych 7-8 turach musimy użyć cztery razy hero power oznacza, że nie bardzo mamy co rzucać i raczej nie chcemy takich sytuacji.

Dnia 24.07.2015 o 18:11, Adjatha napisał:

> u handlocka, ale nawet i to mi się średnio widzi.
Problem w tym, że aktualnie handlock nie ma za bardzo miejsca (ekspertem nie jestem,
ale jako świeżo upieczony
posiadacz Jaraxxusa powoli wspinam się w ladderze, właściwie tylko tym deckiem), a już
się pojawiła inna kusząca karta.


Właśnie o to mi chodziło, gdy mówiłem, że średnio widzę go u handlocka, bo mountain i molten są o wiele bardziej uniwersalne a wrzucanie do decku kolejnego gianta raczej nie jest najlepszym pomysłem.

Dnia 24.07.2015 o 18:11, Adjatha napisał:

Pytanie tylko, który z obecnie istniejących archetypów na niej skorzysta? Dla warriora
brzmi jak przesada (ale może pojawić się zmiana typu 1x shieldmaiden 1x justiciar), magowi
zbędne, handlock... patrz wyżej, poza tym handlockowi poniekąd zależy na traceniu hp


Czy ja wiem czy dla warriora przesada? Control Warrior zwykle polegał na zamęczeniu przeciwnika, a danie mu +4 armora za 2 many może mu to ułatwić. Myślałem też o control priescie, taki heal może sprawić, że o wiele łatwiej będzie nam utrzymać kontrole na boardzie w mid/late game.

Dnia 24.07.2015 o 18:11, Adjatha napisał:

1. Sacred Warrior - Priest common: 4 mana 3/5 - +2 ataku gdy ktoś zostanie uleczony
Ten sam efekt co lightwarden - silne. Wada lightwardena to 2 hp... Tutaj tego nie ma.


Niezła karta, ale chciałbym zobaczyć w tym dodatku jakiś porządną kartę dla priesta za 2 many, by podreperować jego early :d.

Dnia 24.07.2015 o 18:11, Adjatha napisał:

2. King''s Defender - Warrior rare: 3 mana, broń 3/2 - battlecry: +1 durability za każdego
miniona z tauntem.
Nie widzę zastosowania. W early lepszy jest war axe, później Death''s Bite. Battlecry
dość wymagający.


Też mi się ta karta nie widzi, może w control decku można spróbować wrzucić ją by mieć po jednym war axe i king''s defenderze, ale i tak wydaje mi się to takie meh.

Dnia 24.07.2015 o 18:11, Adjatha napisał:

3. Wilfred Fizzlebang - Warlock legendary: 6 mana 4/4 - karty otrzymywane przez Lifetap
mają koszt zredukowany do 0.
Albo będzie bezużyteczny i za wolny (sens ma zagranie go w 8 turze razem z tapem, bo
i tak zaraz padnie przez niskie hp), albo będzie broken. Wyciagnięcie malygosa/jarraxusa/alex
daje ogromne możliwości.


Też wydaje mi się, że zbyt losowy by próbować wcisnąć go do decku. Za 6 many już lepiej mieć w decku Sylvanas i Thaurisiana niż ryzykować z Fizzlebangiem :D.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

No ja to dopiero wczoraj zacząłem zbierać golda na nowe paczki.
Pyłu na 1 legendarkę starczy, ale to i tak wolałbym wpierw coś ze starszych walnąć.

Swoją drogą to mam pecha do robienia legend... 2 legendy złożyłem to zaraz potem w kolejnej paczce ta sama XP

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nie do końca rozumiem ideę Ball of Spiders - 3 Webspinnery za 6 many wydają mi się bardzo słabym interesem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 30.07.2015 o 11:55, Madoc napisał:

Nie do końca rozumiem ideę Ball of Spiders - 3 Webspinnery za 6 many wydają mi się bardzo
słabym interesem.


To chyba czar? Czyli do tego można go zblokować...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 30.07.2015 o 11:55, Madoc napisał:

Nie do końca rozumiem ideę Ball of Spiders - 3 Webspinnery za 6 many wydają mi się bardzo
słabym interesem.


Potencjalna synergia ze stołem i kartami huntera i przewaga w kartach, niestety z nieodłącznym rng.
Koszt jest trochę za duży, ale przede wszystkim ta karta nie pasuje do aktualnie popularnych archetypów huntera. Gdyby pojawił się jakiś bardzo powolny control deck, to można i coś takiego dodać.

Ewentualnie, patrząc na to z innej strony, osłabienie Lock n''Load :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 30.07.2015 o 17:07, Adjatha napisał:

Koszt jest trochę za duży, ale przede wszystkim ta karta nie pasuje do aktualnie popularnych
archetypów huntera.

Lubię Webspinnera, ale 3 za 6 many to jak dla mnie absurdalnie drogo.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 30.07.2015 o 11:55, Madoc napisał:

Nie do końca rozumiem ideę Ball of Spiders - 3 Webspinnery za 6 many wydają mi się bardzo
słabym interesem.


Nie patrz na webspinnery, tylko na beasty, które dostajesz. Ball of Spiders to jedna karta, która daje Ci 6 kart. Wrzucając taką jedną do decku, Twoja talia urasta de facto do 35 kart. Tu jest wartość tego spella. W dodatku webspinnery mogą dać Ci cuda typu Malorne, Krush czy inne jeszcze. Fakt, jest dość drogo, ale ma potencjał :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Tylko, że musi poczekać na nowy rodzaj huntera bo obecnie jeśli coś nie zadaje "face dmg" łowca tego nie gra.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Generalnie to było tak, że podobno jeden z twórców gry chciał koniecznie kartę "Ball of Spiders" - w jednym z wywiadów rok temu chyba Ben Brode mówił. W każdym razie ta karta ma też funkcję swoistego easter egga poza tym co Budo napisał ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Tyle czasu od premiery już zleciało i nareszcie nadchodzą normalne nagrody za wbijaną rangę. Wreszcie coś wpadnie za comiesięczną legendę i będzie można dużo szybciej uzupełniać kolekcję złotych kart.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.


Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować