Zaloguj się, aby obserwować  
TELESKOPEK

Szukam pomocy do gry Szymek Czarodziej 3D

3205 postów w tym temacie

Dnia 01.11.2005 o 18:33, Kustywak napisał:

Księżniczka mówi wciąż to samo

Dlatego, że sie nie przebrałeś w strój koloru jak na plakacie (za pomocą księgi zaklęć), peruki - wypranej w pralce z czarnym t-shirtem i oraz okularów. Gdy to zrobisz daj do pocałowania żabę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 02.11.2005 o 15:35, Kustywak napisał:

Nulinka hej powtarzam pytanie co robić dalej (podaj w punktach i co gdzie jest i jak to zrobić)

- Jeżeli wygrałeś żołnierzyki w strzelaniu wodna armatką, idź do złamanego drzewa, kolo chaty kontrolnejOtrzymasz naszyjnik Jar Nina
-W świątyni wejdź do pokoju pamięci, zobacz mapę
A nie pamiętam, masz już gwizdek na ptaka? Uzdrowiłes plecy lalką voo- doo?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli wygrałeś pióro w grze w kasztany idź z nim do Wołowiny, dostaniesz papiery
-Z papierami do bramy, dostaniesz gwizdek na ptaka
- Gdy wyjdziesz z pokoju pamieci w kościele , zawolaj ptaka, poleć na lewo od Poliganis, na pusty ląd.
-- Dojdziesz po wylądowaniu do stołu, na którym są prochy Jar Nina - użyj odkurzacza
-Wróć do hotelu. Do butelki włóż naszyjnik, stań przy lustrze, złapiesz duszę jar Nina. Idź do Kalipso.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 02.11.2005 o 17:22, porta napisał:

Co zrobić z furmanką?Jak obrócić koło w chacie Jar NIna?

Użyj jojo i odblokuj zasuwkę drzwi w suficie, wyjdź na górę i otwórz drzwi. Wróć , polej naftą (po prawej stronie w chacie) line od koła i zapał soczewką. O jaką furmanke Ci chodzi?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 02.11.2005 o 18:39, jghj napisał:

nie maoge znaleść płyty w rozdziale 4

Poleć pelikanem do wnętrza wulkanu,urzyj kreta.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 02.11.2005 o 18:39, jghj napisał:

nie maoge znaleść płyty w rozdziale 4

Być może chodzi o pierwszą płytę (potrzebną do treningu kreta) - idź od magazynu sera prosto i po prawej stronie przy innych magazynach za siatką znajdziesz płytę w śmieciach. - Pamietaj, po prawej za siatką !

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 03.11.2005 o 15:22, Kustywak napisał:

Co mam robić dalej podaj jak możesz do końca gry albo tyle ile możesz

Napisz w którym miejscu jesteś.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 03.11.2005 o 15:22, Kustywak napisał:

Co mam robić dalej podaj jak możesz do końca gry albo tyle ile możesz

- Idx koło kościoła, popatrz na chłopca z balonami, zestrzel 2 i czekaj aż nadjedzie ciężarówka z serem. Dzieciak musi wpaść do niej
- Idź do magazynu sera, ukradnij ciężarówkę, podjedź pod kościół, wyjdź na wieżę, zrzuć na auto ołów. Odjedź do mostu.
- Poleć ptakiem do lasu , koło plaży, zobacz wyspę z przywiązaną łódką i budka telef. w wodzie
- Do wodospadu, z brzucha smoka wyjmij klucze (kij, magnes, guma do żucia, a potem dołącz masło). A wcześniej użyj wykrywacza metali.
- Kontrolna chata - otwórz kluczem, wejdź do środka

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.


Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować