Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Jak powstawał Bioshock: Infinite? Nietypowe, zabawne, zdumiewające statystyki

7 postów w tym temacie

Patryk Purczyński

Ile napojów spożyli pracownicy Irrational Games podczas prac nad Bioshock: Infinite? Ile w tym czasie spłodzili dzieci? Ile zużyli energii (na pracę, nie płodzenie dzieci)? Znamy odpowiedzi na te, i kilka innych pytań.

Przeczytaj cały tekst "Jak powstawał Bioshock: Infinite? Nietypowe, zabawne, zdumiewające statystyki" na gram.pl

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

>
> Łączna liczba ich kwestii wynosi:
> - Booker - 1 310
> - Elizabeth - 2 072
>

>
> I niech ktoś powie, że kobiety nie są bardziej gadatliwe :P

O tym samym pomyślałem pisząc newsa, ale doszedłem do wniosku, że nie ma sensu marnować miejsca na oczywistości ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

"w trakcie powstawania Bioshock: Infinite w zespole narodziło się 18 dzieci (osiem dziewczynek i dziesięciu chłopców)"

Kiedyś panował mit o tym iż ludzie spędzający dużo czasu w towarzystwie komputera płodzą w większości dziewczynki, chyba został obalony :-)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

równowartość 631 mil kodu

Czcionka? Rozmiar? Jako jedna linia? Drukowane na A4 i składane: poziomo? pionowo? Marginesy?

Takie statystyki są bzdurne i nic nie mówią.

Podobnie często na Discovery można usłyszeć jakieś ciekawe porównania typu, że odległość do galaktyki w porównaniu do odległości do najbliższego sklepu jest jak liczba ziarenek mąki w szklance do liczby pcheł na łebku szpilki.
A jak się człowiek chwilę zastanowi to czasem nawet rząd wielkości się nie zgadza.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować