Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Pierwszy gameplay z Battlefield 4 już dostępny!

95 postów w tym temacie

>
> Czekam na większą destrukcję otoczenia, ciekawsze mapy, mniej pustyni :)
A ja na odwrót, mapa typowo pustynna, z potężnymi zamieciami. Silnik na to stać, a wyobraźcie sobie mapę gdzie lecąc helikopterem jest taka zamieć że nic na dole praktycznie nie widać, piechota również ma ograniczone pole widzenia. Do tego zaspy generowane na bieżąco, przykładowo strzał z czołgu powoduje nasyp. :}

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wygląda pięknie, ale... BF3 też tak wyglądał. Mam tylko nadzieję, że tym razem da się coś zniszczyć w otoczeniu, bo BF3 pod tym względem był gorszy od BC2.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Podoba mi się chociaż nie ukrywam, że gdybym nie wiedział o tym, że to BF4 powiedziałbym - O! Fajny dodatek do BF3 :P. Niemniej wygląda to bardzo fajne, czekam niecierpliwie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Grafika powala ...i tyle. Ale ja zwykle nie patrzę na grafę, tylko mechanikę: a tam nieprzesadnie zniszczalne otoczenie, tona skryptów, głupie AI, rewolucji w gameplay''u nie widać...ewolucji też.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Singiel - nic ciekawego. Czekam na trailer z multi. Wyrosłem już z tego, że sama grafika w gameplayu wystarczy, żebym się jarał. A graficznie... W sumie, gdyby nie technologia animacji twarzy, to wyglądałoby jak BF3 na Ultra. Ale to nic - przecież BF3 na Ultra jest nieziemski.

Mam nadzieję na nowości w multi. Na info ich dotyczące czekam, bo to zdecyduje o ewentualnym zakupie gry.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

> DICE ma do dyspozycji potężne narzędzie, dlaczego nie zrobi kampanii z bardziej otwartym
> światem? Ponieważ Call of Duty takiej nie ma?
Ponieważ taka gra za dużo kosztuje, a przecież trzeba wydać jeszcze drugie tyle na reklamę.

BTW mnie najbardziej wzruszyło debilne zachowanie przeciwników, sami czekają na śmierć :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dnia 27.03.2013 o 09:18, Lordpilot napisał:

Sercem gry na pewno będzie multi. Zapowiedzi "srania" DLC i "darmowy dodatek" dla preorderowców
IMO nie wróżą za dobrze :/ Znowu będzie trzaskanie dodatku za dodatkiem.
Czy warto kupić ? Tu każdy musi sobie sam przeliczyć czy to się kalkuluje. Ja spasuje
tym razem, choć lubię tą serię bardzo. BF3 jest już na tyle połatany (ale jeszcze są
bugi do cholery, jeszcze są !) i gra mi się w niego na tyle dobrze, że na czwórkę nie
mam zamiaru przeskakiwać. Tym bardziej, że czuję że to będzie bardziej mappack niż faktycznie
"nowa jakość".


EA powinno pójść o krok dalej w sprzedaży modułowej (bo nie oszukujmy się, to już funkcjonuje w formie DLC) i stworzyć możliwość zakupu singla i multi osobno po mniejszych cenach. Mnie i podejrzewam też wielu osób singiel kompletnie nie interesuje. Co więcej, patrząc na jakość poprzednich kampanii dla pojedynczego gracza w serii BF i nowych odsłonach MoH, w przypadku BF$ będzie to zwykłą strata czasu.

Dnia 27.03.2013 o 09:18, Lordpilot napisał:

Sądze też, że community nie odpłynie na tyle żebym nie miał z kim grać (no ale to zobaczymy - serwery BC2 > po wyjsciu BF3 zaczęły świecić pustkami).


To chyba było zjawisko przejściowe, bo czasami jeszcze grywam w BC2 i nie ma problemu ze znalezieniem serwerów.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

> > Na wstępie chciałbym prosić fanbojów, aby mnie nie zabijali za to, co tutaj napiszę
> :)
> >
> > Ta seria się stacza. DICE/EA tak bardzo chce zniszczyć CoD, że już dosłownie robi
> jego
> > klon (wyjątkiem jest multi, chociaż w BF 3 jest sporo map, które pasowałyby do CoD).
>
> > Coraz więcej skryptów (miejscami durnych), etap samochodowy (jak i sam samochód)
> jakby
> > żywcem wycięty z Warfigtera. W poprzedniej części walił się na nas wieżowiec, tutaj
> mamy
> > komin fabryki. Scena, w której bohater zestrzeliwuje ''Havoca'' wywołała u mnie
> tylko
> > uśmiech politowania - następnym krokiem będzie zadźganie załogi nożem wzorem pana
> ''Colonel
> > 100'' z pewnej kreskówki. Modele postaci i pojazdów wycięte z ''trójki'', niektóre
> dźwięki
> > też. I jeszcze ta współczesność... Wystarczyłoby przenieść grę do czasów wojny w
> Wietnamie,
> > Korei, lub Drugiej Światowej, whatever - może właśnie to sprawiłoby, że konkurent
> dostałby
> > zadyszki. Poza tym wiele bym dał, żeby zobaczyć Tygrysa/Panterę/T-34 itd. stworzone
> przy
> > pomocy tego świetnego silnika.
> > DICE ma do dyspozycji potężne narzędzie, dlaczego nie zrobi kampanii z bardziej
> otwartym
> > światem? Ponieważ Call of Duty takiej nie ma?
> > Ja wiem, że najważniejszy i tak jest multiplayer, ale ten pokaz miał nakręcić atmosferę
>
> > wokół gry, a mnie jedynie od niej odtrącił.
> > Miałem cichutką nadzieję na powrót do stylu BF 2, ale widać nadzieja matką głupich
> :P
> > Na szczęście jest jeszcze Bohemia i ARMA III.
> >
> >
>
> Zgadzam się w 100%. Dostaliśmy więcej blooma, hollywoodu, niebieskiego i szarego. Po
> gejmpleju można stwierdzić, że nie zrobiono dosłownie nic z AI. Przeciwnik dostaje 2
> serie z karabinu. Co robi? Stoi i czeka aż go dobijesz. Niby to gra full multi ale tam
> też dochodzi do totalnie żenujących sytuacji. Pilot wyskakuje z mysliwca strzela z ''rpg''
> w drugi i wraca spowrotem?
> Moje wspomnienia z BF1942, BF2 a nawet BF:BC2 wygladaja zupelnie inaczej. Na szczescie
> zostaje ARMA choć tam rządzi Wasteland i sporo czasu minie zanim multi wroci do normy.
Jakoś moje wspomnienia z BF1942 dają mi do zrozumienia, że najlepsi piloci często tak robili ;) Ale jak grałeś z botami to pewnie pamiętasz same radosne chwile ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Chwal się, że twój silnik FB2 jest wykorzystywany w 40% max.
Zmień go na nowy silnik, bo poprzedni nie był wystarczająco wykorzystany.

Fuck logic, i teraz nie wiem, czy to była decyzja DICE czy znowu tego crapu EA.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 27.03.2013 o 09:18, Skrzypiec napisał:

A ja na odwrót, mapa typowo pustynna, z potężnymi zamieciami. Silnik na to stać, a wyobraźcie
sobie mapę gdzie lecąc helikopterem jest taka zamieć że nic na dole praktycznie nie widać,

Ciężko sobie wyobrazić dwie wykluczajace się sytuacje n raz;)

Dnia 27.03.2013 o 09:18, Skrzypiec napisał:

piechota również ma ograniczone pole widzenia. Do tego zaspy generowane na bieżąco, przykładowo
strzał z czołgu powoduje nasyp. :}

A gameplay polega na czekaniu aż ucichnie samum tak?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 27.03.2013 o 10:10, zadymek napisał:

> A ja na odwrót, mapa typowo pustynna, z potężnymi zamieciami. Silnik na to stać,
a wyobraźcie
> sobie mapę gdzie lecąc helikopterem jest taka zamieć że nic na dole praktycznie
nie widać,
Ciężko sobie wyobrazić dwie wykluczajace się sytuacje n raz;)

To jest BF nie arma. W realu jest to nie możliwe, ale bf mógłby nagiąć prawa i helikoptery latały by w zamieci, problem?

Dnia 27.03.2013 o 10:10, zadymek napisał:

> piechota również ma ograniczone pole widzenia. Do tego zaspy generowane na bieżąco,
przykładowo
> strzał z czołgu powoduje nasyp. :}
A gameplay polega na czekaniu aż ucichnie samum tak?

Nie, na tym co zwykle ale w utrudnionych warunkach.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 27.03.2013 o 10:30, Skrzypiec napisał:

To jest BF nie arma. W realu jest to nie możliwe, ale bf mógłby nagiąć prawa i helikoptery
latały by w zamieci, problem?

Nah, w ARMA pewnie też by się dało: tylko powinni dorzucić kosmitów... i może jeszcze wielgachne karaluchy;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 27.03.2013 o 10:38, saborcat-14 napisał:

Miałem nadzieje na cos więcej a tu po prostu kotlecik z ładną panierką, cóż takie czasy
trzeba czekać co zaprezentuje Acti.

Swoją drogą, to byłoby fantastyczne, gdyby Acti wyjechało teraz z next-genowym silnikiem dla nowego CoDa, który by zmieszał EA z błotem.

Ale co tam, pewnie i tak będzie Starcie Kotletów 2013.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

(TYLKO MOJA OPINIA I ZDANIE) Panowie!!! Delikwent pod ostrzalem biegnie i po przyjeciu kuli na noge biegnie dalej... delikwent za oknem czekal na przyjecie kolejnych 2 kul.... kamienie to chyba latajace gąbki sa...gdzie odrzut z shotguna przy postrzeleniu z bliska? Jak kolega wspiol sie w 3 sek do okna? Nawet po drabinie to trwa... Wszystko co widze to BLINK BLINK...i duzo kurzu zaslaniajacego oczy. Wiadomo ze to nie symulator ale pewne rzeczy raza po oczach i człowiek zastanawia sie skoro wszystko jest tak ładnie pracowicie przestawione to dlaczego takie błędy??? Wiedząc ile konfliktów rozgrywa się na świecie wole obejrzec film akcji lub zagrac w taka gre ale nie w tematyce wojskowej np. kosmiczna rozpizd$"§ bez realizmu (no ew. jednak wojskowe ARMA 2, 3...) NIE WSPIERAM TAKIEGO CZEGOŚ...dlatego CoD i Battlefield opuściłem po numerku 1 :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nie podoba mi się tylko, że nie zapowiedzieli na PS4 a to jedyna dla mnie wersja bez kompromisów. Na myszce sobie nie radzę, na PS3 słaba grafika. Może zapowiedzą bliżej premiery. Chyba nawet wstrzymałbym się z zakupem na parę miesięcy gdyby miało wyjść na PS4.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować