Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Wiemy, ile sztuk swoich hitów chciało sprzedać Square Enix

26 postów w tym temacie

Jak się ma nierealistyczne oczekiwania, to później się człowiek (firma) rozczarowuje :D
Ech, chyba SE nie zrobiło poważnych badań rynkowych...
W przypadku takich serii jak CoD, AC, GTA czy TES takie założenia są uzasadnione, ale ciężko oczekiwać, że praktycznie nowe marki na rynku (bo poprzednie części wyszły tak dawno, że pewnie wtedy niektórzy obecni gracze byli przez rodziców karmieni) sprzedadzą się równie znakomicie :) Zwłaszcza, że taki Hitman nigdy nie był megapopularną serią.
Teraz nie wiadomo co z kontynuacjami TR, czy Hitmana...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Panowie i panie ze Square Enix oczekiwali 6 milionów sprzedanych egzemplarzy nowego Tomb Raidera w jeden miesiąc? Ludzie to nie CoD. Przecież te 3,4 miliona to i tak jest dużo. A na pewno jeszcze parę milionów Tomb Raidera się sprzeda. Ech, ta kasa...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jeszcze chwilka i gry u nas będą tanie jak u ruskich, praktycznie za grosze, ponieważ piractwo to normalnie 99% :)...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 03.04.2013 o 17:27, jakubcjusz napisał:

Mam dla Square Enix propozycję: mniej grafiki, więcej gry!


W której z wymienionych gier masz przerost formy nad treścią? :D Żadna z nich nie ma jakiejś fenomenalnej grafiki, za to wszystkie są dość chwalone za gameplay ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 03.04.2013 o 17:28, pawbuk napisał:

W której z wymienionych gier masz przerost formy nad treścią? :D Żadna z nich nie ma
jakiejś fenomenalnej grafiki, za to wszystkie są dość chwalone za gameplay ;)


Osobiście grałem tylko w Hitmana (z zaprezentowanych tytułów), ale rozmiar poziomów w porównaniu do poprzednich części to jakiś śmiech na sali (nie mówię, że gra jest zła, ale to już nie był ten sam Hitman co kiedyś). No i jeszcze te cudowne QTE...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

> @Moooras - Pogłoski głoszą, że koszty produkcji tych gier były na tyle wysokie, że każdy
> na ich miejscu pewnie by narzekał.

No nie wiem... to nie sa wyniki po dluzszym okresie czasu.. rozumiem gdyb y to byla ogolna ilosc sprzedanych kopii po powiedzmy pol roku...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Przecież o prognozach sprzedaży ich tytułów pisaliście już kilka dni temu wraz z wynikami jakie uzyskały.
Nie myślcie panowie z gramu, że wszyscy czytają tylko pierwsze zdanie.

EDIT
O proszę, i to nawet ten sam pepsi pisał news o tym samym:
http://www.gram.pl/news/2013/03/26/hity-square-enix-ponizej-oczekiwan-wyniki-sprzedazy-sleeping-dogs-hitman-rozgrzeszenie-i-tomb-raidera.shtml

Wstyd.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 03.04.2013 o 17:38, jakubcjusz napisał:

Osobiście grałem tylko w Hitmana (z zaprezentowanych tytułów), ale rozmiar poziomów w
porównaniu do poprzednich części to jakiś śmiech na sali (nie mówię, że gra jest zła,
ale to już nie był ten sam Hitman co kiedyś). No i jeszcze te cudowne QTE...


Mam wrażenie, że tymi ograniczonymi przestrzeniami chcieli zastąpić ograniczoną liczbę saveów ;) Gdzie w Hitmanie były QTE? :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 03.04.2013 o 19:07, pawbuk napisał:

Gdzie w Hitmanie były QTE? :D


Pamiętam choćby podczas bójki w barze, gdzie żeby bić, trzeba było wciskać odpowiednie literki (które nota-bene fruwały po ekranie jak głupie ;) )

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

> Przecież o prognozach sprzedaży ich tytułów pisaliście już kilka dni temu wraz z wynikami
> jakie uzyskały.
> Nie myślcie panowie z gramu, że wszyscy czytają tylko pierwsze zdanie.
>
> EDIT
> O proszę, i to nawet ten sam pepsi pisał news o tym samym:
> http://www.gram.pl/news/2013/03/26/hity-square-enix-ponizej-oczekiwan-wyniki-sprzedazy-sleeping-dogs-hitman-rozgrzeszenie-i-tomb-raidera.shtml
>
> Wstyd.
Mogę prosić o wskazanie, co jest powodem do wstydu? Pepsi wtedy napisał, ze sprzedaż oczekiwana wahała się około 15 mln sztuk (łącznie) co z podaną ilością sprzedanych gier (faktycznie) dawało większy deficyt niż po dzisiejszym newsie (gdzie podano dokładniejsze wartości liczbowe poszczególnych tytułów). Nowe źródło mogło rzucić nowe światło na daną sprawę.

/edit:
czemu funkcja odpowiedz z poziomu strony z newsem (nie forum) działa tak brzydko? Czy to może jakiś błąd tylko po mojej stronie?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 03.04.2013 o 19:44, jakubcjusz napisał:

Pamiętam choćby podczas bójki w barze, gdzie żeby bić, trzeba było wciskać odpowiednie
literki (które nota-bene fruwały po ekranie jak głupie ;) )


Ja jak prawdziwy Hitman zręcznie ominąłem całą bójkę i szybko dotarłem do celu mojej wyprawy ;D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

W newsie z 26 marca były podane te same kwoty sprzedanych egzemplarzy co w dzisiejszym. Natomiast liczba zakładanej sprzedaży 26 marca wynosiła niespełna 15 milionów, a dziś z tych dokładnych wyliczeń wychodzi 12-13,5 miliona sztuk.
Faktycznie, 13,5 miliona to więcej niż 15 i news ten nie jest prawie, że kopią tego, o którym wspomniałem.
Podsumowanie newsa jest również prawie identyczne w obu przypadkach, gdzie pepsi obawia się o 2 przyszłe tytuły z półki AAA, czyli nowy Thief i Murdered.
Coś jeszcze?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nasi podskakują w radości bo sprzedało się ponad milion egzemplarzy W2, a Ci płaczą, bo sprzedało im się tylko kilka baniek i nie starczy na nowe Ferrari.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować