Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Wymagania sprzętowe Metro: Last Light ujawnione

25 postów w tym temacie

Mateusz Stanisławski

|AKTUALIZACJA| Tak jak w przypadku poprzedniczki serwujemy nie tylko minimalne, ale również zalecane i optymalne wymagania sprzętowe. Wygląda na to, że do odpalenia Metro: Last Light ze wszystkimi wodotryskami nie wystarczy pierwszy lepszy blaszak.

Przeczytaj cały tekst "Wymagania sprzętowe Metro: Last Light ujawnione" na gram.pl

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

będzie widać o to się nie martw... oprawa graficzna w tej grze będzie na bardzo wysokim poziomie
a Co do wymagań to nie sa one wysokie:)
Optymalne sa do gry w trybie 3D :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

GTX690-680 ale to do grania w rybie 3D :) bo wątpie aby to przebiło jakoscia grafiki crysia 3 :) ale ciort wie bo zadnego gameplaya z PC chyba nie pokazali.. ale mam nadzieje ze gra będzie bardzo ładna, metro 2033tez ladne było tylko było kiepsko zoptymalizowane ..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Na papierze wymagania zawsze były zaniżone lub przesadzone. Więc na niskich zapewne i tak nie da się grać, a na optymalnych gra i tak dostanie zadyszki:D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

> Haha a tego direxa 11 w ogóle nie będzie widać taki o next gen

A w jedynce co było? Bardzo dobra grafika, która miała problem z uciągnięciem na nie jeden ówczesnej karcie. Do dziś tej gry używa się jako benchmarki więc nie musisz się martwić, grafa będzie bardzo dobra

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

> A w jedynce co było? Bardzo dobra grafika, która miała problem z uciągnięciem na nie
> jeden ówczesnej karcie. Do dziś tej gry używa się jako benchmarki więc nie musisz się
> martwić, grafa będzie bardzo dobra

że co?
mój lapek Samsung R522 (grafa Radeon 4650, CPU Intel Core 2 Duo 2,1 GHz, RAM 3GB) radził sobie bezproblemowo z tą gierką. Niestety zarzuciłem granie, bo dla mnie ta gra była beznadziejna. Oczekiwałem klimatu z książki, czyli uczucie ciągłego zagrożenia, niewiadomej itd. a zrobili z tego prosty shooter bez klimatu :( szkoda. Bo uniwersum metro oferuje dobry materiał na grę. W penumbrze był odpowiedni klimat do metra ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 05.04.2013 o 15:52, diabolo20 napisał:

Haha a tego direxa 11 w ogóle nie będzie widać taki o next gen

Bo, jak wiadomo, wszystkie zmiany, które są wprowadzone w DX11 są widoczne gołym okiem.
Weź wejdź na wikipedię i poczytaj, co DX11 wprowadza.

PS. Odpal Metro 2033 na DX9/10 i na DX11 i porównaj. Jak nie widzisz różnicy, to żadna gra dla ciebie nie będzie mieć next-genowej grafiki. Lol

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 05.04.2013 o 17:52, Henrar napisał:

> Haha a tego direxa 11 w ogóle nie będzie widać taki o next gen
Bo, jak wiadomo, wszystkie zmiany, które są wprowadzone w DX11 są widoczne gołym okiem.
Weź wejdź na wikipedię i poczytaj, co DX11 wprowadza.

PS. Odpal Metro 2033 na DX9/10 i na DX11 i porównaj. Jak nie widzisz różnicy, to żadna
gra dla ciebie nie będzie mieć next-genowej grafiki. Lol

Człowieku ten wygląd nie odzwierciedla wymagań. Owszem widąć łby postaci są okrągłe co już dawno powinno być standardem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 05.04.2013 o 17:38, moonman napisał:

> A w jedynce co było? Bardzo dobra grafika, która miała problem z uciągnięciem na
nie
> jeden ówczesnej karcie. Do dziś tej gry używa się jako benchmarki więc nie musisz
się
> martwić, grafa będzie bardzo dobra

że co?
mój lapek Samsung R522 (grafa Radeon 4650, CPU Intel Core 2 Duo 2,1 GHz, RAM 3GB) radził
sobie bezproblemowo z tą gierką. Niestety zarzuciłem granie, bo dla mnie ta gra była
beznadziejna. Oczekiwałem klimatu z książki, czyli uczucie ciągłego zagrożenia, niewiadomej
itd. a zrobili z tego prosty shooter bez klimatu :( szkoda. Bo uniwersum metro oferuje
dobry materiał na grę. W penumbrze był odpowiedni klimat do metra ;)



o max detalach dx11 to mogles zapomnieć o granie na swym lapku ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 05.04.2013 o 16:09, marcin29L napisał:

albo zalecane jak zwykle są zawyżone :)


Watpie, w Metro 2033 jak gralem na zalecanym sprzecie to gra byla cholernie niegrywalna, scinala i jak mialem w porywach 28-30fps to byl sukces.
Mam nadzieje ze Last Light jest nieco lepiej zoptymalizowane.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Już się nie mogę doczekać. Żeby nie Deep Silver to była by lipa. Z drugiej strony gra już była na ukończeniu bo tak to wątpię żeby ktoś się chciał zabierać za robienie całej gry bo pierwsza cześć słabo się sprzedała. A całkowicie niesłusznie bo klimatyczna produkcja i tego oczekuje po Last Light :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować