Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Teleglitch - recenzja

12 postów w tym temacie

Rogalik rogalik rogalik rogalik rogalik
wszędzie rogalik, słowo rogalik, gatunek rogalik, z czekoladą rogalik ILE MOŻNAAAAA

Po tych wszystkich recenzjach to słowo jest już tylko abstrakcyjnym dźwiękiem w mojej głowie. Proszę. Mniej.


A gra jest ekstra, ciężko się oderwać. Chociaż mogłoby być trochę więcej zmiennych. TOME wciąż jest moim faworytem z tych nowych... gier z sami wiecie którego gatunku

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Roguelike to świetny gatunek i miło, że wraca. Choć przyznam, że mi najbardziej z ostatnich "powrotów" podobał się FTL... O ile to można nazwać rogalikiem ;P Albo Binding of Isaac.

Jednak przyznam też szczerze, że powoli... Odczuwam zmęczenie stylem "pikselozy". Czy to naprawdę jedyne rozwiązanie dla twórców indie? Nie można jakiegoś innego stylu wybrać, prostego, ale nie retro? Death Inc to dobry przykład fajnej oprawy w grze indie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 21.04.2013 o 16:12, Zdenio napisał:

Jednak przyznam też szczerze, że powoli... Odczuwam zmęczenie stylem "pikselozy". Czy
to naprawdę jedyne rozwiązanie dla twórców indie? Nie można jakiegoś innego stylu wybrać,
prostego, ale nie retro? Death Inc to dobry przykład fajnej oprawy w grze indie.

Zwyczajnie jest to już nadużywane przez twórców gier indie. Bazowanie na nostalgii, robienie gier w stylu retro i częste podkreślanie u wielu takich twórców, jacy to oni są oldschoolowi i jak dobrze czują stary klimat. Na początku to było interesujące, ale pomysł zwyczajnie się przejadł kiedy masa gier indie zaczęła sięgać po taki styl.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

mnie osobiscie trzacha jak widze death inc (brzydkie i niechlujne), co innego takie dont starve z ladna i jednoczesnie oryginalna grafika.

a pikseloza nigdy nie bede zmeczony :D tanie rozwiazanie i pozwala sie skupic na ciekawszych rzeczach jak cienie, modele 3d, masa textur, zaawansowane oswietlenie itd

zdecydowanie wole wiecej gier typu cart life, smooth operators, sword of the stars the pit, FTL, primordia (wadjet eyes od dawna robi w tej grafice)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

"trudne jak diabli" - i co w tym takiego złego? Nie każda produkcja jest dla każdego, więc czepianie się poziomu trudności jest tym samym, co czepianie się, że dana gra jest FPS''em a nie RPG.

Mnie osobiście urzekła grafika i gameplay, więc z chęcią kupię :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach


> zdecydowanie wole wiecej gier typu cart life, smooth operators, sword of the stars the
> pit, FTL, primordia (wadjet eyes od dawna robi w tej grafice)

Wadjet wydało Primordię, ale jej nie zrobiło - ich są gry z serii Blackwell, a Gemini Rue, Resonance i Primordia właśnie to są projekty kogoś innego tylko przez nich promowane i wydawane... co nie ma większego znaczenia oczywiście, tak tylko mówię :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Po przeczytaniu recenzji ściągnąłem demo i muszę powiedzieć, że niesamowicie wciąga. Pikseloza w ogóle nie przeszkadza, powiedziałbym, że wręcz nadaje grze klimatu :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować