Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Dead Island: Riptide - recenzja

44 postów w tym temacie

Dnia 22.04.2013 o 19:24, kowal7777 napisał:

Dali by taką łatkę do oryginału i by było git.


Dali by? Haha. A znając życie, gdyby już "dali" łatkę wielkości ~10GB to znowu byłby płacz, że trzeba tak dużo pobierać...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

@TobiAlex

Edycji Rozszerzonej Dead Island w rodzaju Wiedzminow sie chyba nikt nie spodziewa. Jakimi poprawkami chwaliliby sie tworcy Riptide w takim przypadku? Przeciez to tylko data disc ;).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Panowie mam problem .. Chce zacząć grać w Dead island. W 1 część nie grałem. Czy warto przejść najpierw 1 i dopiero 2 Riptide? Bo czytając recenzję, autor wspomina, że tereny są te same itp.

Czy wersja Steamowa Dead Island 1 jest w PL ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 23.04.2013 o 09:45, Azazell napisał:

Panowie mam problem .. Chce zacząć grać w Dead island. W 1 część nie grałem. Czy warto
przejść najpierw 1 i dopiero 2 Riptide? Bo czytając recenzję, autor wspomina, że tereny
są te same itp.

Czy wersja Steamowa Dead Island 1 jest w PL ?


Myślę, że nie musisz zaczynać "od jedynki", ale moim zdaniem warto by kiedyś przejść dla samej fabuły łącznie z dostępnym DLC. Zresztą np. w tej chwili "jedynka" jest na GMG za $4.99. DI jest w polskiej wersji językowej (napisy).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dnia 23.04.2013 o 09:49, TobiAlex napisał:

Myślę, że nie musisz zaczynać "od jedynki", ale moim zdaniem warto by kiedyś przejść
dla samej fabuły łącznie z dostępnym DLC. Zresztą np. w tej chwili "jedynka" jest na
GMG za $4.99. DI jest w polskiej wersji językowej (napisy).


Tylko, że wolałbym ją na Steam :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 23.04.2013 o 10:28, Azazell napisał:

Tylko, że wolałbym ją na Steam :P


Nie ma innej wersji gry niż Steamowa. Z GMG dostajesz klucz do Steam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 22.04.2013 o 16:27, EmperorKaligula napisał:


@Myszasty

kim grales ? screeny mowia ze tym nowym z bronia nareczna. moze kilka slow czy nowa klasa
jest sensowna i przyjemna w prowadzeniu ? jak jej drzewko ?


Zdecydowanie, to moja ulubiona postać. Głównie dzięki szybkości ataków i małym zużyciu staminy na nie. Taki Wolverine dosłownie, zamiatający kastetami, czy pazurami. Nosiłem przy sobie inną broń, ale korzystałem z niej sporadycznie. Najlepiej sprawdzały się pazury z prądem - jeśli wchodził paraliż, to nawet twardy klient był pozamiatany. Moim zdaniem, przy dobrym sprzęcie i rozwinięciu skilli od krytyków postać z największym realnie odczuwalnym dps w walce wręcz. Poza tym ma w drzewku fajne patenty w stylu leczenie po zadaniu ciosu w h-t-h, czy nawet regenerację hp zamiast śmierci (!). W zasadzie można zupełnie olać broń palną, choć ja nosiłem, bo lubię postrzelać. :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 22.04.2013 o 16:36, Harrolfo napisał:

Myszasty, stamina zużywała się podczas kopania także w jedynce, to nie jest nowość
w Riptide.


Ale albo dużo wolniej, albo dodali to dopiero w patchu, bo pamiętam, że na wersji przedpremierowej w zasadzie 2/3 gry przeszedłem na kopniakach.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 22.04.2013 o 18:13, bezimienny223 napisał:

Witam ...
Z pełnym szacunkiem do autora recenzji... Po przeczytaniu jej mam wrażenie ze bardziej
skupiona jest za wadach...
(Oczywiście to jest tylko moje zdanie)
Pozdrawiam serdecznie....


Bo większość zalet jest taka sama, jak w w przypadku pierwszego DI. Napisałem na samym początku, że nie uważam za sensowne przepisywanie jeszcze raz tego samego z poprzedniej recki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Chyba, że tak :)
Sprawdziłeś, jak działa import zapisu? Postać przechodzi od razu (jeśli taki miałem) z poziomem 50? Bronie zachowują się z DI?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 23.04.2013 o 14:05, Myszasty napisał:

Zdecydowanie, to moja ulubiona postać. Głównie dzięki szybkości ataków i małym zużyciu
staminy na nie. Taki Wolverine dosłownie, zamiatający kastetami, czy pazurami. Nosiłem
przy sobie inną broń, ale korzystałem z niej sporadycznie. Najlepiej sprawdzały się pazury
z prądem - jeśli wchodził paraliż, to nawet twardy klient był pozamiatany. Moim zdaniem,
przy dobrym sprzęcie i rozwinięciu skilli od krytyków postać z największym realnie odczuwalnym
dps w walce wręcz. Poza tym ma w drzewku fajne patenty w stylu leczenie po zadaniu ciosu
w h-t-h, czy nawet regenerację hp zamiast śmierci (!). W zasadzie można zupełnie olać
broń palną, choć ja nosiłem, bo lubię postrzelać. :)


dzieki! jeszcze jedno pytanie, bo w "podstawke" gralem wieku temu. jest lvl cap ? bo za cholernie nie pamietam :D i czy jest dowolony respec umiejetnosci.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 23.04.2013 o 14:12, Harrolfo napisał:

Chyba, że tak :)
Sprawdziłeś, jak działa import zapisu? Postać przechodzi od razu (jeśli taki miałem)
z poziomem 50? Bronie zachowują się z DI?


Nie miałem okazji, niestety. W DI grałem na X360, w DIR na PC. Między innymi dlatego wybrałem Morgana, jako główną postać. Wiem, wiem. Ale cóż robić, skoro mi X-kloc już drugi padł? I powiedziałem sobie, że kolejnego nie kupię, wolę to wydać na grafę do SLi. :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Techland NIE uczy się na błędach:

The same visual limitations are, unfortunately, present and in Dead Island: Riptide. Even though Techland added an ambient occlusion effect to give more depth to the scenes, player’s flashlight is still not casting dynamic shadows, the environmental shadows are not up to what we’d expect from a modern title (their max value is 1024), and the game’s LOD is as aggressively low as it was in its predecessor. Not only that, but despite the controversy surrounding the FOV option that was not offered via the in-game graphics options, Techland decided to piss off PC gamers yet again by not implementing such a simple feature. There is a workaround for this issue, however it’s pretty obvious that Techland did not put any effort in the PC version.

In order to tweak the game’s FOV, you should follow this guide:



1.Go to SteamsteamappscommondiriptideDI
2.Open Data0.pak in Winrar or Winzip
3.In another Explorer window, go to Documents or My Documents (depending on Windows version). Go to Riptide and create folder “data”. Enter data and create a folder “skills”
4.In Winrar/zip, go to skills inside the Data0.cab and drag & drop default_levels.xml into that DocumentsRiptidedataskills folder.
5.Open the .xml in notepad.
6.Edit FOV to whatever you want.
7.Save.


The same visual limitations are, unfortunately, present and in Dead Island: Riptide. Even though Techland added an ambient occlusion effect to give more depth to the scenes, player’s flashlight is still not casting dynamic shadows, the environmental shadows are not up to what we’d expect from a modern title (their max value is 1024), and the game’s LOD is as aggressively low as it was in its predecessor.

Od pierwszego DI minęły prawie 2 lata. Techlandzie co robiłeś przez ten czas?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować