Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

GRID 2 - wymagania sprzętowe i masa świeżego gameplayu

11 postów w tym temacie

Minimalne to standard dla gier od - pi razy oko - 2008/9 roku roku. Tyle ze XP juz wypadl z gry na dobre. Zobaczymy jak bedzie z optymalizacja - jedynka byla pod tym wzgledem rewelacyjna.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

> Silnik to ten sam z GRID1,DIRT2,DIRT3
> czyli evo (chyba) zawsze dobra optymalka była
> a grid 1 tak jak kolega wyżej wspomniał była zaj.... z optymalizowana :) i była super
> ścigałką :)

Silnik nazywa się EGO.
Ale racja, dotychczas wszystkie gry Codemastersów miały mega optymalizacje i sporo opcji do ustawiania, więc nie ma stracha.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

> > Silnik to ten sam z GRID1,DIRT2,DIRT3
> > czyli evo (chyba) zawsze dobra optymalka była
> > a grid 1 tak jak kolega wyżej wspomniał była zaj.... z optymalizowana :) i była
> super
> > ścigałką :)
>
> Silnik nazywa się EGO.
> Ale racja, dotychczas wszystkie gry Codemastersów miały mega optymalizacje i sporo opcji
> do ustawiania, więc nie ma stracha.
Dzięki za poprawienie mnie zawsze Mi się myliło ego z evo :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mam obawy, jak tak patrzę na ten gameplay. Taki... zbyt arcade''owy.
Zniknęły z HUD-a uszkodzenia samochodu, przy skrętach model sterowania wygląda sztucznie, a o tych wciskanych na siłę w każdy zakręt driftach nawet nie wspomnę. Ups, wspomniałem... więc dodam, że z takim modelem jazdy nie wróżę sobie dobrych relacji.
Wygląd samochodu ogranicza się niby tylko do wybrania malowania i jego kolorów oraz kół, co można byłoby wybaczyć ale chyba pierwszemu Gridowi. Nie widzę zbyt dobrze tak... nieskomplikowanych modyfikacji w parze z tak arcade''ową rozgrywką.
Kiedy zacząłem oglądać materiał, to nawet w momencie wybierania tego malowania wraz z kolorami chodził mi po głowie pre-order bądź zakup zaraz po premierze. Jak zobaczyłem, że jednak te modyfikacje są (lekko mówiąc) znikome, a model jazdy na gameplayu wygląda jak opisałem wyżej, zdecydowałem się na nadrobienie pierwszego Grida i Gran Turismo 5. Wyjdzie taniej, a nadrobię sobie dwa popularne tytuły...
No i nie spodziewam się specjalnych opcji dostosowania samochodu sprzętowo. To nie miałoby sensu, gdyby taki "symulatorowy" system znalazł się w zręcznościowej grze.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A ja mam pytanie do tych, co wiedzą lepiej (bo się grą żywiej ode mnie interesują, czy coś). Czy tylko mi się wydaje, czy:

1. Gra wygląda praktycznie tak samo (albo momentami i gorzej, np samochody) co GRID 1?
2. Wywalili zaawansowany model uszkodzeń, z możliwością uszkodzenia w różnym stopniu poszczególnych części wozu?
3. System sterowania wygląda mega-sztucznie, na tyle, że oglądając gameplay od razu widzi się "szarpnięcia" analoga?
4. Samochody są hiper-odporne na uszkodzenia, a sam model uszkodzeń mechanicznych wygląda na biedniejszy i mniej realistyczny, niż w jedynce?
5. Sterowanie jest jakieś takie zbyt arcadowe i za bardzo przypomina NFS, a za mało GRID 1?

Bo sam nie wiem, czy to ja jestem ślepym malkontentem, czy jednak coś w powyższych podejrzeniach jest...

(dodam, że GRID 1 uważam za najlepszą ścigałkę, w jaką dane mi było grać, więc powyższe to nie żaden hejt, a raczej niepokój)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować