Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Czy niedługo będziemy grali z czepkiem na głowie?

17 postów w tym temacie

No trzeba przyznać, że wygląda to bardzo ładnie. Ale nie jestem pewien czy bez psujących efektu uproszczeń dałoby się to wcisnąć do generowanych efektów na bieżąco w grach. Wszak physickx czy jak mu tam jest już obecny na rynku od dłuuugiego czasu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Spoko, wygląda to całkiem ładnie ale i tak nadal widać uproszczenia i pewną "plastikowość" tej wody.
Szczególnie w ujęciu z króliczkiem gdy woda jest bez piany.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

> W pokazie wykorzystano JEDNĄ kartę GeForce 580, więc i tak lepiej niż jeden Titan jak
> to było ostatnio.
Przecież na początku pierwszego filmu jest napisane GTX 680.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Cienizna królik nie ma futerka... to ma być fajny efekt? Efekt mokrego futerka to było by coś. ;) Bajer sympatyczny ale do zasymulowania wybrzeża morza w 60 klatkach trzeba by było pewnie z 1000 kart graficznych (swoją drogą to nie wiem jaki jest stały współczynnik takich obliczeń, a jaką część da się zrównoleglić). Mówiąc wprost z punktu widzenia gier - useless. Zużywać 1000 razy więcej mocy, żeby mieć ledwo zauważalną poprawę efektów to nonsens.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 26.04.2013 o 18:28, Namaru napisał:

Efekt mokrego futerka to było by coś. ;)


Tam mokry futerek - ja chcę efekt mokrego podkoszulka! :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

> > Efekt mokrego futerka to było by coś. ;)
>
> Tam mokry futerek - ja chcę efekt mokrego podkoszulka! :D

Na pięknej blondynce renderowanej w czasie rzeczywistym wraz z ray tracing? :P oh wait, prawdziwe śliczne blondynki nigdy nie zostaną zastąpione przez symulacje :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować