Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Heroes of Might and Magic V wypełnia Magią cały Świat!

392 postów w tym temacie

co nie nerwić zaczęłło?
suppor.ubi.com jest we wszystkich zrozumiałych językach, Canad. nawet 2-uch anglo i francojęzycznym a zgadnie ktoś w jakim nie ma sopportu? CDP tylko tłumaczy i już ? a zaplecze pomocy?
poz.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

W kwesti polonizacji. Nie wiem co niektórzy chcą od Małgosi Foremniak. Bardzo dobrze podłożony głos. Okupnik tesz jakoś sobie radzi. Za to jak słysze LINDE - totalna amatorszczyzna, zero gry aktorskiej w głosie. Jak by czytał gazete, jest poprostu tragiczny !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Prośba do CD Projekt: -nie zatrudniajcie więcej Lindy przy spolszczeniach bo to istna katastrofa, gość wogóle nie umi dubbingować. Linda mi cały klimat gry niszczy.

PS.: Ja zamówiłem kurerem i zgodnie z umową dostałem na dwa dni przed premierą

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 08.06.2006 o 22:24, Mario Falcon napisał:

Prośba do CD Projekt: -nie zatrudniajcie więcej Lindy przy spolszczeniach bo to istna katastrofa,
gość wogóle nie umi dubbingować. Linda mi cały klimat gry niszczy.


hehe.. wszyscy im to mowili... ale nie.. oni wola "gwiazdy"... cdporazka

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Na wstępie pozdrawiam wszystkich grających i tych co niedługo będą grali.
Ja zamówienie złożylem w piątek i dostałe gre we wtorek. Więc jestem bardzo zadowolony. Uważam że jest to jest to najlepsze wydanie gry jakie kupiłem .Gra jest dobra.
Nie piszę bardzo dobra bo poza grafiką jaka jest w grze i walką która jest świetnie przedstawiona to są też minusy.
Na pewno nie będę oryginalny jak powiem że pani Foremniak nie nadaje się do podkładania głosu. Pan Kobuszewski jak zwykle the best (świetny baldurs). Fajna sprawa w końcu awans jednostek-brakowało tego w IV. Szkoda tylko że bohater nie walczy bezpośrednio, bo jakoś nie wyobrażam sobie herosa który ucieka z pola walki. A reszta gry to solidna robota. Nie przełomowa ale bardzo dobra. Minusem jest jeszcze to że jest mało map. Swietnie natomiast są przedstawione miasta.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Sorki - zamieszczam jeszcze raz - wrzuciłem miniaturkę! Zachęcam do podsyłania innych "artefaktów". Czyżby zapowiedź nowego dodatku. Back to Iraque - return of the Yankee Heroes?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

na dłuższą mete wszystko jestem w stanie znieść. Wszystkie błędy, niedociągnięcia, jakieś niepoprawne opisy itp. bo gra jest super, ale LINDY nie umiem zdzierżyć. On jest w dubbingu gorszy niż w filmach (a tam już jest beznadziejny) CDProjekt coś ci wy w nim widzieli.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

a ja otrzymałem gierkę tak jak obiecywali... na dwa dni przed premierą
i muszę przyznać że jak do tej pory nie napotkałem żadnych problemów o ktorych tu piszecie, nie wiem co jest grane

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

morthi:
moze głos jest ok i pasuje do roli (szczególnie po tej komputerowej modulacji :-)) ale mnie chodzi o ten totalny brak wczucia się w role. Ta narracja jest poprostu bezpłuciowa i to jest najtragicznbiejsze.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 08.06.2006 o 22:23, Kakulus napisał:

Podsyłam screen - M-48 czy poczciwy Sherman?

jesssu, a ten screen to ze Spektrum''a (S.P)
:)
poz.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

wg mnie gra jest dość średnia. kupiłem ją dzisiaj jako zagorzały fan HOMM3- dodatkowo zachęcany zapewnieniamy, że gra będzie podobna do trójki polazłem do MediaM, wywaliłem kasę i mam ją. wszystko poszło ładnie i zgrabnie dopóki nie odpaliłem gry. pojedynczych map jest kilka <no nie więcej niż 10 mnie się zdaje>, na multi jeszcze nie grałem. włączam kampanie.. dubbing średni:( scenki się dłużą przed kampanią albo scenariuszem pojedynczym. a co do samej gry.. może wypiszę moje uwagi w punktach:
1.sterowanie myszką kiepskie- nie da się zawsze dokładnie wskazać w jakie miejsce ma mi iść bohater, a w czasie walki muszę ekran przesuwać klawiszami bo myszką nie mogę- wg mnie nie podnosi to walorów gry. dno.
2. same walki się dłużą, tak samo jak przemiszczanie się bohatera. powyłączałem wszystkie animacja, przyspieszyłem ruch ludzików, a tak czy siak mi się dłuży. w HOMM3 wszystko śmigało piknie.
3. plansza jest ślicznie zrobiona co prawda, ale mnie się niewygodnie patrzy na to to. jak przybliżę to mam za mae pole, jak oddale i widze pole to nie wiem co jest na mapie bo wszystko mi błyska, świeci i się rusza <niby fajnie ale autorzy chyba nie słyszeli o czymś takim jak przesycenie efektów>
4. bohater nie walczy bezpośredni tylko robi jakiś wpad na pole walki i potem ucieka.. buuu..
5. w miastach nie mogę się zorientować co jest jakim budynkiem.. musze niektóre miasta poodwracać, żeby się kapnąć, że w danym budynku <który zresztą jest schowany za wieżą, wieży lewego muru zasłoniętego przez fosę> mogę coś kupić. mało pracktyczne to to. ładne ale mało praktyczne.
6. gra NIE wciąga. nad HOMM3 od pierwszych chwil siedziałem jak zaczarowany, tutaj po dwoch godzinach gry nie chciało mi się już patrzeć na jeżdżącego tu i tam bohatera bo nic ciekawego mi nie oferował- ani dreszczyka emocji;(
7. muzyka.. nudzi.. przynudza.. pod koniec grania dzisiejszego <ok 2 godzin> musiałem ją wyłączyć bo sporo motywów już znałem i się powtarzały w kółko.
8. obrazek na początku gry- mimo, że wzorowany na pracach ludzi z games workshop <tych od Warhammera> to jest piękny i dynaczmiczny- gratulacje!
9. poradnik! ludzie! gra jest po to, zeby się z nią pomęczyć, odkryć <kurde, prawie jak z kobietą>. a tymczasem dostaję plan wszystkich plansz, sposób przejści itp. tragedia! wcześniej kupiłem gre Fable i dostałem taki sam poradnik, w którym mi wszystko wyłożyli co mam robić, żeby szybko przejść grę. od razu odebrano mi radość z gry bo oczwiście przejrzałem cóż to takiego i wiedziałem kilka rzeczy które powinienem odkryć. nie podoba mi się to i uważam, że to niepotrzebny dodatek do gry. gracze sami muszą myśleć. tak samo jak ludzie, którzy ten podręcznik dodali do pudełka.
10. brak czarów i umiejętności w instrukcji czy nawet poradniku. a tak to się muszę uczyć w trakcie gry jaki obrazek pokazuje jaki czar czy umiejętność i co on w zasadzie robi. duży błąd! umiejętności, czary i zdolności musz być opisane w jakimś sprytnym zestawieniu zbiorczym- znacznie to wszystko ułatwi.
11. ogólnie- zawiodłem się.
To są spostrzeżenia z kilku godzin gry ale na pierwszy rzut oka gra ani nie powala, ani nie powoduje, że chce śpiewać psalmy na cześć twórców. jest taka... nijaka. i to jest najgorsze, co tylko może być.
jakby ktoś chciał mnie za te opinie zbluzgać to chętnie poczytam i podyskutuję.. bo ja się zawiodłem strasznie.
pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 08.06.2006 o 23:06, adjap napisał:

To są spostrzeżenia z kilku godzin gry ale na pierwszy rzut oka gra ani nie powala, ani nie
powoduje, że chce śpiewać psalmy na cześć twórców. jest taka... nijaka. i to jest najgorsze,
co tylko może być.
jakby ktoś chciał mnie za te opinie zbluzgać to chętnie poczytam i podyskutuję.. bo ja się
zawiodłem strasznie.
pozdrawiam

Ja za to chętnie Cię poprę i zgodzę się w pełni... Szkoda, że zorientowałeś się dopiero po wyrzuceniu pieniędzy i oddaniu ich części zdziercom z ubi :(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 08.06.2006 o 23:06, adjap napisał:

wg mnie gra jest dość średnia. kupiłem ją dzisiaj jako zagorzały fan HOMM3- dodatkowo zachęcany
zapewnieniamy, że gra będzie podobna do trójki polazłem do MediaM, wywaliłem kasę i mam ją.
wszystko poszło ładnie i zgrabnie dopóki nie odpaliłem gry. pojedynczych map jest kilka <no
nie więcej niż 10 mnie się zdaje>, na multi jeszcze nie grałem. włączam kampanie.. dubbing
średni:( scenki się dłużą przed kampanią albo scenariuszem pojedynczym. a co do samej gry..
może wypiszę moje uwagi w punktach:
1.sterowanie myszką kiepskie- nie da się zawsze dokładnie wskazać w jakie miejsce ma mi iść
bohater, a w czasie walki muszę ekran przesuwać klawiszami bo myszką nie mogę- wg mnie nie
podnosi to walorów gry. dno.
2. same walki się dłużą, tak samo jak przemiszczanie się bohatera. powyłączałem wszystkie animacja,
przyspieszyłem ruch ludzików, a tak czy siak mi się dłuży. w HOMM3 wszystko śmigało piknie.
3. plansza jest ślicznie zrobiona co prawda, ale mnie się niewygodnie patrzy na to to. jak
przybliżę to mam za mae pole, jak oddale i widze pole to nie wiem co jest na mapie bo wszystko
mi błyska, świeci i się rusza <niby fajnie ale autorzy chyba nie słyszeli o czymś takim
jak przesycenie efektów>
4. bohater nie walczy bezpośredni tylko robi jakiś wpad na pole walki i potem ucieka.. buuu..
5. w miastach nie mogę się zorientować co jest jakim budynkiem.. musze niektóre miasta poodwracać,
żeby się kapnąć, że w danym budynku <który zresztą jest schowany za wieżą, wieży lewego
muru zasłoniętego przez fosę> mogę coś kupić. mało pracktyczne to to. ładne ale mało praktyczne.
6. gra NIE wciąga. nad HOMM3 od pierwszych chwil siedziałem jak zaczarowany, tutaj po dwoch
godzinach gry nie chciało mi się już patrzeć na jeżdżącego tu i tam bohatera bo nic ciekawego
mi nie oferował- ani dreszczyka emocji;(
7. muzyka.. nudzi.. przynudza.. pod koniec grania dzisiejszego <ok 2 godzin> musiałem
ją wyłączyć bo sporo motywów już znałem i się powtarzały w kółko.
8. obrazek na początku gry- mimo, że wzorowany na pracach ludzi z games workshop <tych od
Warhammera> to jest piękny i dynaczmiczny- gratulacje!
9. poradnik! ludzie! gra jest po to, zeby się z nią pomęczyć, odkryć <kurde, prawie jak
z kobietą>. a tymczasem dostaję plan wszystkich plansz, sposób przejści itp. tragedia! wcześniej
kupiłem gre Fable i dostałem taki sam poradnik, w którym mi wszystko wyłożyli co mam robić,
żeby szybko przejść grę. od razu odebrano mi radość z gry bo oczwiście przejrzałem cóż to takiego
i wiedziałem kilka rzeczy które powinienem odkryć. nie podoba mi się to i uważam, że to niepotrzebny
dodatek do gry. gracze sami muszą myśleć. tak samo jak ludzie, którzy ten podręcznik dodali
do pudełka.
10. brak czarów i umiejętności w instrukcji czy nawet poradniku. a tak to się muszę uczyć w
trakcie gry jaki obrazek pokazuje jaki czar czy umiejętność i co on w zasadzie robi. duży błąd!
umiejętności, czary i zdolności musz być opisane w jakimś sprytnym zestawieniu zbiorczym- znacznie
to wszystko ułatwi.
11. ogólnie- zawiodłem się.
To są spostrzeżenia z kilku godzin gry ale na pierwszy rzut oka gra ani nie powala, ani nie
powoduje, że chce śpiewać psalmy na cześć twórców. jest taka... nijaka. i to jest najgorsze,
co tylko może być.
jakby ktoś chciał mnie za te opinie zbluzgać to chętnie poczytam i podyskutuję.. bo ja się
zawiodłem strasznie.
pozdrawiam


Co do jednego się zgodze, zawiedziony jestem brakiem spisu czarów budynków itd. Przecież to jest podstawowy element instrukcji do każdej strategi. Poradnik jest nie wiem po co, bo jak dla Mnie to jego braku bym nie zauważył.

Nie zgodze się natomiast co do grafiki, dla mnie na przykład w heroes 4 brakowało tej baśniowości ("przesycenia kolorami") trójki, 4 byłą jakaś jak dla nmnie smutna w stosunku do 3. Tu mam przepiękny baśniwy świat i to jescze piękniejszy niż w 3-jce.

Jeżeli chodzi o sterowanie myszką to narzekam jedynie na prawy klawisz myszy, dobija mnie jeśli doś często muszę 5 razy nacinąć na myszkę żeby mi przestało znikać okienko informacji o danym obiekci - irytujące.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dnia 08.06.2006 o 23:19, Mario Falcon napisał:

Nie zgodze się natomiast co do grafiki, dla mnie na przykład w heroes 4 brakowało tej baśniowości
("przesycenia kolorami") trójki, 4 byłą jakaś jak dla nmnie smutna w stosunku do 3. Tu mam
przepiękny baśniwy świat i to jescze piękniejszy niż w 3-jce.

O czym Ty mówisz? HoMM3 ma stonowane kolory, za to czwórka błyska się obrzydliwie, a piątkę można tylko pozostawić bez komentarza... co się mogło świecić i błyskać albo płonąć, zostało właśnie tak zrobione

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

>pojedynczych map jest kilka <no nie więcej niż 10 mnie się zdaje>
To są scenariusze nie pojedyńcze mapy. Takie ze skryptamie przerywnikami i głosami lektorów. TO nie to samo co pojedyńcze multi-single mapki z poprzednich części. Jak chcesz takie to stwórz sobie skirmisha...

Dnia 08.06.2006 o 23:06, adjap napisał:

1.sterowanie myszką kiepskie


Też tak uważam, dlatego chyba ktoś zrobił moda dodającego dźwięk jak na coś najedziesz.

Dnia 08.06.2006 o 23:06, adjap napisał:

4. bohater nie walczy bezpośredni tylko robi jakiś wpad na pole walki i potem ucieka.. buuu..


Chyba chcaiłęś trójkę? SAm napisałeś że do HOMM5 przyciągnęły cię wieści o podobieństwie do HOMM3 a nie HOMM4

Dnia 08.06.2006 o 23:06, adjap napisał:

5. w miastach nie mogę się zorientować co jest jakim budynkiem.. musze niektóre miasta poodwracać,
żeby się kapnąć, że w danym budynku <który zresztą jest schowany za wieżą, wieży lewego
muru zasłoniętego przez fosę> mogę coś kupić. mało pracktyczne to to. ładne ale mało praktyczne.


Własnie po to żeby było praktyczne masz przyciski z lewej strony na dole ekranu - żebyś nie musiał klikać na budynki. W HOMM3 też tak było. A nie zapominaj że łatwiej jest coś zobaczyć na grafice 2D niż na 3D, zwłaszcza jak zamki mają być realistyczne.

Dnia 08.06.2006 o 23:06, adjap napisał:

7. muzyka.. nudzi.. przynudza.. pod koniec grania dzisiejszego <ok 2 godzin> musiałem
ją wyłączyć bo sporo motywów już znałem i się powtarzały w kółko.


Hmm a w HOMM 3 albo 4 było inaczej? Muza jest moim zdaniem dośćmocno inspirowana trójką.

Dnia 08.06.2006 o 23:06, adjap napisał:

8. obrazek na początku gry- mimo, że wzorowany na pracach ludzi z games workshop <tych od
Warhammera> to jest piękny i dynaczmiczny- gratulacje!
9. poradnik! ludzie! gra jest po to, zeby się z nią pomęczyć


LOL. to nie czytaj ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować