Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Dioda na DualShocku 4 może mieć mnogość zastosowań

27 postów w tym temacie

Dnia 06.05.2013 o 17:12, Chopek napisał:

Ojojoj coraz bardziej mi się podoba :D! Chyba konsolka zawita u mnie na premierę...


Nooo nooormalnie kooosmos. Ja też kupię premierówkę, ale ta dioda jest tak wypasiona, że ją chyba wymontuję i będę nosił na szyji jak talizman.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Uroczo naiwny jest pomysł pakowania każdego możliwego rozwiązania i bajeru do pada - a nuż któryś się przyda...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Żadne z tych zastosowań nie wydaje się mieć większego znaczenia. Obok mikrofonu, kolejny niepotrzebny moduł wyczerpujący akumulator.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

"Dioda na DualShocku 4 może mieć mnogość zastosowań" taa może się świecić, palić iskrzyć, błyszczeć, lśnić, jarzyć się, promieniować.....itd. :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Czy w grach będzie coś dodatkowo interesującego przez tą lampkę będzie zależeć od projektantów gier. I to się liczy na plus, niemniej tylny dotykowy ekran vity albo tablet do Wii U nie musi być wykorzystywany.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

eeee tam dioda. Cofają się w rozwoju. Dreamcast był lepszy bo miał w padzie a właściwie w karcie pamięci ekran. I był on całkowicie zbyteczny.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

>Pomysł ciekawy.

>Ale nasuwa się pytanie:

>Dlaczego tylko jedna dioda?

Nasuwa się pytanie, czy jest jakieś sensowne zastosowanie dla tej diody, oprócz wykorzystania jej jako PS Move?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mnogość zastosowań? Chyba jedynie na pokazach marketingowych, żeby pad ładnie się prezentował. Baterii może tak ciągnęło nie będzie. Ogólnie poza zastosowaniem podobnym do PS Move to żadnego innego nie widzę. Ciężko nawet stwierdzić, czy służy to do oznaczania graczy. Nadawanie graczom numerów (jak w Dualshocku 3) jest moim zdaniem o wiele bardziej intuicyjne. Wolę zobaczyć w grze tradycyjne Player 2 zamiast Player: Red.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

To już nie lepiej zamieścić taką diodę 31 przecznic od tej której mieszkamy, a to tylko po to by sprawdzić pasek zdrowia, szczególnie przy FPS''ach? Byłoby ciekawiej, no i problem z kondycją u "hardcore''owych" graczy by znikł w trymiga. :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja osobiście widzę wiele innych zastosowań dla takiej diody - swoim kolorem może informować gracza o zapisywaniu gry, trybie działania w grze lub zwyczajnie kojarzyć się z daną grą (np. pomarańczowy dla serii Killzone :P).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

...ktora popeliniarsko wyglada i nie wiadomo do czego sluzy. No sry Panowie, ze nie wspomnialem tez o waszym wskazniku zdrowia, ale naprzemienne zerkanie na kontroler i sporych rozmiarow ekran absorbujacy 90% uwagi gracza troche odpada. Chyba nawet sensor ruchu (juz obecny) wydaje mi sie o hektar lepszym gadzetem pomimo ze nie ma z reguly wartych uwagi zastosowan (jedyna gra, w ktorej -jak dla mnie- dawal rade to Heavenly Sword, ale po tym sie znudzil i praktycznie zdechl). A to?.. Najwyzej jako hint, zielone-dobrze/tutaj/ukryte przejscie, czewone-zle/zawracaj/mina przeciwpiechotna/ruscy i tak do usranej smierci, w kazdej grze, wlasciwie najlepsza funkcja to w tym wypadku "off". Chyba ze w dziecinstwie nie mialo sie innych zabawek niz kredki, wowczas nieograniczona frajde sprawi nadawanie zaproszonym kolegom kolorow- "ty bedziesz niebieski, tamten bedzie zielony, ja zaklepalem sobie fiolecik, jakies pytania?" -_-

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ciekawe czy pad będzie miał też możliwość chłodzenia napojów bądź spuszczania wody w kiblu. Pewnie za taki bajer graczą przyjdzie zapłacić kilkanaście $ więcej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować